Προς το περιεχόμενο

Προβλημα με Viber σε Vodafone


Heatspreader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σας έχω νέα..

 

Μετά από τα παραπάνω που περιέγραψα, σήμερα το πρωί με πήρε τηλέφωνο μία κυρία εκ μέρους της Vodafone να με ενημερώσει πως "η αίτηση μου για κατ΄ εξαίρεση ενεργοποίηση υπηρεσιών Voip έχει εγκριθεί". Κλείνοντας το τηλέφωνο με παρακάλεσε να είμαι απλά λίγο προσεκτικός με τις βιντεοκλήσεις ώστε να μην "δυσχεραίνω την εμπειρία χρήσης των υπόλοιπων χρηστών".

 

Πλέον όλα λειτουργούν κανονικά ;)

Πρεπει να κανεις παραπονα για να το ενεργοποιοησουν. Τουλαχιστον το ενεργοποιουν. Κατι ειναι και αυτο.

Οσο για το να μην δυσχεραινεις την εμπειρια χρησης των υπολοιπων χρηστων, ας πουμε οτι δεν το ακουσαμε... Ελεος πια! Που απευθυνονται;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...