Super Moderators Snoob Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Yπερβάλεις. Και εσύ "ξέρεις" τι λεφτά έχει η ΑΙ, φαίνεται από την οικονομική της δύναμη όταν της προτείνεις συμφωνίες (weak, average κτλ.) Αν θα έπρεπε να ζητάει λεφτά; Γιατί όχι, τι έχει να χάσει η ΑΙ; Εγώ τι έχω να χάσω όταν ζητάω από τους Ετρούσκους, που πνίγονται από τους Ρωμαίους; Αν μου τα δώσουν (πριν χαθούν από το χάρτη) έχει καλώς, αν όχι, τι είχαμε-τι χάσαμε. Η "λογική" λέει πως ο αδύναμος θα έπρεπε να είναι απλά ευχαριστημένος με το να του δώσεις το NAP, αλλά έχει να χάσει κάτι; Αυτό που θα έπρεπε να φτιάξουν (αλλά τη δυνατότητα, ξαναλέω, την έχουν και οι άνθρωποι, δεν είναι θέμα "super AI"...) είναι να μη "βλέπεις" έμμεσα πόσα λεφτά έχει ο άλλος, ώστε να ζητάς απλά αυτά με τα οποία θα ήσουν ευχαριστημένος.
Daemonos Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Δέν κατάλαβες, πάω είναι δυνατόν να είμαι Μακεδονία και να μου ζητάει ο Gaetulli λεφτά και non agression pack απο την Ισπανία (την άλλη άκρη του χάρτη) ενω έχει μια πόλη και ελάχιστο στρατό?? είναι σα να σε σπαμάρουν. Και μιλάμε για λεφτά πολλά όχι μλκιες
comfuzio Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 άσε όταν ζητάνε 4κ καλά είναι....όταν πας στο 1εκ+ που ζητάνε 280κ σαν ελάχιστο εκεί να δω τι θα κάνεις χαχα και άντε πες τους τα δίνεις γιατί μπορείς ... αυτοί δεν θα τα κάνουνε τίποτα και παίζει σε 1-2 turn να μην υπάρχουν 1
Sed22 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 κανενα tutorial εχει ? γτ επεξα μια απλη μαχη και πελαγωσα τοσα που εχει
Super Moderators Snoob Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Δέν κατάλαβες, πάω είναι δυνατόν να είμαι Μακεδονία και να μου ζητάει ο Gaetulli λεφτά και non agression pack απο την Ισπανία (την άλλη άκρη του χάρτη) ενω έχει μια πόλη και ελάχιστο στρατό?? είναι σα να σε σπαμάρουν. Και μιλάμε για λεφτά πολλά όχι μλκιες Γιατί να μην είναι δυνατόν; Ο παίκτης μπορεί να το κάνει, η AI γιατί να μη μπορεί; Έχω πάρει λεφτά από τους Καρχηδόνιους, δήθεν για να μπω στον πόλεμο με τους Ίβηρες. Σιγά μην τους πολεμήσω ποτέ, οι Καρχηδόνιοι όμως τα έδωσαν. Δεν είναι κακό να ζητάει ο αδύναμος λεφτά, κι εγώ καμιά φορά ζητάω λεφτά ενώ ξέρω πως είναι ελάχιστες οι πιθανότητες να μου τα δώσουν. Το λάθος στο σύστημα είναι ότι "βλέπει" (και ο άνθρωπος, και ο υπολογιστής) πόσα χρήματα έχει ο άλλος, αφού τα ζητούμενα ποσά πάνε με ποσοστό επί του ταμείου. Αυτό πρέπει να διορθωθεί, συμφωνώ. Στα άλλα, δεν υπάρχει πρόβλημα. Δε θες, μην τα δίνεις. Κι εμένα μου ζητάνε, τους κάνω αντιπροσφορές, θέλουν, δέχονται, δε θέλουν (αν είμαι από πάνω) σκορδοκαΐλα μου. Έτσι είναι και έτσι πρέπει να είναι.
g8anos Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Δεν εχω βαλει ακομα κανενα patch, αλλα η μεχρι τωρα εμπειρια μου ειναι πολυ ασχημη... Ημουν τρελος fan του 1 , και περιμενα το 2 να ειναι καλυτερο.... Δυστηχως το σκισανε το παιχνιδακι... Γεματο bugs, performance problems κτλ... Εχω την αισθηση οτι δεν περασε απο alpha test και οτι τωρα αυτοι που παιζουν το παιχνιδι κανουν τους beta testers.... Μεγαλο φαουλ..... Ελπιζω να στρωσει με τα πατσακια, αλλα και παλι δεν υποσχομαι πολλα... Κριμα... Αναλυτικα πραγματα που με ξενερωσαν: - Limit στις στρατιες μου (3 προς το παρον) - Υπαρξη general απαραιτητη - Οι generals ψοφανε σαν τα κοτοπουλα - Εχει μονο γενικη ρυθμιση για taxes κτλ... (οχι ανα πόλη) - Οι μοναδες χαλανε το formation - Οι μαχες τελειωνουν υπερβολικα γρηγορα - Μετα απο καθε round θελει πολυ ωρα για τους υπολογισμους - Αδικαιολόγητα frame rates/drops - Το AI ειναι γτπ..... ΓΤΠ..... πολυ ΓΤΠ!!!!!!!!!!!
tak_loyk Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Δεν εχω βαλει ακομα κανενα patch, αλλα η μεχρι τωρα εμπειρια μου ειναι πολυ ασχημη... Ημουν τρελος fan του 1 , και περιμενα το 2 να ειναι καλυτερο.... Δυστηχως το σκισανε το παιχνιδακι... Γεματο bugs, performance problems κτλ... Εχω την αισθηση οτι δεν περασε απο alpha test και οτι τωρα αυτοι που παιζουν το παιχνιδι κανουν τους beta testers.... Μεγαλο φαουλ..... Ελπιζω να στρωσει με τα πατσακια, αλλα και παλι δεν υποσχομαι πολλα... Κριμα... Αναλυτικα πραγματα που με ξενερωσαν: - Limit στις στρατιες μου (3 προς το παρον) - Υπαρξη general απαραιτητη - Οι generals ψοφανε σαν τα κοτοπουλα - Εχει μονο γενικη ρυθμιση για taxes κτλ... (οχι ανα πόλη) - Οι μοναδες χαλανε το formation - Οι μαχες τελειωνουν υπερβολικα γρηγορα - Μετα απο καθε round θελει πολυ ωρα για τους υπολογισμους - Αδικαιολόγητα frame rates/drops - Το AI ειναι γτπ..... ΓΤΠ..... πολυ ΓΤΠ!!!!!!!!!!! Έχουν στρώσει αρκετά πραγματάκι αλλά Shogun δεν είναι (ούτε θα γίνει απ'ότι φαίνεται...)
comfuzio Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Ένα καλό είδα στο forum τους: In terms of the Slingers: we’re aware there’s some imbalance with Slingers, so we just wanted to let you know we’re looking at tweaking it for Patch 4. We found a bug where Slinger shots were bouncing and striking multiple entities, so we’ve eliminated that. We’re also reducing the AP of Slingers (along with a minor damage nerf) and uprating Javelin AP. Ε καιρός ήταν! g8anos πρέπει να βάλεις έστω το Patch 3 μην σου πω το beta 4 για να δεις λίγο άσπρη μέρα αλλά και πάλι θέλει πολύ δουλειά! -το Limit στις στρατιές δεν είναι κακό άμα δεις πως πάει όταν ανεβαίνεις Imprerium και έχεις πιο πολλές στρατιές. -Οι generals ναι πεθαίνουν πανεύκολα σε βαθμό που είναι προτιμότερο να τους έχεις τουρίστες στην μάχη παρά να παίρνουν μέρος σε αυτές. -με τα taxes συμφωνώ στο 1 ήταν πιο καλά. -τα formations άστα κλάφτα! -Αυτό με το turn μετά το patch 3 σε μένα πάει σφαίρα καμία σχέση με την αρχή. και στα άλλα 2 έχουν γίνει πολλές βελτιώσεις αλλά θέλει πάρα πολύ δουλειά ακόμα Ας φτιάξουν λίγο τους OP Slingers που λένε για αρχή και τα άλλα έπονται
tak_loyk Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Με τους Generals το πρόβλημα λύνεται με mod. Ουσιαστικά δεν περνάει 1 χρόνος με κάθε turn αλλά 3 ή 6 μήνες οπότε ουσιαστικά 4πλασιάζεται ή 2πλασιάζεται ο χρόνος ζωής τους αντίστοιχα.
zeniath Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Δεν εχω βαλει ακομα κανενα patch, αλλα η μεχρι τωρα εμπειρια μου ειναι πολυ ασχημη... Ημουν τρελος fan του 1 , και περιμενα το 2 να ειναι καλυτερο.... Δυστηχως το σκισανε το παιχνιδακι... Γεματο bugs, performance problems κτλ... Εχω την αισθηση οτι δεν περασε απο alpha test και οτι τωρα αυτοι που παιζουν το παιχνιδι κανουν τους beta testers.... Μεγαλο φαουλ..... Ελπιζω να στρωσει με τα πατσακια, αλλα και παλι δεν υποσχομαι πολλα... Κριμα... Αναλυτικα πραγματα που με ξενερωσαν: - Limit στις στρατιες μου (3 προς το παρον) - Υπαρξη general απαραιτητη - Οι generals ψοφανε σαν τα κοτοπουλα - Εχει μονο γενικη ρυθμιση για taxes κτλ... (οχι ανα πόλη) - Οι μοναδες χαλανε το formation - Οι μαχες τελειωνουν υπερβολικα γρηγορα - Μετα απο καθε round θελει πολυ ωρα για τους υπολογισμους - Αδικαιολόγητα frame rates/drops - Το AI ειναι γτπ..... ΓΤΠ..... πολυ ΓΤΠ!!!!!!!!!!! 1,2) Καλά κάνουν και έχουν limit γιατί εκείνα τα χρόνια όποιος είχε πάνω από 100 τυπάδες για στρατό κατακτούσε καμιά 20αριά χωρία (το έχουμε αναλύσει και πιο πριν γιατί είναι σωστό. επίσης όσο κατακτάς περιοχές μπορείς να έχει περισσότερους. Πολύ λογικό πάλι. 3) Οι generals εμένα ζούν ρε παιδιά αλλά ναι τους έχω ψιλοτουρίστες στην μάχη εκτός αν εννοείς από θέμα ηλικίας που υπάρχει mod 4) Για τους φόρους καλά κάνουν, αν σε μια χώρα έχεις 10% φόρους σε μία πόλη και 30% σε μία άλλη θα έχεις instant riot 5) Βάλε patch αλλά και πάλι συμφωνώ 6) Συμφωνώ 7) Βάλε patch 8) Βάλε patch 9) Συμφωνώ αλλά και πάλι βάλε patch κάπως έχει φτιάξει. Στην ουσία, ΒΑΛΕ PATCH άργησες ένα μήνα για να κάνεις αυτές τις παρατηρήσεις τα περισσότερα έχουν διορθωθεί
Super Moderators Snoob Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Ο περιορισμός σε στρατούς και στόλους είναι από τις καλύτερες ιδέες που έχω δει να εφαρμόζονται: επιτέλους, έχει σημασία πού διαθέτεις τις δυνάμεις σου, και δεν τρέχεις με δεκάδες "ενισχύσεις" αριστερά-δεξιά στο χάρτη. Επίσης, θα δεχόμουν το να υπάρχει φορολόγηση ανά πόλη (που κάπως ακούγεται, αλλά τέλος πάντων) αν υπήρχε βαρύτατη ποινή στο unrest των υπολοίπων (στο στυλ "κότσοι είμαστε εμείς"). Διαφορετική φορολόγηση υπήρχε, αλλά ανά επαρχία (εξ ου και η σημασία των επάρχων). Οι στρατηγοί ζουν αρκετά ως έχει: αν ζούσαν περισσότερο, θα γίνονταν θεοί με τους ρυθμούς που αποκτούν εμπειρία. Θα μου άρεσε να υπήρχαν εποχές (αν και είναι δύσκολο να έχεις μοντέλο καιρού για τόσο μεγάλο χάρτη, άλλος ο χειμώνας στο Μέλανα Δρυμό, άλλος στην Αραβία...) αλλά σε αυτή την περίπτωση θα έπρεπε να μειώσουν τους ρυθμούς με τους οποίους αποκτούν εμπειρία. Και, όπως σωστά ειπώθηκε, patch.
tak_loyk Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Ε οι πόλεις δεν είναι πόλεις με την κυριολεκτική έννοια του όρου αλλά ολόκληρες περιοχές (regions?). Θα μπορούσαν όντως οι φορολογήσεις να είναι ανά (τουλάχιστον) province.
Amakatzis Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Να ρωτήσω κάτι; Δίαβασα κάπου ότι ο στρατός μπορεί να φτάσει τους 60000 στρατιώτες..ισχύει κάτι τέτοιο; Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω ποιο είναι το plot του παιχνιδιού. Διαλέγεις μία από τις διαθέσιμες πόλεις (πχ Αθήνα) και ο σκοπός σου ποιος είναι μακροπρόθεσμα αλλά και βραχυπρόθεσμα; Επίσης που μπορώ να μάθω περισσότερο για αυτό το παιχνίδι; (Ορολογία, στρατηγικές..κλπ) Ευχαριστώ 1
comfuzio Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2013 Γιατί και τώρα άλλος δεν είναι ο φόρος στην Αθήνα και άλλος στα νησιά; που και καλά στα νησιά είναι ο μισός αλλά πληρώνεις τα πάντα επί 2 σε σχέση με την Αθήνα αλλά δεν ξεσηκώνετε κανένας... Και αυτό με τον φόρο εγώ θα το ήθελα αν πχ μια περιοχή μου έβγαλε το λάδι να την πάρω να το έχω ως ένα είδος "εκδίκησης". Για να μην πω το άλλο ότι όταν μια περιοχή έχει πολύ καλό PO και είναι πλούσια θα ήταν βολικό για εξτρά έσοδα να βάζεις πιο μεγάλο φόρο ενώ μια περιοχή φτωχή να έχει χαμηλό για να έχει ανάπτυξη (στο 1 έτσι ήταν). Ή ας το κάνουν όπως στο Empire ανά ήπειρο αν όχι ανά πόλη η περιοχή
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα