Προς το περιεχόμενο

Total War: Rome II


mchls

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δε συμφωνώ πως το Shogun 2 ήταν λειψό. Σα vanilla Total War ήταν το καλύτερο της σειράς και αρκετά λειτουργικό σαν παιχνίδι. Το αν βελτιώθηκε με τα mods είναι άλλη υπόθεση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το να ειναι ιστορικα ακριβές το game αδιάφορο.

Δεν ειναι ντοκυμαντερ ή ιστορικο βιβλίο,παιχνιδι για το pc ειναι.

Μακαρι να ξαναορισει την σειρα  total war ως εμπειρια,οπως φιλοδοξούν οι developers.

Προσωπικα αυτο που θελω ειναι καλο gameplay και ενα σχετικο balance στο multiplayer κομματι του που να αποτρεπει "στρατους -σπαμ" με OP μοναδες ,αλλά και ενα αξιοπρεπες SP campaing κυριως οσο αφορά την ΑΙ.

Α και επισης θελω και μια επαναπροσεγγιση στις ναυμαχίες ,καθως ειναι "παρθενος" τομεας οσο αφορα το ROME.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Δε συμφωνώ πως το Shogun 2 ήταν λειψό. Σα vanilla Total War ήταν το καλύτερο της σειράς και αρκετά λειτουργικό σαν παιχνίδι. Το αν βελτιώθηκε με τα mods είναι άλλη υπόθεση.

 

Στο Shogun II είναι αυτό που λέμε μίκρυναν για να επιβιώσουν.

Είδαν τι έγινε με το Empire και κατέβηκαν μια τάξη μεγέθους σε θέμα θεματολογίας.Έτσι και αλλιώς οι παρατάξεις ήταν σχεδόν οι ίδιες με μικρές διαφορές και μερικά διαφορετικά Units για ολίγη από ποικιλία.

Επίσης κάποια μέρη του gameplay έγιναν πολύ απλούστερα,όπως οι πολιορκίες λόγω ιστορικής ακρίβειας(βλέπε spiderman στρατιώτες).

Έτσι κάνοντας dumbdown όλο το focus του παιχνιδιού έβγαλαν ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα.

Αυτό δεν αναιρεί ότι σε προηγούμενους τίτλους είχαν πολύ μεγαλύτερο χάρτη και πάλι είχαν βγάλει εξαιρετικό αποτέλεσμα δίχως να καταφύγουν σε dlcs.

 

 

Το να ειναι ιστορικα ακριβές το game αδιάφορο.

Δεν ειναι ντοκυμαντερ ή ιστορικο βιβλίο,παιχνιδι για το pc ειναι.

Μακαρι να ξαναορισει την σειρα  total war ως εμπειρια,οπως φιλοδοξούν οι developers.

Προσωπικα αυτο που θελω ειναι καλο gameplay και ενα σχετικο balance στο multiplayer κομματι του που να αποτρεπει "στρατους -σπαμ" με OP μοναδες ,αλλά και ενα αξιοπρεπες SP campaing κυριως οσο αφορά την ΑΙ.

Α και επισης θελω και μια επαναπροσεγγιση στις ναυμαχίες ,καθως ειναι "παρθενος" τομεας οσο αφορα το ROME.

 

Δηλαδή σαν να λέμε ότι είναι βλακεία όλα τα hardcore sims και φυσικά τα ίδια τα Total War μέχρι το πρώτο Medieval που είχαν εξαιρετική(για mainstream παιχνίδια) ιστορική ακρίβεια.

Έπρεπε να είχαν βγάλει βιβλία  ή ντοκυμαντέρ...

 

Τεσπα,είναι σεβαστό να είσαι casual παίκτης(τουλάχιστον σε ότι αφορά το θέμα μας),αλλά δεν είναι ότι καλύτερο να γράφεις τέτοιες "αιτιολογήσεις" για την άποψη σου.

Σε πολλούς από εμάς που είχαμε αρχίσει από το Shogun ή το Medieval η ιστορική ακρίβεια ήταν κάτι που έκανε τα παιχνίδια τόσο καλά(κάποιες φορές σε βάρος του "balance",εάν ποτέ υπήρχε κάτι τέτοιο).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν αναφέρεσαι στα Empire και Napoleon, πιστεύω πως εκεί ήταν "λάθος" η επιλογή χρονικής περιόδου. Το στήσιμο των Total War είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα της παραδοσιακής μάχης σώμα με σώμα, όχι με μαζική χρήση πυροβόλων όπλων. αλλάζουν πολύ οι τακτικές, οι ανάγκες κλπ, και το τελικό αποτέλεσμα είναι κάτι τύποι που κάθονται στα 30 μέτρα και πυροβολάνε ο ένας τον άλλο. Αν το Shogun 2 είχε ένα μειονέκτημα,αυτό ήταν η μικρή διαφοροποίηση των φατριών. Δε με ενόχλησε - όλοι γιαπωνέζοι και όλοι σαμουράι ήταν έτσι κι αλλιώς, πόσο να αλλάξουν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Δηλαδή σαν να λέμε ότι είναι βλακεία όλα τα hardcore sims και φυσικά τα ίδια τα Total War μέχρι το πρώτο Medieval που είχαν εξαιρετική(για mainstream παιχνίδια) ιστορική ακρίβεια.

Έπρεπε να είχαν βγάλει βιβλία  ή ντοκυμαντέρ...

 

Τεσπα,είναι σεβαστό να είσαι casual παίκτης(τουλάχιστον σε ότι αφορά το θέμα μας),αλλά δεν είναι ότι καλύτερο να γράφεις τέτοιες "αιτιολογήσεις" για την άποψη σου.

Σε πολλούς από εμάς που είχαμε αρχίσει από το Shogun ή το Medieval η ιστορική ακρίβεια ήταν κάτι που έκανε τα παιχνίδια τόσο καλά(κάποιες φορές σε βάρος του "balance",εάν ποτέ υπήρχε κάτι τέτοιο).

 

 

Μην κανεις λογικα αλματα.

Δεν χαρακτηριζω ως βλακεια κατι-ποιον και μενα εξυπνο ή το αντιθετο.

Κουβεντα κανουμε.

Λεω το αυτονόητο.Ενα pc game τα πρωτα και καλυτερα χαρακτηριστικά που οφειλει να εχει, ακριβως επειδη ειναι pc game ,ειναι αυτα που περιγραφω στο μνμ που παρεθεσες.Ολα τα αλλα ειναι δευτερευοντα.

Και οχι το πρωτο shogun δεν εγινε αυτο που εγινε για καμια ιστορικη ακρίβεια.

Εγινε αυτο που εγινε γιατι επανευηυρε το ειδος και δημιουργησε κατι το εντελως καινουργιο για την εποχη.Η στρατηγική αναλυση του χαρτη και η σωστη χρηση του τερεν,οι υπερφαλλαγγισεις κτλ ηταν κατι πρωτογνωρο στα RTS για την εποχη.Για πρωτη φορα μπορουσες να νικησεις μια μαχη με μικροτερο αριθμητικα αλλά και ποιοτικα στρατο,αρκει να κανεις καποια πραγματα σωστα. 

"Οι τοξοτες θα νικησουν το πεζικο,αρκει να τους τοποθετησεις στο λοφο και να κανεις και καποιες βασικες μανουβρες"  ηταν το tutorial απο οτι θυμαμαι που μ εκανε να κοιταω σαν χαζος την οθονη...

Τεραστιο σοκ απο ενα strategy της εποχης!

Το shogun πετυχε λογω καινοτομου gameplay αλλα και γραφικων.Και πρασινα ανθρωπακια απο το διαστημα να ειχε αντι για ιστορικα ακριβεις σαμουραι, η ιδια θα ηταν η επιτυχια.

Αν μεναμε στην ιστορικη ακριβεια και μονο, θα παιζαμε TOAW-style παιχνιδια για πάντα.

Ας πετυχουν οι developers  ROME 2 αυτο που φιλοδοξουν για την συνολικη εμπειρια του παιχνιδιου και θα αντεξω τα 9 playable functions και οτι θα χασω τις μαχες του Πύρρου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγινε αυτο που εγινε γιατι επανευηυρε το ειδος και δημιουργησε κατι το εντελως καινουργιο για την εποχη.Η στρατηγική αναλυση του χαρτη και η σωστη χρηση του τερεν,οι υπερφαλλαγγισεις κτλ ηταν κατι πρωτογνωρο στα RTS για την εποχη.Για πρωτη φορα μπορουσες να νικησεις μια μαχη με μικροτερο αριθμητικα αλλά και ποιοτικα στρατο,αρκει να κανεις καποια πραγματα σωστα. 

"Οι τοξοτες θα νικησουν το πεζικο,αρκει να τους τοποθετησεις στο λοφο και να κανεις και καποιες βασικες μανουβρες"  ηταν το tutorial απο οτι θυμαμαι που μ εκανε να κοιταω σαν χαζος την οθονη...

Τεραστιο σοκ απο ενα strategy της εποχης!

 

 

Μάλλον δεν είχες παίξει Myth ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι μου λέει ότι οι μισοί εδώ μέσα δεν έχουν παίξει το Peninsula Campaign ως Γάλλοι στο TW : Napoleon. 

Όπου με το 1/3 των δυνάμεων σε σχέση με τους αντιπάλους, σχεδόν συνέχεια, πρέπει να ρίχνετε απανωτές μάχες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μεινουμε και on topic στο θεμα ,θα ηθελα να ακουσω γνωμες στο τι θα θελατε να εχει το καινουργιο RTW.

Προσωπικά:

 

1)Επιτελους σοβαρη ΑΙ στο SP

2)Combined arms.Σε μια μαχη ταυτοχρονως ναυτικες και επιγειες δυναμεις να ενεργουν

3)Καποιο μηχανισμο supply για τον στρατο σε καποιο region αλλά και τις πολεις.Θα εχει τρομερο στρατηγικο ενδιαφερων και βαθος καποια τετοια προσθηκη στο campaing.

4)Το recruiment να ειναι αμεσα συνδεδεμενο με τον πλυθησμο καποιας πολης 

5)Στο ΜΡ να ειναι οσο το δυνατον balanced οι μοναδες ωστε να αποφευγονται τα σπαμαρισματα ΟΡ μοναδων οπως ειχε γινει για αρκετο διαστημα στο Shogun2

6)Ποιο αργη κινηση του στρατου στο campaing map.Στρατηγικα λαθος τοποθετησεις να πληρωνοντια ακριβα.

7)Attrition το χειμωνα σε καθε περιοχη εκτος πολης οπουδηποτε στο χαρτη (σε περιοχες που εχουν κανονικο χειμωνα,δεν μιλαω για ερημους π.χ )Αντιστοιχα το ιδιο σε ερημους ή σε περιοχες με θερμο κλιμα.

8)Υπαρξη attrition απο π.χ ασθενειες κτλ και κατακορυφη πτωση morale οταν ενας στρατος ειναι εκτος πολεως ή camp/fortress για ενα μεγαλο χρονικο διαστημα 

9)Επιπλεον morale boost για αμυντικους πολεμους σε πατρια εδαφη,απο μοναδες που προερχονται απο αυτες τις περιοχες

10)Morale penalty οσο αυξαναται η αποσταση απο τις περιοχες οπου οι μοναδες εχουν γινει recruited 

11)Επιλογη hold ground,εκτος απο guard mode

12)Αρκετα ποιο αργο recruitment μοναδων.Αν καποιος στρατος καταστραφει και γενικα η υπαρξη μιας μεγαληςμαχης να ειναι πραγματικα μεγαλη υποθεση για την στρατηγικη κατασταση

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να ειναι ιστορικα ακριβές το game αδιάφορο.

Δεν ειναι ντοκυμαντερ ή ιστορικο βιβλίο,παιχνιδι για το pc ειναι.

Μακαρι να ξαναορισει την σειρα  total war ως εμπειρια,οπως φιλοδοξούν οι developers.

Προσωπικα αυτο που θελω ειναι καλο gameplay και ενα σχετικο balance στο multiplayer κομματι του που να αποτρεπει "στρατους -σπαμ" με OP μοναδες ,αλλά και ενα αξιοπρεπες SP campaing κυριως οσο αφορά την ΑΙ.

Α και επισης θελω και μια επαναπροσεγγιση στις ναυμαχίες ,καθως ειναι "παρθενος" τομεας οσο αφορα το ROME.

 

 

 

 

Τότε να φανταστώ δεν θα σε πείραζε αν στο νεο Rome αφήνονταν υπονοούμενα οτι οι Μακεδόνες δεν ήταν Έλληνες αλλά ήταν κάτι ξεχωριστό όπως συνέβαινε στο πρώτο Rome ; Τόσο στόκοι ήταν αυτοί που το έφτιαξαν. Σκέψου πόσοι θα αγοράσουν το παιχνίδι και έτσι πόσο σημαντική είναι η ιστορική ακρίβεια. Για εμένα το βασικό είναι να υπάρχει ισοροπία. Δηλαδή να μην είναι οι Ρωμαίοι και μετά το χάος όπως στο Rome 1. Όπου στο multiplayer όσες φάλλαγγες και να παρέτασες, όσα δρεπανηφόρα και να έριχνες στη μάχη η ήττα άπο τους Ρωμαίους ήταν σίγουρη. Επίσης σαφώς και πάιζει ρόλο πότε ξεκινάει το παιχνίδι. Δε μπορεί το παιχνίδι να λέγεται Rome και να αγνοούνται οι τρομέρες μάχες του Πύρρου με τους Ρωμαίους. Επίσης σημαντικό είναι πως θα υλοποιούνται οι μάχες και ειδικά όταν έχουμε λεγεώνα εναντίον μακεδονικής φάλαγγας. Και τέλος θα ήθελα να υπάρχει πληθώρα ιστορικών μαχών. Έγιναν ένα σωρό σημαντικές μάχες την εποχή εκείνη, καλό θα ήταν οι developers να μη βαρεθούν και συμπεριλάβουν όσο το δυνατόν περισσότερες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Ναι 0day dlc's. :rolleyes:

Να'ναι καλά ο θείος και δεν θα χρειαστεί να προ-παραγγείλουμε. :ph34r:

Το collectors μοιάζει σαν κάτι επιτραπέζια 100 σε 1 που πουλούσαν παλιά στα πανηγύρια.

Καμιά φιγούρα όπως στο Medieval γιατί δεν έβαλαν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...