Tobajara Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Το έκλεισαν το στόμα του Sephiroth ή κυκλοφορεί ακόμα σα χάνος? Για όσους δεν το έπιασαν, στην PC έκδοση πριν 20 τόσα χρόνια ο Sephiroth για κάποιον άγνωστο λόγο κυκλοφορούσε συνέχεια με το στόμα ανοιχτό, είτε είχε διαλόγους είτε όχι. Το αποτέλεσμα ήταν ξεκαρδιστικό, ειδικά σε κάτι φάσεις που γύρναγε και περπάταγε προς την κάμερα. https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/851596865083644889/9CE91537F1D61768B117A84DEDB4CFF87AFB30F7/
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Moderators Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 33 λεπτά πριν, Tobajara είπε Το έκλεισαν το στόμα του Sephiroth ή κυκλοφορεί ακόμα σα χάνος? Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Για όσους δεν το έπιασαν, στην PC έκδοση πριν 20 τόσα χρόνια ο Sephiroth για κάποιον άγνωστο λόγο κυκλοφορούσε συνέχεια με το στόμα ανοιχτό, είτε είχε διαλόγους είτε όχι. Το αποτέλεσμα ήταν ξεκαρδιστικό, ειδικά σε κάτι φάσεις που γύρναγε και περπάταγε προς την κάμερα. https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/851596865083644889/9CE91537F1D61768B117A84DEDB4CFF87AFB30F7/ Tώρα θα σκέφτομαι ότι σε κάθε φάση που μιλάει ο Sephiroth, είναι σαν σε όπερα.
chrisde Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, Tobajara είπε Το έκλεισαν το στόμα του Sephiroth ή κυκλοφορεί ακόμα σα χάνος? Απόκρυψη περιεχομένων Για όσους δεν το έπιασαν, στην PC έκδοση πριν 20 τόσα χρόνια ο Sephiroth για κάποιον άγνωστο λόγο κυκλοφορούσε συνέχεια με το στόμα ανοιχτό, είτε είχε διαλόγους είτε όχι. Το αποτέλεσμα ήταν ξεκαρδιστικό, ειδικά σε κάτι φάσεις που γύρναγε και περπάταγε προς την κάμερα. https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/851596865083644889/9CE91537F1D61768B117A84DEDB4CFF87AFB30F7/ Στο playstation δεν υπήρχε αυτό, ήταν feature της pc version (τραγική σε όλα της...). Πάλι καλά που υπάρχουν τα mods... 1
chek2fire Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Ναι όντος. Το είχα τελειώσει στο plastation αυτό το game και δεν υπήρχε αυτό το feature. Να πω την ιστορία μου το είχα αγοράσει το game όταν είχε πρωτοβγεί για το playstation αλλά όχι αυθεντικό αλλά πειρατικό. Δεν ξέρω πόσες άπειρες ώρες είχα φάει σε grinding να ανεβάζω lvl στους χαρακτήρες ενώ το είχα λιώσει και στα quest του και στο explore κάθε γωνία του χάρτη. Με τα πολλά φτάνω στον τελικό boss και αυτό με την κάθοδο με άπειρο grinding, νικάω το τελικό boss μετά από καμιά δεκαριά μπορεί και παραπάνω reload γιατί ήταν και παλούκι και ενώ περίμενα να δω την τελική σκηνή το μόνο που είδα ήταν μια λευκή οθόνη Δοκίμασα άλλες τρεις φορές και το ίδιο αποτέλεσμα, φυσικά λόγο ότι ήταν πειρατικό. Το τέλος του παιχνιδιού το είδα τελικά μετά από καμιά δεκαετία στο youtube Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2019 από chek2fire 1
chrisde Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Εγώ πάλι την πρώτη φορά που το τερμάτισα (στο psx) ήταν όταν έδινα πανελλήνιες, δεν είχα πολύ χρόνο και δεν είχα ξαναπαίξει ανάλογο παιχνίδι. Το αποτέλεσμα ήταν να βιάζομαι να το τελειώσω, αφενός για να συνεχίσω το διάβασμα και αφετέρου γιατί ήθελα συνεχώς να δω τι θα γίνει παρακάτω στην ιστορία. Τέτοια ανυπομονησία δεν μου έχει ξανατύχει σε παιχνίδι. Το αποτέλεσμα ήταν να φτάσω στο τέλος με άθλια χαμηλό level, όπλα, εξοπλισμό και materia, χωρίς εννοείται να βρω Vincent και Yuffie και να πολεμάω τον Sephiroth με Fire3, Ice3 και Lighting3!!! Παραδόξως τον κέρδισα με την πρώτη, απλά η μάχη κράτησε περίπου μια ώρα!!! Περιττό να πω ότι όταν τελείωσε πανηγύριζα λες και πήραμε το Ευρωπαϊκό, μέχρι που με έβγαλε στο τέλος να πολεμήσω one on one τον αληθινό Sephiroth και με πήρε μια απελπιστική τρομάρα, διότι νόμιζα ότι αυτή θα είναι τελικά η τελευταία μάχη και δεν έχω κάνει και κάνα save... Μόνο μετά το omnislash μπορεσα και ανέπνευσα ξανά (πρέπει να έκανα ρεκόρ κρατήματος αναπνοής) Ένας από τους λόγους που δεν έβλεπα την ώρα να τελειώσουν οι πανελλήνιες, εκτός από τον προφανή, ήταν για να το ξαναπαίξω σωστά αυτή τη φορά. Η πιο έντονη όμως συναισθηματική στιγμή που δεν θα ξεχάσω ποτέ, ήταν φυσικά ο θάνατος της Aerith όπου στη μάχη που ακολούθησε ήμουν τόσο συναισθηματικά φορτισμένος, που δεν κοίταζα στατιστικά τίποτα, απλά βάραγα οργισμένος στο ψαχνό με ότι είχα (που δεν είχα και πολλά), χωρίς healing, χωρίς τίποτα. Ακόμα απορώ πως κέρδισα εκείνη τη μάχη... Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2019 από chrisde 3
Mitroglou7 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2019 Το FF7 και το FF8 με έκαναν πραγματικά να αγαπήσω το gaming και παράλληλα να το μισήσω. Το αγάπησα γιατί μου έδειξε πόσο εύκολο είναι για ένα game να δημιουργήσει συναισθήματα και να με βάλει μέσα στον κόσμο του. Άπειρες στιγμές από το FF7 το FF8 και το FF10 έχουν χαραχθεί πολύ έντονα στη μνήμη μου και ακόμη και τώρα όταν βλέπω ένα wallpaper ή ακούω ένα tune ανατριχιάζω. Το μίσησα γιατί εκ τότε αναζητώ σαν το ναρκομανή τέτοιες εμπειρίες και δυστυχώς δεν είναι πολλές και εύκολο να τις βρεις. Απορώ πραγματικά πώς το narrative ενός παιχνιδιού που βγαίνει η ατμόσφαιρα και η ιστορία του δεν είναι το νούμερο 1 που κοιτάν οι εταιρίες (τουλάχιστον στα SP games). Πώς είναι δυνατόν να βγαίνουν παιχνίδια χωρίς ντιπ ιστορία? Απλά σκεφτείτε πχ. το Bloodborne ή τα Souls να είχαν κανονική ιστορία και όλες αυτές τις δυσκολίες που λέτε ότι αντιμετωπίσατε παραπάνω (αντικειμενικά εύκολα παιχνίδια τα FF) να τις αντιμετωπίζατε επί 10 αλλά να είχαν το νόημα και τη βαρύτητα των μαχών που περιγράψατε. Αφού έπαιξα αρκετά παιχνίδια και απογοητεύτηκα τελευταία έχω έτοιμο εγκατεστημένο το FFX HD και προετοιμάζω τον εαυτό μου να βουτήξω και πάλι μετά από χρόνια. 2
xavier Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) κυκλοφορησε μια 1η beta εκδοση του mod https://captrobau.blogspot.com/2019/01/ff7-remako-hd-graphics-mod-beta-released.html Spoiler Spoiler Επεξ/σία 29 Ιανουαρίου 2019 από xavier 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα