Etherovamon Δημοσ. 21 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2012 Γεια σας, παιδιά. Μήπως γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει κάποιος δωρεάν οδηγός στο διαδίκτυο που να εξηγεί λεπτομερώς και με κατανοητά και απλά παραδείγματα ποια είναι η χρηση των βασικότερων συναρτήσεων του excel; Ποιος δηλαδή είναι ο σκοπός της καθεμιάς. Είμαι κάπως αρχάριος στο θέμα αυτό και αν μπορούσατε να μου δώσετε κάποια links θα σας ήμουν ευγνώμων. Αν εμπεριέχονται και βίντεο, ακόμη καλύτερα. Θα προτιμούσα τα tutorials να είναι στα ελληνικά. Ευχαριστώ προκαταβολικά!
hawkpilot Δημοσ. 21 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2012 Γεια σας, παιδιά. Μήπως γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει κάποιος δωρεάν οδηγός στο διαδίκτυο που να εξηγεί λεπτομερώς και με κατανοητά και απλά παραδείγματα ποια είναι η χρηση των βασικότερων συναρτήσεων του excel; Ποιος δηλαδή είναι ο σκοπός της καθεμιάς. Είμαι κάπως αρχάριος στο θέμα αυτό και αν μπορούσατε να μου δώσετε κάποια links θα σας ήμουν ευγνώμων. Αν εμπεριέχονται και βίντεο, ακόμη καλύτερα. Θα προτιμούσα τα tutorials να είναι στα ελληνικά. Ευχαριστώ προκαταβολικά! Γιατί δεν ξεκινάς από τον ιστότοπο της μάικρο$oft για το office?