Heatspreader Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Δεν διαφωνούμε τσάμπα. Απλά θεωρώ ότι πρέπει να είμαστε πιο σκεπτόμενοι και πιο υπεύθυνοι. Οι συνθέσεις και το πιο είναι καλύτερο, θα έρθει στην πορεία. Και εγώ μία ζωή από Πλαίσιο ψώνιζα, άλλες εποχές, άλλα μαγαζιά, άλλες καταστάσεις, άλλες ηλικίες.
jokerakias Δημοσ. 16 Ιουνίου 2012 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουνίου 2012 ωραία.όταν στα πρώτα post insomniac-φίλος με ρώτησε που μένω(και του απάντησα) γιατί δεν πρότεινες κάποιο μαγαζί πλησίον μου και το μόνο που έκανες να είναι αερολογούσες και ιδεο-λογούσες περί μικρών μαγαζιών.εκτός αυτού δεν πρότεινες κάποιο μαγαζί γενικώς ούτε καν να σχολιάσεις κάποιες προαναφερόμενες συνθέσεις δεν μπήκες στο κόπο (έκτος απο μια σημείωση για ssd)
Heatspreader Δημοσ. 16 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2012 Σέβομαι την άποψη κάποιου, όποια και να είναι αυτή. Φτάνει όμως να είναι άποψη, όχι είναι κοντά, δεν βαριέσαι, κλπ. Το Περιστέρι είναι από τους μεγαλύτερους δήμους. Φυσικά και τα περισσότερα μαγαζιά θα σου στείλουν ότι παραγγείλεις. Έκανα παρατήρηση μόνο για τον SSD, αφού με το υπόλοιπο σύστημα που πρότειναν οι φίλοι, δεν διαφώνησα. Διαφωνώ πως SSD είναι για συστήματα με αυξημένες απαιτήσεις. Ο SSD είναι το Άλφα και το Ωμέγα για ένα σύστημα και προσφέρει μία τελείως διαφορετική αίσθηση στον τρόπο που ο χρήστης αλληλεπιδρά μαζί του. Κάποιος που παίζει παιχνίδια, δεν θα δει ιδιαίτερη διαφορά με τον SSD. Απλά θα φορτώνουν πιο γρήγορα. Κάτι που σημαίνει ότι ένα κομμάτι της απαιτητικής χρήσης που κάποιοι επικαλούνται, που περιλαμβάνει τα Games, δεν χρειάζεται SSD. Από την άλλη κάποιος που ασχολείται με Office, αναζήτηση εγγράφων, ανοίξει ταυτόχρονα word, ecxel, κλπ και δεν θέλει ο δίσκος να χαρχαλάει και να αργεί, είναι πιο χρήσιμος γι' αυτόν ο SSD. Φυσικά εμένα η άποψη μου είναι ότι ο SSD, είναι για όλους και για όλα, αρκεί να υπάρχουν τα χρήματα. Απλά το παράδειγμα παραπάνω, είναι για να δείξω, πως το πράγμα πάει και αλλιώς. Υπάρχει μία τάση στο να προτείνουμε στους άλλους μέτρια πράγματα για να τους κάνουμε οικονομία ενδεχομένως. Για παράδειγμα οι περισσότεροι προτείνουν ATi κάρτες γραφικών. Τις απόλυτες επιδόσεις και με όλα τα καλούδια (CUDA, PhysX) τις έχεις με nVidia. Φυσικά όμως αυτό το πληρώνεις. Το ίδιο και με την Intel. Σίγουρα η AMD/ATi, είναι πιο Value for money, αλλά αν θες παραπάνω επιδόσεις πληρώνεις δυσανάλογα παραπάνω. Έτσι είναι η ζωή στα περισσότερα προϊόντα. Φιλικά.
ninos30 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2012 Σίγουρα η AMD/ATi, είναι πιο Value for money, αλλά αν θες παραπάνω επιδόσεις πληρώνεις δυσανάλογα παραπάνω. Έτσι είναι η ζωή στα περισσότερα προϊόντα. Τα υπόλοιπα που λες δεν θα τα σχολιάσω (αν και συμφωνώ με την πλειάδα αυτών), αφού έχεις μια άποψη σοβαρή και την υποστηρίζεις με επιχειρήματα. Για τα παραπάνω όμως δύο points (.αμω τα ελληνικά μου) που θέτεις, δεν μπορείς να με βρεις πιο σύμφωνο! Κι επειδή τις περισσότερες φορές πρέπει να τα χωρέσεις όλα στο budget που υπάρχει, κάνεις συμβιβασμούς, τις οποίες ευσχήμως τις ονομάζουμε VFM επιλογές. Οπότε για την σύνθεση του φίλου (που αφορά ένα gaming μηχάνημα), κάποιος θα είχε να επιλέξει ένα PC με AMD και SSD ή ένα Intel με απλό μηχανικό μόνο. Αυτό μεταφράζεται σε μια πολύ διαφορετική απόλαυση στην χρήση των Windows στην περίπτωση του AMD, ενώ σε αυτήν του Intel μερικά fps παραπάνω στα games (σε βαθμό που μάλλον δεν γίνονται αντιληπτά). Εγώ προσωπικά πάω στην κουρτίνα νούμερο 1 Εγώ τους SSD τους ονομάζω μια ευχάριστη "πολυτέλεια" Και πίστεψέ με είναι το πρώτο πράγμα που θα έκοβα, αν δεν "χωρούσε" στο budget, γιατί τους θεωρώ ακόμα πολύ ακριβούς σε σχέση με το μέγεθός τους (€/GB). @jokerakias Για τους δικούς σου καλούς λόγους επέλεξες το eshop. Θα αναφερθώ απλά στο PSU που διάλεξες (και ρωτάς). Το CX-600 εννοείται πως είναι υπεραρκετό για την σύνθεση. ΑΛΛΑ όταν το GS600 είναι μόλις 2 ευρώ πιο ακριβό (στο eshop πάντα) ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως θα πάρεις το GS600. Αλλιώς πας στο CX-500. Αυτό που διάλεξες είναι μια κακή αγορά (σε σχέση με το κόστος για να μην παρεξηγιόμαστε)
jokerakias Δημοσ. 16 Ιουνίου 2012 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουνίου 2012 @jokerakias Για τους δικούς σου καλούς λόγους επέλεξες το eshop. Θα αναφερθώ απλά στο PSU που διάλεξες (και ρωτάς). Το CX-600 εννοείται πως είναι υπεραρκετό για την σύνθεση. ΑΛΛΑ όταν το GS600 είναι μόλις 2 ευρώ πιο ακριβό (στο eshop πάντα) ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως θα πάρεις το GS600. Αλλιώς πας στο CX-500. Αυτό που διάλεξες είναι μια κακή αγορά (σε σχέση με το κόστος για να μην παρεξηγιόμαστε) Σήμερα το πρωί πήρα τηλέφωνο και το άλλαξα με το gs600.
Niki Kritikopoulou Δημοσ. 18 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2012 Καλησπέρα, Διαβάσαμε τα σχόλιά σου σχετικά με το Πλαίσιο. Επειδή δίνουμε τη ζωή μας για να παρέχουμε την εξυπηρέτηση, την τεχνική υποστήριξη και τις τιμές που θεωρείς ότι δε δίνουμε, οφείλουμε τουλάχιστον να απαντήσουμε. Σχετικά με την υπερβολικά ψεύτικη ευγένεια: εμείς λειτουργούμε με τη λογική ότι ο πελάτης είναι βασιλιάς. Για αυτό προσλαμβάνουμε μόνο ανθρώπους που είναι ενθουσιώδεις, πολύ επικοινωνιακοί και ευχάριστοι, ώστε να φτιάχνουν αυθόρμητα τη διάθεση στον επισκέπτη μας. Σχετικά με τις τιμές: ειλικρινά παρακολουθούμε 10 φορές την ημέρα πάνω από 10.000 προϊόντα ώστε να είμαστε πάντα ίσοι με τη χαμηλότερη τιμή της αγοράς, ακόμα και με τοπικές προσφορές καταστημάτων. Αλλά η αλήθεια είναι ότι παρακολουθούμε κυρίως ανταγωνιστές με μεγάλες υποδομές και γνωστό όνομα, που μπορούν να παρέχουν εφάμιλλο επίπεδο εξυπηρέτησης και τεχνικής υποστήριξης με το Πλαίσιο. Σχετικά με τις ρατσιστικές διαθέσεις: η δουλειά μας έχει τα εξής χαρακτηριστικά: συνεχή ενημέρωση για νέα προϊόντα και τεχνολογίες, συνεχή εκπαίδευση, εξυπηρέτηση εκατοντάδων επισκεπτών ανά μέρα με υψηλά standard ποιότητας, στήσιμο των προϊόντων στα ράφια και συνεχείς αλλαγές τιμών (όπως λέγαμε πιο πάνω) με βάση τον ανταγωνισμό. Στην πράξη έχουμε δει ότι στο συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό, οι άνθρωποι που πετυχαίνουν σε αυτά τα δεδομένα είναι νέοι, κοινωνικοί, με αγάπη για την τεχνολογία. Ο κανόνας της ηλικίας είναι λοιπόν πρακτική κατάληξη και όχι ρατσιστικό κόλλημα Σχετικά με τις αποδοχές: οι αποδοχές μας είναι με βάση τη συλλογική σύμβαση εργασίας και η πληρωμή της ομάδας του Πλαισίου γίνετε κάθε 15 και 30 χωρίς καμία καθυστέρηση και επίσης ποτέ δεν έχουν υποστεί μείωση μισθού ή extra παροχών. Επίσης, όλοι οι συνεργάτες μας έχουν πρόσθετη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και το top 10% παίρνει (σε αυτές τις εποχές) bonus κάθε μήνα Σχετικά με το robot και την ασφικτική πίεση: πίεση σαφώς υπάρχει, διότι είμαστε Ελληνική εταιρία, χωρίς μητρική εταιρία στην Ευρώπη και χωρίς κάποιον μεγαλοεπενδυτή να μας στηρίζει. Πρέπει να είμαστε βιώσιμοι και να μας προτιμά ο πελάτης και για αυτό πιεζόμαστε όλοι. Αν δεν το κάνουμε, απλά δε θα υπάρχουμε Εν κατακλείδι, εμείς ζούμε για να παρέχουμε στον πελάτη μας ένα εξαιρετικό συνδυασμό τιμής, εμπειρίας και υποστήριξης μετά την πώληση. Από κει και πέρα, οπωσδήποτε υπάρχουν πολλές και αξιόλογες εναλλακτικές και η τελική απόφαση είναι του πελάτη. Φιλικά, Νίκη Κρητικοπούλου Πλαίσιο Computers
stm00192 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2012 Καλησπέρα, Διαβάσαμε τα σχόλιά σου σχετικά με το Πλαίσιο. Επειδή δίνουμε τη ζωή μας για να παρέχουμε την εξυπηρέτηση, την τεχνική υποστήριξη και τις τιμές που θεωρείς ότι δε δίνουμε, οφείλουμε τουλάχιστον να απαντήσουμε. Σχετικά με την υπερβολικά ψεύτικη ευγένεια: εμείς λειτουργούμε με τη λογική ότι ο πελάτης είναι βασιλιάς. Για αυτό προσλαμβάνουμε μόνο ανθρώπους που είναι ενθουσιώδεις, πολύ επικοινωνιακοί και ευχάριστοι, ώστε να φτιάχνουν αυθόρμητα τη διάθεση στον επισκέπτη μας. Σχετικά με τις τιμές: ειλικρινά παρακολουθούμε 10 φορές την ημέρα πάνω από 10.000 προϊόντα ώστε να είμαστε πάντα ίσοι με τη χαμηλότερη τιμή της αγοράς, ακόμα και με τοπικές προσφορές καταστημάτων. Αλλά η αλήθεια είναι ότι παρακολουθούμε κυρίως ανταγωνιστές με μεγάλες υποδομές και γνωστό όνομα, που μπορούν να παρέχουν εφάμιλλο επίπεδο εξυπηρέτησης και τεχνικής υποστήριξης με το Πλαίσιο. Σχετικά με τις ρατσιστικές διαθέσεις: η δουλειά μας έχει τα εξής χαρακτηριστικά: συνεχή ενημέρωση για νέα προϊόντα και τεχνολογίες, συνεχή εκπαίδευση, εξυπηρέτηση εκατοντάδων επισκεπτών ανά μέρα με υψηλά standard ποιότητας, στήσιμο των προϊόντων στα ράφια και συνεχείς αλλαγές τιμών (όπως λέγαμε πιο πάνω) με βάση τον ανταγωνισμό. Στην πράξη έχουμε δει ότι στο συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό, οι άνθρωποι που πετυχαίνουν σε αυτά τα δεδομένα είναι νέοι, κοινωνικοί, με αγάπη για την τεχνολογία. Ο κανόνας της ηλικίας είναι λοιπόν πρακτική κατάληξη και όχι ρατσιστικό κόλλημα Σχετικά με τις αποδοχές: οι αποδοχές μας είναι με βάση τη συλλογική σύμβαση εργασίας και η πληρωμή της ομάδας του Πλαισίου γίνετε κάθε 15 και 30 χωρίς καμία καθυστέρηση και επίσης ποτέ δεν έχουν υποστεί μείωση μισθού ή extra παροχών. Επίσης, όλοι οι συνεργάτες μας έχουν πρόσθετη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και το top 10% παίρνει (σε αυτές τις εποχές) bonus κάθε μήνα Σχετικά με το robot και την ασφικτική πίεση: πίεση σαφώς υπάρχει, διότι είμαστε Ελληνική εταιρία, χωρίς μητρική εταιρία στην Ευρώπη και χωρίς κάποιον μεγαλοεπενδυτή να μας στηρίζει. Πρέπει να είμαστε βιώσιμοι και να μας προτιμά ο πελάτης και για αυτό πιεζόμαστε όλοι. Αν δεν το κάνουμε, απλά δε θα υπάρχουμε Εν κατακλείδι, εμείς ζούμε για να παρέχουμε στον πελάτη μας ένα εξαιρετικό συνδυασμό τιμής, εμπειρίας και υποστήριξης μετά την πώληση. Από κει και πέρα, οπωσδήποτε υπάρχουν πολλές και αξιόλογες εναλλακτικές και η τελική απόφαση είναι του πελάτη. Φιλικά, Νίκη Κρητικοπούλου Πλαίσιο Computers Χαίρομαι πάρα πολύ που επιτέλους κάποιος αντιπρόσωπος του Πλαισίου αποφάσισε να αποκτήσει λόγο στο φορουμ. Πολύ ενθαρρυντική κίνηση που δείχνει κάποιο σεβασμό προς τον πελάτη. Μία ερώτηση έχω για εσάς. Ισχύει ή δεν ισχύει η πολιτική οπου κατα την χρήση της εγγύησης, για κάποιο ενεξήγητο λόγο η επιστροφή γίνεται συνήθως στην τρέχουσα τιμή του προϊόντος και όχι στην τιμή αγοράς? (Πάντα στην περίπτωση που το προϊόν είναι φθηνότερο.). Ενω ακολουθείται η ακριβώς αντίθετη πολιτική σε περίπτωση που η τιμή του προϊόντος έχει αυξηθεί? Ευχαριστώ
Vaggos02 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2012 Καλησπέρα, Διαβάσαμε τα σχόλιά σου σχετικά με το Πλαίσιο. Επειδή δίνουμε τη ζωή μας για να παρέχουμε την εξυπηρέτηση, την τεχνική υποστήριξη και τις τιμές που θεωρείς ότι δε δίνουμε, οφείλουμε τουλάχιστον να απαντήσουμε. Σχετικά με την υπερβολικά ψεύτικη ευγένεια: εμείς λειτουργούμε με τη λογική ότι ο πελάτης είναι βασιλιάς. Για αυτό προσλαμβάνουμε μόνο ανθρώπους που είναι ενθουσιώδεις, πολύ επικοινωνιακοί και ευχάριστοι, ώστε να φτιάχνουν αυθόρμητα τη διάθεση στον επισκέπτη μας. Σχετικά με τις τιμές: ειλικρινά παρακολουθούμε 10 φορές την ημέρα πάνω από 10.000 προϊόντα ώστε να είμαστε πάντα ίσοι με τη χαμηλότερη τιμή της αγοράς, ακόμα και με τοπικές προσφορές καταστημάτων. Αλλά η αλήθεια είναι ότι παρακολουθούμε κυρίως ανταγωνιστές με μεγάλες υποδομές και γνωστό όνομα, που μπορούν να παρέχουν εφάμιλλο επίπεδο εξυπηρέτησης και τεχνικής υποστήριξης με το Πλαίσιο. Σχετικά με τις ρατσιστικές διαθέσεις: η δουλειά μας έχει τα εξής χαρακτηριστικά: συνεχή ενημέρωση για νέα προϊόντα και τεχνολογίες, συνεχή εκπαίδευση, εξυπηρέτηση εκατοντάδων επισκεπτών ανά μέρα με υψηλά standard ποιότητας, στήσιμο των προϊόντων στα ράφια και συνεχείς αλλαγές τιμών (όπως λέγαμε πιο πάνω) με βάση τον ανταγωνισμό. Στην πράξη έχουμε δει ότι στο συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό, οι άνθρωποι που πετυχαίνουν σε αυτά τα δεδομένα είναι νέοι, κοινωνικοί, με αγάπη για την τεχνολογία. Ο κανόνας της ηλικίας είναι λοιπόν πρακτική κατάληξη και όχι ρατσιστικό κόλλημα Σχετικά με τις αποδοχές: οι αποδοχές μας είναι με βάση τη συλλογική σύμβαση εργασίας και η πληρωμή της ομάδας του Πλαισίου γίνετε κάθε 15 και 30 χωρίς καμία καθυστέρηση και επίσης ποτέ δεν έχουν υποστεί μείωση μισθού ή extra παροχών. Επίσης, όλοι οι συνεργάτες μας έχουν πρόσθετη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και το top 10% παίρνει (σε αυτές τις εποχές) bonus κάθε μήνα Σχετικά με το robot και την ασφικτική πίεση: πίεση σαφώς υπάρχει, διότι είμαστε Ελληνική εταιρία, χωρίς μητρική εταιρία στην Ευρώπη και χωρίς κάποιον μεγαλοεπενδυτή να μας στηρίζει. Πρέπει να είμαστε βιώσιμοι και να μας προτιμά ο πελάτης και για αυτό πιεζόμαστε όλοι. Αν δεν το κάνουμε, απλά δε θα υπάρχουμε Εν κατακλείδι, εμείς ζούμε για να παρέχουμε στον πελάτη μας ένα εξαιρετικό συνδυασμό τιμής, εμπειρίας και υποστήριξης μετά την πώληση. Από κει και πέρα, οπωσδήποτε υπάρχουν πολλές και αξιόλογες εναλλακτικές και η τελική απόφαση είναι του πελάτη. Φιλικά, Νίκη Κρητικοπούλου Πλαίσιο Computers Χωρίς να θέλω να σας στεναχωρήσω κυρία Κρητικοπούλου, μάλλον δε προσπαθείτε αρκετά. Σε όλα, εκτός του θέματος της μισθοδοσίας (που μπορεί να είσαστε κι εκεί foul αλλά δε μπορώ να το ξέρω), είσαστε τουλάχιστον εκτός πραγματικότητας. Προσπαθείτε να μας πείσετε οτι έχετε ανταγωνιστικές τιμές στα προϊόντα που πουλάτε ενώ 9/10 φορές είσαστε εκτός 10άδας στο skroutz.gr. Για το θέμα της υποστήριξης και του aftersales από που να αρχίσω και πού να τελειώσω; Υπάρχουν 10άδες - ίσως 100άδες - ανώνυμες και επώνυμες καταγγελίες σε διάφορα ελληνικά forum που αναφέρονται με τα χειρότερα λόγια στην εξυπηρέτηση σας προς τους "βασιλιάδες" πελάτες σας. Όσον αφορά τις γνώσεις των πωλητών σας, η τραγικότητα της κατάστασης αγγίζει άλλα επίπεδα. Προσφάτως έμαθα στο κατάστημα της Πάτρας ότι όσα περισσότερα GB σκληρό δίσκο έχει ένας υπολογιστής, τόσο πιο γρήγορος είναι. Τέλος πάντων, αρχίσατε καλά σαν εταιρία αλλά κάπου στην πορεία χάσατε όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που σας έκαναν να ξεχωρίζετε. Έχω κάνει πολλές αγορές απο την αλυσίδα καταστημάτων την οποία εκπροσωπείτε αλλά το τελευταίο διάστημα δεν βρίσω λόγο να κοιτάξω τις τιμές σας. Η διαθεσιμότητα είναι μηδενική, οι τιμές εκτός πραγματικότητας και το aftersales τραγικό. Πείτε μου ένα λόγο που θα πρέπει να συνεχίσω να ασχολούμαι με το Πλαίσιο. Για να μην κρυβόμαστε πίσω απ την ανωνυμία του internet, το ονομά μου είναι Βαγγέλης Κλείτσας.
ppaio Δημοσ. 19 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2012 Στην πράξη έχουμε δει ότι στο συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό, οι άνθρωποι που πετυχαίνουν σε αυτά τα δεδομένα είναι νέοι, κοινωνικοί, με αγάπη για την τεχνολογία. Ο κανόνας της ηλικίας είναι λοιπόν πρακτική κατάληξη και όχι ρατσιστικό κόλλημα Εγω προσωπικα σταματησα να αγοραζω οτιδηποτε απο το Πλαισιο οταν διαπιστωσα οτι προσλαμβανει επιλεκτικα και ρατσιστικα νεους-εες μεχρι 28 ετων.Σας συμβουλευω να κανετε το ιδιο. ΥΓ.Προφανως η κακη και περιορισμενη ποιοτητα των υπηρεσιων του εχει αναφερθει παρα πολλες φορες εδω μεσα.
nikos1982 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2012 παλια γουσταρα που αγόραζα πράγματα για τον υπολογιστή μου απο το πλαισιο.τωρα μετα απο κανα δυο καταστασης που εζησα με ανεπαρκή τεχνικο ελέγχο απο κατάστημα του πλαισιου εχω απογοητευτεί παρα πολυ και δυσκολεύομε πραγματικα να αγοράσω πραγματα απο εκει. δεν ξερω με τι κριτήρια παίρνετε τεχνικους (περαν το ρατσιστικοτατο οριο ηλικιας τον 28 )και στήνετε το service σας αλλα δεν γίνετε να λεω εγω στον τεχνικο πως να κανει την δουλεια του ώστε να δει οτι οντος το προιον που μου εχει πουλησει εχει προβλημα.
sarpan Δημοσ. 19 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2012 Γενικα εχω σταματησει να ασχολουμε με το συγκεκριμενο μαγαζι.Αν μπω θα ειναι να χαζεψω κανα προιον ετσι να περασω την ωρα μου.Ενα πραγμα ομως μου εκανε τεραστια εντυπωση.Μου ζητησε ενας φιλος βοηθεια να του στησω υπολογιστη.Για συγκεκριμενους λογους ηθελε απο το Πλαισιο.Αυτο λοιπον που ειδα ηταν ποσο μικρη γκαμα σε επεξεργαστες ειχε.Φυσικα και δεν βαζω οσους αναφερουν "εκθεσιακο κομματι". Το βασικοτερο κομματι ενος υπολογιστη και παρ'ολα αυτα δεν υπηρχαν επιλογες
XronisR Δημοσ. 19 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2012 Λαθος καιρος για να κανει διαφημιση η κυρια απο το plaisio.....
malmsteen1984 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2012 Στους επεξεργαστες παλι καλα. Στα κουτια να δεις. Ηθελα corsair και το μονο που ειχαν ηταν ενα 650d
Niki Kritikopoulou Δημοσ. 19 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2012 Καλησπέρα σας! Διαβάζοντας με προσοχή τα σχόλια των μελών stm00192, Βαγγέλη Κλείτσα, ppaio, nikos1982, sarpan, XronisR, malmsteen1984 επανέρχομαι με κάποιες διευκρινίσεις: ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ Εφόσον υπάρχει το προϊόν που αγόρασες διαθέσιμο, το αντικαθιστούμε αμέσως. Αν δεν υπάρχει το ίδιο, θα δώσουμε ένα προϊόν καλύτερων χαρακτηριστικών από αυτό που αγόρασες και αν αυτό πάλι δεν υπάρχει, επιστρέφουμε ακριβώς το ποσό που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς σου ΤΙΜΕΣ Το να μας συγκρίνεις με την πρώτη δεκάδα του Skroutz δεν είναι εύστοχη σύγκριση. Εμείς θεωρούμε ανταγωνιστές αυτούς που αγοράζουν τα προϊόντα τους από Έλληνες αντιπροσώπους (που σημαίνει εγγύηση που ισχύει σε Ελληνική αντιπροσωπεία, Ελληνικό manual κτλ) και που έχουν τις υποδομές να υποστηρίξουν την αγορά αυτή μετά την πώληση. Το να έχει πάρει κάποιος 10 τηλέφωνα παραεισαγωγή από το Dubai και να τα πουλάει φθηνότερα, μιλάμε για άλλη λογική πώλησης στην οποία το Πλαίσιο δε μπαίνει. Ειλικρινά, ξοδεύουμε ώρες παίρνοντας τηλέφωνο εταιρίες με χαμηλότερες τιμές στο Skroutz και είτε μόλις τους είχε τελειώσει, είτε θα την έφερναν σε 20 μέρες, είτε δεν είχε Ελληνική εγγύηση. Από κει και πέρα, οπωσδήποτε δεν είναι όλες οι εταιρίες του Skroutz αναξιόπιστες και φυσικά η αγορά είναι πάντα ανοιχτή ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ Έχουμε επενδύσει πάρα πολύ και με τεράστιο ρίσκο, για να έχουμε 140 τεχνικούς, 21 σημεία τεχνικής υποστήριξης στην Ελλάδα με διαθέσιμα ανταλλακτικά, εξουσιοδοτημένο κεντρικό service που καλύπτει brands όπως Toshiba, Acer και Hewlett Packard και κέντρο συναρμολόγησης state-of-the-art. Ίσως όλα αυτά να μη φαντάζουν αρκετά, αλλά ποιος έχει τολμήσει κάτι κοντά σε αυτό? Ποιος από τον ανταγωνισμό πήρε το ρίσκο να ξοδέψει τέτοια χρήματα και τόσο χρόνο για να στήσει βαριές υποδομές κάλυψης του πελάτη μετά την πώληση? Οπωσδήποτε θα συναντήσετε και τεχνικούς που δεν ξέρουν όσα εσείς, ή θα γίνουν και λάθη. Αλλά εμείς είμαστε πάντα εκεί, 12 ώρες την ημέρα, με διαθέσιμους τεχνικούς και υποστήριξη από 4 έως 48 ώρες στο 90% των περιπτώσεων ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ Λόγω κρίσης δυστυχώς δεν έχουμε τη δυνατότητα να υπερστοκάρουμε. Αν το κάνουμε με τέτοια σκαμπανεβάσματα στη ζήτηση και με δεδομένο ότι η τεχνολογία πολύ γρήγορα «παλιώνει», απλά θα είχαμε κλείσει. Οπωσδήποτε χάνουμε έναν όγκο πωλήσεων, αλλά είμαστε πιο ασφαλείς απέναντι σε κάποια απότομη πτώση Βέβαια, αυτά τα λέμε εμείς. Οπωσδήποτε μπορεί να μην είναι αποδεκτά και κάποιοι να έχετε αντίθετη γνώμη. Δεκτά τα σχόλια λοιπόν, εμείς θα ψάξουμε αυτά που λένε οι stm00192, Βαγγέλης Κλείτσας, ppaio, nikos1982, sarpan, XronisR, malmsteen1984 και ελπίζουμε να γίνουμε καλύτεροι. Φιλικά, Νίκη Κρητικοπούλου Πλαίσιο Computers
sarpan Δημοσ. 19 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2012 ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ Λόγω κρίσης δυστυχώς δεν έχουμε τη δυνατότητα να υπερστοκάρουμε. Αν το κάνουμε με τέτοια σκαμπανεβάσματα στη ζήτηση και με δεδομένο ότι η τεχνολογία πολύ γρήγορα «παλιώνει», απλά θα είχαμε κλείσει. Οπωσδήποτε χάνουμε έναν όγκο πωλήσεων, αλλά είμαστε πιο ασφαλείς απέναντι σε κάποια απότομη πτώση Βέβαια, αυτά τα λέμε εμείς. Οπωσδήποτε μπορεί να μην είναι αποδεκτά και κάποιοι να έχετε αντίθετη γνώμη. Δεκτά τα σχόλια λοιπόν, εμείς θα ψάξουμε αυτά που λένε οι stm00192, Βαγγέλης Κλείτσας, ppaio, nikos1982, sarpan, XronisR, malmsteen1984 και ελπίζουμε να γίνουμε καλύτεροι. Καλησπερα.Σε αυτο που λετε εχετε καποιο δικιο.Αλλα.Δεν ειπε κανεις οτι το Πλαισιο και το καθε Πλαισιο πρεπει να εχει 100 κομματια απο καθε προιον.Θα ηταν πιο λογικο ομως να υπαρχει η επιλογη παραγγελιας για καποια κομματια που δεν εχετε.Για παραδειγμα εγω που εψαχνα επεξεργαστη Intel i5-2500k βλεπωντας πως υπαρχει μονο εκθεσιακο κομματι για ποιο λογο να σας προτιμησω?Αν ειχατε μια επιλογη διαθεσιμο κατοπιν παραγγελιας ναι, τοτε ισως να ησαστε στα υποψηφια μαγαζια για αγορα.Βγαζω εκτος τον παραγοντα τιμη.Το ιδιο ισχυει προφανως και για αλλα προιοντα. Τωρα στο θεμα των επιστροφων αναφερετε πολυ ωραια ολα αυτα που πρεπει να γινονται.Ομως ερχονται σε αντιθεση με οσα γραφουν κατα καιρους παιδια εδω στο φορουμ.Για παραδειγμα δεν μπορει καποιος να επιστρεφει προιον και να ακουει διαφορα πραγματα του στυλ ξερετε η αξια του προιοντος πεφτει κλπ κλπ.Οπως καταλαβαινετε λοιπον καποιος πραττει διαφορετικα σε σχεση με αυτα που λετε και εκει θα πρεπει να εστιασετε περισσοτερο.Φανταζομαι οτι δεν επικεντρωθηκατε στο παρον τοπικ αλλα αν ριξατε μια γενικοτερη ματια θα ειδατε επισης πολλα θεματα με επιστροφες σκληρων δισκων λογω οσων συνεβησαν στις εταιρειες εξαιτιας των φυσικων καταστροφων.Φυσικα δεν αναφερονται μονο στο δικο σας καταστημα. Οποτε θα ηθελα μια ειλικρινη αποψη για αυτα που σας παρεθεσα.Ευχαριστω. Φιλικα, Σαρακης Παναγιωτης
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα