Προς το περιεχόμενο

Ζάντες αλουμινίου vs ατσαλινες


Antwni

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θέλω να σας κάνω δυο ερωτήσεις:

1)Ποια διαφορά έχουν οι ατσάλινες ζάντες απο τις αλουμινίου??

2)Οι 15'' ζαντες έχουν διαφορά με τις 17'' σε offroad??

 

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1)Αν μιλαμε για ιδιου μεγεθους ζαντες,οι αλουμινιου θα εχουνε θεωρητικα χαμηλοτερο βαρος

2)Λογικα για να μεγαλωσεις την ζαντα θα βαλεις μικροτερο προφιλ ελαστικου,αρα θα κοπαναει οσο να ναι περισσοτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι πρώτες συνήθως είναι ποιο ανθεκτικές (και ποιο βαριές) απο τις δεύτερες.

Αν αλλάξεις διάσταση ζάντας, αλλάζεις το βήμα του κατασκευαστή, αν δεν κάνεις τις απαραίτητες διορθώσεις στις διαστάσεις του ελαστικού. Απο την στιγμή που προσθέτεις 2 ίντσες στην διάμετρο της ζάντας, για να παραμείνει το βήμα ίδιο, θα πρέπει να αφαιρέσεις 2 περίπου ίντσες απο το ύψος του ελαστικού. Χαμηλό προφίλ σε off road όμως δεν είναι και ότι καλύτερο, πρώτον θα κοπανάει σαν τρελό, και δεύτερον δεν θα προλαβαίνεις να ισιώνεις τις ζάντες σου....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για τις γρήγορες απαντήσεις σας!!

Δηλαδή οι 15αρες δυσκολεύονται πιο πολύ σε offroad??

Οι 15'' είναι αλουμινίου και οι 17 ατσάλινες αλλά αυτό δεν παίζει ρόλο νομίζω για τις εκτός δρόμου διαδρομές....(απο τι είναι κατασκευασμένες)

 

 

Μιλάμε για αυτοκίμητα εργοστασιακά απο τη μάνα τους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ή κάτι δεν εξηγείς εσύ καλά ή κάτι εμείς καταλαβαίνουμε λάθος.

Τι ακριβώς θες να κάνεις?

Ποιος είπε οτι οι 15άρες δυσκολεύονται ποιο πολύ στα offroad? Τι καταλαβαίνεις και τι εννοείς με το δυσκολέυονται?

Ένας κατασκευαστής μπορεί να επιλέξει ότι διάσταση θεωρεί καλύτερη για το αμάξι που πουλάει...

Άλλος θα βάλει 15άρα άλλος 16άρα και άλλος 17άρα.

Αν μιλάμε για offroad η ποιότητα (ή μάλλον η ανθεκτικότητα, καλύτερα) της ζάντας θα είναι καλύτερη απ'ότι σε ένα αυτοκίνητο πόλης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι εννούσες με το κοπανάει που ανέφερες πριν??

Έχουμε ένα αυτοκίνητο Α το οποίο έχει 15'' ζαντες αλουμινίου και έχουμε και ένα αυτοκίνητο Β με 17'' ζαντες ατσάλινες και όλα τα υπόλοιπα ίδα χαρακτηριστικά (δεν μας ενδιαφέρουν)...Στο offroad πιο είναι πιο καλό??(Φαντάζομαι εντός πόλης θα είναι καλύτερο οι 17'')

 

Υ.Γ και ίδια λάστιχα...

 

 

Sorry αλλά είμαι λίγο άσχετος ^_^

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίδιο λάστιχο εκ των πραγμάτων, 15άρα και 17άρα δεν μπορεί να φορέσει. Ίδια μάρκα και τύπο ναι.

Όσο μεγαλύτερο το προφίλ του ελαστικού (η απόσταση απο τον δρόμο μέχρι και την ζάντα δηλαδή) τόσο μεγαλύτερες οι αποσβέσεις που μπορεί να κάνει το ίδιο το λάστιχο.

Απο εκεί και πέρα, το ατσάλι είναι σαφώς ποιο ανθεκτικό απο το αλουμίνιο, αλλά σε θέματα οδηγικής (off road) συμπεριφοράς παίζουν και άλλα πράγματα ρόλο εκτός απο τα ζαντολάστιχα. Απο το ύψος του αυτοκινήτου, τα αμορτισέρ, τα διαφορικά κλπ κλπ.

 

Το κοπάνημα, που αναφέρουμε ποιο πάνω, συναντάται όταν αλλάξεις το προφίλ του ελαστικού σε μικρότερο. Οι αποσβέσεις που κάνει το λάστιχο είναι μικρότερες και άρα καταπονούνται περισσότερο τα αμορτισέρ, συν οτι αυξάνεται και ο θόρυβος που κάνει το αμάξι όταν σκάει μέσα σε λακούβα (εξού και κοπάνημα).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ατσάλι είναι 2-3 φορές πιο βαρύ από το αλουμίνιο. Έτσι μια αλουμινένια ζάντα, μπορεί να είναι αρκετά πιο χοντρή και πιο μελετημένη σαν κατασκευή από μια ατσάλινη, έχοντας όμως το ίδιο βάρος (ή και μικρότερο). Αυτό προσδίδει ακαμψία, που σημαίνει καλύτερη συμπεριφορά στην οδήγηση.

 

Εάν μπορείς να αποφύγεις την ατσάλινη κάντο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πλεονεκτήματα τις ζάντας αλουμίνιου είναι ότι έχει μεγαλύτερο άνοιγμα από τις σιδερένιες και οδεύει τον αέρα και ψυχή τα φρένα και είναι ποιο ελαφριές όποτε καλύτερο φρενάρισμα και στρίψιμο

Αυτά αν είναι καλή μάρκα αν όχι θα σου στραβώνει εύκολα και μπορεί και να σπάσει και αν από 15 πας σε 17 θα πέσεις στο προφίλ 10 15 για να μην αλλάξεις το βήμα

Αν το δουλεύεις εκτός δρόμου καλύτερα η 15 και μια καλή μάρκα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α για on road είναι καλύτερες οι 17''...

Ok σε ευχαριστώ πολύ για την υπομονή σου!! B)

Δεν προκυπτει απο καπου αυτο.

Ανλογως το αμαξι, την περιπτωση και την χρηση. Ας πουμε σε ενα 1000ρι δεν ειναι και ιδιαιτερα καλυτερη η επιλογη των 17'' εναντι των 15''. Που και 15 πολλες ειναι.

 

Γενικα αν δεν υπαρχει προφανης λογος για να βαλεις 17'', μην βαλεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 χρόνια αργότερα...

Καλησπέρα. Έχω ένα οκταβια5 fsi 1600 k το πήρα πριν ένα χρόνο μεταχειρισμενο με 17άρες ζάντες πάνω αλλά σκέφτομαι να βάλω τις 15 που ήταν από μαμά. Θα κάνω καλά να της αλλάξω η να αφήσω αυτές που έχει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...