Vaggos02 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2012 Καλησπέρα σας! Διαβάζοντας με προσοχή τα σχόλια των μελών stm00192, Βαγγέλη Κλείτσα, ppaio, nikos1982, sarpan, XronisR, malmsteen1984 επανέρχομαι με κάποιες διευκρινίσεις: ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ Εφόσον υπάρχει το προϊόν που αγόρασες διαθέσιμο, το αντικαθιστούμε αμέσως. Αν δεν υπάρχει το ίδιο, θα δώσουμε ένα προϊόν καλύτερων χαρακτηριστικών από αυτό που αγόρασες και αν αυτό πάλι δεν υπάρχει, επιστρέφουμε ακριβώς το ποσό που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς σου Κάνατε καν τον κόπο να τσεκάρετε τις καταγγελίες που σας αναφέρω; Ενδεικτικά ορίστε μερικές για να δείτε σε τι αναφέρομαι http://www.insomnia.gr/topic/446550-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CE%B5-plaisio/ http://www.insomnia.gr/topic/406877-%CE%AC%CF%81%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%BC%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B1%CF%80%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%B1%CE%AF%CF%83%CE%B9%CE%BF/ http://www.thelab.gr/ti-pou-poso/plaisio-kai-aparadekti-symperifora-pros-pelates-84202.html Θέλετε κι άλλες; ΤΙΜΕΣ Το να μας συγκρίνεις με την πρώτη δεκάδα του Skroutz δεν είναι εύστοχη σύγκριση. Εμείς θεωρούμε ανταγωνιστές αυτούς που αγοράζουν τα προϊόντα τους από Έλληνες αντιπροσώπους (που σημαίνει εγγύηση που ισχύει σε Ελληνική αντιπροσωπεία, Ελληνικό manual κτλ) και που έχουν τις υποδομές να υποστηρίξουν την αγορά αυτή μετά την πώληση. Το να έχει πάρει κάποιος 10 τηλέφωνα παραεισαγωγή από το Dubai και να τα πουλάει φθηνότερα, μιλάμε για άλλη λογική πώλησης στην οποία το Πλαίσιο δε μπαίνει. Ειλικρινά, ξοδεύουμε ώρες παίρνοντας τηλέφωνο εταιρίες με χαμηλότερες τιμές στο Skroutz και είτε μόλις τους είχε τελειώσει, είτε θα την έφερναν σε 20 μέρες, είτε δεν είχε Ελληνική εγγύηση. Από κει και πέρα, οπωσδήποτε δεν είναι όλες οι εταιρίες του Skroutz αναξιόπιστες και φυσικά η αγορά είναι πάντα ανοιχτή Αν μπούμε στο τριπάκι να ψάχνουμε τον λόγο που ο κάθε καταστηματάρχης έχει τις συγκεκριμένες τιμές, χάνουμε το νόημα. Δεν είναι δική μου δουλειά να ελέγχω το θέμα των παραεισαγωγών. Δική μου δουλειά είναι να ψάχνω το καλύτερο deal κάθε φορά που αγοράζω κάτι. Σε αυτόν τον τομέα, το Πλαίσιο είναι για κλάματα. Όσο για το θέμα των εγγυήσεων, ακόμα και παραεισαγωγή να είναι το προϊόν, σχεδόν πάντα πιο γρήγορη είναι η εξυπηρέτηση απ ότι στο κατάστημα που εκπροσωπείτε. ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ Έχουμε επενδύσει πάρα πολύ και με τεράστιο ρίσκο, για να έχουμε 140 τεχνικούς, 21 σημεία τεχνικής υποστήριξης στην Ελλάδα με διαθέσιμα ανταλλακτικά, εξουσιοδοτημένο κεντρικό service που καλύπτει brands όπως Toshiba, Acer και Hewlett Packard και κέντρο συναρμολόγησης state-of-the-art. Ίσως όλα αυτά να μη φαντάζουν αρκετά, αλλά ποιος έχει τολμήσει κάτι κοντά σε αυτό? Ποιος από τον ανταγωνισμό πήρε το ρίσκο να ξοδέψει τέτοια χρήματα και τόσο χρόνο για να στήσει βαριές υποδομές κάλυψης του πελάτη μετά την πώληση? Οπωσδήποτε θα συναντήσετε και τεχνικούς που δεν ξέρουν όσα εσείς, ή θα γίνουν και λάθη. Αλλά εμείς είμαστε πάντα εκεί, 12 ώρες την ημέρα, με διαθέσιμους τεχνικούς και υποστήριξη από 4 έως 48 ώρες στο 90% των περιπτώσεων Να τον κάνω τι τον "state-of-the-art" εξοπλισμό όταν οι 8/10 τεχνικούς σας δεν ξέρουν που παν τα 4; Αν αυτό δεν είναι δικό σας πρόβλημα, τότε ποιο είναι; Γελάει ο κόσμος με τις απαντήσεις που δίνουν οι "ειδικοί" σας. Απ τη στιγμή που εγώ, ένας "ερασιτέχνης" του είδους, βρίσκομαι στη θέση να γνωρίζω περισσότερα από τους "επαγγελματίες" τεχνικούς σας, μήπως κάτι δε πάει καλά; Ή στραβός είναι ο γιαλός, κυρία Νίκη μας, ή στραβά αρμενίζουμε ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ Λόγω κρίσης δυστυχώς δεν έχουμε τη δυνατότητα να υπερστοκάρουμε. Αν το κάνουμε με τέτοια σκαμπανεβάσματα στη ζήτηση και με δεδομένο ότι η τεχνολογία πολύ γρήγορα «παλιώνει», απλά θα είχαμε κλείσει. Οπωσδήποτε χάνουμε έναν όγκο πωλήσεων, αλλά είμαστε πιο ασφαλείς απέναντι σε κάποια απότομη πτώση Και τώρα, απ ότι βλέπω, με μαθηματική ακρίβεια προς τα κει πάτε. Να ευχαριστείτε τις ηλικίες 40+ που νομίζουν οτι δεν υπάρχουν εναλλακτικές και έρχονται χωρίς ενδοιασμούς σε εσάς. Ποιος ο λόγος να προτιμήσω να κάνω τις αγορές μου από εσάς και όχι, για παράδειγμα, απ το amazon απ τη στιγμή που ο χρόνος αναμονής είναι στην καλύτερη περίπτωση ίδιος και οι τιμές σας, όλες τις φορές, αρκετά πάνω από όλους; Βέβαια, αυτά τα λέμε εμείς. Οπωσδήποτε μπορεί να μην είναι αποδεκτά και κάποιοι να έχετε αντίθετη γνώμη. Δεκτά τα σχόλια λοιπόν, εμείς θα ψάξουμε αυτά που λένε οι stm00192, Βαγγέλης Κλείτσας, ppaio, nikos1982, sarpan, XronisR, malmsteen1984 και ελπίζουμε να γίνουμε καλύτεροι. Κι εμείς ελπίζουμε να γίνετε καλύτεροι, αλλά δεν βλέπω ούτε τη βούληση αλλά ούτε και την ικανότητα να το κάνετε αυτό. Φιλικά, Νίκη Κρητικοπούλου Πλαίσιο Computers
Neo106 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2012 Καλησπέρα σας! Διαβάζοντας με προσοχή τα σχόλια των μελών stm00192, Βαγγέλη Κλείτσα, ppaio, nikos1982, sarpan, XronisR, malmsteen1984 επανέρχομαι με κάποιες διευκρινίσεις: ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ Εφόσον υπάρχει το προϊόν που αγόρασες διαθέσιμο, το αντικαθιστούμε αμέσως. Αν δεν υπάρχει το ίδιο, θα δώσουμε ένα προϊόν καλύτερων χαρακτηριστικών από αυτό που αγόρασες και αν αυτό πάλι δεν υπάρχει, επιστρέφουμε ακριβώς το ποσό που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς σου ΤΙΜΕΣ Το να μας συγκρίνεις με την πρώτη δεκάδα του Skroutz δεν είναι εύστοχη σύγκριση. Εμείς θεωρούμε ανταγωνιστές αυτούς που αγοράζουν τα προϊόντα τους από Έλληνες αντιπροσώπους (που σημαίνει εγγύηση που ισχύει σε Ελληνική αντιπροσωπεία, Ελληνικό manual κτλ) και που έχουν τις υποδομές να υποστηρίξουν την αγορά αυτή μετά την πώληση. Το να έχει πάρει κάποιος 10 τηλέφωνα παραεισαγωγή από το Dubai και να τα πουλάει φθηνότερα, μιλάμε για άλλη λογική πώλησης στην οποία το Πλαίσιο δε μπαίνει. Ειλικρινά, ξοδεύουμε ώρες παίρνοντας τηλέφωνο εταιρίες με χαμηλότερες τιμές στο Skroutz και είτε μόλις τους είχε τελειώσει, είτε θα την έφερναν σε 20 μέρες, είτε δεν είχε Ελληνική εγγύηση. Από κει και πέρα, οπωσδήποτε δεν είναι όλες οι εταιρίες του Skroutz αναξιόπιστες και φυσικά η αγορά είναι πάντα ανοιχτή ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ Έχουμε επενδύσει πάρα πολύ και με τεράστιο ρίσκο, για να έχουμε 140 τεχνικούς, 21 σημεία τεχνικής υποστήριξης στην Ελλάδα με διαθέσιμα ανταλλακτικά, εξουσιοδοτημένο κεντρικό service που καλύπτει brands όπως Toshiba, Acer και Hewlett Packard και κέντρο συναρμολόγησης state-of-the-art. Ίσως όλα αυτά να μη φαντάζουν αρκετά, αλλά ποιος έχει τολμήσει κάτι κοντά σε αυτό? Ποιος από τον ανταγωνισμό πήρε το ρίσκο να ξοδέψει τέτοια χρήματα και τόσο χρόνο για να στήσει βαριές υποδομές κάλυψης του πελάτη μετά την πώληση? Οπωσδήποτε θα συναντήσετε και τεχνικούς που δεν ξέρουν όσα εσείς, ή θα γίνουν και λάθη. Αλλά εμείς είμαστε πάντα εκεί, 12 ώρες την ημέρα, με διαθέσιμους τεχνικούς και υποστήριξη από 4 έως 48 ώρες στο 90% των περιπτώσεων ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ Λόγω κρίσης δυστυχώς δεν έχουμε τη δυνατότητα να υπερστοκάρουμε. Αν το κάνουμε με τέτοια σκαμπανεβάσματα στη ζήτηση και με δεδομένο ότι η τεχνολογία πολύ γρήγορα «παλιώνει», απλά θα είχαμε κλείσει. Οπωσδήποτε χάνουμε έναν όγκο πωλήσεων, αλλά είμαστε πιο ασφαλείς απέναντι σε κάποια απότομη πτώση Βέβαια, αυτά τα λέμε εμείς. Οπωσδήποτε μπορεί να μην είναι αποδεκτά και κάποιοι να έχετε αντίθετη γνώμη. Δεκτά τα σχόλια λοιπόν, εμείς θα ψάξουμε αυτά που λένε οι stm00192, Βαγγέλης Κλείτσας, ppaio, nikos1982, sarpan, XronisR, malmsteen1984 και ελπίζουμε να γίνουμε καλύτεροι. Φιλικά, Νίκη Κρητικοπούλου Πλαίσιο Computers Καποτε παρειχατε το καλυτερο after sales service απο τους ανταγωνιστες του χωρου. Πλεον τα τελευταια χρονια το θεμα εχει παει απο το κακο στο χειροτερο. Εχω και προσωπικη εμπειρια, οπου εχοντας παρει καρτα γραφικων απο το stock με τυπωμενη εγγυηση 2 χρονων, δε μου την αλλαξατε ισχυριζομενοι οτι η εγγυηση εχει ληξει και ειναι 1 χρονος! Επισης, μην αρχισω με τις ιστοριες φρικης στο τελος καθε μερας που μαζευετε τους εργαζομενους πωλησεων και τους φτανετε την ψυχολογια στον πατο με υβρεις και προσβολες, σε περιπτωση που εστω και 1 μερα δεν τα πιασανε τους στοχους που τους θεσατε. Γι αυτο εξαλλου ειναι και μια συνεχως ανακυκλωμενη θεση, με τον πιο παλιο στο προσωπικο να μην υπερβαινει τους 6 μηνες. Γιατι τους βγαζετε την ψυχη. Και μη μου πεις παλι λογω κρισης κι επειδη δεν εχουμε καποιον μεγαλο απο πισω, αυτα γινονταν απο παντα. PS δεν ειμαι πρωην εργαζομενος σας( ευτυχως ). Εν ολιγις στο θεμα υποστηριξης, αν εχεις παρει turbo-x, rebranded κινεζια απο την οποια βγαζετε μεγαλυτερο κερδος απο καποιο επωνυμο μοντελο, δεν αντιλεγω η δουλεια σου θα γινει γρηγορα αν χαλασει κατι. Αν παρεις ομως επωνυμο.... δυσκολα τα πραματα. Στην τελικη ξερω κι εσυ τη δουλεια σου κανεις, παιζει να σε παρακολουθει ο προισταμενος σου, αλλα μη νομιζεις οτι και αυτο το forum μασαει κουτοχορτο. Κοψε λιγο την ξυλινη γλωσσα, υπαρχουν ατομα που εχουν ταλαιπωρηθει απιστευτα εδω μεσα απο εσας και διαβαζουν το post σας, και τους προκαλειτε πραγματικα και εκνευριζετε! Κι αυτο αποκτα ιδιαιτερο βαρος αφου οπως ισχυριζεσαι ειστε το μαγαζι με τετοια standards και εχετε τον πελατη βασιλια! Επειδη ειστε ενα μαγαζι με παρα πολλα χρονια παρουσια στον χωρο, ειναι κριμα. Αλλα αφου εχετε καταντησει αστειοι με τις συμπεριφορες σας το μονο που σας αξιζει ειναι να κλεισετε.
stm00192 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2012 Καλησπέρα σας! Διαβάζοντας με προσοχή τα σχόλια των μελών stm00192, Βαγγέλη Κλείτσα, ppaio, nikos1982, sarpan, XronisR, malmsteen1984 επανέρχομαι με κάποιες διευκρινίσεις: ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ Εφόσον υπάρχει το προϊόν που αγόρασες διαθέσιμο, το αντικαθιστούμε αμέσως. Αν δεν υπάρχει το ίδιο, θα δώσουμε ένα προϊόν καλύτερων χαρακτηριστικών από αυτό που αγόρασες και αν αυτό πάλι δεν υπάρχει, επιστρέφουμε ακριβώς το ποσό που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς σου ΤΙΜΕΣ Το να μας συγκρίνεις με την πρώτη δεκάδα του Skroutz δεν είναι εύστοχη σύγκριση. Εμείς θεωρούμε ανταγωνιστές αυτούς που αγοράζουν τα προϊόντα τους από Έλληνες αντιπροσώπους (που σημαίνει εγγύηση που ισχύει σε Ελληνική αντιπροσωπεία, Ελληνικό manual κτλ) και που έχουν τις υποδομές να υποστηρίξουν την αγορά αυτή μετά την πώληση. Το να έχει πάρει κάποιος 10 τηλέφωνα παραεισαγωγή από το Dubai και να τα πουλάει φθηνότερα, μιλάμε για άλλη λογική πώλησης στην οποία το Πλαίσιο δε μπαίνει. Ειλικρινά, ξοδεύουμε ώρες παίρνοντας τηλέφωνο εταιρίες με χαμηλότερες τιμές στο Skroutz και είτε μόλις τους είχε τελειώσει, είτε θα την έφερναν σε 20 μέρες, είτε δεν είχε Ελληνική εγγύηση. Από κει και πέρα, οπωσδήποτε δεν είναι όλες οι εταιρίες του Skroutz αναξιόπιστες και φυσικά η αγορά είναι πάντα ανοιχτή ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ Έχουμε επενδύσει πάρα πολύ και με τεράστιο ρίσκο, για να έχουμε 140 τεχνικούς, 21 σημεία τεχνικής υποστήριξης στην Ελλάδα με διαθέσιμα ανταλλακτικά, εξουσιοδοτημένο κεντρικό service που καλύπτει brands όπως Toshiba, Acer και Hewlett Packard και κέντρο συναρμολόγησης state-of-the-art. Ίσως όλα αυτά να μη φαντάζουν αρκετά, αλλά ποιος έχει τολμήσει κάτι κοντά σε αυτό? Ποιος από τον ανταγωνισμό πήρε το ρίσκο να ξοδέψει τέτοια χρήματα και τόσο χρόνο για να στήσει βαριές υποδομές κάλυψης του πελάτη μετά την πώληση? Οπωσδήποτε θα συναντήσετε και τεχνικούς που δεν ξέρουν όσα εσείς, ή θα γίνουν και λάθη. Αλλά εμείς είμαστε πάντα εκεί, 12 ώρες την ημέρα, με διαθέσιμους τεχνικούς και υποστήριξη από 4 έως 48 ώρες στο 90% των περιπτώσεων ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ Λόγω κρίσης δυστυχώς δεν έχουμε τη δυνατότητα να υπερστοκάρουμε. Αν το κάνουμε με τέτοια σκαμπανεβάσματα στη ζήτηση και με δεδομένο ότι η τεχνολογία πολύ γρήγορα «παλιώνει», απλά θα είχαμε κλείσει. Οπωσδήποτε χάνουμε έναν όγκο πωλήσεων, αλλά είμαστε πιο ασφαλείς απέναντι σε κάποια απότομη πτώση Βέβαια, αυτά τα λέμε εμείς. Οπωσδήποτε μπορεί να μην είναι αποδεκτά και κάποιοι να έχετε αντίθετη γνώμη. Δεκτά τα σχόλια λοιπόν, εμείς θα ψάξουμε αυτά που λένε οι stm00192, Βαγγέλης Κλείτσας, ppaio, nikos1982, sarpan, XronisR, malmsteen1984 και ελπίζουμε να γίνουμε καλύτεροι. Φιλικά, Νίκη Κρητικοπούλου Πλαίσιο Computers Ευχαριστώ για την απάντηση... ελπιζω με χρήση αυτου του μηνυματος (επίδειξη εκτυπωμένου αντιγράφου) σας να αποφευχθούν στο μέλλον περαιτέρω παρεξηγησεις μεταξύ των πελατών σας και του τμήματος service του εκάστοτε καταστήματος σε θέματα που αφορούν εγγυήσεις προιόντων!
sarpan Δημοσ. 19 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2012 Ευχαριστώ για την απάντηση... ελπιζω με χρήση αυτου του μηνυματος (επίδειξη εκτυπωμένου αντιγράφου) σας να αποφευχθούν στο μέλλον περαιτέρω παρεξηγησεις μεταξύ των πελατών σας και του τμήματος service του εκάστοτε καταστήματος σε θέματα που αφορούν εγγυήσεις προιόντων! Το θεμα φιλε ειναι να μην καταληξουμε να βασιζομαστε σε τετοια πραγματα για να κανουμε την δουλεια μας
stm00192 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2012 Το θεμα φιλε ειναι να μην καταληξουμε να βασιζομαστε σε τετοια πραγματα για να κανουμε την δουλεια μας Απο το τπτ καλό είναι να έχεις μια επίσημη απαντηση του πλαισιου στα χέρια!
XronisR Δημοσ. 19 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2012 H κινηση στο να υπάρχει ένας άνθρωπος από ένα μεγάλο κατάστημα είναι πολύ καλή,το θέμα είναι να απαντάει σαν άνθρωπος,και οχι σαν αυτόματος τηλεφωνήτης. Διαβάστε τα threads και μπείτε στον κόπο να απαντήσετε συγκεκριμένα και όχι αόριστα με clopy-paste κείμενα. Φιλικά.
Niki Kritikopoulou Δημοσ. 20 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2012 Οκ παιδιά, δεκτά τα σχόλια. Ενώ το Πλαίσιο είναι η μόνη εταιρία του industry που πηγαίνει συστηματικά καλά παρ’ όλη την κρίση, σίγουρα για να υπάρχουν τόσα παράπονα, θα υπάρχουν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης. Το κοιτάμε και ό,τι μπορούμε να βελτιώσουμε θα το κάνουμε. Καλή συνέχεια σε όλους, Νίκη
Thanos1972 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2012 Το μονο θετικο ειναι οτι ξερουμε πλεον οτι διαβαζουνε το φορουμ και επισιμα.Τωρα το εαν θα αλλαξει κατι,δεν το πιστευω αλλα μακαρι.Το μονο σιγουρο ειναι οτι εγω προσωπικα πλεον δεν ειμαι πελατης τους.και ουτε θα ξαναγινω.να θυμηθουμε το θεμα με τις προσφορες με τα εικονικα προιοντα που δεν υπηρχαν πουθενα? Καλη συνεχεια και απο εμενα.Θανος.
Vaggos02 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2012 Οκ παιδιά, δεκτά τα σχόλια. Ενώ το Πλαίσιο είναι η μόνη εταιρία του industry που πηγαίνει συστηματικά καλά παρ’ όλη την κρίση, σίγουρα για να υπάρχουν τόσα παράπονα, θα υπάρχουν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης. Το κοιτάμε και ό,τι μπορούμε να βελτιώσουμε θα το κάνουμε. Καλή συνέχεια σε όλους, Νίκη Το θέμα είναι να συνειδητοποιήσετε οτι δεν απευθύνεστε σε ζώα. Πάντως, το ότι πιστεύατε πως όλα πάνε μέλι-γάλα μου δείχνει οτι όντως είσαστε εκτός πραγματικότητας.
stm00192 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2012 Παιδες ήρεμα λίγο ... την πιάσατε την κοπέλα και βαράτε απο καθε κατεύθυνση.. Ας μην ξεχνάμε ότι και αυτή μια υπάλληλος είναι που προσπαθεί να κάνει την δουλειά της βαση των γραμμών της εταιρειας... Καλο είναι να κανουμε τα παραπονα μας αλλά ευγενικα και χωρίς υπρεβολές ώστε να γίνεται παραγωγική συζήτηση... Αν συνεχίσουμε έτσι στο τέλος, μαλλον η αντιπρόσωπος του καταστήματος θα αποχωρήσει. Σε καμία περίπτωση δεν υπερασπιζομαι το οποιοδηποτε πλαισιο αυτή την στιγμή... αλλα απο την στιγμή που θέλουμε να υπαρχει και ό λόγος του εκαστοτε καταστήματος στο φορουμ καλό είναι να εκφραζομαστε πιο ευγενικά και πιο ήρεμα με απτά παραδείγματα και επιχειρήματα. Πάντως, το ότι πιστεύατε πως όλα πάνε μέλι-γάλα μου δείχνει οτι όντως είσαστε εκτός πραγματικότητας. Μην ξεχνάς ότι το 95% της πελατείας του Πλαισιου δεν είναι σαν εσένα και εμένα που ξέρουμε και 5 - 10 πραγματα παραπάνω... Βαση αυτου λοιπον του target group (95%) το κατάστημα παει καλά δεδομενου της καταστασης στην Ελλάδα ...
Vaggos02 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2012 Α, δηλαδή ας κλέβουμε κι ας κοροϊδεύουμε τους άσχετους κι ας χάσουμε τους σχετικούς είναι η δουλειά, ε;
nikos1982 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2012 εμενα ενα αλλο γεγονος που μου ετυχε στο πλαισιο και στο τελος δεν πειρα αυτο που ηθελα μονο και μονο γιατι μου την εδωσε.ηταν να παρω κατι ακουστηκα ψηρες για το mp3 μου και η κοπελα που ηταν υπεφθηνει στο τομεα αυτο επεμενε συνεχια να αγοράσω τα ακουστικα του πλαισιου.αφου καταλαβε οτι μου τα επρηξε και οτι δεν θα τα αγόραζα σηκώθηκα και εφυγα.(σκεφτικα μετα αφου εφυγα και ειπα τι να κανει και το κοριτσι αφου την εχουν βαλει εκει για να πουλαει αυτα που της λενε και καπως ηρέμησα)
stm00192 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2012 Α' date=' δηλαδή ας κλέβουμε κι ας κοροϊδεύουμε τους άσχετους κι ας χάσουμε τους σχετικούς είναι η δουλειά, ε;[/quote'] Δεν εννοω αυτο και το ξερεις! Αλλα και ετσι να το δουμε... οι αμεσοι ανταγωνιστες του Πλαισιου... ακριβως λογω αυτου του target group ειναι καταστηματα του στυλ multirama, κοτσοβολος, media markt, public κτλ... σε συγκριση με αυτα τα καταστηματα λοιπον μας αρεσει δεν μας αρεσει, το πλαισιο ειναι πολυ πανω και απο θεμα εξυπηρετησης και απο θεμα τιμων.... και ας εχει χιλια μυρια κακα... φαντασου πως ειναι τα υπολοιπα δλδ. Εγω και εσυ σιγουρα θα το ψαξουμε το θεμα περισσοτερο και θα ψωνισουμε online αλλα ο περισσοτερος κοσμος δυστυχως ειτε γτ νομιζει οτι οι μοναδικες του επιλογες ειναι τα συγκεκριμενα καταστηματα ειτε λογο ελλειψης χρονου η γνωσεων για να ψαχτει απο εκει ψωνιζει.. Οποτε αναγκαστικα εδω ισχυει η γνωστη ρηση του λαου μας... Το μη χειρον βελτιστον!
Vaggos02 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2012 Οκ, πάσο τότε. Αφού αυτό σου/μας/τους φαίνεται λογικό... Αν δεν ήταν τόσοι εργαζόμενοι στη μέση, θα ευχόμουν να κλείσουν όλα αυτά τα μαγαζιά, μπας και μπει κανένας ορεξάτος άνθρωπος στο χώρο. Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, οι καταστηματάρχες νομίζουν οτι η αγορά την Η/Υ είναι σαν την αγορά των ηλεκτρικών συσκευών.
kage Δημοσ. 20 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2012 αν δεν εχει αλλαξει κατι στα υπολοιπα μαγαζια ειναι οτι αν τα παρει-συναρμολογησει το πλαισιο θα του δωσει 2 ετη εγγυηση ενω στα αλλα μαγαζια 1 ή οσο εχει το καθε εξαρτημα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα