Προς το περιεχόμενο

Tunned Cars


AmigoT

Προτεινόμενες αναρτήσεις

υπαρχει και ο αντιλογος που λεει οτι οι καγκουρες προσεχουν υπερβολικα τα αυτοκινητα τους τοσο σε συντηρηση και σερβις,οσο και στην οδηγηση.

χιλιες φορες να παρω ενα φτιαγμενο απο τυπο που εκανε κοντρες μια φορα τη βδομαδα αλλα εβαζε full synthetic λαδι καθε 5000 χιλ

παρα ενα μαμα απο θειτσα που εκανε σερβις καθε φορα που τη εζμπρωχνε ο αντρας της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • AmigoT

    AmigoT 18 αναρτήσεις

  • NickTG

    NickTG 6 αναρτήσεις

  • imr

    imr 5 αναρτήσεις

  • NT1G

    NT1G 5 αναρτήσεις

δες...:P

 

ομορφα πειραγμενο απο εξω...και ουσιαστικα κοσμημα...γιατι σπαει την μονοτονια αναμεσα σε τοσα ιδια αμαξια...:) βασικα ειναι γνωμη μου οποτε δεν ξερω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δες...:P

 

ομορφα πειραγμενο απο εξω...και ουσιαστικα κοσμημα...γιατι σπαει την μονοτονια αναμεσα σε τοσα ιδια αμαξια...:) βασικα ειναι γνωμη μου οποτε δεν ξερω...

 

νομιζω θα ειναι πιο διακριτικο και οικονομικο να κυκλοφορεις με τανκ στην αθηνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε οκ μπορει να σου αρερει να κυκλοφορεις ετσι μεσα στην Αθηνα αλλα πολυ μπαμ κατι τετοιο και χτυπαει ασχημα στο ματι θα ελεγα... οπως ειπε και ο ντιναρας καλυτερα με τανκ... Σε τετοιο στυλ αυτοκινητα εμφανισιακα ειναι για trackdays και γενικοτερα αγωνιστικης χρησης...

Αποψη μου, αν θες παρε κατι που σου αρεσει σαν αμαξι και βαλτα μονος σου πανω μετα μιας και λογο οτι θα ειναι 1ο αμαξι, μεχρι να το μαθεις στα παρκαρισματα ειδηκα κατι μου λεει οτι θα σπασεις τα υπερευθραυστα φουσκωτα spoiler σου. Επισης κατι ακομα αρκετα κακογουστο ειναι που ενω ειναι 1000φουσκομενο εχει τη μαμα αναρτηση και ειναι στο θεο το αμαξι με τεραστιους θολους να ξεπροβαλουν στο πλαι και 0 συμμετρια με οτι φορανε πανω... Καλυτερα ενα type-r με φιμε, εξατμιση και ζαντες παρα κατι τετοιο ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραια...!!!Σας ευχαριστω ολους παρα πολυ...ναι'στε καλα...θα προσπαθησβ να βρω ενα HONDA λογικης τιμης για την τσεπη μου στο Car.gr...!!!Ευχαριστω για τον χρονο σας...!!!:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υπαρχει και ο αντιλογος που λεει οτι οι καγκουρες προσεχουν υπερβολικα τα αυτοκινητα τους τοσο σε συντηρηση και σερβις,οσο και στην οδηγηση.

χιλιες φορες να παρω ενα φτιαγμενο απο τυπο που εκανε κοντρες μια φορα τη βδομαδα αλλα εβαζε full synthetic λαδι καθε 5000 χιλ

παρα ενα μαμα απο θειτσα που εκανε σερβις καθε φορα που τη εζμπρωχνε ο αντρας της.

 

Αυτο γενικα ισχυει, αν το αμαξι το προσεχεις με μια ηπια μετατροπη και μερικες κοντρες δεν προκειται να παθει κατι. Βεβαια πρεπει να μεινεις σε λογικες και δοκιμασμενες μετατροπες αν πας σε κανα big turbo οσο και να το προσεχε ο αλλος το ρισκο αυξανεται.

 

Φυσικα το βασικο ειναι πως το χρησιμοποιουσε ο προηγουμενος, αν το πηγενε κοφτες μεχρι και για να παει στο περιπτερο δεν φταιει η μετατροπη αν θα του βγαλει προβληματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο γενικα ισχυει, αν το αμαξι το προσεχεις με μια ηπια μετατροπη και μερικες κοντρες δεν προκειται να παθει κατι. Βεβαια πρεπει να μεινεις σε λογικες και δοκιμασμενες μετατροπες αν πας σε κανα big turbo οσο και να το προσεχε ο αλλος το ρισκο αυξανεται.

 

Φυσικα το βασικο ειναι πως το χρησιμοποιουσε ο προηγουμενος, αν το πηγενε κοφτες μεχρι και για να παει στο περιπτερο δεν φταιει η μετατροπη αν θα του βγαλει προβληματα.

 

Ειναι καποια πραγματα που ειναι 1000δοκιμασμενα πανω σε καποια μοτερ και δε σπανε δε χαλανε...περισσοτερο απο ολα αυτα ομως νομιζω ειναι και ο μαστορας τι δουλεια θα κανει... το ρισκο υπαρχει πλεων ακομα και σε μαμα πιεσμενα μοτερ πιστευω απλα αυξανεται στη μετατροπη περισσοτερο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι καποια πραγματα που ειναι 1000δοκιμασμενα πανω σε καποια μοτερ και δε σπανε δε χαλανε...περισσοτερο απο ολα αυτα ομως νομιζω ειναι και ο μαστορας τι δουλεια θα κανει... το ρισκο υπαρχει πλεων ακομα και σε μαμα πιεσμενα μοτερ πιστευω απλα αυξανεται στη μετατροπη περισσοτερο...

 

Εννοειται οτι αυτο ειναι το πιο βασικο, δοκιμασμενες μετατροπες και οχι μετατροπες στον μαστρομητσο της γειτονιας. Σε μια δοκιμασμενη μετατροπη, μονος παραγοντας ειναι η χρηση που του εχει γινει (που με κακη χρηση και χωρις μετατροπες παλι εχεις τεραστιο ρισκο).

 

Ενα αυτοκινητο με προγραμμα μπορει να ειναι και πιο ασφαλες απο ενα εργοστασιακο. Πχ εφοσον μαμα δουλευει με φτωχο μειγμα (εχουν γινει updates στους TSI για αυτον τον λογο) με ενα προγραμμα βασισμενο στην ασφαλεια εισαι καπως καλυμενος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας παλι...εχω ενα φιλο που αγορασε καμπριο αλλα δεν εχει γκαραζ και θελει να διατηρησει το συστημα για να γινεται καμπριο το αμαξι...υπαρχει τροπος με τον οποιο μπορεις να αντικαταστησεις την μαλακη οροφη του MG TF με αυτοματο συστημα ανοιξε-κλεισε με σιδερενια οροφη...(hardtop) και ποσο περιπου το κοστος αν και εφοσον αν αυτο ειναι υλοποιησιμο...???Σας ευχαριστω παλι εκ των προτερων...:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...