Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω έναν εξωτερικό σκληρό δίσκο Hitachi XL1000 (1 Tera) τον οποίο αγόρασα πριν από ενάμιση χρόνο και ξαφνικά εχτές σταμάτησε να λειτουργεί. Δεν τον έχω μετακινήσει από το γραφείο εδώ και μήνες, δεν έριξα επάνω του κάποιο υγρό, τίποτα. Απλώς εχτές όταν άνοιξα το λάπτοπ, δεν άνοιγε καν. Ούτε τα φωτάκια του, ούτε έκανε κάποιο θόρυβο να μου δείξει ότι δουλεύει. Άλλαξα το usb, το τοποθέτησα σε άλλες θύρες και πάλι τίποτα. Έβγαλα και ξανάβαλα όλα τα καλώδια, τον έβγαλα και τον ξανάβαλα στην πρίζα και πάλι τίποτα. Τον έχω αγοράσει από την Αγγλία και δεν ξέρω αν με καλύπτει η εγγύηση εδώ αλλά και να με καλύπτει, υπάρχει περίπτωση να σωθούν τα δεδομένα του χωρίς να πληρώσω μια περιουσία; (είμαι άνεργη, δεν έχω). Τι μπορεί να συμβαίνει και σταμάτησε ξαφνικά να δουλεύει; Τι να κάνω; Βοήθεια! Έχω μέσα αρχεία αναντικατάστατα.

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πολύ πιθανό να έχει χαλάσει ο Μ/Σ του γι'αυτό δεν ανάβει. Σ'αυτή τη περίπτωση ο δίσκος δεν έχει κανένα πρόβλημα. Αν μπορείς, έλεγξε την τάση εξόδου του μετασχηματιστή με ένα όργανο, ή κάποιος φίλος σου για να σιγουρευτείς. Αν έχει καεί το αλλάζεις & είσαι κομπλέ. Ξεκίνα από εκεί λοιπόν.

 

Πάντως έλεγξε μήπως τον καλύπτει η εγγύηση έτσι & αλλιώς (παίρνεις τα δεδομένα σου & τον στέλνεις πίσω).

Δημοσ.

Η εγγύησή μου ευτυχώς με καλύπτει μέχρι τον Νοέμβριο, αλλά είναι σίγουρο ότι θα μου ανακτήσουν και τα δεδομένα ή απλώς θα μου στείλουν καινούργιο σκληρό; Το τροφοδοτικό πως μπορώ να το τσεκάρω μόνη μου; Δεν έχω ιδέα. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

Δημοσ.

Τα δεδομένα θα τα πάρεις μόνη σου πριν το στείλεις όπως έγραψα. Δε θα σου ανακτήσουν τίποτα εκείνοι.

Αν δεν έχεις κάποιο φίλο σου να το ελέγξει δανείσου ένα πολύμετρο, βάλε το Μ/Σ στη πρίζα & έλεγξε αν στην έξοδο του (στο βύσμα που βάζεις στο δίσκο) παίρνεις 12V DC περίπου.

Αν όντως φταίει ο Μ/Σ θα σου πούμε πως να τα ανακτήσεις, δεν είναι δύσκολο.

Κάνε τον έλεγχο & επανέρχεσαι εδώ με νεότερα.

Δημοσ.

Δυστυχώς έμαθες -όπως πολλοί- με τον χειρότερο τρόπο την ζωτική σημασία αυτού που λέμε "backup" : Aπό την πρώτη στιγμή που γράφουμε αρχεία σε ένα αποθηκευτικό μέσο, πρέπει να φροντίζουμε να διατηρούμε αντίγραφα. Ακόμη και αν μόλις το έχουμε αγοράσει - αλλιώς απλά παίζουμε με τις πιθανότητες να είμαστε από τραγικά, έως απλώς άτυχοι, καθώς τρόποι για να χάσουμε τα όποια αναντικατάστατα αρχεία, υπάρχουν διάφοροι. Μιας και τρόποι να μας αφήσει χρόνους ένα αποθηκευτικό μέσο, επίσης υπάρχουν διάφοροι...

 

Κράτα αυτό το μάθημα για το μέλλον, και κατά τ' άλλα : το τροφοδοτικό μπορείς να το δοκιμάσεις, ακόμη κι αν δεν έχεις πολύμετρο, συνδέοντας (δυο καλωδιάκια/συρματάκια/συνδετήρες χρειάζεσαι, και σίγουρα ακόμη και μεσ' στον χώρο σου θα βρεις κάτι σχετικό ώστε να το χρησιμοποιήσεις) μια λαμπίτσα από φακό (ακόμη κι αν δεν σου βρίσκεται φακός, σ' ένα περίπτερο λαμπίτσες βρίσκεις). Η οποία λαμπίτσα θα καεί βέβαια (καθώς οι σχετικές συνηθισμένες αντέχουν γύρω στα 4 με 6 Volt), αλλά έστω για ένα δευτερόλεπτο (ίσως και 2-3) θα δώσει δυνατό φως (αν δεν ανάψει καθόλου, έχει πρόβλημα το τροφοδοτικό) . Αν πάλι νομίζεις ότι δεν θες/δεν μπορείς να κάνεις την ανωτέρω επαλήθευση της κατάστασης του τροφοδοτικού, η αμέσως επόμενη οικονομική εναλλακτική είναι να πας σ' ένα κατάστημα με ηλεκτρολογικά (κατά προτίμηση κάποιο μικρό της γειτονιάς, που να το κρατάει πχ ένα άτομο) και να πεις "ψάχνω για αντικαταστάτη αυτού - τσεκάρετε λίγο αν δουλεύει και αν δεν, να μου πείτε πόσο κοστίζει;" (θα μετρήσει αν δίνει τάση με κάποιο πολύμετρο που στάνταρ του βρίσκεται και αν δεν δίνει θα σου πει να πας πχ σε κατάστημα ηλεκτρονικών).

 

...επειδή όμως δεν χαλάνε τόσο εύκολα τα τροφοδοτικά, να είσαι προετοιμασμένη για το χειρότερο. Το οποίο διαχωρίζεται στα :

 

α) λίγο χειρότερο = έχει πάθει ζημιά η θήκη του σκληρού που εμπεριέχεται

 

β) πολύ χειρότερο = την ζημιά την έχει πάθει ο σκληρός.

 

Στην πρώτη περίπτωση, κατά πάσα πιθανότητα θα χάσεις την εγγύηση, καθώς λύση για τα αρχεία υπάρχει = ανοίγεις την θήκη/παίρνεις τον σκληρό και είτε τον βάζεις σε κάποιον σταθερό υπολογιστή για να δεις αν είναι εντάξει, και μετά δίνεις (αναγκαστικά...) γύρω στο 15άρι και παίρνεις μια σκέτη θήκη (για SATA δίσκο) για να τον βάλεις μέσα ώστε να συνεχίσεις να τον χρησιμοποιείς μέσω λάπτοπ - είτε αγοράζεις κατευθείαν την θήκη (αν δεν παίζει σταθερός για δοκιμή του σκληρού πρώτα...). Ο λόγος της απώλειας της εγγύησης συνίσταται στο ότι απαγορεύεται άνοιγμα της θήκης και συνήθως οι θήκες είναι έτσι φτιαγμένες που πολύ δύσκολα ανοίγονται χωρίς εμφανή σημάδια... Κάτι μου λέει πως η θήκη σου είναι που έχει το πρόβλημα πάντως.

 

Στην δεύτερη, γίνονται πολύ σκούρα τα πράγματα, καθώς πρέπει να μπεις σε πολύ περισσότερα έξοδα και διαδικασίες (αλλάγή πλακέτας του δίσκου), με αμφίβολα μάλιστα αποτελέσματα... Βέβαια, θα έλεγα πως από άποψη πιθανοτήτων, ΜΑΛΛΟΝ δεν είναι αυτή η περίπτωση του σκληού σου. Χωρίς όμως να έχουμε τον εξωτερικό στα χέρια μας, δύσκολο να ξέρουμε τί πράγματι έχει.

 

 

 

 

Πριν από όλα τα παραπάνω πάντως, καλό θα ήταν (έτσι για τους τύπους ας πούμε, μιας και μάλλον θέμα υπάρχει), να τον δοκίμαζες σε άλλον υπολογιστή. Μικρή πιθανότητα κάτι να πάει στραβά με το λάπτοπ (με το λειτουργικό ή τις USB), αλλά ίσως να σε γλυτώσει από τα παραπάνω τρεξίματα/έξοδα...

Δημοσ.

Oh wow! Είστε καταπληκτικοί. Θα επεξεργαστώ με καθαρότερο μυαλό αύριο τις συμβουλές σας και θα επανέλθω με (ελπίζω) αποτελέσματα. Σας ευχαριστώ πολύ :)

Δημοσ.

wash νομίζω ότι τόσες πληροφορίες κάποιος αρχάριος δε μπορεί να τις αφομοιώσει αμέσως. Βρίσκω πως σε τέτοιες περιπτώσεις (χώρια τις συμβουλές για αντίγραφα) είναι πιο απλό να το πάμε ουάν στεπ ατ ε τάιμ smilie.png.

Το πιθανότερο είναι Μ/Σ ή κουτί αλλά νομίζω η πατέντα με τα λαμπάκια δε χρειάζεται. Καλύτερα να το δώσει σε κάποιον, το τσεκάρει & τέλος.

Εν τω μεταξύ το caddy αυτό ανοίγει σχετικά εύκολα (όχι από την pantawoo βέβαια) & με λίγη προσοχή δεν αφήνεις σημάδια κακοποίησης οπότε το recovery μπορεί να γίνει με ασφάλεια & την εγγύηση σε ισχύ.

Δημοσ.

Μπα, δεν έδωσα καμμιά ιδιαιτέρως "τεχνική" πληροφορία. Γενικής φύσης ήταν τα όσα έγραψα - και ένα/δύο πράγματα για να καταλάβει "τί περίπου πιθανώς να έχει παιχτεί", για να έχει και κάποια ιδέα εάν καταλήξει σε κάποιον τεχνικό, ώστε να μην την γδάρει με παραμύθια (καποιοί καν δεν ολοκληρώνουν τη φάση "βοήθεια από το Ίντερνετ, και μετά από λίγο πάνε από μόνοι σε τεχνικούς). Οπότε ό,τι πιάσει beforehand κανείς, καλό είναι...

 

Από την άλλη, γενικά μου άφησε την εντύπωση πως καταλαβαίνει "αρκετά από υπολογιστές" (έχω κατά καιρούς δει ποστ που αναδίδουν πελύ περισσότερη "άγνοια" αλλά και λιγότερη "αντίληψη"), οπότε ένα παραπάνω να μην έχω ενδοιασμούς για "too much info".

 

Σε κάθε περίπτωση, πάντα γράφω κρίνοντας ανάλογα (υπάρχουν φορές που και κατευθείαν λέω "βρες τεχνικό"), τονίζοντας ενίοτε (όταν νομίζω ότι χρειάζεται) να "μελετήσει" με την...ησυχία του το εκάστοτε ποστ μου αυτός στον οποίο απευθύνομαι, καθώς φροντίζω να τον "μετράω" ώστε να γράψω ανάλογα, και όχι απλά ποταμούς από δυσνόητες πληροφορίες που ενδέχεται και να τον...πνίξουν.

 

Συμφωνώ για την βήμα-βήμα τακτική - όχι όμως και για την έκταση των βημάτων - στην εν λόγω περίπτωση. Πχ θεωρώντας καλύτερο να κάτσω να γράψω και για λαμπάκια, προεξοφλώντας πως κατα πάσα πιθανότητα η αντιμετώπιση θα είναι "μπα, ντρέπομαι  να πάω και να πω στην ουσία να μου μετρήσουν δωρεάν τις τάσεις" (οι γυναίκες είναι πιο "διακριτικές" σε τέτοια ζητήματα...). 

Δημοσ.

Παιδιά δεν χρειάζεται να έρχεστε σε κόντρα για το αν είπατε πολλά ή λίγα. Εκτιμώ τη βοήθεια όλων σας. Όλα όσα λέτε τα καταλαβαίνω απλώς κάποια από αυτά απλώς δεν μπορώ να τα κάνω μόνη μου. Θέλω να σας ενημερώσω λοιπόν πως επιβεβαιώθηκε ότι δεν φταίει το τροφοδοτικό. Άρα είναι σίγουρα ή η θήκη ή η πλακέτα. Εδώ όμως τώρα είναι το θέμα. Από τη στιγμή που όπως είδα με καλύπτει η εγγύηση μέχρι τον Νοέμβριο, τον στέλνω πίσω στην Αγγλία στην αντιπροσωπεία για αντικατάσταση και ανάκτηση δεδομένων -θα μου κάνουν ανάκτηση; ή επιχειρώ μόνη μου με βοήθεια κάποιου γνώστη (δική σας ή τεχνικού) να βγάλω τα δεδομένα; Δεν βιάζομαι, δεν με πειράζει αν από έξω μου τα στείλουν πίσω σε έναν μήνα, αρκεί να ξέρω πως υπάρχει φερεγγυότητα και δεν θα μου πουλήσουν φούμαρα ότι δήθεν δεν μπορούν να κάνουν τίποτα και απλώς μου στείλουν πίσω έναν καινούργιο σκληρό χωρίς τα παλιά αρχεία μου μέσα.

Δημοσ.

Ε δεν ήρθαμε δα και σε κόντρα...Απόψεις παραθέτουμε/μοιραζόμαστε (...καταλαβαίνω πάντως την "πυροσβεστική" σου διάθεση, για να μην..."μαλώσουν άλλοι εξ' αιτίας σου", και σε τιμά. Μην ανησυχείς όμως, δεν υπήρξε θέμα).

 

Κατά τ' άλλα : ήδη ο άδικος σου είπε "ξέχνα τα δεδομένα αν τον στείλεις" (γενικά όντως έτσι πάει - ειδικά όταν τον στέλνεις σε εταιρία που δεν ΠΑΡΑΓΕΙ σκληρούς, αλλά, ας πούμε θήκες στην ουσία, όπως η LaCie). Σκέψου το, και αν δεν είναι πράγματι ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΑ, απλά δωσ' τον για αλλαγή. Λάβε δε υπ' όψιν πως ενδέχεται ανοίγοντας την θήκη και βάζοντάς τον κάπου εσωτερικά (ή με χρήση άλλης, "σκέτης" θήκης που θα πάρεις, να τον συνδέσεις ακόμη και στο λάπτοπ μέσω USB), και η εγγύηση αντικατάστασης τελικώς (εξαρτάται πόσο προσεκτικά θα γίνει το άνοιγμα και αν δεν έχει κάποια ταινία ασφαλείας που αν διαρραγεί, πάπαλα) να καταστεί άκυρη, και να έχει πρόβλημα ο σκληρός με την πλακέτα του πχ, οπότε καν να μην πάρεις τα αρχεία...Βέβαια μετά υπάρχει η περίπτωση να προσπαθήσεις να αλλάξεις πλακέτα, μπας και βρεις γιατρειά, αλλά εκτός του ότι θα είναι ψιλομανίκι να βρεις την κατάλληλη, μάλλον θα χρειαστεί να καταβάλεις και αρκετό χρήμα (συνήθως, το ανάλογο για την αγορά όχι σκέτης πλακέτας -που σκέτη δύσκολα βρίσκεται, ως μεταχειρισμένη από προβληματικό δίσκο- αλλά ολόκληρου/ολόιδιου "εξωτερικού", τον οποίον θα π΄ρεπει να ανοίξεις, να βγάλεις την πλακέτα του σκληρού, και να την δοκιμάσεις στον παλιό).

 

ΠΑΝΤΩΣ, το πιθανότερο -λέω εγώ δηλαδή- είναι το πρόβλημα να είναι της θήκης (με βάση τα όσα περιγράφεις - αν και οι "μαντεψιές", όσο κι αν ΕΙΝΑΙ βασισμένες σε στοιχεία, ποτέ δεν είναι σίγουρο ότι πέφτουν 100% μέσα), οπότε αν βγει ο σκληρός, όλα οκ με τα αρχεία σου. Απλά ανέφερα και τα πιθανά "ρίσκα" που εμπεριέχονται, για να τα λάβεις κι αυτά υπ' όψιν σου.

Δημοσ.

wash ραντεβού στο προαύλιο στο διάλειμμα για να καθαρίσουμε laugh.gif Όχι μωρέ ποια κόντρα;

Λοιπόν επόμενο βήμα είναι να βεβαιώσουμε πως ο δίσκος λειτουργεί & πως το πρόβλημα είναι στη πλακέτα του caddy. Αυτό είναι το θεμιτό για να πάρουμε εύκολα τα αρχεία σου ΠΡΙΝ τον στείλεις. Το έγραψα άλλες 2 φορές για να το εμπεδώσεις βρεsmilie.png.

Θα πρέπει λοιπόν με προσοχή να αφαιρέσεις τα πλαστικά του κουτιού για να φτάσεις στο δίσκο. Αν δε τα πας καλά με τα κατσαβίδια θα σου προτείνω να το κάνει κάποιος δικός σου που πιάνει το χέρι του. Το θέμα είναι να μην αφήσουμε σημάδια κακοποίησης.

Εδώ θα δεις ένα βίντεο που κάνει αυτή την διαδικασία.

Όταν αφαιρέσεις το δίσκο τα πράγματα είναι απλά. Τον τοποθετείς στο εσωτερικό ενός desktop Η/Υ σαν ένα κανονικό εσωτερικό δίσκο όπως λέμε, τον αναγνωρίζει & αντιγράφεις τα δεδομένα σου smilie.png.

Αντιστρέφεις τη διαδικασία για να τον συναρμολογήσεις & τον στέλνεις στη αντιπροσωπεία (διέγραψε & το περιεχόμενο για καλό & κακό).

 

Στη τελική, αφού τα δεδομένα είναι αυτά που σε ενδιαφέρουν, και να χάσεις την εγγύηση no big deal. Δίνεις 20€ (λίγο παραπάνω από τα μτφρικά για την αποστολή) & παίρνεις ένα νέο κουτί τον πετάς μέσα & έχεις πάλι εξωτερικό. Αλλιώς τον κρατάς ως εσωτερικό.

Όλα αυτά προϋποθέτουν βέβαια το πρόβλημα να είναι στο κουτί.

Δημοσ.

...η μόνη επισημανσή μου στα παραπάνω είναι αν καν τυχόν δεν της βρίσκεται ελεύθερος χώρος για κάτι τέτοιο (ειδικά αν ο εξωτερικός της ήταν ήδη σχεδόν γεμάτος με περίπου 1ος ΤΒ συνολικό μέγεθος αρχείων), στην περίπτωση που βγάλει τον σκληρό και είναι οκ, μπορεί να πάρει μια USB θήκη (γύρω στο 15άρι - ίσως και φθηνότερα αν έχει δυνατότητα αγορών από το εξωτερικό) και να μην τον στείλει καν για αντικατάσταση (αλλά να κρατήσει στην άκρη την παλιά, σε περίπτωση που χτυπήσει και ο σκληρός μέχρι τη λήξη της εγγύησης της LaCie). Θα έχει μάλιστα και το καλό του να μπορεί να βαζο-βγάζει σκληρούς σε αυτήν (πχ να αγοράσει κι έναν σκέτο σκληρό όπου θα κρατήσει αντίγραφα) χωρίς φόβο ακύρωσης εγγύησης .

 

Σε κάθε περίπτωση Πανταγού, να μην αμελήσεις για αντίγραφα των απολύτως σημαντικών σου αρχείων έστω και σε δισκάκια DVD (αν έχεις DVD-RW πάνω στο λάπτοπ), αφού ολοκληρωθεί αυτή σου η περιπέτεια...

 

 

 

 

edit : πρόσθεσες κι εσύ "περί σκέτης θήκης" στο ποστ σου, μέχρι να ποστάρω και να το δω (να τονίσω όμως ότι έχει λάπτοπ απ' ό,τι μας είπε, και ως "εσωτερικό" δεν μπορεί να τον διατηρεί τον σκληρό της LaCie)

Δημοσ.

Η απάντηση που μόλις έλαβα στο μαιλ μου από τη Hitachi είναι η εξής:

"Αγαπητοί Αντιγόνη,

 

Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία HGST Τεχνική Υποστήριξη μας.

 

Δυστυχώς δεν μιλάω ελληνικά εδώ στην τεχνική υποστήριξη, αλλά

Είμαι χρησιμοποιώντας το Google Translate για να σας βοηθήσει.

 

Ενώ εμείς δεν συνιστούμε ειδικά συνεργεία επισκευής στην Ελλάδα και

Επίσης, δεν επισκευάσει ή δίσκους ανάκτησης δεδομένων μας, από την εγγύηση μας,

μπορείτε να πάτε μπροστά και να δούμε για μία συνιστώμενη υπηρεσία επισκευής υπολογιστή.

 

Εμείς δεν επιτρέπουν μια καταστατική, ειδική υπηρεσία επισκευής υπολογιστή για να ανοίξετε το περίβλημα,

αφαιρέστε προσεκτικά το δίσκο και συνδέστε το εσωτερικό για να δοκιμάσετε την ανάκτηση πρώτων επίπεδο.

 

Εάν αυτό δεν λειτουργήσει, επειδή ο σκληρός δίσκος έχει καταστραφεί η ίδια, θα πρέπει να εξετάζουν την περίπτωση επικοινωνίας με επαγγελματική υπηρεσία ανάκτησης δεδομένων Kroll Ontrack, όπως.

 

Για να διατηρηθεί η εγγύηση σας και μείνετε επιλέξιμες για μια μονάδα αντικατάστασης,

οποιεσδήποτε ενέργειες που εκτελούνται στη μονάδα δίσκου που αφορούν το άνοιγμα του θαλάμου απαιτεί

για να μπορείτε να προσθέσετε αργότερα ένα αντίγραφο του τιμολογίου, όταν η μονάδα αποστέλλεται

στις Κάτω Χώρες.

 

Αν χρειάζεστε βοήθεια με τη δημιουργία ενός RMA αργότερα, μπορείτε να στείλετε

και αντίγραφο του τιμολογίου σας και μια εικόνα του δίσκου με το σειριακό ορατό,

καθώς και την πλήρη διεύθυνση και το τηλέφωνό σας.

 

Με φιλικούς χαιρετισμούς,

 

Νίκο Levenetz

 

HGST Κέντρο Τεχνικής Υποστήριξης".

 

Με λίγα λόγια ό,τι νά 'ναι! Απ' ότι κατάλαβα μου ζητάνε να ανακτήσω μόνη μου τα δεδομένα με κάποιον τρόπο χωρίς να παραβιάσω εμφανώς τον σκληρό και αφού το κάνω αυτό, τότε να ζητήσω αντικατάσταση από την εταιρεία με την εγγύησή μου γιατί η εγγύηση δεν καλύπτει ανάκτηση δεδομένων. Λοιπόν υπάρχει στην αποθήκη μας ένας σταθερός υπολογιστής ο οποίος όμως δεν ξέρω αν λειτουργεί πια και για να είμαι ειλικρινής θα προτιμούσα να μην κάνω κάτι τέτοιο μόνη μου και κάνω καμιά ζημιά. Πριν από καμιά 10αριά χρόνια είχα κάτσει και είχα συναρμολογήσει ολόκληρο πύργο μόνη μου με τηλεφωνική βοήθεια από ειδικό, αλλά από τότε δεν ξανασχολήθηκα ποτέ και δεν θυμάμαι τίποτα. Κοίταξα τώρα τον σκληρό και είδα πως δεν έχει εμφανείς βίδες, πάρα μόνο ένα μικρό αυτοκόλλητο σε ένα σημείο που λέει: Warranty Void if label removed. Οκ, δεν με νοιάζει αυτό. Τα αρχεία θέλω. Υπάρχει περίπτωση να μπορεί κάποιος από εσάς να με βοηθήσει; Μένω Χαλάνδρι. Θα κοιτάξω αν μπορώ να αγοράσω καινούργιο σκληρό να μπορέσω να περάσω εκεί τα αρχεία σε περίπτωση που μπορούμε να τα σώσουμε γιατί μιλάμε για 700GB αρχεία τα οποία δεν χωράνε στο λαπτοπ μου. Αρχικώς πάω να φέρω τον πύργο από την αποθήκη να δω αν λειτουργεί και αν έχει χώρο να μεταφερθούν δεδομένα και θα επανέλθω με νεότερα (αλήθεια εκτιμώ πολύ τη βοήθειά σας).

 

Είχα ξεχάσει την επισήμανση περί θήκης. Αν μπορώ απλώς να τη γλιτώσω με μια θήκη χωρίς να χρειαστεί να αγοράσω καινούργιο, θα είμαι πάρα πολύ τυχερή. Πάω να φέρω τον πύργο και επανέρχομαι.

Δημοσ.

Νομίζω μεταξύ του wash του εμου είσαι καλυμμένη όσο αφορά το θέμα των πληροφοριών. Το μόνο που απομένει είναι να δούμε αν ο ίδιος ο δίσκος είναι οκ. Good luck

 

edit:

Λίγο πολύ στο mail σου λένε αυτό που είπες.

Αφού το κουτί έχει σφραγίδα, ναι θα χάσει την εγγύηση γιατί λογικά είναι σε σημείο που "σπάει".

Η καλύτερη λύση σου είναι ένα νέο κουτί για να συνεχίσεις να τον χρησιμοποιείς στο λαπτοπ. Είναι φτηνή λύση αλλά πρώτα πρέπει να σιγουρευτούμε πως δουλεύει στο desktop έτσι & αλλιώς.

Παε φέρε το να δούμε αν ζει & αυτό...

 

P.S.: Δεν βρίσκομαι Αθήνα

 

(να τονίσω όμως ότι έχει λάπτοπ απ' ό,τι μας είπε, και ως "εσωτερικό" δεν μπορεί να τον διατηρεί τον σκληρό της LaCie)

Ναι εννοούσα σε κάποιο άλλο desktop

Δημοσ.

Βασικά, γιατί στη Hitachi mail; Μόνη σου το αποφάσισες - ή σ' έκανε πάσα η LaCie σ' αυτούς; (...χλωμό βέβαια κάτι τέτοιο - και υποθέτω ότι αφού διαπίστωσες ότι ο εμπεριεχόμενος σκληρός είναι της Hit, είπες να τους στείλεις mail...; ). Aπ' ότι είχα καταλάβει από το αρχικό σου ποστ, είχες επικοινωνήσει με την αντιπροσωπεία της LaCie στην Ελλάδα και σου είχαν πει ότι μπορείς να τους τον πας μέχρι να λήξει η εγγύηση και να τον αντικαταστήσουν...

 

(...καλά εν τω μεταξύ, χρησιμοποίησαν...Google Translate για να στείλουν απάντηση στα...Ελληνικά; Lol, τί έμπνευση κι αυτή...Αγγλικά δεν μπορούσαν να γράψουν; )

 

Όσο για τον...αποθηκοϋπολογιστή, αρκεί να έχει link:SATA θύρες η μητρική, ώστε να συνδέσεις τον σκληρό. Βεβαιώσου πριν αρχίσεις να μπαίνεις στην διαδικασία στησίματος, διότι αλλιώς τζάμπα θα κάνεις τον κόπο...(αν έχει δηλαδή μόνο link:IDE θύρες, για παλαιότερης τεχνολογίας δίσκους. Αν είναι παλαιότερος του πχ 2004-2003, δύσκολο να έχει SATA). Άνοιξε το πλαϊνό του κουτιού και έλεγξε πρώτα... Ζημιά πάντως, εκτός από την θήκη του LaCie, άλλη δεν παίζει να κάνεις.

 

...η οποία θήκη, δεν ξέρω αν είναι η ίδια που αναφέρεται στο λινκ που έδωσε ο άδικος για το YouTube, πάντως α) το αυτοκόλλητο και τα μάτια σου (βγάλ' το με υδρατμούς, χωρίς όμως να πάνε σε όλο το σώμα της θήκης κι έχουμε καμμιά τραγωδία με τον σκληρό μέσα) β) γενικά αυτές οι θήκες έχουν κλιπσάκια εσωτερικά, που θέλει προσοχή να μην σπάσουν κατά το "ξεκούμπωμα"...Αν είναι η ίδια και οι οδηγίες ανοίγματος είναι πλήρεις για να μη γίνει ζημιά στη θήκη, οκ.

 

 

 

 

...btw :

 

wash ραντεβού στο προαύλιο στο διάλειμμα για να καθαρίσουμε laugh.gif

 

...στην αρχή σκέφτηκα να βρω καμμιά πικ "μονομαχίας" και να την φωτοσοπάρω βάζοντας πχ στην θέση σπαθιών/πιστολιών πληκτρολόγια ας πούμε, αλλά ψάχνοντας έπεσα πάνω σ' αυτήν, γέλασα, και είπα να ποστάρω δαύτην καλύτερα... :

 

duel_cartoon.jpg

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...