Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα,

Θα ηθελα να φτιαξω μια υπολογιστικη μηχανη η οποια εγω θα δωσω το υψος και το μηκος του υλικου , υστερα θα δωσω τισ διαστσεις που θελω (π.χ εχω ενα κομματι τετραγωνο ξυλο {2μ χ 2μ} και εγω δεινω διαστασεις {80εκ. χ 40εκ. ->4 τεμαχια} η {45εκ. χ 90εκ. -> 7 τεμαχια}κ.α)Αλλα ταυτοχρονος να μου σχεδιασει και το κομματι και να μου δειξει πως θα κοπει καπως ετσι....

 

image.png

 

Εαν ειναι δυσκολο αυτο μπορει να ξερεται καπιο αλλο προγραμμα για αυτη την δουλεια εαν ναι μπορειτε να μου το προτεινεται.

Ευχαριστω

Δημοσ.

Αυτό που ζητας είναι πολύ δύσκολο, αν ξέρεις απο ξυλεία και επιπλα, να ξέρεις οτι το οπουδήποτε πρόγραμμα πρέπει να υπολογίσει τα "νερα" του ξύλου την φορα κοπής του και την φύρα του τροχού.

Δημοσ.

Το πρόβλημα λέγεται 2D cutting stock και η Visual Basic (ή οποιαδήποτε άλλη γλώσσα προγραμματισμού) δεν έχει κάτι έτοιμο για αυτό. Είτε βρες ένα πρόγραμμα που λύνει ήδη το πρόβλημα ή διάβασε κάποιο paper και προσπάθησε να υλοποιήσεις κάποιο αλγόριθμο μόνος σου.

Δημοσ.

Εάν τα ζητούμενα κομμάτια είναι πάντα ίδιων διαστάσεων τότε το πρόβλημα είναι εύκολο όσο αναφορά το υπολογιστικό μέρος.

 

Όσο αναφορά το γραφικό μέρος αφού ο αλγόριθμος θα "βρίσκει" τα σημεία κοπής όταν ολοκληρώνεται ένα κομμάτι τότε το όλο θέμα είναι απλές μετατροπές pixel σε εκατοστά.

Π.χ βρέθηκε σημείο κοπής στο εκατοστό 80 του δοσμένου κομματιού μήκους 200εκ. Στην οθόνη το ορθογώνιο σου είναι από το pixel 100 έως 1100 άρα αφού στα 200 είναι 80 στα 1100 είναι πόσο;

πόσο=(80*1100)/200 και έτσι σημαδεύεις το σημείο (πόσο,ορθογώνιο.Y).

 

Γενικά είναι θέμα γραψίματος όχι τόσο μελέτης. (Αν τα ζητούμενα κομμάτια είναι πάντα ίδιων διαστάσεων)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...