Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους!

Έχω το laptop της υπογραφής μου κ έχει σύνολο 6gb ram (Transcend DDR3 1333 SODIMM CL9 2gb+4gb)!!!

Σκέφτομαι να βγάλω την 2gb και να βάλω μια ακόμα 4gb! (μέχρι 8 φτάνει εξάλλου)

Στο πλαίσιο που ρώτησα μου είπαν ότι μια τεσσάρα (ίδια με αυτή που έχω τώρα) θα μου πάει στα 40+ ευρώ και επειδή δεν είμαι σχετικός είπα να ζητήσω την βοήθεια σας και τις προτάσεις σας!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο πλαίσιο μου πρότειναν αυτή αλλά έχει κάποια διαφορά από αυτή ???

Επίσης αν πάρω μία στα 1600 MHz και αφήσω την άλλη που είναι στα 1333 MHz θα υπάρξει πρόβλημα!!!!

Συγνώμη αν ρωτάω άκυρα αλλά όπως προείπα είμαι εντελώς άσχετος με αυτά!!!!!!

Επεξ/σία από jay_D
Δημοσ.

Στο πλαίσιο μου πρότειναν αυτή αλλά έχει κάποια διαφορά από αυτή ???

Επίσης αν πάρω μία στα 1600 MHz και αφήσω την άλλη που είναι στα 1333 MHz θα υπάρξει πρόβλημα!!!!

Συγνώμη αν ρωτάω άκυρα αλλά όπως προείπα είμαι εντελώς άσχετος με αυτά!!!!!!

Κατέβασε το CPU-Z και δες ακριβώς ποιές μνήμες έχεις πάνω. Πόσταρε εδώ screenshots από τα memory modules (tabs Memory & SPD).

Δημοσ.

Κατέβασε το CPU-Z και δες ακριβώς ποιές μνήμες έχεις πάνω. Πόσταρε εδώ screenshots από τα memory modules (tabs Memory & SPD).

Ευχαριστω για την απαντηση!

Μολις γυρισω σπιτι θα το κατεβασω και θα τα ποσταρω!

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ.

Λοιπόν μόλις τα έκανα και τα ποστάρω!!!

scaled.php?server=40&filename=cpuzmemory.jpg&res=landing

scaled.php?server=225&filename=cpuzspdslot1.jpg&res=landing

scaled.php?server=21&filename=cpuzspdslot2.jpg&res=landing

(offtopic πως postαρω εικόνα κατευθείαν κ όχι σύνδεσμο???? Έβαζα στο "Εισαγωγή εικόνας" το url του imageshack κ μου την έβγαζε corrupted! )

edit: το διόρθωσα με την βοήθεια του corrupted :D

Δημοσ.

Ανοιγεις την εικονα σε νεο link, κανεις δεξι κλικ πανω της, copy το url και μετα μεσα σε tag... Αν κανεις "παραθεση" στο πιο πανω post θα δεις και τα urls...

Δημοσ.