Grey Warden Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Πρέπει να έχει κάποιο θέμα το beta 3 v4 patch γιατί στο νέο campaign που άρχισα μετά το turn 90 μου έχουν κάνει war ΟΛΟΙ... Πέραν από τους σύμμαχους μου όλος ο υπόλοιπος χάρτης είναι κόκκινος! Διαβάζοντας στο official forum του Rome II όλοι οι χρήστες λένε ότι το AI δεν κάνει φουλ στρατό...εγώ πάλι βλέπω πως ΟΛΟΙ έχουν από 2 ή και περισσότερους στρατούς πλήρης και οι μονάδες τους balanced. Και αυτό το πράγμα που το γεμίζει με slingers το ΑΙ και τα βάζει και μπροστά δεν μπορώ να το καταλάβω.... Εγώ δεν έχω βάλει beta 3 patch, έχω σταματήσει στο 2ο λόγω του mod που έβαλα. Το ίδιο που σου συμβαίνει μου συμβαίνει. 2 ή και περισσότεροι στρατοί πλήρεις και όλοι να μου κάνουν declare war. Τους slingers τους βάζει και καλά για ισορροπία αλλά ειδικά σε στρατούς με ιππικό, είναι piece of cake.
comfuzio Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Ναι αυτό το πράγμα που οι slingers να βαράνε με τόσο range ενώ οι τοξότες πολύ λιγότερο είναι από τα μεγαλύτερα fails του παιχνιδιού! Στα άλλα bugs που είδαμε ήταν πολλά dc και desync αλλά διαβάζοντας στο forum του Rome είδα ότι ήταν γενικό για το σ/κ και όχι δικό μου ή του Daemonos. Επίσης μου είχαν κάνει siege για 4+ turns σε μια πόλη με στρατό μέσα + στρατό έξω και μου την πήρανε χωρίς μάχη! Στο single δεν μου έτυχε ποτέ κάτι τέτοιο. Λογικά αναμονή σήμερα-αύριο θα βγει το final patch 3 που λογικά θα έχει και άλλα fixes σε σχέση με το beta 3 v4 και μέχρι την παρασκευή ίσως δούμε και το beta 4... 1
tak_loyk Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Έχει ξανα-αναφερθεί νομίζω ότι το ότι οι slingers έχουν μεγαλύτερο range από τους τοξότες είναι ιστορικά και τεχνικά σωστό.
Daemonos Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Ναι αυτό το πράγμα που οι slingers να βαράνε με τόσο range ενώ οι τοξότες πολύ λιγότερο είναι από τα μεγαλύτερα fails του παιχνιδιού! Στα άλλα bugs που είδαμε ήταν πολλά dc και desync αλλά διαβάζοντας στο forum του Rome είδα ότι ήταν γενικό για το σ/κ και όχι δικό μου ή του Daemonos. Επίσης μου είχαν κάνει siege για 4+ turns σε μια πόλη με στρατό μέσα + στρατό έξω και μου την πήρανε χωρίς μάχη! Στο single δεν μου έτυχε ποτέ κάτι τέτοιο. Λογικά αναμονή σήμερα-αύριο θα βγει το final patch 3 που λογικά θα έχει και άλλα fixes σε σχέση με το beta 3 v4 και μέχρι την παρασκευή ίσως δούμε και το beta 4... Όσο αναφορά τους slingers άν δεν τους φάς γρήγορα στην μάχη παίζει να ΧΑΣΕΙΣ μάχη που να διαθέτεις και διπλάσιο στρατό! μιλάμε οτι κάνουν root τις μονάδες πριν κάν πλησιάσουν!!! και μιλάμε για τρελό range!! Επίσης bugάρισε το map controls στο campaign map νεκρό keyboard... Και το άλλο που είδαμε, faction με μία πόλη μόνο και αυτή υπο bankrupt να κατεβάσει στρατό ατελείωτο! (πώς?). Καθώς επίσης και η Nova Carthago (νομίζω και άλλα factions) στέλνουν ακαθόριστα πλοία και έτσι απλά σουλατσάρουν στο Map χωρίς κάποιο λόγο... ΥΓ. Comfuzio είσαι online ρε? είμαι γραφείο...
nocturne Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 εχει κανεις να προτεινει καποιο αξιολογο mod για το παιγνιδι η ειναι νωρις ακομα??
Super Moderators Snoob Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Το έχω διαβάσει και εγώ πως στην αρχαιότητα οι σφενδονιστές υπερτερούσαν (σε βεληνεκές και γωνία επίθεσης) απέναντι στους τοξότες. Οι Ασιάτες νομάδες (Ούνοι και Μογγόλοι) διέθεταν εξαιρετικά τόξα για χρήση από τη σέλα του αλόγου, με τα οποία αιφνιδίασαν αρχικά τους Ρωμαίους και τους Γότθους (5ος αιώνας) και αργότερα τους Ευρωπαίους κατά τις εισβολές το Μεσαίωνα (13ος αιώνας), αλλά το πρώτο σπουδαίο Ευρωπαϊκό τόξο ήταν το "μακρύ τόξο" (longbow) το οποίο απέκτησε μεγάλη φήμη για την αποτελεσματικότητά του στη Μάχη του Αζινκούρ (1415). Τέλος πάντων, στο παιχνίδι αυτοί που είναι αστέρια αλλά δεν έχω ακόμη βρει ευκαιρία να τους στρατολογήσω (πανάκριβοι οι μισθοφόροι) είναι οι Κρήτες τοξότες.
Daemonos Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 εχει κανεις να προτεινει καποιο αξιολογο mod για το παιγνιδι η ειναι νωρις ακομα?? Το μόνο αξιόλογο mod για εμένα είναι το Lord of the rings mod, αλλα είναι νορίς ακόμα, και οι modders μήν νομίζεις οτι θα κάτσουν να σου βγάλουν κάπιο mod, ειδικά τώρα που κάθε βδομάδα βγαίνει patch!! κάτσε να φτάσει το game σε ένα καλό επίπεδο σταθερό και βλέπουμε Το έχω διαβάσει και εγώ πως στην αρχαιότητα οι σφενδονιστές υπερτερούσαν (σε βεληνεκές και γωνία επίθεσης) απέναντι στους τοξότες. Οι Ασιάτες νομάδες (Ούνοι και Μογγόλοι) διέθεταν εξαιρετικά τόξα για χρήση από τη σέλα του αλόγου, με τα οποία αιφνιδίασαν αρχικά τους Ρωμαίους και τους Γότθους (5ος αιώνας) και αργότερα τους Ευρωπαίους κατά τις εισβολές το Μεσαίωνα (13ος αιώνας), αλλά το πρώτο σπουδαίο Ευρωπαϊκό τόξο ήταν το "μακρύ τόξο" (longbow) το οποίο απέκτησε μεγάλη φήμη για την αποτελεσματικότητά του στη Μάχη του Αζινκούρ (1415). Τέλος πάντων, στο παιχνίδι αυτοί που είναι αστέρια αλλά δεν έχω ακόμη βρει ευκαιρία να τους στρατολογήσω (πανάκριβοι οι μισθοφόροι) είναι οι Κρήτες τοξότες. Νομίζω το χρισημοποιούσαν ήδη οι Κρήτες, η κάτι παρεμφερές... βλέπε και γαστραφείτες... Για αυτό είναι και οι καλύτεροι στο παιχνίδι, όπως ήταν και στο Rome 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Ο γαστραφέτης, από ό,τι ξέρω (και από ό,τι μαρτυρά και η ετυμολογία της λέξης) ήταν κάτι σαν βαλίστρα, η οποία έριχνε από την κοιλιά/χαμηλά στο θώρακα (γαστήρ και αφέτης). Στο παιχνίδι ασυζητητί είναι οι καλύτεροι, αλλά 500 νομίσματα είναι πολλά λεφτά. Πρέπει να φτιάξω κανένα στρατηγό που θα ακολουθήσει το skill tree της μείωσης του κόστους των μισθοφόρων, μπας και γίνει κάτι. Εντωμεταξύ, στο παιχνίδι, δεν πλησιάζω στην Κρήτη, γιατί έχω μέτωπο με τους Ρωμαίους και τους Θράκες, άρα πρέπει να ρίξω λεφτά για υποδομές και στρατό, οι μισθοφόροι πρέπει να περιμένουν. Έχουν αποκτήσει καλή εμπειρία και οι σφενδονιστές μου, βολεύομαι για την ώρα από ranged μονάδες.
comfuzio Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Εγώ πάλι δεν το βλέπω ότι να ρίχνεις μια πέτρα να έχει πιο μεγάλη εμβέλεια ή και δύναμη σε σχέση με το τόξο. Ποιος ο λόγος να δημιουργηθεί το τόξο εξ'αρχής αν είναι με το χέρι να χτυπάς πιο μακρυά και δυνατά; Να είναι πάνω στα τοίχοι και να πετάνε προς τα κάτω κοτρόνια ναι οκ το πιστεύω αλλά τώρα με βοτσαλάκια και να καταστρέφεις φάλαγγες με πλήρη οπλισμό + την παράταξη σε ίσιο πεδίο ή από κατηφόρα να βαράνε ψηλά ε αυτό δεν μπορώ να το πιστέψω. Και από ένα σημείο και μετά κουράζεσαι να πετάς πέτρες ενώ το τόξο είναι πιο ξεκούραστο! Όσο αναφορά τους slingers άν δεν τους φάς γρήγορα στην μάχη παίζει να ΧΑΣΕΙΣ μάχη που να διαθέτεις και διπλάσιο στρατό! μιλάμε οτι κάνουν root τις μονάδες πριν κάν πλησιάσουν!!! και μιλάμε για τρελό range!! Επίσης bugάρισε το map controls στο campaign map νεκρό keyboard... Και το άλλο που είδαμε, faction με μία πόλη μόνο και αυτή υπο bankrupt να κατεβάσει στρατό ατελείωτο! (πώς?). Καθώς επίσης και η Nova Carthago (νομίζω και άλλα factions) στέλνουν ακαθόριστα πλοία και έτσι απλά σουλατσάρουν στο Map χωρίς κάποιο λόγο... ΥΓ. Comfuzio είσαι online ρε? είμαι γραφείο... Ναι μέσα είμαι Ωραία θα ήταν να μπορούσαμε πιο πολλά από 2 άτομα MP Campaign
Super Moderators Snoob Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Λόγοι υπήρχαν πολλοί (γι' αυτό και συνέβη ιστορικά): πολύ ευκολότερη και φτηνότερη κατασκευή, πολύ ευκολότερος και φτηνότερος εφοδιασμός με πολεμοφόδια. Οι Ρόδιοι, λ.χ., ήταν φημισμένοι σφενδονιστές (όπως και οι Κρήτες φημίζονταν ως τοξότες). Επίσης, δεν πετούσαν βοτσαλάκια (μόνο). Πολλά από αυτά που γίνονται στο παιχνίδι δεν είναι "ρεαλιστικά" με την αυστηρή έννοια του όρου, αλλά κάποια βάση υπάρχει, δεν είναι εντελώς τυχαία. Ιστορικά, ας πούμε, η φάλαγγα στάθηκε αδύνατο να αντιμετωπίσει πιο ευέλικτους σχηματισμούς πεζικού, με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα τη Ρωμαϊκή λεγεώνα (η οποία προέκυψε ακριβώς επειδή οι Σαμνίτες διέλυσαν τις Ρωμαϊκές φάλαγγες), αλλά στο παιχνίδι στέκονται. Οι σφενδονιστές, από την άλλη, μπορούσαν να σκοτώσουν (δε θέλει πολύ να σε βρει στο μάτι ή στο δόξα πατρί μια μολυβένια σφαίρα βάρους 60 γραμμαρίων...) αλλά κυρίως δημιουργούσαν πρόβλημα διαταράσσοντας τις παρατάξεις του πεζικού, ειδικά τις λιγότερο ευέλικτες φάλαγγες. Το παιχνίδι, για να τα αποδώσει αυτά "ρεαλιστικά", θα έπρεπε να είναι προσομοίωση άλλου είδους, όχι RTS.
comfuzio Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Beta 3 v5 http://forums.totalwar.com/showthread.php/95274-Patch-3-Beta-now-available-updated-27-09?p=839404&viewfull=1#post839404
LongTom Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Το μόνο αξιόλογο mod για εμένα είναι το Lord of the rings mod, αλλα είναι νορίς ακόμα, και οι modders μήν νομίζεις οτι θα κάτσουν να σου βγάλουν κάπιο mod, ειδικά τώρα που κάθε βδομάδα βγαίνει patch!! κάτσε να φτάσει το game σε ένα καλό επίπεδο σταθερό και βλέπουμε Νομίζω το χρισημοποιούσαν ήδη οι Κρήτες, η κάτι παρεμφερές... βλέπε και γαστραφείτες... Για αυτό είναι και οι καλύτεροι στο παιχνίδι, όπως ήταν και στο Rome 1 Οι σφενδονιστές είχαν μεγαλύτερη εμβέλεια από τα απλά short bow που χρησιμοποιούσαν οι Έλληνες ψιλοί. Από τα σύνθετα Ασιατικά τόξα(Σκύθικα,Περσικά,Σαρματικά)η εμβέλεια τους ήταν μικρότερη. Ο γαστραφέτης ήταν....βαλλίστρα.Δεν έχει σχέση με σφενδόνες ή τόξα. Οι πολεμικές σφενδόνες είχαν σαν πυρομαχικά ειδικά κατασκευασμένα μολύβδινα βλήματα.Με διάφορα μεγέθη ανάλογα με την απόσταση.Επίσης ήταν πολύ περισσότερο αποτελεσματικά εναντίων ακριβώς θωρακισμένων στόχων διότι ήταν blunt όπλα.
comfuzio Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Με λίγα λόγια μου λες ότι το να βαράς από το πλήρες range με σφεντόνα έναν μεταλλικό τοίχο θα τον σπάσεις ε; Δεν αμφιβάλω ότι αν φας ένα από αυτά τα βλήματα στο κεφάλι ότι πεθαίνεις ΑΝ δεν φοράς κράνος ή σε βρει σε ακάλυπτο σημείο. Αλλά τώρα να βαράς από 120 μέτρα μακρυά και να είσαι στην βάση λόφου και να χτυπάς προς τα πάνω και να καταστρέφεις μια φάλαγγα παρατεταγμένη το βρίσκω κάπως απίθανο για να μην πω ακατόρθωτο! Αν πάλι οι σφενδονιστές χτυπάνε πχ βαρβάρους που είναι γυμνοί οκ ναι σίγουρα να τους καταστρέψουν ή κάποιες μονάδες που είναι με χιτώνες και δεν έχουν προστασία αλλά τώρα πανοπλία-ασπίδα-παράταξη και να μας εκμηδενίζουν μου φαίνεται για τρελή buggια ή OP units ή exploit ή whatever. Υ.Γ. Παίρνω την σφεντόνα μου και πάω Πειραιά να βουλιάξω κανά πλοίο.
Tobajara Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Φυσική Λυκείου. Βλήμα μάζας m εκτοξεύεται υπό γωνία 45 μοιρών (μέγιστο βεληνεκές) και σταθερή ταχύτητα v. Τριβές θεωρούνται αμελητέες. Ποιά θα είναι η δυναμική του ενέργεια όταν χτυπήσει το κεφάλι τυχαίου οπλίτη με κράνος. Το αποτέλεσμα θα σε εκπλήξει. Αν λάβεις υπόψη σου και παράγοντες όπως την περιορισμένη επιφάνεια κρούσης, την πυκνότητα του βλήματος (μολύβδινο - πέτρινο κλπ) και τη μαλακότητα του σιδήρου εκείνης της εποχής, θα δεις ότι όχι μόνο μπορούσε άνετα να σε αφήσει στον τόπο αν σε έπαιρνε ξώφαλτσα αλλά και να σου κάνει τέτοιο βούλιαγμα στο κράνος που να σε αφήσει στον τόπο με μια γερή πληγή ή με πολύ βαρβάτη διάσειση. Τέλος, για να τα χρησιμοποιούσαν απέναντι βαριά οπλισμένων μονάδων κατι θα ξέρανε, δε μπορεί να ήταν νούμερα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα