nikoskon Δημοσ. 26 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2012 Καλησπέρα φόρουμ, αυτές τις μέρες θα αφήσω στο service της Samsung στο Χαϊδάρι, ένα Galaxy S εντός εγγύησης με πρόβλημα στο home button. Έχει κανείς σας πρόσφατη εμπειρία με το service της Samsung;
infamous2456 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2012 εγω πηγα προχθες το δικο μου nexus s επειδη μου επεσε στην θαλασσα(επεσα ολοκληρος και ηταν στην τσεπη μου) και την ιδια μερα μου απαντησαν και μου ειπαν οτι η επισκευη δεν αξιζει επειδη εχει οξυδωθει η πλακετα κτλ κτλ..παντως με εξυπηρετησαν κανονικοτατα! βεβαια επειδη επεσε στο νερο δεν ισχυε η εγγυηση,,τωρα στην δικια σου περιπτωση δεν φανταζομαι να δημιουργηθει προβλημα
nikoskon Δημοσ. 26 Ιουνίου 2012 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουνίου 2012 εγω πηγα προχθες το δικο μου nexus s επειδη μου επεσε στην θαλασσα(επεσα ολοκληρος και ηταν στην τσεπη μου) και την ιδια μερα μου απαντησαν και μου ειπαν οτι η επισκευη δεν αξιζει επειδη εχει οξυδωθει η πλακετα κτλ κτλ..παντως με εξυπηρετησαν κανονικοτατα! βεβαια επειδη επεσε στο νερο δεν ισχυε η εγγυηση,,τωρα στην δικια σου περιπτωση δεν φανταζομαι να δημιουργηθει προβλημα Πλήρωσες τίποτα για τον έλεγχο της συσκευής σου;
infamous2456 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2012 Πλήρωσες τίποτα για τον έλεγχο της συσκευής σου; οχι!
kouklakis Δημοσ. 26 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2012 Γνωριζω απο το sait που ειμαι mod οτι εχουν παει πολλα samsoyng για σερβις και απο ολους δεν εχω ακουσει κατι αρνητικο! Εχει παει και ενας δικος μου ενα S2 που το σκαλιζει συνεχεια και του εχει αλαξει τα φωτα 3 φορες το εχουν φτειαξει και δεν εχει πληρωσει τιποτα μονο την τελευταια φορα πληρωσε τα μεταφορικα που το εστηλε μονος του.
nikoskon Δημοσ. 26 Ιουνίου 2012 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουνίου 2012 Ευχαριστώ παίδες γιατί μάλλον θα πάω 2 Samsung για επισκευή(το ένα είναι S). Αν και έχω πει πως δεν πρόκειται να ξαναπάρω Samsung κινητό εξ αιτίας της αδικαιολόγητης συμπεριφοράς της Samsung να μην δώσει official ICS στο Galaxy S, ίσως αν υπάρξει σωστή, με σεβασμό και άμεση εξυπηρέτηση από το επίσημο service, τότε να μου αλλάξει την άποψη τουλάχιστον για το aftersales της εταιρείας. Για να δούμε...
katsikoula Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 εγω έτρεχα 3 μήνες το Samsung Omnia 2 i8000 στο "φοβερό" αυτό service και την τέταρτη φορά που το πήγα απαίτησα επιστροφή χρημάτων και πήρα το Samsung Galaxy S2. με είχαν αφήσει 3 μήνες χωρίς κινητό. την πρώτη φορά μου κάνανε αναβάθμιση λογισμικού, την δεύτερη αλλάξανε τα πλαστικά (!!!!!) και την τρίτη αλλάξανε το εσωτερικό της συσκευής. και όλα αυτά γιατί? γιατί δεν έπιανε σήμα GPS και το μενού ήταν εκνεωριστικά αργό. και την τέταρτη φορά που το πήγα πίσω προστέθηκε ακόμα ένα πρόβλημα: η οθόνη σε ανυποψίαστες στιγμές εμφάνιζε κάθετες μαύρες γραμμές και κόλλαγε το κινητό με μόνη λύση να βγάζω την μπαταρία. δεν μπορείτε να φανταστείτε την ταλαιπωρία και όλα αυτά γιατί? ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματα του...
nikoskon Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 Μόλις γύρισα από το service. Σε 45' πήρα πίσω το Galaxy S του φίλου μου. Οκ γνωρίζαμε το πρόβλημα με το κουμπί, οπότε το αλλάξαν στα γρήγορα και όλα ΟΚ. Τις επόμενες μέρες θα πάω μια άλλη συσκευή η οποία στα καλά καθούμενα κάνει επενακκινήσεις. 2 official firmwares έχει όλα κι όλα, τα έχω δοκιμάσει και προσωπικά αλλά το πρόβλημα δεν έχει λυθεί. Επειδή είμαι σίγουρος πως το πρόβλημα δεν θα λυθεί έτσι απλά, μιας και διαβάζω σε φόρουμ πως το πρόβλημα των επανεκκινήσεων είναι κάτι το οποίο δεν φτιάχνεται, θέλω να δω τί αντιμετώπιση θα έχω... Πάντως μέχρι στιγμής 100% θετική.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα