barman_ Δημοσ. 23 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2012 καλησπερα επαναφερω το παρον που διαγραφτηκε χθες(ο λογος?? ),αναρτηθηκε απο αλλο χρηστη αλλα ειμαι κ γω παθων,οποτε γραφω εγω ειναι απλα συμφωνησαμε για μια ψυκτρα,ελαβα κ φωτο κ αποδειξη(με μαυρισμενα στοιχεια ομως) εκανα δυστυχως πληρωμη μεσω paypal,κ φυσικα μετα απο λιγο καταλαβα οτι κατι δε παει καλα... τεσπα,προβλημα μου,ο τυπος εγινε banned απλα θελω να αναφερω τα email του μην εξαπατηθουν κ αλλοι [email protected] [email protected] θα παρακαλεσω εκεινο το παλικαρι που εγραψε οτι θα ρωτουσε την Ip του αν εχει καποιο νεοτερο να το αναφερει. οι admin εδω μεσα δε μπορουν να μας τη δωσουν?γιατι διεγραφη το θεμα? παρακαλω πολυ επισης,να λειψει οποιοδηποτε ασχετο μηνυμα ευχαριστω
argate7 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2012 Το μόνο που ελπίζω φίλε μου είναι να τα πάρεις πίσω τα χρήματα σου, γιατί τέτοιοι απατεώνες δεν έχουν θέση εδώ μέσα. Ο λόγος που έκλεισε το προηγούμενο θέμα είναι ανεξήγητος και απορίας άξιο το γεγονός αυτό!
barman_ Δημοσ. 25 Ιουνίου 2012 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουνίου 2012 τελικά θα μας δώσετε την up του εν λογω κυριου? Ούτε στα πμ απαντάτε...
Super Moderators paredwse Δημοσ. 25 Ιουνίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 25 Ιουνίου 2012 Ευκαιρία να εξηγήσουμε μια ακόμη φορά τη δική μας πλευρά, αν και ο λόγος που διαγράφηκε δε θα έπρεπε να δημιουργεί απορία σε κανέναν που έχει διαβάσει τους κανόνες... Πρώτον, ο συγκεκριμένος χρήστης έχει αποκλειστεί από την κοινότητα πριν δημοσιευθεί εδώ το πρώτο topic, για χαρακτηρισμούς και γλώσσα που σε καμία περίπτωση δε θέλουμε να βλέπουμε για οποιοδήποτε λόγο. Έχουμε επανειλημμένως αναφερθεί στο πόσο επικίνδυνοι είναι οι προσβλητικοί χαρακτηρισμοί τύπου "απατεώνας", "καραγκιόζης" κ.ο.κ που ανά πάσα στιγμή φέρνει όχι μόνο το site αλλά και τον ίδιο το δημιουργό του μηνύματος υπόλογο σε περίπτωση μήνυσης. Αν πιστεύετε ότι δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση, μαντέψτε ξανά! Ας δούμε τώρα το πρακτικό του θέματος, το νόμιμο και πώς ο χρήστης που έχει εξαπατηθεί μπορεί να προστατευθεί και μη βρεθεί στο τέλος και ο ίδιος "δαρμένος". Στη συγκεκριμένη περίπτωση το μέλος barman_ δημοσιεύει 2 email που αντιστοιχούν στο χρήστη που πιστεύει ότι τον έχει εξαπατήσει. Ας προσπεράσουμε την περίπτωση που τελικά η συναλλαγή θα ολοκληρωθεί επιτυχημένα και για χ/ψ λόγους υπήρξε καθυστέρηση ή προβληματική συνεννόηση αφού έχουμε γίνει μάρτυρες και τέτοιων καταστάσεων. Ας υποθέσουμε όμως ότι εδώ υπάρχει όντως εξαπάτηση. Δυστυχώς η δημοσίευση 2 email λογαριασμών δεν λύνει κανένα απολύτως πρόβλημα ούτε προστατεύει μελλοντικούς χρήστες αφού μαζί με τον λογαριασμό που γίνεται ban, δεσμεύεται και το email οπότε ο χρήστης δε μπορεί να χρησιμοποιήσει το ίδιο email για να κάνει νέα εγγραφή. Στη συνέχεια ζητείται επιμόνως η ΙΡ διεύθυνση του μέλους. Αυτό αποτελεί παραβίαση απορρήτου και σε καμία περίπτωση εμείς δε μπορούμε να την δημοσιοποιήσουμε στον καθένα - άλλωστε και να την είχατε, δεν θα μπορούσατε να κάνετε κάτι, το πολύ-πολύ να διαπιστώνατε σε ποιόν ISP ανήκει. Η σωστή διαδικασία είναι να υπάρξει αναφορά από τον θιγόμενο στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και από εκεί θα γίνει εκκίνηση της σχετικής διαδικασίας, εμείς θα λάβουμε επίσημο αίτημα να γνωστοποιήσουμε στην αρμόδια αρχή την ΙΡ και η διαδικασία παίρνει το δρόμο της για τα περαιτέρω. Συνοψίζοντας, θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί, όσο και αν μας πνίγει το δίκιο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, λάβαμε αναφορά από μέλος, το ψάξαμε και προχωρήσαμε στις κατάλληλες ενέργειες ώστε να προστατευθούν τα υπόλοιπα μέλη της κοινότητας. Η δημόσια διαπόμπευση ειδικά όταν έχει προηγηθεί ο αποκλεισμός, όχι μόνο δεν οδηγεί κάπου αλλά είναι και επικίνδυνη για τους λόγους που αναφέρθηκαν παραπάνω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις