NitromanseR Δημοσ. 26 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2012 Καλησπέρα σε όλους, Αρχικά να πω πως με το θέματα overclocking είμαι άσχετος. Έχω ακούσει αρκετές φορές για CPUs που έχουν ένα κλειδωμένο πυρήνα και με μια απλή διαδικασία τους κάνεις από 3πύρηνους, 4πύρηνους. Άλλοι πως είναι ακρηβώς οι ίδιοι και απλά ο ένας είναι λίγο πιο πάνω χρονισμένος σε σχέση με κάποιον άλλο. Εγώ έχω το σύστημα της υπογραφής μου και ήθελα να ρωτήσω αν ο FX-8120 είναι ο ίδιος με τον FX-8150 και απλά ο 2ος είναι 0.5GHz πιο γρήγορος. Αν ναι μπορώ να κάνω και το δικό μου να τρέχει σαν το FX-8150; Αυτό θα θεωρήτε overclocking και θα θέλει να αλλάξω τάσεις και τα σχετικά με αποτέλεσμα να έχω μεγαλύτερες θερμοκρασίες και πιο πολύ θόρυβο; Να πω πως είμαι ικανοποιημένος από το πως τρέχει τώρα και πως πάνω από όλα με ενδιαφέρουν οι θερμοκρασίες/θόρυβος σε σχέση με το να τον κάνω λίγο πιο γρήγορο. Ευχαριστώ πολύ
nikos1982 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2012 αφου εισαι οκ με το πως τρεχει το pc δεν υπαρχη λογος να κανεις κατι τετοιο.