washcloud Δημοσ. 24 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2012 Ίντερ, κανείς δε σου λέει να πας να κάνεις ΦΑΣΑΡΙΑ. Από μέσα σου να είσαι Δαλάι Λάμα - αλλά από έξω σου φουλ στο "κλάμμα". Όλα όσα σου περιέγραψα, ΜΕΛΕΤΗΜΕΝΑ να τα κάνεις, κι όχι με συναισθηματική φόρτιση. ΔΥΣΤΥΧΩΣ με τέτοια τακτική μόνο μπορείς να βρεις άκρη. Εννοείται ότι στη φαρέτρα των ΠΙΟΝΙΩΝ (διότι για ΣΚΑΚΙ πρόκειται) σου, πρέπει να έχεις και φρασεολογία όπως "...μην ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΕ τον κόσμο να καταφεύγει σε διαμαρτυρίες στην Γ.Γ. Καταναλωτή" , "θα σας παρακαλέσω να εξυπηρετηθώ χωρίς την ανάγκη να εμπλακούν δικηγόροι - είναι ΑΣΤΕΙΟ να φτάνουμε σε τέτοια σημεία για τέτοια ποσά", κτλ...μακάρι να μην χρειαστούν, αλλα ΑΝ έρθει η ώρα, να τις χρησιμοποιήσεις ΚΑΙ τέτοιες. Διότι όπως είπα, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ θα πας να εφαρμόσεις. Όχι να πας "να ζητήσεις το δίκιο σου" (...αλλά να το χειριστείς έτσι ώστε να το ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ). Αν πάντως ξεκινήσεις με το "θα πάω με ήρεμο τρόπο", στην καλύτερη απλά θα σε τρενάρουνε πολύ - μη σου πω θα σε πηγαινοφέρνουνε (...σε παίρνει...; ). Στο λέω. Όπως τα ζώα (...) μεταξύ τους ΔΕΝ αλληλοσκοτώνονται (σκυλιά πχ), αλλά με "τάχαμου δαγκώματα", ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ το ένα στο άλλο, μόνο και μόνο για να ορίσουν ιεραρχίες κτλ, έτσι μόνο μπορείς κι εσύ να εξασφαλίσεις αυτό που θες κι έχεις δικαίωμα. Διότι ΑΥΤΟΙ κρατάνε δυστυχώς το πεπόνι. Φρόντισε τουλάχιστον να κρατάς εσύ το μαχαίρι. Το πράμμα θα πάει "αναγκαστικά" από τον έναν "πιο υπεύθυνο από τον προηγούμενο" (να το ζητάς κι όλας, όταν δεν θα βγαίνει άκρη, "φώναξτε μου σας παρακαλώ τον ανώτερό σας, διότι δεν μπορώ να συμφωνήσω για τα δικαιώματά μου με εσάς"). Στο τέλος, ΙΣΩΣ γίνει "το δικό σου". Και ναι, ο νόμος λέει "ίδιων ή και καλύτερων δυνατοτήτων". "Με τίποτα λιγότερο δεν συμβιβάζομαι" να τους λες. Όπως και "μη με αναγκάζετε ΠΑΛΙ να τυπώνω τον νόμο να έρχομαι να σας τον δείχνω, έχω κι άλλες δουλειές, δεν θα κυκλοφοράω εγώ με τον νόμο στην τσέπη όλη την ώρα για να συνεννοηθούμε, και σας παρακαλώ αν εσείς δεν τον ξέρετε, μιλήστε με ανώτερό σας -μιλήστε και με τον πρόεδρο του μετοχικού ΑΛΛΑ να γίνει ΣΥΝΤΟΜΑ η δουλειά μου" κτλκτλ. Λίγο παραμύθι, λίγο "τσαμπουκά", λίγο απ' όλα δηλαδή. Και με το καλημέρα να τους πάρεις τον αέρα, τονίζοντας ότι ήρθες για να αντικαταστήσουν την κάρτα σου. Να τους κόβεις τον αέρα εάν προσπαθήσουν να σου ανοίξουν κουβέντα, μέχρι να καταλάβουν "με ποιόν μπλέξανε". Άλλο ανάλυση και παραδέιγματα φράσεων να μην δώσω - το έχεις πιάσει το φήλινγκ νομίζω.
Inler Δημοσ. 24 Ιουνίου 2012 Μέλος Δημοσ. 24 Ιουνίου 2012 ΟΚ..Σας ευχαριστω ολους...Παντως οταν του ειπα οτι ο νομος λεει να μου δωσετε μια ισαξια μου ειπε αν θυμαμαι καλα οτι δεν προβλεπεται και στη συγκεκριμενη προβλεπεται να σταλει πισω...Τα λεμε Δευτερα..Ntinaras πολλα ζητας νομιζω!!!
stm00192 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2012 Αυτή είναι η επίσημη απάντηση εκπροσώπου του Πλαισιου η οποία δόθηκε εδώ στο φόρουμ σε αυ΄το το θέμα. http://www.insomnia.gr/topic/449547-pc-%CE%B1%CF%80%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CF%83%CE%B9%CE%BF/page__st__50 Κανε το μια εκτύπωση και πανε τριψε το στην μουρη τους. Κοινώς ή θα σου δώσουν μια κάρτα ίδιων δυνατοτήτων ή καλύτερων η θα πάρεις το ποσο που γράφει η αποδειξη στο χερι (όχι πιστωτικό). Αν σου δημιουργήσουν και παλι πρόβλημα πες τους να επικοινωνήσουν με την εν λόγο κυρία! Καλησπέρα σας! Διαβάζοντας με προσοχή τα σχόλια των μελών stm00192, Βαγγέλη Κλείτσα, ppaio, nikos1982, sarpan, XronisR, malmsteen1984 επανέρχομαι με κάποιες διευκρινίσεις: ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ Εφόσον υπάρχει το προϊόν που αγόρασες διαθέσιμο, το αντικαθιστούμε αμέσως. Αν δεν υπάρχει το ίδιο, θα δώσουμε ένα προϊόν καλύτερων χαρακτηριστικών από αυτό που αγόρασες και αν αυτό πάλι δεν υπάρχει, επιστρέφουμε ακριβώς το ποσό που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς σου ΤΙΜΕΣ Το να μας συγκρίνεις με την πρώτη δεκάδα του Skroutz δεν είναι εύστοχη σύγκριση. Εμείς θεωρούμε ανταγωνιστές αυτούς που αγοράζουν τα προϊόντα τους από Έλληνες αντιπροσώπους (που σημαίνει εγγύηση που ισχύει σε Ελληνική αντιπροσωπεία, Ελληνικό manual κτλ) και που έχουν τις υποδομές να υποστηρίξουν την αγορά αυτή μετά την πώληση. Το να έχει πάρει κάποιος 10 τηλέφωνα παραεισαγωγή από το Dubai και να τα πουλάει φθηνότερα, μιλάμε για άλλη λογική πώλησης στην οποία το Πλαίσιο δε μπαίνει. Ειλικρινά, ξοδεύουμε ώρες παίρνοντας τηλέφωνο εταιρίες με χαμηλότερες τιμές στο Skroutz και είτε μόλις τους είχε τελειώσει, είτε θα την έφερναν σε 20 μέρες, είτε δεν είχε Ελληνική εγγύηση. Από κει και πέρα, οπωσδήποτε δεν είναι όλες οι εταιρίες του Skroutz αναξιόπιστες και φυσικά η αγορά είναι πάντα ανοιχτή ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ Έχουμε επενδύσει πάρα πολύ και με τεράστιο ρίσκο, για να έχουμε 140 τεχνικούς, 21 σημεία τεχνικής υποστήριξης στην Ελλάδα με διαθέσιμα ανταλλακτικά, εξουσιοδοτημένο κεντρικό service που καλύπτει brands όπως Toshiba, Acer και Hewlett Packard και κέντρο συναρμολόγησης state-of-the-art. Ίσως όλα αυτά να μη φαντάζουν αρκετά, αλλά ποιος έχει τολμήσει κάτι κοντά σε αυτό? Ποιος από τον ανταγωνισμό πήρε το ρίσκο να ξοδέψει τέτοια χρήματα και τόσο χρόνο για να στήσει βαριές υποδομές κάλυψης του πελάτη μετά την πώληση? Οπωσδήποτε θα συναντήσετε και τεχνικούς που δεν ξέρουν όσα εσείς, ή θα γίνουν και λάθη. Αλλά εμείς είμαστε πάντα εκεί, 12 ώρες την ημέρα, με διαθέσιμους τεχνικούς και υποστήριξη από 4 έως 48 ώρες στο 90% των περιπτώσεων ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ Λόγω κρίσης δυστυχώς δεν έχουμε τη δυνατότητα να υπερστοκάρουμε. Αν το κάνουμε με τέτοια σκαμπανεβάσματα στη ζήτηση και με δεδομένο ότι η τεχνολογία πολύ γρήγορα «παλιώνει», απλά θα είχαμε κλείσει. Οπωσδήποτε χάνουμε έναν όγκο πωλήσεων, αλλά είμαστε πιο ασφαλείς απέναντι σε κάποια απότομη πτώση Βέβαια, αυτά τα λέμε εμείς. Οπωσδήποτε μπορεί να μην είναι αποδεκτά και κάποιοι να έχετε αντίθετη γνώμη. Δεκτά τα σχόλια λοιπόν, εμείς θα ψάξουμε αυτά που λένε οι stm00192, Βαγγέλης Κλείτσας, ppaio, nikos1982, sarpan, XronisR, malmsteen1984 και ελπίζουμε να γίνουμε καλύτεροι. Φιλικά, Νίκη Κρητικοπούλου Πλαίσιο Computers
washcloud Δημοσ. 24 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2012 ΟΚ..Σας ευχαριστω ολους...Παντως οταν του ειπα οτι ο νομος λεει να μου δωσετε μια ισαξια μου ειπε αν θυμαμαι καλα οτι δεν προβλεπεται και στη συγκεκριμενη προβλεπεται να σταλει πισω... ...να του πεις ΟΠΟΙΟΥ σου το ξαναπεί πως "...είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ πως δεν προβλέπεται για 'σένα, άσχετα αν είναι δική σου η γνώμη ή σου το είπε κάποιος ανώτερός σου. Όπως όμως και για 'μένα δεν προβλέπεται το να ασχολούμαι με ΓΓ Καταναλωτή και δικηγόρους, για να μην με οδηγήΣΕΙΣ σε τέτοιες ιστορίες, άσε τα μη προβλεπόμενα που λες, και κοίτα την περίπτωσή μου με βάση τα του ΝΟΜΟΥ, οκέι; Θεωρώ θράσος το να μου λέει κάποιος ότι κάτι δεν προβλέπεται είτε λόγω δικής του κρίσης ή γραμμής μαγαζιού, όταν ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ ΑΠΟ ΝΟΜΟ. Δεν είσαι λοχίας του ΕΣ κύριε, για να μου απαντάς δεν προβλέπεται. Υπάλληλος καταστήματος είσαι, εγώ ΠΕΛΑΤΗΣ που συμβάλλει στον μισθό σου και αυτό που ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ είναι να με εξυπηρετείς με βάση τα ΝΟΜΙΜΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ. Γι' αυτό ξεκίνα ΤΩΡΑ.Αντε να σε χαρώ". <-- Αν μπορείς αποστήθισέ το να το έχεις κάτω από τη γλώσσα, και δεν θα διεκδικήσω κόπιράιτ. Επαναλαμβάνω δε, πως "αν δεν γίνει το δικό σου", "όσο ψηλά κι αν φτάσεις" (να ζητάς "πιο υπεύθυνο" πάντα), έχεις να τονίσεις (αν συμφωνείς) ότι θα την αφήσεις για RMA, αλλά σε 15 θα είσαι εκεί να σου παρέξουν αντικαταστάτρια, κι αν κουβαληθείς εκεί και δεν την έχουν, θα κουβαλήσεις φίλους με πλακάτ έξω απ' το μαγαζί. ...ενδιαφέρουσα η παραπομπή του stm παρεμπιπτόντως. Δεν ήξερα ότι είχε παίξει τέτοιο ποστ, κι επίσης ενδιαφέρουσα η προτροπή του να το τυπώσεις και να το μουροτρίψεις ("αποδεικτική" ισχύ δεν έχει, αλλά είναι κι αυτό ένας τρόπος να τους "τρίξεις τα δόντια") σε όποιον σου λέει ιστορίες δια άγριες αρκούδες. Και γενικά ρε παιδί μου, μπες λίγο στην ψυχολογία του avatar σου και στο μαγαζί στο ίδια στυλ.
Inler Δημοσ. 25 Ιουνίου 2012 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουνίου 2012 Τελικα μου απαντησαν και μου ειπαν για επιστροφη του αρχικου ποσου..
Inler Δημοσ. 25 Ιουνίου 2012 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουνίου 2012 Μου ειπαν οτι μιλησαν και τους ειπαν αυτο..Οταν του ειπα για καποια ισαξια μου ειπε οτι αυτο του ειπαν...Μπορω να πιεσω να μου δωσουν αλλη;
washcloud Δημοσ. 25 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2012 Αφού μετά από όσα γράφτηκαν στην προηγούμενη ειδικά σελίδα, κάνεις ακόμη τέτοιες ερωτήσεις, η γνώμη μου είναι : 1) Εάν σου ΑΡΚΟΥΝ τα χρήματα που θα σου δώσουν, "παρ' τα για να ξεμπερδεύεις". 2) Εάν ΔΕΝ σου αρκούν, και είσαι διατεθημένος να περιμένεις το RMA (μπορεί να πάρει 1-2 βδομάδες - μπορεί και να πάρει μέχρι και 5-6 ξερωγώ), πες τους να την στείλουν γι' αντικατάσταση.
stm00192 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2012 Απο την στιγμή που σου δίνουν ΟΛΑ τα λεφτά σου πίσω είναι απολύτως νομιμοι οποτε η μοναδική σου αλλη επιλογή είναι να περιμένεις το rma .. αλλιώς παρε τα χρήματα σου και παρε απο αλλού μία τετοια!! http://www.skroutz.gr/c/55/kartes-grafikwn-vga.html?from=catspan&keyphrase=6850
Inler Δημοσ. 25 Ιουνίου 2012 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουνίου 2012 Αν ειναι να περιμενω rma σωθηκαμε...washcloud το θεμα ειναι οτι δεν μπορω να περιμενω να την στειλουν για rma..Αντικατασταση με αλλη δεν κανουν πιθανοτατα επειδη δεν τους συμφερει γιαι η μονη που εχουν ειναι η 560 και εχει 205 ευρω οποτε πανε στην τελευταια λυση για να ξεμπερδευουν..Οποτε να παω να βρω τον υπευθυνο και να του ζητησω να μου δωσει 560 GTX ή οποια αλλη θεωρουν οτι ειναι ισαξια; ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ Εφόσον υπάρχει το προϊόν που αγόρασες διαθέσιμο, το αντικαθιστούμε αμέσως. Αν δεν υπάρχει το ίδιο, θα δώσουμε ένα προϊόν καλύτερων χαρακτηριστικών από αυτό που αγόρασες και αν αυτό πάλι δεν υπάρχει, επιστρέφουμε ακριβώς το ποσό που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς σου Με βαση αυτο θα μου απαντησουν οτι δεν υπαρχει π.χ 6850 οποτε δεν εχουμε να σου δωσουμε και σου επιστρεφουμε τα λεφτα..
washcloud Δημοσ. 25 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2012 Παληκάρι μου, είπαμε ότι προσπαθούν να σε δουλέψουν. Με διάφορους τρόπους, σε διάφορα επίπεδα. Για να σε οδηγήσουν "εκεί που θέλουν αυτοί", με το να σε "φοβίσουν", να σε μπερδέψουν, να σε ΞΕΓΕΛΑΣΟΥΝ, να σε κουράσουν.... Το θέμα είναι ότι από ΑΠΟΨΕΩΣ ΝΟΜΟΥ, έχεις το δικαίωμα να απαιτήσεις συγκεκριμένη αντιμετώπιση (πχ να σου δώσουν την 560 ΔΙΚΗ ΣΟΥ να τελειώνει το θέμα ή στο 15θήμερο αναμονής, αντικαταστάτρια). "ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΛΕ" ΟΜΩΣ. Όχι γατίσια. Αν πας γατίσια, η καλύτερη θα είναι να πάρεις τα φράγκα που είχες τότε δώσει, πίσω. Αν ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ (με τους τρόπους που είπαμε), ΙΣΩΣ να ΠΕΙΣΕΙΣ, για να σε ΞΕΦΟΡΤΩΘΟΥΝΕ, κάποιον "υψηλά ιστάμενο", να σου δώσουν την 560 "για να πας στο καλό και να τελειώνουν με 'σένα". Ίσως όμως πάλι, αν είναι μαλακομπουκώματα όλοι, μέχρι τέρμα πάνω, και δεν εννοούν να εξυπηρετήσουν έναν ΠΕΛΑΤΗ (ώστε να ΜΗΝ τους γράψει στα παλιά του τα παπάρια, και να ΜΗΝ τους δυσφημίσει σε φίλους και οι φίλοι στους δικούς τους φίλους και πάει λέγοντας) να γυρίσουν να σου πουν "αν θες, τράβα μας στα δικαστήρια" (που σιγά μην το κάνεις, εδώ που τα λέμε). Με λίγα λόγια : ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ, κι ανάλογα πώς θα το χειριστείς, μπορεί να φύγεις με το μαξ δυνατό για 'σένα αποτέλεσμα (=560). Όσο τους ψαρώσεις, ταρακουνήσεις, κτλ, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχεις. ΝΟΜΙΜΑ κι όλας. Δε σου λέει κανείς να απαιτήσεις την κόρη του υπεύθυνου, μια ΚΑΛΥΤΕΡΗ κάρτα, εφ' όσον δεν έχουν την ίδια απαιτείς. Και ο νόμος το...προβλέπει. Απλά το θέμα είναι να το ΔΕΧΤΟΥΝ και αυτοί (...αλλιώς ή συμβιβάζεσαι, ή τους τρέχεις περισσότερο. ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΟΥ είναι το πώς θα το χειριστείς). 'Έλεος, ένα 70άρι είναι για αυτούς. Μπορεί ναι μεν η γραμμή της εταιρίας να είναι "γύφτικη" (...), αλλά δεν είναι ότι τους ζητάς μετοχές....ΕΙΝΑΙ εφικτό (ΚΑΙ ΕΝΤΌΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΆΤΩΝ ΣΟΥ) να το κάνουν. Αρκεί να τους "ΠΕΙΣΕΙΣ". ...αλλά επειδή ΔΕΝ σε βλέπω για τέτοιες ιστορίες, πόσα είπες, 129 θα πάρεις; Και 130κάτι έχει η 6850 από αλλού; Παρ' τα, πες τους ένα μεγαλοπρεπέστατο "ΓΚΟΥΝΤΜΠΑΪ ΦΟΡΕΒΑ ΓΚΑΗΣ ΕΝΤ ΓΚΕΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑς ΘΑΒΩ ΟΠΟΥ ΒΡΩ ΕΥΚΑΙΡΙΑ" και σκάσε τα επιλέον 6-7 και παρε την 6850 από αλλού.
Inler Δημοσ. 25 Ιουνίου 2012 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουνίου 2012 Ρε συ μαζι σου εχω δημιουργησει παλι θεμα 2 φορες..Αλλα τωρα θα μου πουν οτι δεν υπαρχει κατι ισοδυναμο σε Ati και καταφευγουμε σε επιστροφη..Τι θα τους πω εγω θα χτυπιεμαι και θα λεω την 560..Γινεται δεν ειναι δυσκολο..Απλα οπως το λες οδηγουν την κατασταση εκει που θελουν...Αμα δεις η σειρα ειναι αντικατασταση με ιδια-κατι ισοδυναμο-επιστροφη χρηματων..Θα μου οτι η 560 εχει 205 επομενως δεν ειναι ισοδυναμη..
washcloud Δημοσ. 25 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2012 Για την ιστορία, το "ισοδύναμη", έχει να κάνει με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της κάρτας, και αφορά το (νόμιμο) δικαίωμά ΣΟΥ να μην δεχτείς κάτι υποδεέστερο. Δεν είναι δικό τους νόμιμο δικαίωμα να ΑΡΝΗΘΟΥΝ να σου δώσουν "ανώτερη" - είναι αντιθέτως νόμιμη ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ τους (ΚΑΙ "ηθική"/άγραφη/επαγγελματική εκτός από νόμιμη. Για να ΜΗΝ χάνουν πελάτες). ...αλλά ξαναλέμε τα ίδια και τα ίδια. Προσωπικά, την γνώμη/"ΟΔΗΓΙΑ" μου για την περίπτωσή σου, στην είπα : πάρε τα 129, και σκάσε τα 5-6-7-πόσα είναι, για να πάρεις μία 6850 απ' αλλού για να μην κουράζεσαι άλλο, αφού "δεν το 'χεις"/δεν θέλεις να το "παλαίψεις".
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα