Προς το περιεχόμενο

Ο XivD ανταγωνίσιμος του Divx ! ....μπααα !!!

Fidelio

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αφορμή παίρνω από γνωστό περιοδικό που σε άρθρο του , περιγράφει τον XivD ανταγωνίσιμο του DivX και μάλιστα σε πολλά σημεία μπορεί να τον ξεπεράσει !

Ωραία , ενδιαφέρον , πάνω που άρχιζα να φτιάχνω τις ταινίες μου με τον Divx ( κλειστού τύπου , δεν κατάλαβα τι εννοεί) , βγαίνει ένα άρθρο και μου λέει σε πολύ κοντινό επίπεδο έρχεται ο XivD , από αντίδραση, να προσφέρει εξίσου ικανοποιητικά αποτελέσματα , καθώς είναι ανοιχτού τύπου ( πάλι δεν κατάλαβα τι λέει ) ???

ʼντε πάλι τώρα εδώ δεν μάθαμε καλά καλά να φτιάχνουμε DivX , εδώ δεν πρόλαβε να βγεί ο 5.0.5 και τώρα εμφανίζεται και αυτό το παλιοάρθρο (πλάκα κάνω) ! Φτου και απ την αρχή!

Περνάω το πακετάκι του γόρδιου δεσμού και ξεκινάω :

Επιλογή ταινίας : 13ο πάτωμα

Στόχος bitrate : 1 cdάκι των 800 mb , δηλώνω όμως 730, επειδή είμαι αρχάριος και δεν τα πάω καλά με αυτά τα calculator και δεν γουστάρω over burn !

Ήχος mp3 στα 128 Kbps CBR - Average Birate : 921 Kbps

Ανάλυση : Στόχος μου είναι μια στάνταρ ρύθμιση πιθανού bits/pixel* frame σε συνδυασμό με μηδενικό aspect ratio . Η ανάλυση στην συγκεκριμένη ταινία ,με το παραπάνω δεδομένο μου βγαίνει 672 χ 288 .

Κάνω το τεστ συμπιεσιμότητας και μου βγαίνει ο λόγος πιθανού με πραγματικού bits/pixel*frame στα 67%. Σύμφωνα με τις κλίμακες του περιοδικού είμαι σε πολύ ικανοποιητικό επίπεδο βγάζω και το τελικό avi και αυτό ήταν στο μάτι δεν μου φάνηκε και καλό κάτι παίζεται , οπότε.:

Όλα μένουν τα ίδια , bitrate , ήχος , ανάλυση και το μόνο που αλλάζω είναι ο κώδικας ..Divx 5.0.5 .

Κάνω το τεστ συμπιεσιμότητας και έχω λόγο 102% παρακαλώ . Με την ίδια ανάλυση ( 672 χ 288 ) από πριν .

Όπως καταλαβαίνετε η ανάλυση με έπαιρνε να πάει παραπάνω και αντικειμενικά να φτάσει σε 700 χ 300 μένοντας σε σταθερό, σε σχέση με πριν, bits/pixel*frame 0,19