Daemonos Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 Ναι,όπως ακριβώς στο empire που έκαναν 6 μήνες να φτιάξουν κάποια(όχι όλα) από τα μεγαλύτερα και σοβαρότερα bugs.Πάλι τα fanboyz βγαίνουν και γράφουν τι γρήγορα έρχονται τα updates. Χέσε μέσα. Εντάξει δε νομίζω να φτάσουμε σε αυτό το σημείο, είπαν πάντως οτι κάθε βδομάδα θα γίνεται Pach το παιχνίδι, αυτό σημαίνει οτι ξέρουν τα αποτελέσματα του release που έδωσαν, εγώ ελπίζω και στο μεγάλο και καλό Community! Mods FTW!!
zeniath Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 Me2 περιμένω πως και πως το θαυματουργό mod από το twcenter όταν βγει να παίξουμε σαν άνθρωποι το game. Και να λειτουργεί καλά με το patch δε πάει να πει ότι ξεχνιούνται οι μλκίες τους. They screwed up οπότε το καλύτερο θα είναι να το φτιάξουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα γιατί πλέον με το hype και το όλο discussion που γίνεται για τα games μλκιες του στυλ Empire δε θα περνάνε τόσο απαλά. Κατά τ'άλλα ακύρωσε άλλα projects η sega και έκανε focus στο Total War (η CA βασικά αλλά you know)
Tmark Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω, alpha & beta testing δεν κάνουν εκεί στην Creative? Ή μήπως ηθελημένα βγήκε σε αυτη την κατάσταση το game?
nocturne Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 βασικα η CA σε οσους εκαναν pre-order πρεπει να δωσει ενα δωρεαν DLC για να μην τους παρει κ τους σηκωσει εκει στο τσαρδι που γραψανε αυτην την αθλιοτητα.............. 3
tak_loyk Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 PS. Αν μπορεί κάποιος ας βάλει τα patch notes εδώ μόλις βγουν γιατί δεν έχω access στα forum τους από το γραφείο. (καταραμένα politics!) Bump!
daidalos1 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω, alpha & beta testing δεν κάνουν εκεί στην Creative? Ή μήπως ηθελημένα βγήκε σε αυτη την κατάσταση το game? ΠΡΟΦΑΝΩΣ το alpha & beta testing εμεις το κανουμε , χαλαλι το pre order
alet Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 Bump! Here are the patch notes for Total War: ROME II Patch 1 (due for release on 06/09/2013): For additional information on improving graphical performance visit this thread. • Higher average frame rates with out-of-the-box settings (more conservative settings) • Fix for DirectX 10.0 Lighting issue reported - environment map wasn't being created leading to black reflections. • Fixed a sunken Samothrace temple complex world wonder on the Campaign map. • Fixed defender being able to create encampments when involved in a combined battle. • Added some localisation fixes to audio packs in French, Russian, Italian, German and Spanish. • Fixed lock up in Multiplayer Campaign battles when a desynchronisation occurs. Players are now notified of the desynchronisation, and the battle ends. • Fixed Multiplayer Campaign battle "overrun" prompt, which was not being shown to a player if they were a reinforcement and the other player was spectating. • Fixed corrupt loading screen when changing to fullscreen / windowed mode after a battle, and then going into another battle. • Fix for Multiplayer Campaign host being unable to move the camera in campaign, after reloading a save game on some rare occasions. • Safe guards added to prevent a very rare crash in coastal assault battles. • Fix for game lock up during end turn sequence / Celtic AI faction turn in single player campaign. • Improved AI use of walls on Athens large settlement battle map. • Improvements to Auto-resolve balancing in Single Player and Multiplayer Campaign modes. • Aligned ship unit upkeep costs with land units - made mercenary ships more expensive and non-mercenary ships cheaper. • Fixed slow turning rates for transport ships. • Improved civil war balancing in relation to campaign difficulty. • Fixed vehicle ground pipes, to prevent Siege Towers becoming immovable when they are left empty during the Deployment Phase of a Siege Battle, then units were moved into the Siege Tower when the battle has started. • Fixed bug when ramming sideways into moving ship, which caused the ramming ship stick to target and strafe along with it in battles. • Reduced the chance of Naval units sometimes clipping through the ground or harbours / ports during Port Assault battles when attempting to disembark. • Fixed issue where armies would be stuck in Muster stance and could not exit that stance in Campaign modes. • Fixed case where spies could get stuck on top of fleets in Campaign modes. • Fixed rare post battle lockup in Campaign modes. • Improved unit pathfinding in Barbarian village battle maps (fixed no go zones). • Fix for Multiplayer Campaign lock up when the player was reinforcing an AI ally who was victorious in battle, causing the player to become stuck with no victory / continue / exit battle user interface functionality. • Fix for cultural influence bonus from the Shrine of Neptune building • Fix for “Zone of Controls” of hidden armies being visible to both players in head to head Multiplayer Campaign mode on mouse-over. • Assorted minor fixes to city battle maps. • Fix for "Rome Wasn't Built in a Day" achievement failing to unlock when its requirements were met in some situations. 1
tak_loyk Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 Κουβέντα για το ΑΙ. Κουβέντα για το UI. Κουβέντα για το diplomacy. Κουβέντα για το trading. Κουβέντα για το diplomacy. Να δούμε στο patch της άλλης βδομάδας
daidalos1 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 Here are the patch notes for Total War: ROME II Patch 1 (due for release on 06/09/2013): For additional information on improving graphical performance visit this thread. • Higher average frame rates with out-of-the-box settings (more conservative settings) • Fix for DirectX 10.0 Lighting issue reported - environment map wasn't being created leading to black reflections. • Fixed a sunken Samothrace temple complex world wonder on the Campaign map. • Fixed defender being able to create encampments when involved in a combined battle. • Added some localisation fixes to audio packs in French, Russian, Italian, German and Spanish. • Fixed lock up in Multiplayer Campaign battles when a desynchronisation occurs. Players are now notified of the desynchronisation, and the battle ends. • Fixed Multiplayer Campaign battle "overrun" prompt, which was not being shown to a player if they were a reinforcement and the other player was spectating. • Fixed corrupt loading screen when changing to fullscreen / windowed mode after a battle, and then going into another battle. • Fix for Multiplayer Campaign host being unable to move the camera in campaign, after reloading a save game on some rare occasions. • Safe guards added to prevent a very rare crash in coastal assault battles. • Fix for game lock up during end turn sequence / Celtic AI faction turn in single player campaign. • Improved AI use of walls on Athens large settlement battle map. • Improvements to Auto-resolve balancing in Single Player and Multiplayer Campaign modes. • Aligned ship unit upkeep costs with land units - made mercenary ships more expensive and non-mercenary ships cheaper. • Fixed slow turning rates for transport ships. • Improved civil war balancing in relation to campaign difficulty. • Fixed vehicle ground pipes, to prevent Siege Towers becoming immovable when they are left empty during the Deployment Phase of a Siege Battle, then units were moved into the Siege Tower when the battle has started. • Fixed bug when ramming sideways into moving ship, which caused the ramming ship stick to target and strafe along with it in battles. • Reduced the chance of Naval units sometimes clipping through the ground or harbours / ports during Port Assault battles when attempting to disembark. • Fixed issue where armies would be stuck in Muster stance and could not exit that stance in Campaign modes. • Fixed case where spies could get stuck on top of fleets in Campaign modes. • Fixed rare post battle lockup in Campaign modes. • Improved unit pathfinding in Barbarian village battle maps (fixed no go zones). • Fix for Multiplayer Campaign lock up when the player was reinforcing an AI ally who was victorious in battle, causing the player to become stuck with no victory / continue / exit battle user interface functionality. • Fix for cultural influence bonus from the Shrine of Neptune building • Fix for “Zone of Controls” of hidden armies being visible to both players in head to head Multiplayer Campaign mode on mouse-over. • Assorted minor fixes to city battle maps. • Fix for "Rome Wasn't Built in a Day" achievement failing to unlock when its requirements were met in some situations. πολλα fix βλεπω ειδατε διαφορα??
Daemonos Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 Με λίγα λόγια, μπαλαμούτι να συμμαζέψουμε τα ασυμμάζευτα για αρχή, και πιό εξειδικευμένες αλλαγές στο μέλλον, Είδα λίγες αλλαγές όσο αναφορά το Campaign map, όποθ και υπάρχει το σοβαρότερο πρόβλημα, το άθλιο AI θα το βελτιώσουν?
alet Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 Κουβέντα για το ΑΙ. Κουβέντα για το UI. Κουβέντα για το diplomacy. Κουβέντα για το trading. Κουβέντα για το diplomacy. Να δούμε στο patch της άλλης βδομάδας Aπο αυτα που βλεπω στα video στο ΥΤ τετοιου ειδους προβλήματα δεν πιστευω οτι μπορουν να λυθουν με κάποια γρήγορα patch. Με κάποια major patch μετα απο κάποιους μήνες και αν ή σε κανενα 6μηνο με καποιο expansion. Πιστευω η προτεραιότητα τους θα ειναι καθαρα το performance (fps,turn loading times) που κανει το παιχνιδι unplayable για μια πολυ μεγαλη μερίδα παικτων και αρκετα αργοτερα για όλα τα υπόλοιπα.
tak_loyk Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 To patch έγινε deploy? Κι αν ναι, το πέρασε κανείς;
grotenfrod Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 Μετά την τεράστια απογοήτευση για την τακτική των DLC πριν βγει καλά καλά το παιχνίδι και από όλο αυτό το φιάσκο έχω αποφασίσει πάντως πως είναι ο τελευταίος τίτλος total war που αγοράζω και ας έχω όλη τη σειρά.
alet Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 Μετά την τεράστια απογοήτευση για την τακτική των DLC πριν βγει καλά καλά το παιχνίδι και από όλο αυτό το φιάσκο έχω αποφασίσει πάντως πως είναι ο τελευταίος τίτλος total war που αγοράζω και ας έχω όλη τη σειρά. Kαλα ποτε μην λές ποτε Μπορει σε ενα χρονο απο τωρα το game να ειναι καταπληκτικό. Δες το παραδειγμα του Civ5. To vanilla ηταν επιεικώς απαράδεκτο στο launch,σχεδον unplayble και με κάκιστο gameplay. Η κατάσταση διορθωθηκε στην ουσία με το GnK όσο αφορα το gameplay (με το BnW απογειώθηκε πραγματικά),ενω σε θεμα σταθερότητας μετα απο κανενα 2μηνο με κάποια major patches. Ετσι και το Rome...Σε κανενα 6μηνο-1χρονο απο τωρα μπορει να μιλάμε για άλλο game. Σιγουρα ομως για μενα παιχνιδια στο launch ποτε... Αν αξίζουν (συμφωνα με το community,γιατι τα reviews των pro τυπου ign βρωμανε απο χιλιομετρα) δεν θα πάθω τιποτα αν εριμενω 1-2 βδομαδες απο το launch 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα