Haldol Δημοσ. 6 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 6 Ιουνίου 2016 Γιατί σκέφτεσαι να τις αλλάξεις ; Τι θέλεις να κερδίσεις; Ή τι πιστεύεις ότι θα κερδίσεις; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Teris-AEK Δημοσ. 6 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 6 Ιουνίου 2016 Νομίζω πάνω απ'ολα οικονομία στα καύσιμα κ μετά ταχύτητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 6 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 6 Ιουνίου 2016 Με μικρότερη ζάντα (και φυσικά μικρότερο λάστιχο) θα κερδίσεις λίγο σε επιτάχυνση και κατανάλωση, όντως. Αλλά αντίστοιχα θα χάσεις σε φρενάρισμα και κράτημα στις στροφές. Και φυσικά η διαφορά είναι πολύ μικρή. Εγώ όταν πήγα από 14" σε 16", με πέλμα από 165 σε 215 (!) δε μπόρεσα καν να μετρήσω πόσα λιγότερα χιλιόμετρα έβγαζα στο γέμισμα. Σε επιτάχυνση, εκεί που έκανα 0-100 σε ~9,5 μετά το έκανα σε ~11. Αλλά δε με ένοιξε, καθότι στο δρόμο πήγαινα το ίδιο γρήγορα ή και πιο πολύ, καθώς με το πιο φαρδύ λάστιχο με το πιο μικρό προφίλ δε χρειαζόταν να κόβω τόσο πολύ για να στρίψω. Το 0-100 μόνο για κόντρες στα φανάρια είναι... και φυσικά, ούτε το δικό μου αμάξι είναι γι αυτή τη δουλειά, ούτε το δικό σου. Για αυτόν ακριβώς το λόγο που έγραψα, σε ταξίδι, με το μεγαλύτερο σετ ζαντολάστιχα κέρδισα και σε κατανάλωση, και σε ταχύτητα. Με τα πιο μικρά αναγκαζόμουν να φρενάρω-επιταχύνω συνέχεια, όταν άλλαζε από στροφιλίκια σε ευθεία. Με τα πιο μεγάλα διατηρούσα σταθερά μια ωραία ταχύτητα. Οπότε ξανασκέψου το. Θα κερδίσεις σε επιταχύνσεις, ρεπρίζ (σίγουρα), θα χάσεις σε φρένο, κράτημα (σίγουρα) και το τι θα γίνει με την ταχύτητα (ταξιδίου) και την κατανάλωση, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες! Τι διαδρομές κάνεις, πως οδηγείς, κλπ. Για μένα με το 215/45/R16 νομίζω πως βρήκα το "sweep-spot". Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Teris-AEK Δημοσ. 6 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 6 Ιουνίου 2016 Με κατατοπίσες πλήρως φίλε.κ γω αυτής της άποψης είμαι να μην αλλαξω τις 17 γιατί όντως θα είναι μικρή η διαφορά. Απλά άκουγα διάφορα κ ήθελα μια γνώμη παραπάνω. Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές σου κ τον χρόνο σου! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dollyyy19 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 6 Ιουνίου 2016 αν μπορεις να κατεβεις σε διαμετρο ζαντας,κατεβα.σε ολα κερδιζεις,εκτος της εμφανισης.κυριοτερο ,σε καταναλωση , ανεση ΚΑΙ προσφυση, στους ελληνικους δρομους..... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mclein Δημοσ. 6 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 6 Ιουνίου 2016 οπως παντα, οι μ@λακες της εταιρειας δεν ηξεραν τη σωστη γεωμετρια / στησιμο του αυτοκινητου ΑΛΛΑ οι οδηγαρες βρηκαν ελαχιστες τις διαφορες και μαλιστα σε δεδομενα που δεν μπορουν να μετρησουν... και εις ανωτερα κυριες & κυριοι !!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα