Ammon Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Παιδια ξερει κανεις εαν η shell βαζει την v-power σε προσφορα στην ιδια τιμη με την απλη καποια απο τις ημερες της εβδομαδας?Καποια στιγμη τις Παρασκευες εαν εβαζες πανω απο 20 λιτρα v-power την αγοραζες στην τιμη της απλης.Ισχυει καποια τετοια προσφορα σημερα?
*Kezar* Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 καποτε το εκανε αυτο τωρα οχι.. απο οτι ρωτησα θα βγαλουνε καποιου ειδους προσφορα τωρα το καλοκαιρι για να δουμε.
Alxnks Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Παιδια ξερει κανεις εαν η shell βαζει την v-power σε προσφορα στην ιδια τιμη με την απλη καποια απο τις ημερες της εβδομαδας?Καποια στιγμη τις Παρασκευες εαν εβαζες πανω απο 20 λιτρα v-power την αγοραζες στην τιμη της απλης.Ισχυει καποια τετοια προσφορα σημερα? χτες ηταν αυτη η προσφορα γι αυτην τη βδομαδα. προφανως ξανααρχισαν να το κανουν
nick#18 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 δεν εχουν καμια διαφορα οι 2 βενζινες ΚΑΜΙΑ Σε αμαξι ισως η διαφορα να μην ειναι εμφανης... σε 2T scooter που ειναι μονοκυλινδρο και πιο συγκεκριμενα σε gilera runner 80ρι, 95-97 δεν εχουν διαφορα στην αποδοση...η 100ρα που ειναι και εισαγωγης εχει διαφορα... Ακους πραγματικα το μοτερ να στροφαρει αλλιως..
Ntinaras Δημοσ. 14 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2012 αλλο η κατοσταρα που εχει διαφορα σε οχηματα που την ζητανε και αλλο η 95αρα vpower που ειναι απατη.
*Kezar* Δημοσ. 14 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2012 η αμολυμβη με την 100αρα εχει μεγαλη διαφορα..και αυτο φανηκε σε προσφατη δυναμομετρηση που εκανα.
kage Δημοσ. 14 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2012 ολες οι κατηγοριες καυσιμων προερχονται απο το ΙΔΙΟ ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΟ.-για την racing μπορει και να ερχετε απ εξω- αν εχεις τουρμπο τελευταιας 5ετιας κ εισαι γρηγορος θα δεις διαφορα... It's a common misconception amongst car enthusiasts that higher octane = more power. This is simply not true. The myth arose because of sportier vehicles requiring higher octane fuels. Without understanding why, a certain section of the car subculture decided that this was because higher octane petrol meant higher power. The reality of the situation is a little different. Power is limited by the maximum amount of fuel-air mixture that can be jammed into the combustion chamber. Because high performance engines operate with high compression ratios they are more likely to suffer from detonation and so to compensate, they need a higher octane fuel to control the burn. So yes, sports cars do need high octane fuel, but it's not because the octane rating is somehow giving more power. It's because it's required because the engine develops more power because of its design. There is a direct correlation between the compression ratio of an engine and its fuel octane requirements. The following table is a rough guide to octane values per engine compression ratio for a carburettor engine without engine management. For modern fuel-injected cars with advanced engine management systems, these values are lowered by about 5 to 7 points. Compression ratio Octane 5:1 72 6:1 81 7:1 87 8:1 92 9:1 96 10:1 100 11:1 104 12:1 108 ---------- περισσότερα οκτάνια σημαίνει καύση μικρότερης ταχύτητας, υψηλότερης θερμοκρασίας και άρα μεγαλύτερη ασφάλεια ως προς τον κίνδυνο της προανάφλεξης+μεγαλυτερη "αντοχη" στην υψηλοτερη συμπιεση . Ένα μέρος της βενζίνης φεύγει άκαυστο από την εξαγωγή (ή μένει γύρω από τα ελατήρια καταστρέφοντας τα και μολύνοντας το λάδι). Ποιός πιθανώς θα δει τελικά διαφορά; Αυτός που έχει ανεβάσει το αβανσ με πρόγραμμα. Οι υπόλοιποι θα είναι στα ίδια ή και χειρότερα εφόσον ισχύει αυτό που έγραψα πιο πάνω. Τώρα για τις διαφορές που παρατηρούνται; Οι 100άρες έχουν κάποια πρόσθετα λιπαντικά που δίνουν μια πιο ομαλή αίσθηση στη λειτουργία του κινητήρα. Μόνο αυτό μπορώ να φανταστώ αν και εφόσον το αυτοκίνητο λειτουργούσε κανονικά πιο πριν με βενζίνη χαμηλότερων οκτανίων. Αν τώρα ο αισθητήρας για πυράκια βάραγε υπερωρίες με την προηγούμενη βενζίνη για λόγους όπως μοτέρ με υψηλή συμπίεση, χαμηλή ατμοσφαιρική πίεση, υψηλές θερμοκρασίες εισερχόμενου αέρα, χαμηλά ποσοστά υγρασίας, κτλπ και έπεφτε η απόδοση είναι ένα εντελώς άλλο θέμα που ευθύνεται το αυτόματο κατέβασμα του αβανσ από την ECU. το Knock sensor ειναι αυτο που ρυθιμιζει αβανς αναλογα με τα πυρακια αρα την ποιοτητα της βενζινης.εφοσον βαζεις χειροτερη βενζινη ριχνει αβανς για να περιορισει πυρακια.εννοειτε πως δεν γινεται το αντιστροφο,να μεγαλωσει αβανς για να χει καλυτερες καυσεις
NT1G Δημοσ. 14 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2012 Ο πίνακας Compression ratio Octane μπορεί να ίσχυε πρίν 10-15 χρόνια αλλά τώρα πια όχι.
*Kezar* Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 3 αλογα παραπανω και 0,2Kg ροπη .και διαφορετικη καμπυλη.ποιο γραμμικη.
kage Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 οσες φορες και να κανεις δυναμομετρηση διαφορετικη θα ναι η καμπυλη 1.εξαρταται και απο τον χειριστη 2.θερμοκρασιες γενικοτερα (περιβαλλοντος και μηχανης) 3.εξαερισμο κτλ.
kanesaxo Δημοσ. 16 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2012 Καταρχήν δεν υφίσταται πλέον Shell. Απλώς άφησαν για κάποια χρόνια την εμπορική ονομασία, στους τοπικούς ήρωες που εξαγόρασαν το δίκτυο της. Το ίδιο θαρρώ συμβαίνει και για την BP. Κάποτε επι ημερών Shell και φθηνής βενζίνης (που λεει ο λογος) η V power racing ήταν όντως καλή βενζίνη. Βέβαια τότε έκανε 1.05 η κοινή "100ρα" και 1.25 η V racing.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα