Προς το περιεχόμενο

Total War: Rome II


mchls

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Μία ερώτηση, σχετικά με το imperium και την αύξηση των χαρακτήρων/στρατών:

 

Ο Πόντος, παράδειγμα, ξεκινάει με δύο περιοχές και δυνατότητα για 3 στρατούς και 2 στόλους (διαθέτει 2 και 1 στην αρχή, αντίστοιχα).

 

Έχω κατακτήσει 4 περιοχές (είμαι στις 6) όμως διαφορά δε βλέπω και πλέον η όποια άλλη επέκταση είναι δύσκολη, γιατί θα μείνω (πολύ) εκτεθειμένος. Στις πόσες κατακτήσεις αυξάνεται το imperium;

 

Επίσης, είναι δυνατό να μεταφέρεις την πρωτεύουσά σου (χωρίς να χάσεις την πόλη);

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators

Οι πόλεις είναι αρκετά ευέλικτες στην ανάπτυξή τους, ανάλογα με το τι χρειάζεσαι (ή ακόμη και το πώς θέλεις να παίξεις το παιχνίδι).

 

Προφανώς, οι "πρωτεύουσες" (τειχισμένες) έχουν σημαντικά μεγαλύτερη αξία (και ευελιξία) λόγω του ότι διαθέτουν έξι θέσεις για κτίρια, έναντι τεσσάρων των απλών.

 

Εγώ προσπαθώ να έχω στην αρχή ένα εμπορικό κέντρο (προφανώς αν η περιοχή παράγει και κάποιο εμπορεύσιμο προϊόν ακόμη καλύτερα) και ένα στρατιωτικό, και μετά ανάλογα με τις ανάγκες και τον τρόπο επέκτασης.

 

Ο Πόντος, ας πούμε, έχει μεγαλύτερα περιθώρια (και πιθανά κέρδη) από το εμπόριο γιατί (βρίσκω ότι) είναι ευκολότερο να κάνει συμμαχίες και εμπορικές σχέσεις με άλλες χώρες, σε σχέση με την Ήπειρο, η οποία έχει κακές σχέσεις με τους γείτονες και αντιμετωπίζει τεχνολογικά υπέρτερους αντιπάλους, οπότε εκεί ρίχνω το βάρος στις στρατιωτικές αναβαθμίσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με 49% tribal chiefs control μου κανανε εμφυλιο και βγηκαν 10 μισογεματοι στρατοι στην πρωτευουσα μου...(σε 3-4 turn λυθηκε και αυτο το θεμα :P)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα το civil war αλλά με πέτυχε την ώρα που όλος ο στρατός πλην ενός ήταν στην ανατολή για πόλεμο με τους Αρμένιους οι οποίοι είχαν από την Αρμενία μέχρι τέρμα κάτω από την Αίγυπτο! Μετά από εμένα η δεύτερη υπερδύναμη. Και είχα τον πόλεμο με τους Αρμένιους + τους συμμάχους τους και μου κάθεται και το civil war. Έχασα όλη την Μακεδονία και την μισή Θράκη και μου βύθισαν το θησαυροφυλάκιο σε σημείο οικονομικής κατάρρευσης! 

Αλλά αφού απλώθηκαν και δεν ήταν μπουλούκι με το διαίρει και βασίλευε έφερα την μάχη στα μέτρα μου και πήρα και την Ήπειρο που την είχαν πρώτα οι Σπαρτιάτες.

Αυτό με τον εμφύλιο ήταν το μοναδικό πράγμα ως τώρα που με έφερε σε πολύ δύσκολη θέση και το άλλο με τα slave rebelions. Είτε θα έχω food shortage είτε θα έχω χαμηλό public order παρόλο που έχω κάνει όλες τις έρευνες. 

Κάτι θέλει σε αυτό το παιχνίδι, λίγο Balance. Γιατί τα κτήρια που έχω τουλάχιστον στις πόλεις που είναι ασφαλείς δεν είναι πολεμικά ή που να μου ρίχνουν το Public Order πέραν από το town center και όμως έχω slave rebelions συνέχεια παρόλο που δεν παίρνω slaves μετά από τις μάχες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Beta Patch 1.5 http://forums.totalwar.com/showthread.php/88210-Patch-1.5-in-BETA-Today?s=9a6d5550a47a8a53da24321730e19a20

 να το βάλω; 

Edit: Το έβαλα να κατεβαίνει 22.7MB σε 21,5Mbps adsl και ακόμα περιμένω :/

Edit 2: Εντάξει το έβαλα κομπλέ μετά από 10 λεπτά download και όντως δεν έχω campaign map lag!!! Αλλά διαβάζοντας κάποια σχόλια στο forum του Rome II λένε ότι βοήθησε και στο end turn να πάει πιο γρήγορα. Εγώ κάτι τέτοιο δεν το είδα! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Γίνεται χαμός με τους agents: μου σκότωσαν έναν εξαιρετικό noble (dignitary) και μου τραυμάτισαν έναν ακόμη, ανταπέδωσα με έναν κατάσκοπο.

 

Πάρα πολύ κινητικότητα στο χάρτη. Εντωμεταξύ, απλώθηκα σε περιοχές με ανατολικό πολιτισμό, αλλά πρέπει να φτιάξω ναούς που να εξαπλώνουν τον πολιτισμό μου, δεν υπάρχει καθόλου Ελληνική μαγιά εκεί και έχω μεγάλη ποινή από τον πολιτισμό.

 

Σοβαρό θέμα έχω και με ένα δικό μου στρατηγό, άλλης οικογένειας, ο οποίος πήρε διάφορα gravitas μπόνους και μου ρίχνει διαρκώς το ποσοστό. Αν δεν καταφύγω στη λύση της ηρωϊκής επίθεσης μόνος εναντίον όλων (που δε θα το κάνω, παραείναι gamey) θα έχω θέμα.

 

Είχα και την πρώτη αρκετά δύσκολη μάχη, αντεπιθέθηκαν οι Κέλτες της Ασιατικής Γαλατείας, κατάφερα να τους αποκρούσω αλλά με απώλειες, οπότε η εισβολή αναβάλλεται.

 

Ο δείκτης του Imperium θέλει λίγο ακόμη για να πιάσω το πρώτο επίπεδο, χρειάζομαι επειγόντως έναν ακόμη στρατό.

 

Επίσης, η διπλωματία λειτουργεί αρκετά καλά, έχω προσφορές και αντιπροσφορές, και οι αντίπαλοι όταν βλέπουν τα ζόρια κοιτάζουν να με εξευμενίσουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Λοιπόν, το μαγικό νούμερο (δεν ξέρω αν ήταν στη δική μου περίπτωση, αν οφείλεται στο ότι κατέλαβα τειχισμένη πόλη ή απλά έπιασα το όριο) ήταν οι 7 επαρχίες: με την πτώση της Άγκυρας, ο Πόντος πλέον αποτελεί αξιοσημείωτη δύναμη και οι δυνάμεις μου διπλασιάστηκαν (θεωρητικά, πρέπει να βρω τα χρήματα να τις ετοιμάσω τώρα): 6 στρατοί, 4 στόλοι και από δύο agents.

 

Ετοιμάζομαι στα επόμενα turns για να καταλάβω τη Νικομήδεια, την οποία είχαν πάρει οι Κέλτες από τους Βιθύνιους (οι οποίοι δεν ήθελαν να γίνουν υποτελείς μου, καλά να πάθουν...) και αργότερα θα στραφώ ξανά προς την ανατολή, αφού οι Αρμένιοι κατέλαβαν την Τραπεζούντα.

 

Το θετικό είναι ότι όλοι οι επόμενοι στόχοι έχουν κυρίαρχο πολιτισμό τον Ελληνικό, οπότε γλιτώνω από σημαντικό unrest και θα μπορέσω να προχωρήσω ταχύτερα.

 

Καιρός να ασχοληθώ με την εσωτερική αντιπολίτευση...

 

Υ.Γ. Οι πόλεμοι δίνουν και πέρνουν στο δικό μου παιχνίδι, οι Σελευκίδες αρχίζουν να αντιμετωπίζουν προβλήματα, άρα τα νότια σύνορά μου είναι σχετικά ασφαλή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Κανείς δεν μου κάνει πόλεμο ._.

 

Ποιός είσαι ρε αρχηγέ μου; Η Ρωσία του Πούτιν;

Ακόμα και στο Easy να παίζεις όλο και κάποιος θα βρεθεί.

Μπα το A.I ειναι πολυ Παθητικό. Μονο αμα τους κανω εγω πόλεμο ξυπνάνε,καταντάει βαρετο...
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hi everyone,

We’ve just put up a hotfix that significantly improves campaign map frame-rate on a variety of hardware combinations that were getting frame rates less than 15 fps. It took us until Monday to get a case of this happening in the studio, but it was a very simple fix, so we’ve decided to put it out as a single issue patch. This bug was introduced very late in the process, but we absolutely should have found and fixed it before release.

 

This release has obviously not gone as planned for some people, and I want to apologise to everyone out there who had issues with the game, whether they were hardware issues or disappointment in the performance of game features. We obviously don’t plan to release a game with any bugs, performance and AI issues. How this has happened is something we’re beginning to post mortem in detail now.

Fortunately, the same tech that gave us the rope to work on the game right up to release lets us keep working on it after it’s out, and the flaws in the game are mostly just bugs, not structural defects. We can and will get the game to where we wanted it to be for everyone.

 

The top priority is stability and performance – both frame rates in battle and campaign, and end of turn times and loading times. Then gameplay spoilers – AI flaws and exploits, balancing tweaks and the level of challenge on higher difficulties. Then minor bugs, lesser features that really didn’t pan out, UI improvements, and longer term adjustments to features and systems that could be better. Because there are a lot of us working in parallel there will be a mixture of different priority fixes in each patch. Much of this work would be part of the usual planned improvements we would make to our games post-launch anyway, but we are aware that they have now taken on extra significance and importance.

 

We have a major improvement to end of turn times in the pipeline, along with around 100 fixes in the next patch. We have another 100 or so fixes already being tested for the patch after that. At this point the limiting factor on getting issues fixed in patches is not our ability to fix issues, it’s our ability to test them and guarantee that we don’t repeat past mistakes by putting a patch out that breaks something new. We’ll also be putting each patch up as a beta you can opt in to before releasing it. It’s our aim to continue patching more or less weekly until all the bugs are dealt with.

Then we can start the kind of dialogue we always want to be having with the community – which new features you like, which you don’t like, which deleted features from previous games you really miss and so on. That’s a good conversation to be having, and since it’s our intention not to fall in to the trap of just re-skinning the previous game each time, it’s one that hopefully you’ll be having for years to come.

 

Lastly, I’m hoping we can fundamentally treat our releases differently in the future. Long open betas are the way things are going, and while that model hasn’t been compatible with the way Total War has been built to date, that could be the way forward.

Mike Simpson Creative Director Creative Assembly

 

Γιαααα να δουμε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...