evoracing Δημοσ. 13 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2012 Καλησπέρα...Καταρχήν να τονίσω ότι είμαι ακόμα αρχάριος και οι απαντήσεις σας θα ήθελα να είναι βήμα προς βήμα. Το πρόβλημα που έχω είναι το εξής, φτιάχνω μια ζάντα η όποια ξεκίνησε από ένα Cylinder και ένα Tube από τα όποια, ως γνωστών , επέλεξα μερικά Face από το Cylinder και τα ένωσα με το Tube. Το πρόβλημα μου είναι ότι για να γίνει ποιο ομοιόμορφη η ζάντα πρόσθεσα το HyperNURBS όμως το μπροστά και πίσω Face του Cylinder έχουν παραμένει τα ίδια και φαίνετε πολύ άσχημα. Τι μπορώ να κάνω???
micos000 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2012 Επειδή δεν απαντάει κανένας θα σου πω σε γενικές γραμμές. Κάνε bevel το επίπεδο τμήμα με 2 ή τρία τμήματα. Το πως θα το κάνεις ψάξτο στο internet, δεν έχω δουλέψει με το c4d. Μόνο με lightwave και αυτό πριν χρόνια που είχα χρόνο και όρεξη (το πόσο παλιά το εξηγεί το γεγονός ότι για 1000 καρέ 768χ576 με 4x aa και trace render για reflecting και refracting surfaces ενός διαμαντιού μου πήρε μία εβδομάδα 24ώρο rendering ).
evoracing Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Καλημέρα... Ψάχνω στο Youtube tutorial αλλά δεν βρίσκω και δεν ξέρω και τι να πατήσω για αναζήτηση, θέλω να επιλέξω κάποια σημεία και να τα αποθηκεύσω σε μορφή .pdf για να τα ζωγραφίσω στο photoshop. Αν υπάρχει κάποιο tutorial ας μου στείλει κάποιο link. Αυτή είναι μια φωτογραφία για το τι περίπου θέλω να κάνω.
micos000 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Μάλλον εννοείς σε psd γιατί το photoshop δεν επεξεργάζεται pdf. Αυτό που θέλεις να κάνεις, αν κατάλαβα καλά, λέγεται texture for surface mapping. Βάλε και ένα create στην αναζήτηση. Εγώ θα το έκανα με τον εξής μπακαλίστικο τρόπο, -Πρώτα θα έκανα ένα render σε υψηλή ανάλυση το προφίλ του ελαστικού ώστε να φαίνεται ολόκληρο και θα έβαζα το καρέ αυτό στο ps. -Μετά θα έκανα ένα νέο layer και θα έβαζα εκεί ότι θέλω χρησιμοποιώντας σαν όρια την εικόνα του background (το ελαστικό). -Όταν τελείωνα θα διέγραφα στο background layer και θα έσωζα σε psd ή σε tiff με alfa channel. - Μετά στο c4d θα φορτώσεις την εικόνα σαν surface map για το ελαστικό με σχεδόν τέρμα την φωτεινότητα και ένα μικρό difuse για να δώσει την γυαλάδα.
evoracing Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Μάλλον εννοείς σε psd γιατί το photoshop δεν επεξεργάζεται pdf. Αυτό που θέλεις να κάνεις, αν κατάλαβα καλά, λέγεται texture for surface mapping. Βάλε και ένα create στην αναζήτηση. Εγώ θα το έκανα με τον εξής μπακαλίστικο τρόπο, -Πρώτα θα έκανα ένα render σε υψηλή ανάλυση το προφίλ του ελαστικού ώστε να φαίνεται ολόκληρο και θα έβαζα το καρέ αυτό στο ps. -Μετά θα έκανα ένα νέο layer και θα έβαζα εκεί ότι θέλω χρησιμοποιώντας σαν όρια την εικόνα του background (το ελαστικό). -Όταν τελείωνα θα διέγραφα στο background layer και θα έσωζα σε psd ή σε tiff με alfa channel. - Μετά στο c4d θα φορτώσεις την εικόνα σαν surface map για το ελαστικό με σχεδόν τέρμα την φωτεινότητα και ένα μικρό difuse για να δώσει την γυαλάδα. Ναι, λάθος μου... Το surface map τι ακριβώς είναι και πως το βρίσκω??
micos000 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Το surface map είναι η εικόνα που μπαίνει πάνω σε μια επιφάνεια. Είναι όρος και δεν ξέρω πως το λέει στο c4d.
evoracing Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 ΟΚ, αυτό το έκανα τώρα ένα άλλο θεματακι. Πάω να κάνω render σε ένα project και μου πετάει το μήνυμα Άκυρο, είχε την διαδρομή από ένα άλλο PC που το είχα φταίξει
evoracing Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2012 Θα τρελαθώ... Δες render!!! (1:53:42)
micos000 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2012 Τι να δω; Ένα δυάρι που σκάει μύτη από δεξιά; Μην κάνεις render όλο το animation, μόνο ένα καρέ για να πάρεις το background.
evoracing Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2012 Τι να δω; Ένα δυάρι που σκάει μύτη από δεξιά; Μην κάνεις render όλο το animation, μόνο ένα καρέ για να πάρεις το background. Είναι αριστερά απλώς κάτι το έπιασε και μου έκανε για να κάνει render σε αυτό το frame μου πήρε 1:53:42 για ένα μαύρο backround και ένα δυάρι που πετάγεται από τα ΑΡΙΣΤΕΡΑ
micos000 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2012 Δύο ώρες; Μα καλά, με μανιβέλα δουλεύει; lol
evoracing Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Ξέρει κανένας: α) Πως λέγονται αυτές οι κυψέλες στα αγγλικά. β) Άμα υπάρχει κάποιο tutorial για το Cinema 4D για να τα κάνω αυτά.
micos000 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Grids είναι και τα συγκεκριμένα είναι hexagons.
evoracing Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2012 ΒΟΗΘΕΙΑ!!! Έκανα την Lamborghini Gallardo LP560-4 στο Cinema 4D. Όλα καλά, τα πήγαινα μια χαρά, έκανα τα κομμάτια που έκανα και μετά για να μην έχω κωλύματα τα εξαφάνιζα με τις τσελίστες που έχει δίπλα από τα ονόματα. Έκανα το μισώ και σταδιακά τα ξαναεμφανιζα για να τα "συνχρονισω" μετά από ένα μεγάλο κομμάτι από το πλαϊνό πήγα να τα ξαναεμφανισω αλλά τίποτα. Τι μπορώ να κάνω μου πήρε 3 μέρες για να φτάσω μέχρι εδώ και τώρα όλα πήγαν χαμένα? Κάνω και copy-paste κομμάτια σε νέα project αλλά πάλι τα ίδια, το δοκίμασα και σε άλλο PC καλύτερο από το δικό μου...
evoracing Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2012 Ποιες ρυθμίσεις πρέπει να κάνω για να έχω την καλύτερη ποιότητα εικόνας? (για Still Image όχι Animation)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα