Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ναι, είναι αλγόριθμος. Τυπικώς, θα μπορούσε να πει κάποιος ότι αλγόριθμος είναι ένα σύνολο από διαδικασίες (πράξεις), συνδεόμενες με λογικό τρόπο, με σκοπό την εξαγωγή ενός αποτελέσματος

Μάλιστα, αν ανατρέξεις στην βιβλιογραφία της Haskell γλώσσας, εκεί θα διαπιστώσεις βαθύτερες (εκλεκτικές) συγγένειες ανάμεσα στην θεωρία των υπολογισμών και κάποιους κλάδους των μαθηματικών, όπως είναι οι κατηγορίες.

 

Προβοκατόρικο ήταν το παράδειγμα, για να "θολώσω" λίγο τα νερά ως προς την αυστηρή ταξινόμηση των επιστημών, και την εξάρτηση της κάθε μίας από μία και μόνη άλλη, της οποίας είναι κλάδος.

 

Με άλλα λόγια, καθ' υπερβολή για έμφαση, θα καταντήσουμε να λέμε ότι το CS είναι τόσο "κλάδος των μαθηματικών" όσο και "κλάδος της μαγειρικής". Σπάνια οι επιστήμες μπορούν να ταξινομηθούν αυστηρά ως "η μία κλάδος κάποιας άλλης". Αυτό το κάνουν είτε τα ιδρύματα για τον απαραίτητο διαχωρισμό σε τμήματα και την κατάρτιση προγραμμάτων σπουδών, είτε κάτι σπασικλάκια πρωτο-δευτεροετή που κοντράρονται ποιο σπουδάζει την πιο "πατρική" επιστήμη!

 

Για τους αλγόριθμους, θα το έθετα λίγο πιο formally: Για να ονομάσεις μία διαδικασία αλγόριθμο θα πρέπει να έχει τις προϋποθέσεις που είπες, αλλά επίσης κάθε υπο-διαδικασία που περικλείεται θα πρέπει να είναι σαφώς καθορισμένη. Δηλαδή να αναφέρεται είτε σε έναν άλλο αλγόριθμο, γνωστό στη "μηχανή", είτε στο σύνολο "πρωτογενών εντολών" (primitives) της "μηχανής".

 

Όταν πχ η νοικοκυρά (=μηχανή) συναντήσει την εντολή "χτυπάμε πέντε αυγά", θα πρέπει αφ' ενός η συνάρτηση "χτυπάμε" να της είναι γνωστή (να ξέρει πως να το κάνει) και αφ' ετέρου να έχει πρόσβαση στις "παραμέτρους" (πέντε, αυγά). Η συνάρτηση επιστρέφει δεδομένα τύπου "xtyphmena_auga" :-D :-D :-D .

Δημοσ.

Προβοκατόρικο ήταν το παράδειγμα, για να "θολώσω" λίγο τα νερά ως προς την αυστηρή ταξινόμηση των επιστημών, και την εξάρτηση της κάθε μίας από μία και μόνη άλλη, της οποίας είναι κλάδος.

 

Ναι, ήταν σαφές, αλλά μπήκα στον πειρασμό να απαντήσω! :P

 

Με άλλα λόγια, καθ' υπερβολή για έμφαση, θα καταντήσουμε να λέμε ότι το CS είναι τόσο "κλάδος των μαθηματικών" όσο και "κλάδος της μαγειρικής". Σπάνια οι επιστήμες μπορούν να ταξινομηθούν αυστηρά ως "η μία κλάδος κάποιας άλλης". Αυτό το κάνουν είτε τα ιδρύματα για τον απαραίτητο διαχωρισμό σε τμήματα και την κατάρτιση προγραμμάτων σπουδών, είτε κάτι σπασικλάκια πρωτο-δευτεροετή που κοντράρονται ποιο σπουδάζει την πιο "πατρική" επιστήμη!

 

Χμ... δεν είναι ακριβώς έτσι. Θα διαφωνούσα μαζί σου -αλλά, φοβάμαι, ότι όχι μόνο ξεφεύγουμε πολύ (off topic) αλλά θα είναι και μια εκτενής κουβέντα (την οποία, ευχαρίστως, να κάνουμε σε άλλο νήμα).

 

Για τους αλγόριθμους, θα το έθετα λίγο πιο formally: Για να ονομάσεις μία διαδικασία αλγόριθμο θα πρέπει να έχει τις προϋποθέσεις που είπες, αλλά επίσης κάθε υπο-διαδικασία που περικλείεται θα πρέπει να είναι σαφώς καθορισμένη. Δηλαδή να αναφέρεται είτε σε έναν άλλο αλγόριθμο, γνωστό στη "μηχανή", είτε στο σύνολο "πρωτογενών εντολών" (primitives) της "μηχανής".

 

Αυτό εννοείται έμμεσα στον "ορισμό μου" -βλ. αποστροφή περί "σύνδεσης με λογικό τρόπο". Πάλι, όμως η κουβέντα "ξεστρατίζει" πολύ (μιας και θα πρέπει να αναφερθούμε σε έννοιες βασισμένες σε δουλειές των Turing, Frege, Haskell, von Neuman, κ.α. με αποκορύφωμα τον Goedel). Μια κουβέντα την οποία, πάλι ευχαρίστως, μπορούμε να την κάνουμε αλλού.

 

Όταν πχ η νοικοκυρά (=μηχανή) συναντήσει την εντολή "χτυπάμε πέντε αυγά", θα πρέπει αφ' ενός η συνάρτηση "χτυπάμε" να της είναι γνωστή (να ξέρει πως να το κάνει) και αφ' ετέρου να έχει πρόσβαση στις "παραμέτρους" (πέντε, αυγά). Η συνάρτηση επιστρέφει δεδομένα τύπου "xtyphmena_auga" :-D :-D :-D

Δημοσ.

... (την οποία, ευχαρίστως, να κάνουμε σε άλλο νήμα).

Όποτε έχεις την όρεξη να το ανοίξεις, εδώ είμαστε! :)

Δημοσ.

Γεια σας, θα ηθελα να μου πειτε αν γνωριζετε σε πιο φροντιστηριο μπορω να μαθω προγραμματισμο , τυπου C++ , java , actionscript. πιο πολυ αυτεσ που ζητανε για δουλεια. εχω κανει εισαγωγη σε μερικες γλωσσες προγρ. στο ΙΕΚ αλλα τιποτα εξιδηκευμενο ωστε να μπορεσω να παω να δουλεψω στον τομεα αυτον.

αν θελεις να μαθεις καλο προγραμματισμο ξεκινα με διαγραμματα ροης εχω τελειωσει τεχνικος εφαρμογων πληροφορικης σε δημοσιο ιεκ και θα σου πω κατι στα ιεκ σου μαθαινουν τα βασικα  απο εκει και περα ειναι δικο σου θεμα ποσω θα κατσεις να ασχοληθεις  ο καλος ο προγραμματισης φενεται στο χαρτι πρωτα κατσε και δουλεψε προβληματα διαβασε ξαναδιαβασε το προβλημα να καταλαβεις τι ζηταει να το κανεις κτημα σο και γραψτα σε διαγραμματα ροης εγω ετσι εμαθα καλο προγραμματισμο και με βοηθησε αυτος ο τροπος και ακομα οταν παω να προγραμματισο σε καποια γλωσσα παντα πρωτα το κανω σε διαγραμματα ροης :)

Δημοσ.

αν θελεις να μαθεις καλο προγραμματισμο ξεκινα με διαγραμματα ροης εχω τελειωσει τεχνικος εφαρμογων πληροφορικης σε δημοσιο ιεκ και θα σου πω κατι στα ιεκ σου μαθαινουν τα βασικα  απο εκει και περα ειναι δικο σου θεμα ποσω θα κατσεις να ασχοληθεις  ο καλος ο προγραμματισης φενεται στο χαρτι πρωτα κατσε και δουλεψε προβληματα διαβασε ξαναδιαβασε το προβλημα να καταλαβεις τι ζηταει να το κανεις κτημα σο και γραψτα σε διαγραμματα ροης εγω ετσι εμαθα καλο προγραμματισμο και με βοηθησε αυτος ο τροπος και ακομα οταν παω να προγραμματισο σε καποια γλωσσα παντα πρωτα το κανω σε διαγραμματα ροης :)

 

 

pure writing skills. 

 

Πέρα από γράμματα δεν είχε ούτε ένα άλλο σύμβολο αυτό το κείμενο. Ούτε τόνους, ούτε σημεία στίξης, ούτε νόημα... τίποτα. Μόνο γράμματα. 

 

  • Like 1
Δημοσ.

pure writing skills. 

 

Πέρα από γράμματα δεν είχε ούτε ένα άλλο σύμβολο αυτό το κείμενο. Ούτε τόνους, ούτε σημεία στίξης, ούτε νόημα... τίποτα. Μόνο γράμματα. 

 

Κυριως προβλημα του εκπαιδευτικου συστηματος ειναι τα writing skills του παιδιού, και μετα δικό του!

Αλλά εσενα, δεν εχω καταλαβει τοσο καιρο που διαβαζω το φορουμ, ποιος σε εχει βαλει κριτη των παντων για να κραζεις κοσμο και να κανεις προσωπικες επιθεσεις. Βεβαια, αν τη βρισκεις με την εκτονωση στο πληκτρολογιο, εγω πασο. Οπως τη βρισκει κανεις!

 

Υγ.1

Δεν εχω βαλει τονους, δασκαλε! Πειραζει;

 

Υγ.2

Το "pure writing skills." ειναι προταση, αρα ξεκιναει με κεφαλαιο P. Busted! Μη σου πω οτι θελει και θαυμαστικο αντι για τελεια.

 

Edit:

Υγ.3

Σορρυ για το οφφ τοπικ και σορρυ που δεν συνεβαλα στο ελαχιστο στο ερωτημα του ts. Αυτο το μηνυμα μπορει κάλλιστα να διαγραφει απο καποιο μοντ -αν το επιθυμει!

Δημοσ.

Κυριως προβλημα του εκπαιδευτικου συστηματος ειναι τα writing skills του παιδιού, και μετα δικό του!

Αλλά εσενα, δεν εχω καταλαβει τοσο καιρο που διαβαζω το φορουμ, ποιος σε εχει βαλει κριτη των παντων για να κραζεις κοσμο και να κανεις προσωπικες επιθεσεις. Βεβαια, αν τη βρισκεις με την εκτονωση στο πληκτρολογιο, εγω πασο. Οπως τη βρισκει κανεις!

 

Υγ.1

Δεν εχω βαλει τονους, δασκαλε! Πειραζει;

 

Υγ.2

Το "pure writing skills." ειναι προταση, αρα ξεκιναει με κεφαλαιο P. Busted! Μη σου πω οτι θελει και θαυμαστικο αντι για τελεια.

 

Edit:

Υγ.3

Σορρυ για το οφφ τοπικ και σορρυ που δεν συνεβαλα στο ελαχιστο στο ερωτημα του ts. Αυτο το μηνυμα μπορει κάλλιστα να διαγραφει απο καποιο μοντ -αν το επιθυμει!

 

 

Όχι ότι θέλω να απαντήσω... αλλά μία ερώτηση. 

 

Κατηγορείς τους άλλους ότι κρίνουν αλλά εσύ μπορείς να το κάνεις χωρίς να σε έχει βάλει κανείς; 

 

Και μάλιστα αγανακτείς και παρακολουθείς καιρό τέτοια φαινόμενα; 

 

 

Κατηγορείς τους άλλους ότι κάνουν προσωπικές επιθέσεις (όπως λες εσύ) αλλά εσύ μπορείς χωρίς καμία σκέψη; 

 

 

Ό,τι να 'ναι. 

 

 

Και μετά μας φταίνε οι άλλοι... 

 

 

Υ.Γ. Τελικά ήταν δύο οι ερωτήσεις....

 

Δημοσ.

Κυριως προβλημα του εκπαιδευτικου συστηματος ειναι τα writing skills του παιδιού, και μετα δικό του!

Αλλά εσενα, δεν εχω καταλαβει τοσο καιρο που διαβαζω το φορουμ, ποιος σε εχει βαλει κριτη των παντων για να κραζεις κοσμο και να κανεις προσωπικες επιθεσεις. Βεβαια, αν τη βρισκεις με την εκτονωση στο πληκτρολογιο, εγω πασο. Οπως τη βρισκει κανεις!

 

Υγ.1

Δεν εχω βαλει τονους, δασκαλε! Πειραζει;

 

Υγ.2

Το "pure writing skills." ειναι προταση, αρα ξεκιναει με κεφαλαιο P. Busted! Μη σου πω οτι θελει και θαυμαστικο αντι για τελεια.

 

Edit:

Υγ.3

Σορρυ για το οφφ τοπικ και σορρυ που δεν συνεβαλα στο ελαχιστο στο ερωτημα του ts. Αυτο το μηνυμα μπορει κάλλιστα να διαγραφει απο καποιο μοντ -αν το επιθυμει!

Για να πούμε, όμως, και του στραβού το δίκαιο, εσύ δεν έχεις κουραστεί (για να μην χρησιμοποιήσω κάποιο άλλο ρήμα) να διαβάζεις, σε διάφορα fora, απάραδεκτα ελληνικά; Συν ότι το κακό διαιωνίζεται. Τέλος, πιστεύεις ότι δεν ισχύει η πρόταση πως ο τρόπος έκφρασης απεικονίζει τον τρόπο σκέψεως (και εν τέλει την ευφυία);

 

ΥΓ. Επίσης συγγνώμη για το "εκτός θέματος"

Δημοσ.

@Dracon.74

Η αληθεια ειναι οτι στα 4-5 φορα που παρακολουθω δεν συναντω συχνα απαραδεκτα ελληνικα. Αλλα και να συναντουσα, και να ηθελα να "επεμβω", υπάρχουν αλλοι, πιο καλοι και "ηπιοι" τροποι να το κανεις.

Επίσης, εδω η ευφυια του "συμφορουμιτη" που κολλαει; Τεσπα, μ@λ@κ!α μου που ασχοληθηκα.

 

@Timonkaipoumba

Σορρυ ρε φιλε, αν θίχτηκες.

Άλλη φορά, οταν θες να "την πεις" στον άλλον να το σκεφτείς δυο φορές, γιατί οπως θα καταλαβες δεν ειναι ωραιο πραγμα.

 

Τέλος από μένα

Δημοσ.

@Dracon.74

Η αληθεια ειναι οτι στα 4-5 φορα που παρακολουθω δεν συναντω συχνα απαραδεκτα ελληνικα. Αλλα και να συναντουσα, και να ηθελα να "επεμβω", υπάρχουν αλλοι, πιο καλοι και "ηπιοι" τροποι να το κανεις.

Επίσης, εδω η ευφυια του "συμφορουμιτη" που κολλαει; Τεσπα, μ@λ@κ!α μου που ασχοληθηκα.

 

@Timonkaipoumba

Σορρυ ρε φιλε, αν θίχτηκες.

Άλλη φορά, οταν θες να "την πεις" στον άλλον να το σκεφτείς δυο φορές, γιατί οπως θα καταλαβες δεν ειναι ωραιο πραγμα.

 

Τέλος από μένα

Koυβέντα κάνουμε... Η ευφυία κολλαει στην (εντελώς) γενική άποψη/πρόταση που έγραψα στην απάντησή μου (τίποτα περισσότερο ή λιγότερο). Εγώ πάντως, έxω δει (αλλού) φριχτές διατυπώσεις, μαζί με ένα ανάλογο ύφος γραφής.

Δημοσ.

@Timonkaipoumba

Σορρυ ρε φιλε, αν θίχτηκες.

Άλλη φορά, οταν θες να "την πεις" στον άλλον να το σκεφτείς δυο φορές, γιατί οπως θα καταλαβες δεν ειναι ωραιο πραγμα.

 

Τέλος από μένα

 

Μάλλον με παρεξήγησες..

 

1) Δεν θίχτηκα... πώς θα μπορούσα άλλωστε; Αφενός δεν θαρρώ πως είσαι σε θέση να με θίξεις (ακόμα και εάν το θες) και αφετέρου εάν ήταν να θιχτώ ή να ασχολούμαι με "θιξήματα" από ένα forum... "κλάφτα Χαράλαμπε" (rings a bell; ξέρεις κάποιον που να ασχολείται με "θιξήματα"; ). 

 

2) Βάσει του 1), όπως καταλαβαίνεις αφενός δεν είχε τίποτα να καταλάβω το μήνυμά σου (χώρια ότι ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ στα ερωτήματα ου εγείρονται από το μήνυμά σου) και αφετέρου δεν υπάρχει κανένας λόγος για συγνώμες. 

 

3) Εάν σε ενδιαφέρει τόσο πολύ το να ασχολείσαι με "ποιος την λέει σε ποιον", σημαίνει πως το αρχικό σου μήνυμα ήταν κλασικότατο παράδειγμα αυτού που λένε "μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια". Άρα το αρχικό σου μήνυμα ήταν λάθος ως προς τα συμπεράσματά του και άρα λες ό,τι να 'ναι. Q. E. D. 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...