Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

H 5850 μαλλον τα εφτυσε οποτε λογω εγγυησης ποια πρεπει να μου δωσουν εφοσον η ιδια δεν υπαρχει;

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο νόμος λέει ότι οφείλουν είτε

 

α) να την αντικαταστήσουν με παρόμοια "τουλάχιστον εφάμιλλων (ή και καλύτερων) δυνατοτήτων/χαρακτηριστικών" (...κατά βάση interface και χωρητικότητα μνήμης δηλαδή θα λάβουν υπ' όψη, στη ΘΕΩΡΙΑ, διότι στην πράξη θα βάλουν και τις τιμές σαν παράγοντα, για να δουν τί τους συμφέρει...)

 

β) να σου επιστρέψουν χρήμα (...θα το κάνουν μόνο εάν η τιμή αγοράς ήταν μικότερη από τις σημερινές τιμές για ανάλογη κάρτα...)

 

γ) να σου κόψουν πιστωτικό για το ποσό που είχες δώσει, ώστε να πάρεις κάτι άλλο από αυτούς (δεν είμαι σίγουρος αν το προβλέπει κι αυτό ο νόμος, πάντως είναι πρακτική που όλοι ακολουθούν, και μάλιστα είναι η πρώτη επιλογή που θα σου δώσουν...).

 

 

 

 

Αν εσύ κάρτα είναι που θες, και όχι κάτι άλλο, να επιμένεις ότι "δεν σε ικανοποιεί κάτι άλλο πέραν από της αντικατάστασης του προϊόντος με κάτι εφάμιλλο ή και καλύτερο" και "παζάρεψε" ανάλογα με το τί κάρτες θα σου προτείνουν...

Επεξ/σία από washcloud
Δημοσ.

Πιστωτικο δεν με συμφερει γιατι με τα 129 που εκανε η 5850 δεν παιρνεις ιδιων δυνατοτητων καρτα...Οποτε αν κοιταξετε και στο site δεν υπαρχουν και πολλες επιλογες..

Δημοσ.

Είναι καλύτερη στο tesselation και έχει χαμηλότερη κατανάλωση. Στα δικά μου μάτια η μικρή διαφορά στις καθαρές επιδόσεις εξισώνεται έτσι. Αυτό εννοώ όταν σου λέω "συνολικά, όχι"

Δημοσ.

Λοιπον και οπως τα περιμενα απο Δευτερα θα εχουμε θεμα παλι στο Πλαισιο...Με πηρε ο τεχνικος(ευγενεστατος) και μου ειπε τις επιλογες μου 1) Η καρτα κοστολογειται γυρω στα 75-80 ευρω και αν καταλαβα καλα πιστωτικο και παιρνω οτι θελω(μου ειπε οτι δεν με πολυ συμφερει)

2)Την στελνουν πισω στην αντιπροσωπια και μετα απο τουλαχιστον 2 εβδομαδες θα μου την επισκευασουν ή θα μου την αλλαξουν(εγω υπολογιζω ανετα μηνα γιατι ειχα παρομοια εμπειρια 1.5 μηνα με μνημες οι οποιες τελικα δεν αλλαχθηκαν)...

Οταν του ειπα οτι βαση ''νομου'' οριζεται να μου δωσει την ιδια και αν δεν εχει την ιδια μια ισων δυνατοτων και του ανεφερα π.χ 560 μου ειπε οτι αυτη εχει 200..Του ειπα και εγω τι φταιω αν εχει 200 απο τη στιγμη που ειναι ισων και οχι καλυτερη...Απο οτι καταλαβα στραβωνουν στο γεγονος οτι εκανε 129 και δεν γινεται να μου δωσει μια 200 ευρω..Αν ειχα αγορασει τοτε μια αλλη υλοποιηση της 5850 που ειχε 220 πιστευω θα γινοταν..Αλλα γιατι πρεπει παντα να χανει ο καταναλωτης;

Δηλαδη αν δεν γνωριζα και δεχονουν πιστωτικο 80 ευρω θα μου εδιναν μια http://www.plaisio.gr/Computers/Hardware/SVGA.htm?CHIPSET_TYPE=HD%206570 και το κοροιδι θα ημουν εγω..Παντως ειπε οτι Δευτερα θα επικοινωνησει και θα παρει να μου πει αν μπορει να γινει κατι..Εγω πιστευω οτι χωρις φωνες κατι θα γινει αλλα γιατι αν γινει κατι να ειναι η εξαιρεση και οχι ο κανονας..

Μου ανεφερε κιολας οτι η συγκεκριμενες καλυπτονται απο εγγυηση απο την εταιρεια(εχουν στειλει παλι σε αναλογη περιπτωση)..Και λεω εγω ο χαζος οταν την αγορασα ελεγε 2 ετη εγγυηση Πλαισιο οχι κατασκευαστης..Αν μου λεγανε οτι εφοσον η καρτα χαλασει θα την στειλουμε και θα εισαι 1 μηνα χωρις υπολογιστη δεν θα την επαιρνα..

Δεν ζηταω να χασει το Πλαισιο αλλα ουτε και εγω...Απλα ειναι μια περιπτωση και το καταλαβαινω δυσκολη γιατι η τιμη της καρτας δεν αντικατοπτριζει την ποιοτητα-αξια της..

Δημοσ.

Όποιος σου ξαναπεί πόσο "κοστολογείται" σήμερα, αν έχεις θάρρος/"θράσος" αρκετό, πες του κάτι για κάποιον απ' το σόι του (κατά προτίμηση να ανήκει στο θηλυκό γένος) όπως και να κόψουν τις πίπες, διότι όταν ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ οι τιμές (σκληροί πχ), κάνουν τους Κινέζους αναφορικά με επιστροφή χρημάτων, και επικαλούνται την τιμή ΑΓΟΡΑΣ. Να του τρίξεις και τα δόντια ότι ο νόμος στην τιμή ΑΓΟΡΑΣ αναφέρεται, ασχέτως ποιόν συμφέρει και ποιόν όχι. Επίσης να του τονίσεις ότι οι επιλογές που παρέχει ο ΝΟΜΟΣ, είναι πρωτίστως για ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΟΥ, και όχι για να βολευτούν αυτοί, οπότε ΕΣΥ επιλέγεις εάν θες επιστροφή φράγκων ή αλλαγή/επισκευή του προϊόντος ή πιστωτικό.

 

Γενικά πρέπει να φερθείς "αυστηρά", να μην τους αφήνεις να λένε τις ιστορίες τους, να τους διακόπτεις με "τσαμπουκά" για να επαναλαμβάνεις ακόμα πιο "αγριεμένα" τα δικαιώματά σου και την ΑΝΑΓΚΗ ΣΟΥ/ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΣΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ, ανεβάζοντας όπου/όποτε χρειάζεται τον τόνο και χρησιμοποιώντας "εκβιαστική" φρασεολογία (κανείς δεν θέλει "ψιλοφασαρία" στο μαγαζί του, από "δυσαρεστημένο πελάτη" που τον ακούνε και οι άλλοι πελάτες...). Απλά είναι λεπτά τα όρια, φρόντισε να επιμένεις μεν - να μην τα ξεπεράσεις δε.

 

Στο θέμα "άλλη κάρτα", μπορείς για να πιέσεις ΜΠΑΣ και σου δώσουν την "200άρα" (χλωμό βέβαια, αλλά) να τονίσεις ΚΑΙ την μεριά του νόμου που λέει ότι "πέραν των 15 ημερών αναμονής πρέπει να σου περέξουν αντικαταστάτη της κάρτας ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ (δεν τους αφορά αν θα παίζεις παιχνίδια ή θα βγάζεις σχέδια Αutocad, και μην τους διευκρινίζεις τί θα την κάνεις)", διότι "και την άλλη φορά περιμενες 1.5 μήνα, και δεν είναι πράμματα αυτά, ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΊΤΕ ΠΕΛΑΤΕΣ με τις καθυστερήσεις σας (δυνατούτσικα αυτό, να το ακούνε και οι άλλοι πελάτες και να παναδιάζει ο "υπευθυνος"). Αν τυχόν έστι πειστούνε (διότι ΣΙΓΑ που θα έχουν στοκ από κάρτες για να δίνουν σε αυτές τις περιπτώσεις), ΙΣΩΣ σου δώσουν μία "200άρα" κάρτα, να πας στο καλό να ησυχάσουν από 'σένα... Αλλιώς, την αφήνεις για RMA και ΤΟΝΙΖΕΙΣ ότι σε 15 μέρες θα είσαι εκεί για να λάβεις την πρόχειρη αντικαταστάτρια....

 

 

 

 

αλλα γιατι αν γινει κατι να ειναι η εξαιρεση και οχι ο κανονας..

 

...πλάκα με κάνεις ε. Απλά και μόνο σκέψου, ότι αυτοί που σε ταλαιπωράνε, μπορούν κάλλιστα πχ να έχουν ψηφίσει αυγουλάδες. Need I say moar - ή καταλαβαινόμαστε....;

 

 

 

 

Γενικά άσε τις "χωρίς φωνές να γίνει δουλειά" σκέψεις, και να πας προετοιμασμένος να ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ το πράμμα εκεί που θέλεις.

Δημοσ.

Όποιος σου ξαναπεί πόσο "κοστολογείται" σήμερα, αν έχεις θάρρος/"θράσος" αρκετό, πες του κάτι για κάποιον απ' το σόι του (κατά προτίμηση να ανήκει στο θηλυκό γένος) όπως και να κόψουν τις πίπες, διότι όταν ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ οι τιμές (σκληροί πχ), κάνουν τους Κινέζους αναφορικά με επιστροφή χρημάτων, και επικαλούνται την τιμή ΑΓΟΡΑΣ. Να του τρίξεις και τα δόντια ότι ο νόμος στην τιμή ΑΓΟΡΑΣ αναφέρεται, ασχέτως ποιόν συμφέρει και ποιόν όχι. Επίσης να του τονίσεις ότι οι επιλογές που παρέχει ο ΝΟΜΟΣ, είναι πρωτίστως για ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΟΥ, και όχι για να βολευτούν αυτοί, οπότε ΕΣΥ επιλέγεις εάν θες επιστροφή φράγκων ή αλλαγή/επισκευή του προϊόντος ή πιστωτικό.

 

Γενικά πρέπει να φερθείς "αυστηρά", να μην τους αφήνεις να λένε τις ιστορίες τους, να τους διακόπτεις με "τσαμπουκά" για να επαναλαμβάνεις ακόμα πιο "αγριεμένα" τα δικαιώματά σου και την ΑΝΑΓΚΗ ΣΟΥ/ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΣΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ, ανεβάζοντας όπου/όποτε χρειάζεται τον τόνο και χρησιμοποιώντας "εκβιαστική" φρασεολογία (κανείς δεν θέλει "ψιλοφασαρία" στο μαγαζί του, από "δυσαρεστημένο πελάτη" που τον ακούνε και οι άλλοι πελάτες...). Απλά είναι λεπτά τα όρια, φρόντισε να επιμένεις μεν - να μην τα ξεπεράσεις δε.

 

Στο θέμα "άλλη κάρτα", μπορείς για να πιέσεις ΜΠΑΣ και σου δώσουν την "200άρα" (χλωμό βέβαια, αλλά) να τονίσεις ΚΑΙ την μεριά του νόμου που λέει ότι "πέραν των 15 ημερών αναμονής πρέπει να σου περέξουν αντικαταστάτη της κάρτας ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ (δεν τους αφορά αν θα παίζεις παιχνίδια ή θα βγάζεις σχέδια Αutocad, και μην τους διευκρινίζεις τί θα την κάνεις)", διότι "και την άλλη φορά περιμενες 1.5 μήνα, και δεν είναι πράμματα αυτά, ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΊΤΕ ΠΕΛΑΤΕΣ με τις καθυστερήσεις σας (δυνατούτσικα αυτό, να το ακούνε και οι άλλοι πελάτες και να παναδιάζει ο "υπευθυνος"). Αν τυχόν έστι πειστούνε (διότι ΣΙΓΑ που θα έχουν στοκ από κάρτες για να δίνουν σε αυτές τις περιπτώσεις), ΙΣΩΣ σου δώσουν μία "200άρα" κάρτα, να πας στο καλό να ησυχάσουν από 'σένα... Αλλιώς, την αφήνεις για RMA και ΤΟΝΙΖΕΙΣ ότι σε 15 μέρες θα είσαι εκεί για να λάβεις την πρόχειρη αντικαταστάτρια....

 

 

 

 

 

 

...πλάκα με κάνεις ε. Απλά και μόνο σκέψου, ότι αυτοί που σε ταλαιπωράνε, μπορούν κάλλιστα πχ να έχουν ψηφίσει αυγουλάδες. Need I say moar - ή καταλαβαινόμαστε....;

 

 

 

 

Γενικά άσε τις "χωρίς φωνές να γίνει δουλειά" σκέψεις, και να πας προετοιμασμένος να ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ το πράμμα εκεί που θέλεις.

ΕΥΓΕ! Οπως ειπε ο ανωτερω φιλτατος, κανε πραξη αυτα που ειπε γιατι μιλαμε για τα δικαιωματα σου εδω και οχι για τις κουτοπονηριες του καθε "Υπευθυνου".

Δημοσ.

Εγω θα παω με ηρεμο τροπο και θα προσπαθησω να του πεισω με βαση τη λογικη...Ποια θεωρειται ισαξια της με στοιχεια δωστε τη μου να φυγω και εσεις απο εκει και περα βρειτε τα με τον κατασκευαστη..Αν βαλουν την κασετα ''μα δεν γινεται και ειναι ακριβοτερη αυτη που ζητατε'' απευθειας στον υπευθυνο και αν δεν βγαλουμε και εκει ακρη......Εξαλλου δεν ειναι η πρωτη φορα που θα ανεβουν πολυ οι τονοι..(δεν χρειαζεται τωρα να αρχισω να λεω παραδειγματα)..Και στην τελικη σαν τελευταια λυση αν δοθει η καρτα στον κατασκευαστη θα ζητησω απο την πρωτη μερα μια αλλη καρτα(οχι οποια να ναι-δεν θα παρω και καμια με 30ευρω) και μετα την επιστρεφω...Απλα επειδη οπως ειπα την εχω παθει πιστευω η καρτα θα σταλει θα κανουν να τους ενημερωσουν κανα μηνα και στο τελος θα τους πουν οτι δεν φτιαχνεται και να μου δωσουν αλλη..

Εξαλλου ή εγγυηση λεω Πλαισιο οχι Sapphire(Ας με καλυψουν αυτοι και ας τα βρουν)..Δεν γινεται συνεχεια να βγαινεις εσυ κερδισμενος(οπως λες το παραδειγμα με τους δισκους)..Παντως ειναι στα δικαιωματα μου η αντικατασταση με ισαξια ετσι;

Δημοσ.

Εγω θα παω με ηρεμο τροπο και θα προσπαθησω να του πεισω με βαση τη λογικη...Ποια θεωρειται ισαξια της με στοιχεια δωστε τη μου να φυγω και εσεις απο εκει και περα βρειτε τα με τον κατασκευαστη..Αν βαλουν την κασετα ''μα δεν γινεται και ειναι ακριβοτερη αυτη που ζητατε'' απευθειας στον υπευθυνο και αν δεν βγαλουμε και εκει ακρη......Εξαλλου δεν ειναι η πρωτη φορα που θα ανεβουν πολυ οι τονοι..(δεν χρειαζεται τωρα να αρχισω να λεω παραδειγματα)..Και στην τελικη σαν τελευταια λυση αν δοθει η καρτα στον κατασκευαστη θα ζητησω απο την πρωτη μερα μια αλλη καρτα(οχι οποια να ναι-δεν θα παρω και καμια με 30ευρω) και μετα την επιστρεφω...Απλα επειδη οπως ειπα την εχω παθει πιστευω η καρτα θα σταλει θα κανουν να τους ενημερωσουν κανα μηνα και στο τελος θα τους πουν οτι δεν φτιαχνεται και να μου δωσουν αλλη..

Εξαλλου ή εγγυηση λεω Πλαισιο οχι Sapphire(Ας με καλυψουν αυτοι και ας τα βρουν)..Δεν γινεται συνεχεια να βγαινεις εσυ κερδισμενος(οπως λες το παραδειγμα με τους δισκους)..Παντως ειναι στα δικαιωματα μου η αντικατασταση με ισαξια ετσι;

Με αλλη ισαξια ή καλυτερη

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...