Προς το περιεχόμενο

Δισκόπλακες- τακάκια για honda civic 2002


wind25

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ε όχι και λάθος τα 266, είσαι υπερβολικός. Τα 266 με ένα σωστό τακάκι, είναι η χρυσή τομή για το βάρους του κουβά μας. Εγώ απο όλες τις δοκιμές, κατέληξα πως τα 266 με Ds3000 είναι η χρυσή-μέση λύση, για αναρτώμενο βάρος και απόδοση.

Στη τελική, το αυτοκίνητο είναι 900 κιλά, σιγά τα ωά.

Τα 283 έχουν πολύ βάρος, οπότε, καλύτερα είναι να πάει κανείς στα πάμφνα 4πίστονα που αναφέρεις.

Ναι αυτά είχα, και επιμένω πως είναι περισσότερο μούρη, παρά απόδοση. Ναι μεν ήταν καλά φρένα, ΑΛΛΑ είναι τα πιο φθηνά 4ποτ, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Καμμία σχέση με αμιγώς αγωνιστικά 4ποτ, αλλά και καμμία σχέση το κόστος. Πχ σε αγωνιστικά με τα ΑΡ της πεζό σπορτ με "μόλις" 270 δίσκο τα επίπεδα πέδησης ήταν κλάσεις ανώτερα απο τς 4ποτ του 406. (σε 14ρα).

Εγώ γενικότερα είχα πάντοτε 15ρες (λόγω του οτι είχα 12 ζάντες).

 

Γι'αυτό όποιος παίρνει σαξόραλλο σήμερα (υπάρχουν ακόμη καμμένοι) του προτείνω να πάει σε 266 με καλό τακάκι-δίσκο. Τα υπόλοιπα ειναι υπερβολή και μούρη. (εκτός αν μιλάμε για φουλ πίστα,κατάβαση βουνού κτλ).

 

Υ.Γ. και αυτο περί αθλίων 247, εινα λίγο υπερβολικό επίσης. Μη ξεχνάς πως επί σειρά ετών τα Ν/2 τρέχουν με 247 λόγω περιορισμού ομολογκασιόν στα ράλλυ και σε ειδικές φουλ κατηφόρα. (τα φειςλιφτ τρέχουν με 266). Οπότε το να τα λέμε "εμείς" άθλια είναι λίγο...γραφικό.

 

900 κιλα τα saxoralla? ρε βαρυα ειναι νομιζα οτι ειναι ποιο ελαφρυα?

960 ειμαι εγω με το mitsubishi lancer 1999.χεχεχε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aν θυμάμαι καλά το δικό μου που ήταν φουλ έξτρα, ήταν περί στα 940 κιλά.

 

Επειδή ποτέ δε το είχα κοντράδικο, δεν είχα μεγάλες αλλαγές στο βάρος. Βάλε τα βαριά φρένα, βαριές ζάντες...

Γενικότερα,έχουν καταγραφεί πολύ ελαφρύτερα. Καρμπον καπω,παναλαφρες ζάντες,παναλαφρα φρένα και πάει λέγοντας.

Λεφτά για πέταμα και βλακεία να χεις!, τα υπόλοιπα έρχονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aν θυμάμαι καλά το δικό μου που ήταν φουλ έξτρα, ήταν περί στα 940 κιλά.

 

Επειδή ποτέ δε το είχα κοντράδικο, δεν είχα μεγάλες αλλαγές στο βάρος. Βάλε τα βαριά φρένα, βαριές ζάντες...

Γενικότερα,έχουν καταγραφεί πολύ ελαφρύτερα. Καρμπον καπω,παναλαφρες ζάντες,παναλαφρα φρένα και πάει λέγοντας.

Λεφτά για πέταμα και βλακεία να χεις!, τα υπόλοιπα έρχονται.

 

φιλε αν ειχα λεφτα για πεταμα θα πηγαινα θα αγοραζα ενα καινουργιο ζελατινα..κ δνε θα νοιαζομουν καθολου..ουτε να αλλαξω ουτε τιποτα..χαχαχα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ok, εννοούσα τις παλιές-καλές εποχές. Και γώ δεν κατάφερα να το τελειώσω σαν αγωνιστικό και το παράτησα το σπορ τελείως.

Εκτός αν κάτσει να συνοδηγήσουμε σε κάνα αγώνα,αλλά εκεί κι αν χτύπησε η κρίση.

 

Οπότε αναπολούμε τα παλιά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε όχι και λάθος τα 266, είσαι υπερβολικός. Τα 266 με ένα σωστό τακάκι, είναι η χρυσή τομή για το βάρους του κουβά μας. Εγώ απο όλες τις δοκιμές, κατέληξα πως τα 266 με Ds3000 είναι η χρυσή-μέση λύση, για αναρτώμενο βάρος και απόδοση.

Στη τελική, το αυτοκίνητο είναι 900 κιλά, σιγά τα ωά.

Τα 283 έχουν πολύ βάρος, οπότε, καλύτερα είναι να πάει κανείς στα πάμφνα 4πίστονα που αναφέρεις.

Ναι αυτά είχα, και επιμένω πως είναι περισσότερο μούρη, παρά απόδοση. Ναι μεν ήταν καλά φρένα, ΑΛΛΑ είναι τα πιο φθηνά 4ποτ, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Καμμία σχέση με αμιγώς αγωνιστικά 4ποτ, αλλά και καμμία σχέση το κόστος. Πχ σε αγωνιστικά με τα ΑΡ της πεζό σπορτ με "μόλις" 270 δίσκο τα επίπεδα πέδησης ήταν κλάσεις ανώτερα απο τς 4ποτ του 406. (σε 14ρα).

Εγώ γενικότερα είχα πάντοτε 15ρες (λόγω του οτι είχα 12 ζάντες).

 

Γι'αυτό όποιος παίρνει σαξόραλλο σήμερα (υπάρχουν ακόμη καμμένοι) του προτείνω να πάει σε 266 με καλό τακάκι-δίσκο. Τα υπόλοιπα ειναι υπερβολή και μούρη. (εκτός αν μιλάμε για φουλ πίστα,κατάβαση βουνού κτλ).

 

Υ.Γ. και αυτο περί αθλίων 247, εινα λίγο υπερβολικό επίσης. Μη ξεχνάς πως επί σειρά ετών τα Ν/2 τρέχουν με 247 λόγω περιορισμού ομολογκασιόν στα ράλλυ και σε ειδικές φουλ κατηφόρα. (τα φειςλιφτ τρέχουν με 266). Οπότε το να τα λέμε "εμείς" άθλια είναι λίγο...γραφικό.

 

Έχεις δίκιο, ξέχασα να αναφέρω οτι αναφερόμουν για αγωνιστική / γρήγορη οδήγηση και όχι νορμάλ. Και σε αυτό επιμένω, περισσότερο τα 247 (και μετά τα 266) είχες 1-2 άντε 3 πολύ καλά φρεναρίσματα, μετά κουραζότανε το φρένο και σου δημιουργούσε άγχος.

Τα 266 που βάζατε μετά, οι περισσότεροι δεν αλλάζατε σεβρό για να το ταιριάξετε και τελικά το αμάξι γινότανε χειρότερο... ειδικά τα non-abs μοντέλα μπλοκάρανε πολύ έυκολα...

Σωστά τα λες και για το N/2 αλλά και εκεί τα 13άρια τρέχανε με ταμπούρα, δεν ήτανε οτι καλύτερο αυτό...

Αυτά απο παρατήρηση δικιά μου όταν έκανα 2-3 βόλτες στα μέγαρα με 16άρι τετραπετάλουδο φίλου...

Όσον αφορά το δικό μου που φοράει τα 283 απο μαμά, για κάποιο διάστημα φόρεσα και γω 290 με AP gulfer (δεν ξέρω αν εννοείς αυτά όταν λες AP της PS.) και τα έβγαλα με συνοπτικές διαδικασίες, 2 φρεναρίσματα και βγαίνανε off. Τα Βrembo του 406 (τα οποία φτιάχνονται με σχετική άδεια απο την Peugeot - γι'αυτό είναι χειρότερα απο τα γνήσια brembo) αν και τα έχω δεν τα έβαλα ποτέ γιατί έχω γνήσιες ζάντες 15άρες και δεν χωράνε ούτε με αποστάτες.

Για τα wilwood ακούω πάρα πολυ καλά λόγια, αλλά δεν είναι καιρός για τέτοιες σπατάλες πλέον....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικα είχα την εκδοση με ΑΒΣ. Επίσης και αλλαγή της τρόμπας με την αντίστοιχη της πεζό σπορτ.

Τα ΑΡ της πεζό σπορτ ήταν ειδική εκδοση, άκρως αγωνιστικά (ούτε καν dust seals) και πανάλαφρα και πανάκριβα.

Καμμία σχέση με τα "κοινά" ΑΡ. (πλέον Galfer, όπως είπες).

Μου φαίνεται παράξενο που λες πως με δυο φρεναρίσματα βγαίναν οφ.

 

Οταν μεταπήδησα στα μπρέμπο του 406 (που ναι ειναι χειρότερα απο τα κανονικα,οπως προανέφερα) η διαφορά ήταν τεράστια. Και σου μιλώ εκ πείρας σε οδήγηση σε βουνό, επίτηδες κατάβαση. Δηλαδή σαπούνιασε το τακάκι, μετά απο πολύ κυνήγι στο φρενάρισμα. Φίλου πυο οδήγησα με 3000 και δίσκους Ν ορέκα, έπαθα ζημιά.

 

Στις 15ρες που είχα (speeline 2108,compotive MO) χωρούσαν οι του 406 μέχρι 287 δίσκο,αν δεν απατώμαι,αλλά περνούσαν φίλλερ απ'τις ακτίνες.

 

Η willwood που αναφέρεις, είχει πληθώρα δαγκάνων. Εχει και σαβούρες, σαν τις μπρεμπο 406, αλλά και πανακριβες. Οτι πληρωσεις παίρνεις, λογικό είναι.

 

Η μεγαλύτερα μαγκιά ειναι να πάρεις ένα μετριο σετ δαγκανων,να φτιάξεις αποστάτες σε κάποιον γάτο, ο οποίος γάτος να σου φτιάξει και bell για τους δίσκους. Τότε εχεις και φρένο και ελαφρύτερα φρένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και έχουμε κάνει hijack το τόπικ του παιδιού, να σου πω που είχα το πρόβλημα, αν γνωρίζεις την πίστα των μεγάρων, φρέναρα κ1 καλά κ2 καλά (με τα AP) και με το φρενάρισμα στην Κ3 άρχιζα να ανχώνομαι για την Κ4 και φρέναρα νωρίτερα.

Για να είμαι ειλικρινής, αν και πειραματίστικα με αρκετά parts (black diamond δίσκους, brembo, ferodo διάφορες σειρές)

ποτέ μα ποτέ δεν ένιωσα αρκετά ασφαλής σε συνθήκες πίστας με τα φρένα μου, οπότε το γύρισα στο μαμάτο setup αν εξαιρέσεις τα αεροπορικού τύπου σωληνάκια (τα οποία καταλαβαίνεις οτι κάνουν δουλειά), ά έχω και πίσω δίσκους 266 απο το Partner αλλά και αυτοί μόλις λιώσουν θα τους γυρίσω στους μαμά, γιατί μου πηδάνε κάθε 10Κ το πίσω δεξιά τακάκι για έναν διαβολεμένο λόγο που δεν μπορώ να καταλάβω.

 

Όσο για τα wilwood αναφερόμουν στα midilite που μπαίνουν σε 15άρες χωρίς πρόβλημα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aν θυμάμαι καλά το δικό μου που ήταν φουλ έξτρα, ήταν περί στα 940 κιλά.

 

Επειδή ποτέ δε το είχα κοντράδικο, δεν είχα μεγάλες αλλαγές στο βάρος. Βάλε τα βαριά φρένα, βαριές ζάντες...

Γενικότερα,έχουν καταγραφεί πολύ ελαφρύτερα. Καρμπον καπω,παναλαφρες ζάντες,παναλαφρα φρένα και πάει λέγοντας.

Λεφτά για πέταμα και βλακεία να χεις!, τα υπόλοιπα έρχονται.

που λες με ολα αυτα τα λεφτα πουλανε κατι evo και κατι subaru με 17κ ευρω σαν καινουργια λογο κρισης δεν τσιμπαμε ενα?χααχαχα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...