vtiiii Δημοσ. 1 Ιουλίου 2012 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2012 Καταρχάς καλημέρα ,γνωρίζουμε αν το 1600cc subaru με τα 180hp μπορεί με ένα απλό πρόγραμμα να πάει 200 210hp ? και τέλος από κατανάλωση πόσο εχει εργοστασιακά? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 1 Ιουλίου 2012 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2012 το χεις αγορασει ηδη? αν οχι αποφυγε το. πολλα προβληματα λενε οτι εχει λογω εγκεφαλου που ειναι ελληνικη πατεντα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vtiiii Δημοσ. 1 Ιουλίου 2012 Μέλος Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2012 Ναι όντως αυτο διαβάζω από διάφορα forums και ήδη το έχω απορρίψει.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 1 Ιουλίου 2012 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2012 με ΦΠΕ αλλα προγραμμα Light φτανεις ευκολα 210 αλογα.. προβληματα βγαζει εαν δεν ξερει ο προγραμματιστης η ο εξατμισας που θα σου κανει την δουλεια.. υπαρχουνε 2 top βελτιωτικα για subaru mitsubishi μην φοβασαι τπτ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vtiiii Δημοσ. 2 Ιουλίου 2012 Μέλος Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2012 Μάλλον τελικά θα πάω στον μεγάλο του αδελφό το sti μοντέλο 04-05.. Και μετά ένα υγραέριο και είμαστε οκ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 διλιτρο?παιζει πολυ φορος... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Και πολλές βενζίνες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alxnks Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 και πιο ακριβο υγραεριο, οχι αυτα τα κιτ με τα 700 ευρω που εχει βρωμισει ο τοπος. επισης...τα μαμα 1600 turbo (που η μετατροπη γινοταν εδω), δεν ηταν 180..νομιζω 160-170 ηταν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 και πιο ακριβο υγραεριο, οχι αυτα τα κιτ με τα 700 ευρω που εχει βρωμισει ο τοπος. επισης...τα μαμα 1600 turbo (που η μετατροπη γινοταν εδω), δεν ηταν 180..νομιζω 160-170 ηταν. ειχε 2 εκδοσεις μια 150 και μια 180 η 150 μαλιστα για πισω φρενα ειχε ταμπουρα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 150 με προγραμμα subaru 180 με πειραγμα ελληνικο.κατα 99% μονο επαναπρογραμματισμος εγκεφαλου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vtiiii Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Μέλος Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 ειχα το rx8 cosmo 231 με 15 λιτρα στα 100 χιλιομετρα θα καιει παραπανο το sti? (2.0 265 hp mama) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
deesnider Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 ειχα το rx8 cosmo 231 με 15 λιτρα στα 100 χιλιομετρα θα καιει παραπανο το sti? (2.0 265 hp mama) Εξαρτάται από το πως θα το πηγαίνεις. Αν του «πίνεις το αίμα», θα σου πίνει τη βενζίνη! Νούμερα δεν ξέρω να σου πω, απλώς θυμάμαι πριν από 6-7 χρόνια, τι μου έλεγε για ένα evo που είχε, κάποιος γνωστός. Όσο το οδηγούσε «φυσιολογικά», η κατανάλωσή του δε διέφερε πολύ, από εκείνη ενός νορμάλ αυτοκινήτου. Όταν όμως το πίεζε, ο δείκτης της βενζίνης συναγωνιζόταν σε ταχύτητα κίνησης, αυτόν του κοντέρ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 δεν κοιτας ενα opel gt που τα σκοτωνουν πια και καινε πολυ λιγοτερα? http://www.google.gr/search?hl=el&site=&source=hp&q=subaru+impreza+wrx+sti+%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CF%89%CF%83%CE%B7&oq=subaru+impreza+sti+%CE%BA%CE%B1&gs_l=hp.3.1.0j0i8i30.482.8092.0.10171.19.18.1.0.0.0.184.2187.4j14.18.0...0.0.csMKls9ysD8 σε εβο ιμπρεζα κατω απο 10 δυσκολα βλεπεις.αν το πατας 10χ2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
baskon Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Καλα το rx8 φημιζεται για την καταναλωση του.. Λογικά θα καις λιγοτερο αλλά ολα εξαρτωνται απο το πως πας.. Οπως και να χει ο φορος που αναφερθηκε πριν ειναι μεγαλος στο διλιτρο(660 σημα + εκτακτη εισφορα 250-500 ευρω αναλογα τη παλαιοτητα) και σε συνδυασμο με το τεκμηριο δε συμφερει. Απο την αλλη αν απλώς δε σε νοιαζει πήγαινε για διλιτρο αν και προσωπικά θα επερνα evo.. Σε subaru ειχα ακουσει αρκετα προβληματακια και στο σασμαν.. Οπως και να εχει ολα εξαρτωνται και απο την οικονομική σου κατασταση..Δυσκολοι καιροι για τετοια αυτοκινητα,οπότε αναλογως ισως θα πρεπει να κανεις καποιους συμβιβασμους..Δε λεει να θες να πας καπου και να μη πας λογω βενζινης... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 ειχα το rx8 cosmo 231 με 15 λιτρα στα 100 χιλιομετρα θα καιει παραπανο το sti? (2.0 265 hp mama) αυτο καιει ενα λιτρο ανα περιστροφη ροδας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα