Προς το περιεχόμενο

The Walking Dead: Season 1 (Telltale Games)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ξερουμαι ποτε θα βγει? ακριβες ημερομηνια γιατι αμα βγει το 2013 ξενεροσα τελιος ....

Δημοσ.

ξερουμαι ποτε θα βγει? ακριβες ημερομηνια γιατι αμα βγει το 2013 ξενεροσα τελιος ....

Ως τώρα, το μόνο που αναφέρουν είναι πως κυκλοφορεί το 2013!

  • Super Moderators
Δημοσ.

Έχω ακούσει για προβλήματα στο να "πατήσει" το δεύτερο επεισόδιο πάνω στο πρώτο, όχι όμως προβλήματα με την εγκατάσταση.

 

Δυστυχώς, δεν έχω να προτείνω κάτι πέρα από το προφανές, το επίσημο forum του παιχνιδιού.

 

Υ.Γ. Κάποιες φορές αργεί να φορτώσει και μοιάζει να μην "κάνει" τίποτε. Δοκίμασε να περιμένεις λίγο.

Δημοσ.

Τελικα λυθηκε...

Κολλησε 1-2 φορες το πσ και αφου δοκιμασα να κλεισω av/firewall και Run as admin επαιξε.

 

Ο μαγικος κοσμος των πσς!!

  • 1 μήνα μετά...
  • Moderators
Δημοσ.

29 Αυγούστου το 3ο μέρος για το PC.

 

The Walking Dead: Episode Three – Long Road Ahead will release Tuesday, August 28th on PlayStation Network in North America for $4.99 or as part of the Season Pass option for $19.99 which includes all five episodes. The episode will also be available on Xbox Live Arcade Wednesday, August 29th for 400 MS Points as DLC within the original The Walking Dead XBLA release, and also on PC/MAC as part of a Season Pass on the Telltale Games Store, as well as through our partners on Steam, Origin, Amazon PC Downloads, GameStop, and GameFly. European and international release dates for PlayStation Network are still to be confirmed. The title is in submission with our international partners at SCEE, and as soon as Telltale Games receives a release confirmation, a date will be announced.

 

The Walking Dead: Episode Three - New Trailer and Screenshots [uPDATED: Release Dates]

 

edit: 29 είναι τελικά, έγραψαν μεγάλη περίοδο και μπερδεύτηκα.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Oλοκλήρωσα και το τρίτο επεισόδιο της σειράς. Έχω την αίσθηση ότι είχε μεγαλύτερη χρονική διάρκεια από τα άλλα, πάντως ήταν εξίσου "δυνατό" με εντάσεις, δύσκολες αποφάσεις και ανατροπές. Εντωμεταξύ, οι λίγες σκηνές από το 4ο επεισόδιο υπόσχονται ακόμη μεγαλύτερες συγκινήσεις. Αξίζει να φτάσει κανείς στο τέλος για το "οn the next episode of The Walking Dead".

 

Νομίζω πλέον πως, με 3/5 επεισόδια να έχουν κυκλοφορήσει, μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι είναι μία από τις πλέον ενδιαφέρουσες προτάσεις στο χώρο του adventure (create your own adventure) που έχω δει τον τελευταίο καιρό.

 

Αν θέλει κανείς να "σκαλίσει" ορισμένα σημεία, υπάρχουν κάποιες αδυναμίες, αλλά πραγματικά θέλει προσπάθεια για να βρεις αρνητικά πράγματα να πεις: η ατμόσφαιρα είναι εξαιρετική, το σενάριο πολύ καλό, η ιδέα πατάει γερά στις βάσεις του zombie genre, πραγματικά αξίζει να το δει κανείς.

  • Moderators
Δημοσ.

Εγώ τελικά υπέκυψα και το πήρα τελευταία στιγμή από το Steam Sales... Μέχρι στιγμής έχω παίξει μέχρι και το δεύτερο επεισόδιο (μόλις χθες το τελείωσα, και έπειτα πειραματίστηκα με κάποιες διαφορετικές επιλογές :P).

Οι γενικές εντυπώσεις είναι θετικές. Μου αρέσουν:

  • οι χαρακτήρες που διάλεξαν (οι περισσότεροι έχουν αρκετά διακριτή προσωπικότητα και ρόλο στην ιστορία),
  • η τεχνική που σχεδιάζουν τους χαρακτήρες και τα σκηνικά που δίνουν την εντύπωση ότι είναι ένα είδος 3d καρτούν - και παράλληλα δίνουν ιδιαίτερο χαρακτήρα στο παιχνίδι. Επίσης, παρότι δεν έχουν πολύ υψηλή ανάλυση στα textures ή πολύ λεπτομέρεια στα αντικείμενα/background scenery, πολλές φορές οι γωνίες λήψης δίνουν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. (με λίγη προσοχή θα μπορούσαν να αποφύγουν γωνίες και ζουμ που αποκαλύπτουν προβλήματα.
  • η γενική ιστορία και κυρίως οι απότομες τροπές που παίρνει. Μέχρι το τέλος του 2ου επεισοδίου έχεις την εντύπωση ότι έχεις διανύσει μια αρκετή απόσταση από τη στιγμή που όλα αυτά ξεκίνησαν, και η διαδρομή δεν ήταν βαρετή...
  • η μουσική είναι καλή και λειτουργεί πολύ καλά κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Στο Jurassic Park θυμάμαι ήταν αρκετά πρόχειρο το πώς παρεμβαλλόταν η μουσική σε σκηνές δράσης και μη (και σε κάποια σημεία ήταν εντελώς ενοχλητική).
  • το γεγονός ότι η ιστορία διαμορφώνεται σχετικά από επιλογές που κάνεις είναι αρκετά δυνατό χαρτί (αν και δεν νομίζω ότι το εκμεταλλεύονται αρκετά ή αρκετά σωστά).
  • έχουν πετύχει πολύ καλά το zombapocalypse σκηνικό και το γενικό ύφος του κόμικ του Kirkman - ή τουλάχιστο αυτό που εγώ εκλαμβάνω ως γενικό ύφος του κόμικ TWD :/ .
  • τα qte δε με ενόχλησαν. Τα έχουν αρκετά αραιά και πού στο παιχνίδι, είναι σχετικά εύκολα και προσθέτουν στην ένταση της αντίστοιχης σκηνής

Σε αρνητικά:

  • Στον τεχνικό τομέα υπάρχουν αρκετά προβλήματα. Στην κάρτα που έχω (ATi 5770) σε τυχαία σημεία στα cutscenes παρουσιάζεται σημαντικό frame-drop, (που αν την επαναλάβω μπορεί και να μην παρουσιαστεί). Είναι γνωστό θέμα, αλλά δεν έχω δει να βελτιώνεται (και θα περίμενε κανείς το episodic release να ευνοεί κάτι τέτοιο. Να δώσουν δηλαδή κάποια bugfixes για τα επεισόδια / την μηχανή του παιχνιδιού με το καινούργιο επεισόδιο.
  • Το Save system. Δεν είμαι fan των auto-saves, αλλά γενικά θα το ανεχτώ. Αλλά όταν αυτό συνδυάζεται με cutscenes και διαλόγους που δεν μπορείς να κάνεις skip (έστω την δεύτερη φορά που τους βλέπεις), τότε υπάρχει θέμα. Επιπλέον μου κακοφάνηκε λίγο που δεν χρησιμοποιούν το cloud saving σύστημα του steam (στην έκδοση για το Steam), γιατί χρειάστηκε να το παίξω σε διαφορετικό PC μέσα στις διακοπές και έπρεπε είτε να βρω το φάκελο με τα παλιά savegames (που δεν γινόταν γιατί ήταν σε σκληρό δίσκο ενός powered-down PC κάπου 700 χλμ νότια από εκεί που βρισκόμουν), είτε να παίξω πάλι από την αρχή.
  • Οι σκηνές όπου περιορίζεται η κίνηση/η εξερεύνηση χάριν της προόδου της ιστορίας με ένα συγκεκριμένο τρόπο. Καταλαβαίνω πάνω κάτω το γιατί γίνεται, αλλά και πάλι με ενοχλεί το ότι ξαφνικά δεν μπορώ καν να κοιτάξω πάνω-κάτω ή πίσω μου ή να υποχωρήσω και να επιλέξω κάτι διαφορετικό. Επίσης κάποιες φορές η μοναδική κίνηση που μπορείς να κάνεις είναι να πατάς το πλήκτρο για να πας μπροστά ενώ το hint λέει "move slowly". Δεν κάνεις κάτι διαφορετικό πάντως. Από μόνος του ο χαρακτήρας θα κινηθεί αργά. ...
  • Έχω πετύχει bugs όπου χαρακτήρες τηλεμεταφέρονται σε σημεία, προσπαθείς να μιλήσεις σε κάποιον χωρίς αποτέλεσμα ενώ υπάρχει η επιλογή. Έχει τύχει πολλές φορές να περπατάω και ο χαρακτήρας να αρχίσει να τσουλάει τριγύρω σα το φάντασμα. Και 2-3 φορές η κάμερα άλλαξε οπτική γωνία και έδειχνε κάτι άσχετο από τη δράση/σκηνή που εξελίσσονταν.
  • Μπορεί να έχεις κάνει κάποια επιλογή/δήλωση και αργότερα κάποιος χαρακτήρας να σου θυμίσει ότι είπες ή έκανες κάτι εντελώς διαφορετικό. Επίσης το "trust" σύστημα, δεν είναι και 100% συνεπές στις επιλογές σου. Ένας χαρακτήρας πχ μπορεί να θυμηθεί μια φορά που τον "κρέμασες" επειδή βολεύει το σενάριο, ενώ πραγματικά θα έπρεπε να σου έχει φτιάξει προτομή για το πόσο τον/την ευεργέτησες.
  • Σε κάποιους διαλόγους δεν είναι σαφές τί πρόκειται να συμβεί.. Αυτό είναι γενικότερο πρόβλημα με adventures που έχουν αυτό το σύστημα διαλόγων (όπου έχεις μια σύνοψη συνήθως του τί θα ειπωθεί πραγματικά), αλλά εδώ υπάρχει και η παράμετρος "επέλεξε αυτό για να κρύψεις εκείνο". Η οποία δεν είναι προφανές πάντα πότε βαραίνει και πότε όχι. Πχ επιλέγεις να είσαι ειλικρινής σε μια συζήτηση για ένα φαινομενικά αθώο θέμα, και σου έρχεται ένα hint "o τάδε θα θυμάται ότι πήρες το μέρος του τάδε".

Αυτά. Ίσως μπήκα σε πολύ λεπτομέρεια, αλλά είναι επειδή τα έχω πρόσφατα :) Όπως είπα η γενική εντύπωση είναι θετική, και αν το θελήσουν , το episodic release τους επιτρέπει να φτιάξουν πολλά από τα επιμέρους προβληματάκια που έχει το παιχνίδι.

  • Like 1
Δημοσ.

Έχοντας παίξει λίγο απο τα προηγούμενα παιχνίδια τις εταιρείας όπως το jurasic park δεν περίμενα να έβγαζαν ένα τόσο καλό adventure. Αλλά μετά απο τις καλές κριτικές που έβλεπα παντού και αφού είχα διαβάσει το εξαίρετο comic the walking dead ,το οποίο αξίζει να το διαβάσετε με τα χίλια, δοκίμασα να δώ το πρώτο επεισόδιο. Το ευχαριστήθηκα απίστευτα, έχουν διατηρήσει την απίστευτη ατμόσφαιρα απο το comic, πολλές δύσκολες αποφάσεις, ενδιαφέρον χαρακτήρες και γενικά ήταν πολύ καλό. Αλλά το πιο αξιοθαύμαστο ήταν οτι σε κάθε επεισόδιο γινόταν και καλύτερο!!

Ανυπομονώ να δω τα 2 τελευταία επεισόδια!!

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Αυτό το "πράγμα" σίγουρα δεν είναι adventure και ίσως δεν είναι καν παιχνίδι. Είναι πανεύκολο και απλό. Ακόμη χειρότερα, οι επιλογές συνήθως είναι ψεύτικες και δεν οδηγούν σε μία τελείως διαφορετική εμπειρία. Πχ. κινδυνεύουν δύο άνθρωποι και εσύ πρέπει να διαλέξεις ποιόν θα σώσεις. Είτε τον έναν διαλέξεις είτε τον άλλον, αυτός που "πρέπει" να πεθάνει, θα πεθάνει. Κατανοητό (θα χρειαζόταν πολλή περισσότερη δουλειά), αλλά απογοητευτικό.

Αν επικεντρωθούμε όμως στην ιστορία αυτή καθεαυτή, τότε μιλάμε για αριστούργημα. Δεν χρειάζεται να το δούμε ως έναν ανοιχτό κόσμο με "άπειρες" επιλογές, αλλά ως ένα αριστουργηματικό επεισόδιο σειράς ή ταινία, όπου απλά συμμετέχουμε και εμείς λιγουλάκι. Απίστευτη ένταση, τρομερά συναισθήματα, τρομερά διλήμματα, ιδίως όταν πρέπει να αποφασίσεις στα γρήγορα. Το πρώτο επεισόδιο δεν είναι τόοοσο καλό, το δεύτερο είναι φοβερό και το τρίτο...αφήστε καλύτερα. Απίστευτη δουλειά από την Telltale. Περνάω δύσκολα οικονομικά και το παιχνίδι το πήρα από τον θείο, αλλά κάπου στη μέση του δεύτερου επεισοδίου κατάλαβα ότι πρέπει να το αγοράσω, είναι αμαρτία να μην στηριχθεί αυτή η προσπάθεια και 25 "ψωροδολάρια" δεν είναι και τίποτα το τρομερό για αυτό το καλλιτεχνικό interactive δημιούργημα, που, τελικά, προσφέρει πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ενασχόλησης μαζί του από όσο νομίζει κανείς αρχικά.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...