NitromanseR Δημοσ. 22 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2012 Καλησπέρα παιδιά, πήρα σήμερα το mouse Razer Imperator από το Πλαίσιο αλλά κατά λάθος πέταξα την απόδειξη με τη σακούλα. Μπορώ να κάνω κάτι για την εγγύηση μέσω του serial number ή απλά ελπίζω να μη πάθει τίποτα για 2 χρόνια; Ευχαριστώ ΥΓ: Στο site της Razer λέει ότι δε μπορώ να χρησιμοποιήσω το serial number σαν proof of purchase...
panos2171 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2012 Kανονικά θα έπρεπε. Μου έχουν καλύψει κινητό βλέποντας την εγγύηση μέσω s/n. Πάνε στο Πλαίσιο και ρώτα τους.
nodas_21greek Δημοσ. 22 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2012 Νομίζω μπορείς να ζητήσεις επανεκτύπωση της απόδειξης. Πήγαινε αύριο και ζήτα στο εκεί που το πήρες να δεις τι θα σου πουν
naruto14 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2012 Εγώ είχα χάσει την απόδειξη του κινητού που είχα πάρει από τα multirama και πήρα τηλέφωνο στο κατάστημα. Με κατεύθυναν στο κατάστημα από το οποίο στάλθηκε το κινητό (ένα νησί ήταν δεν θυμάμαι πιο) και έπειτα τύπωσαν την απόδειξη και μου την έστειλαν με fax. Κοίταξε μήπως μπορεί να γίνει κάτι παρόμοιο.
sarpan Δημοσ. 22 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2012 Ειναι σιγουρο οτι τυπωνουν παντα με ονομα την αποδειξη?Δεν ειμαι σιγουρος αλλα εψαχνα για κατι που ειχα αγορασει 2 χρονια περιπου και δεν μπορουσαν να με βρουνε.
naruto14 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2012 Εγώ πάντως την απόδειξη την είχα ζητήσει 2-2.5 μήνες μετά...
NitromanseR Δημοσ. 22 Ιουνίου 2012 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουνίου 2012 Εγώ πήγα εκεί και το πήρα χωρίς όνομα βέβαια, ξέρω ακρηβώς τι ώρα πήγα οπότε ελπίζω να βρω άκρη, θα ενημερώσω αύριο για το τι έγινε. ΥΓ: Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
NitromanseR Δημοσ. 22 Ιουνίου 2012 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουνίου 2012 Λοιπόν πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά και μου είπαν βα πάω σρο μαγαζί γιατί μπορούν να βρουν την απόδειξη από το barcode... Πήγα στο μαγαζί και αφού με στείλαν από υπάλληλο σε υπάλληλο τελικά μου είπαν ότι δε γίνετε... Sent from my iPhone using Insomnia
panos2171 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2012 Δε γίνεται γιατί δεν ξέρουν τι τους γίνεται ή πιο απλά δεν ξέρουν να δουλεύουν τους υπολογιστές τους. Θυμάμαι είχα κάνει μια παραγγελία για παραλαβή από το κατάστημα, ο τύπος αντί να μου ζητήσει όνομα ή αριθμό τηλεφώνου για να δει εκκρεμείς παραγγελίες μου με ζητούσε την ονομασία του προϊόντος το οποίο ήταν φορτιστής κινητού, φυσικά στην αναζήτηση του έβγαζε διάφορα αποτελέσματα και λύση δεν βρέθηκε. Αυτό ως παράδειγμα για να καταλάβεις ότι απλά ή δεν θέλουν ή δεν ξέρουν. Mίλα με κάποιον προϊστάμενο και όχι απλό υπάλληλο για να δεις τι θα σου πει.
NitromanseR Δημοσ. 22 Ιουνίου 2012 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουνίου 2012 Μίλησα και με προιστάμενο αλλά τπτ.. Sent from my iPhone using Insomnia
darksoho33 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2012 η αποδειξη ηταν ονομαστικη? αν ναι τοτε θα στη βρουν. σε αντιθετη περιπτωση δεν γνωριζω
Niki Kritikopoulou Δημοσ. 22 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2012 Καλησπέρα σε όλους, Αγαπητέ φίλε NitromanceR σε περίπτωση που η απόδειξη έχει το όνομα σου τότε φυσικά και μπορούμε να βρούμε την απόδειξη από το μηχανογραφικό μας σύστημα και να την επανεκδώσουμε οποιαδήποτε στιγμή. Σε περίπτωση που η απόδειξη δεν είχε το όνομα σου ώστε να μπορεί να βρεθεί τότε εφόσον η αγορά είναι χθεσινή (21/6/2012) ενημέρωσε μας σε πιο κατάστημα μας και τι ώρα περίπου έκανες την αγορά ώστε να βρούμε την απόδειξη και να την επανεκδώσουμε. Τα στοιχεία που σου έχουμε ζητήσει παραπάνω μπορείς να τα στείλεις άμεσα υπόψη μου στο e-mail [email protected] Με εκτίμηση, Ηρακλής Τσουκαλάς Πλαίσιο Computers 210-2895000 [email protected]
NitromanseR Δημοσ. 23 Ιουνίου 2012 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουνίου 2012 Δεν ήταν ονομάστικη η απόδειξη... Σας έστειλα στο e-mail που δώσατε και σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον!!!
veteranos123 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2012 Λοιπόν πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά και μου είπαν βα πάω σρο μαγαζί γιατί μπορούν να βρουν την απόδειξη από το barcode... Πήγα στο μαγαζί και αφού με στείλαν από υπάλληλο σε υπάλληλο τελικά μου είπαν ότι δε γίνετε... Sent from my iPhone using Insomnia Δεν ξέρουν τι τους γίνεται.Και φυσικά γίνεται να κάνεις επανεκτύπωση της απόδειξης.Πχ Είχα ζητήσει από τον κωτσόβολο στα ταμεία να μου κάνουν επανεκτύπωση της απόδειξης για κάτι που είχα αγοράσει πριν τρία χρόνια.
NitromanseR Δημοσ. 23 Ιουνίου 2012 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουνίου 2012 Πριν από λίγο ο κύριος Τσουκαλάς μου έστειλε με e-mail την απόδειξη!!! Τον ευχαριστώ πολύ για την άμεση βοήθεια του και το ενδιαφέρον του! ΥΓ: Ένα μεγάλο +1 στο Πλαίσιο από μένα!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα