dimitra_m3 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2012 Καλησπέρα σας, είμαι κάτοχος του λαπτοπ της HP, Pavillion dv6845ev από το 2008 ενδιαφέρομαι μέσα στο καλοκαίρι να του κάνω το πρώτο του φορμάτ, όμως δεν γνωρίζω πως μπορεί να γίνει.... θυμάμαι πως όταν το αγόρασα πήρα κάποια αντίγραφα ασφαλείας σε dvd, πως γίνεται να τα χρησιμοποιήσω; είμαι λίγο άσχετη με τα format
TheELF Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Λοιπόοοοον 1.τα dvd θα είναι dvd επαναφοράς που θα φέρουν τον Η/Υ στην κατάσταση που ήταν όταν τον πήρες(μετάφραση=δεν είναι format) 2.με το που θα βάλεις το δισκάκι νούμερο ένα και ξεκινήσεις τον Η/Υ(ή κάνεις επανεκκίνηση) θα αρχίσει η διαδικασία και θα σε καθοδηγήσει. 3.Αν όχι, τότε θα πρέπει να διαβάσεις το εγχειρίδιο του,που θα σε καθοδηγήσει(αν το βρεις ) Δες μπας και σε φωτίσουν αυτά καθόλου: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00809678&lc=en&cc=us&dlc=en&product=3759562
dimitra_m3 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντησή σου, θα ήθελα να σε ρωτήσω μιας και ξέρεις ποιά είναι η διαφορά μεταξύ των dvd επαναφοράς και του format? και τα δύο το ίδιο αποτέλεσμα δεν δίνουν; έναν δλδ υπολογιστή "καθαρό" από προγράμματα, αρχεία, κατεστραμμένα αρχεία, ιούς κτλ; και ως εκ τούτου τι είναι καλύτερο να πράξω στον υπολογιστή μου δεδόμενου ότι δεν έχει υποστεί ποτέ του format ή οποιαδήποτε άλλη επαναφορά; αν υπερισχύσει το format, δώστε τα φώτα σας πως θα το κάνω αυτό; μια φορά έκανα σε σταθερό υπολογιστή αλλά εκεί είχα drivers, cd με το λειτουργικό σύστημα κτλ....στο λάπτοπ δεν έχω τπτ παρά τα αντίγραφα ασφαλέιας που κράτησα από την πρώτη στιγμή που τέθηκε σε λειτουργία το λάπτοπ