Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά,

 

πήρα σήμερα το mouse Razer Imperator από το Πλαίσιο αλλά κατά λάθος πέταξα την απόδειξη με τη σακούλα. Μπορώ να κάνω κάτι για την εγγύηση μέσω του serial number ή απλά ελπίζω να μη πάθει τίποτα για 2 χρόνια;

 

Ευχαριστώ

 

ΥΓ: Στο site της Razer λέει ότι δε μπορώ να χρησιμοποιήσω το serial number σαν proof of purchase...

Δημοσ.

Εγώ είχα χάσει την απόδειξη του κινητού που είχα πάρει από τα multirama και πήρα τηλέφωνο στο κατάστημα. Με κατεύθυναν στο κατάστημα από το οποίο στάλθηκε το κινητό (ένα νησί ήταν δεν θυμάμαι πιο) και έπειτα τύπωσαν την απόδειξη και μου την έστειλαν με fax. Κοίταξε μήπως μπορεί να γίνει κάτι παρόμοιο.

Δημοσ.

Ειναι σιγουρο οτι τυπωνουν παντα με ονομα την αποδειξη?Δεν ειμαι σιγουρος αλλα εψαχνα για κατι που ειχα αγορασει 2 χρονια περιπου και δεν μπορουσαν να με βρουνε.

Δημοσ.

Εγώ πήγα εκεί και το πήρα χωρίς όνομα βέβαια, ξέρω ακρηβώς τι ώρα πήγα οπότε ελπίζω να βρω άκρη, θα ενημερώσω αύριο για το τι έγινε.

 

ΥΓ: Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!

Δημοσ.

Λοιπόν πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά και μου είπαν βα πάω σρο μαγαζί γιατί μπορούν να βρουν την απόδειξη από το barcode... Πήγα στο μαγαζί και αφού με στείλαν από υπάλληλο σε υπάλληλο τελικά μου είπαν ότι δε γίνετε...

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ.

Δε γίνεται γιατί δεν ξέρουν τι τους γίνεται ή πιο απλά δεν ξέρουν να δουλεύουν τους υπολογιστές τους. Θυμάμαι είχα κάνει μια παραγγελία για παραλαβή από το κατάστημα, ο τύπος αντί να μου ζητήσει όνομα ή αριθμό τηλεφώνου για να δει εκκρεμείς παραγγελίες μου με ζητούσε την ονομασία του προϊόντος το οποίο ήταν φορτιστής κινητού, φυσικά στην αναζήτηση του έβγαζε διάφορα αποτελέσματα και λύση δεν βρέθηκε. Αυτό ως παράδειγμα για να καταλάβεις ότι απλά ή δεν θέλουν ή δεν ξέρουν.

Mίλα με κάποιον προϊστάμενο και όχι απλό υπάλληλο για να δεις τι θα σου πει.

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους,

 

Αγαπητέ φίλε NitromanceR σε περίπτωση που η απόδειξη έχει το όνομα σου τότε φυσικά και μπορούμε να βρούμε την απόδειξη από το μηχανογραφικό μας σύστημα και να την επανεκδώσουμε οποιαδήποτε στιγμή.

 

Σε περίπτωση που η απόδειξη δεν είχε το όνομα σου ώστε να μπορεί να βρεθεί τότε εφόσον η αγορά είναι χθεσινή (21/6/2012) ενημέρωσε μας σε πιο κατάστημα μας και τι ώρα περίπου έκανες την αγορά ώστε να βρούμε την απόδειξη και να την επανεκδώσουμε.

 

Τα στοιχεία που σου έχουμε ζητήσει παραπάνω μπορείς να τα στείλεις άμεσα υπόψη μου στο e-mail [email protected]

 

Με εκτίμηση,

 

Ηρακλής Τσουκαλάς

Πλαίσιο Computers

210-2895000

[email protected]

Δημοσ.

Δεν ήταν ονομάστικη η απόδειξη... Σας έστειλα στο e-mail που δώσατε και σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον!!!

Δημοσ.

Λοιπόν πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά και μου είπαν βα πάω σρο μαγαζί γιατί μπορούν να βρουν την απόδειξη από το barcode... Πήγα στο μαγαζί και αφού με στείλαν από υπάλληλο σε υπάλληλο τελικά μου είπαν ότι δε γίνετε...

 

Sent from my iPhone using Insomnia

 

Δεν ξέρουν τι τους γίνεται.Και φυσικά γίνεται να κάνεις επανεκτύπωση της απόδειξης.Πχ Είχα ζητήσει από τον κωτσόβολο στα ταμεία να μου κάνουν επανεκτύπωση της απόδειξης για κάτι που είχα αγοράσει πριν τρία χρόνια.

 

 

 

Δημοσ.

Πριν από λίγο ο κύριος Τσουκαλάς μου έστειλε με e-mail την απόδειξη!!!

 

Τον ευχαριστώ πολύ για την άμεση βοήθεια του και το ενδιαφέρον του!

 

ΥΓ: Ένα μεγάλο +1 στο Πλαίσιο από μένα!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...