lary7 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Τωρα ειδα οτι εχεις γκολφ.Μπορεις εσυ να επιβεβαιωσεις οτι το βιβλιαρακι λεει κατι για την φυσιολογικη καταναλωση λαδιου; Οντος ετσι λεει. Συγκεκριμενα αναφερει το βιβλιαρακι "Η καταναλωση λαδιου απο τον κινητηρα ειναι κατι το φυσιολογικο. Αυτη μπορει να ανελθει εως και 1.0l στα 1000 χλμ" http://www.insomnia.gr/public/style_emoticons/default/confused.png Παλι καλα εμενα που αν και FSI δεν καιει σχεδον καθολου.
Tenshi Δημοσ. 14 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2012 Οντος ετσι λεει. Συγκεκριμενα αναφερει το βιβλιαρακι "Η καταναλωση λαδιου απο τον κινητηρα ειναι κατι το φυσιολογικο. Αυτη μπορει να ανελθει εως και 1.0l στα 100 χλμ" http://www.insomnia....lt/confused.png Παλι καλα εμενα που αν και FSI δεν καιει σχεδον καθολου. Δέν μπορεί,κάποιο λάθος έχει γίνει εδώ.Γιατί αν είναι για ένα ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη να κάνω pit-stop για αλλαγή λαδιών,μόνο "φυσιολογική κατανάλωση" δέν είναι. Ρε μήπως έπρεπε να χτυπήσω εκείνο το RX8 που είχε ο μαντράς;Ηταν και 2Κ φτηνότερο απο αυτό που πήρα...
lary7 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2012 Δέν μπορεί,κάποιο λάθος έχει γίνει εδώ.Γιατί αν είναι για ένα ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη να κάνω pit-stop για αλλαγή λαδιών,μόνο "φυσιολογική κατανάλωση" δέν είναι. Ρε μήπως έπρεπε να χτυπήσω εκείνο το RX8 που είχε ο μαντράς;Ηταν και 2Κ φτηνότερο απο αυτό που πήρα... ΑΚΥΡΟ ΨΑΡΑ!! 1λιτρο/1000 γραφει, mea culpa....
teddy71 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 1λ/1000χλμ ??? Ωραίοι οι σύγχρονοι γερμανικοί κινητήρες . όσοι δεν καίνε λάδι να βάλουμε λαδιερα όπως τα υγραεριοκινητα . αμα καις πάντως τόσο δεν χρειαζεται να κανεις αλλαγή λαδιού μια ζωή θα συμπληρωνεις.
YourTrueLegend Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 1λ/1000χλμ ??? Ωραίοι οι σύγχρονοι γερμανικοί κινητήρες . όσοι δεν καίνε λάδι να βάλουμε λαδιερα όπως τα υγραεριοκινητα . αμα καις πάντως τόσο δεν χρειαζεται να κανεις αλλαγή λαδιού μια ζωή θα συμπληρωνεις.Παρα το ξεθαμα που εκανες, θελω να σημειωσω οτι αλλο group vag κινητηρες κι αλλο γερμανικοι κινητηρες γενικοτερα...Για μια εταιρεια που κανει το ενα fail πισω απο το αλλο, δεν χρειαζεται να ισοπεδωνουμε τις υπολοιπες γερμανικες με αξιολογοτατα και αξιοπιστοτατα μοτερ (απο bmw και mercedes εως ford).
NT1G Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2016 1λ/1000χλμ ??? Ωραίοι οι σύγχρονοι γερμανικοί κινητήρες . όσοι δεν καίνε λάδι να βάλουμε λαδιερα όπως τα υγραεριοκινητα . αμα καις πάντως τόσο δεν χρειαζεται να κανεις αλλαγή λαδιού μια ζωή θα συμπληρωνεις. Παραδόξως, μέχρι και η Honda και η Toyota το αναφέρουν για να έχουν τον κώλο τους καλυμμένο. Μάλλον από Γερμανία θα αγοράζουν και αυτοί... 2
teddy71 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2016 Παρα το ξεθαμα που εκανες, θελω να σημειωσω οτι αλλο group vag κινητηρες κι αλλο γερμανικοι κινητηρες γενικοτερα...Για μια εταιρεια που κανει το ενα fail πισω απο το αλλο, δεν χρειαζεται να ισοπεδωνουμε τις υπολοιπες γερμανικες με αξιολογοτατα και αξιοπιστοτατα μοτερ (απο bmw και mercedes εως ford).χαχαχα, τωρα το προσεξα οτι ειναι τοσο παλιο το θεμα... εβλεπα το σαιτ μεσα απο το κινητο Ωχ, τωρα το προσεξα οτι ειναι τοσο παλιο το θεμα... εβλεπα το σαιτ μεσα απο το κινητο και δεν το προσεξα...
Haldol Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2016 Με το σκεπτικό ότι τα σύγχρονα λάδια δεν είναι καν "λάδια" εγώ δε θα έκανα ανάμιξη. Ποιος ξέρει τι ιδιότητες μπορεί να έχει ένα μείγμα από πολυαλφαολεφίνες (πες το γρήγορα 5 φορές) με καρβονικούς εστέρες; Χώρια τα υπόλοιπα (καθαριστικά, συνήθως) πρόσθετα. Μπορεί να λιπαίνει "και γαμώ". Μπορεί όμως και να αντιδράσουν περίεργα και να μην λειτουργεί καθόλου καλά. Φυσικά, αν μιλάμε για αμάξι που χρησιμοποιεί ορυκτέλαιο (Group I/II) δε θα δίσταζα, απλά θα κρατούσα ίδιο ιξώδες. Παραδόξως, μέχρι και η Honda και η Toyota το αναφέρουν για να έχουν τον κώλο τους καλυμμένο. Μάλλον από Γερμανία θα αγοράζουν και αυτοί... Αυτό δεν εχει καμία σημασία, το θέμα είναι να κράξουμε τα φάουβε. Εν τω μεταξύ, αν θυμάμαι καλά, υπάρχει και ένα μοντέλο Ferrari με τάπα λαδιού δίπλα σε αυτήν την βεζνίνης. Δε κόβω και το κεφάλι μου, κάπου το 'χα διαβάσει όμως παλιότερα. 1
nickolas Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2016 Γενικά τα λάδια αναμειγνύονται, τουλάχιστον τα 4 πρώτα Group (Group V είναι ελάχιστα λάδια τα οποία ούτε χρειάζεται να τα βάλεις, ούτε πρόκειται να τα βάλεις κατά τύχη) Όλοι οι κατασκευαστές κινητήρων και λαδιών λένε πως δεν υπάρχει πρόβλημα. Αυτό όμως δεν το κάνει απαραίτητα και καλή ιδέα... Επίσης αν αναμίξουμε λάδια, το τελικό αποτέλεσμα το αντιμετωπίζουμε ως το χειρότερο από τα δύο λάδια. Αν για παράδειγμα βάλουμε long life λάδι με απλό, τα λάδια θα τα αλλάξουμε στο διάστημα που θα κάναμε την αλλαγή με το απλό λάδι. Προσωπικά θα έλεγα βρείτε ένα λάδι που να καλύπτει τις προδιαγραφές του μοτέρ σας, που να μην είναι πολύ ακριβό και μείνετε σε αυτό. Τουλάχιστον να ξέρετε τί έχετε στο μοτέρ! ΥΓ. Σε όλα τα μοτέρ μια ποσότητα από το προηγούμενο λάδι μένει πάντα μέσα... (μιλάμε για το ~1/5-1/3, δεν είναι μικρή ποσότητα). Οπότε αν αλλάζετε συνέχεια λάδια, πάντα έχετε ένα μιξ λαδιών στο μοτέρ σας. 1
μπαρμπαγιωργος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Οτι λέει ο τίτλος βασικά Πχ ένα ημισυνθετικο 10-40 Castrol, με ένα της Shell helix ημισυνθετικο Ή ένα Valvoline 5-40 100% συνθετικό με ένα motul 5-40 συνθετικό Να το αποφύγω; Κάνει κακο; Χάνουν τις ιδιότητές τους λόγω διαφορετικών χημικών; Κτλ
NikosKallithea Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δεν υπάρχει ούτε ενας λόγος να το κάνεις
StamTheMan Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 11 ώρες πριν, NikosKallithea είπε Δεν υπάρχει ούτε ενας λόγος να το κάνεις Μαλλον το αμαξι καιει λαδια και δεν βρισκει παντα να συμπληρωσει με το ιδιο.
μπαρμπαγιωργος Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 16 ώρες πριν, NikosKallithea είπε Δεν υπάρχει ούτε ενας λόγος να το κάνεις Ίσως οτι έχω περισσεύματα πολλά λίτρα από 4 λάδια; 5 ώρες πριν, StamTheMan είπε Μαλλον το αμαξι καιει λαδια και δεν βρισκει παντα να συμπληρωσει με το ιδιο. Ούτε καν.. χαχα
babisskg Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 17 ώρες πριν, μπαρμπαγιωργος είπε Οτι λέει ο τίτλος βασικά Πχ ένα ημισυνθετικο 10-40 Castrol, με ένα της Shell helix ημισυνθετικο Ή ένα Valvoline 5-40 100% συνθετικό με ένα motul 5-40 συνθετικό Να το αποφύγω; Κάνει κακο; Χάνουν τις ιδιότητές τους λόγω διαφορετικών χημικών; Κτλ Πολύ σωστά σας ρώτησαν ήδη ποιός είναι ο λόγος που κάνετε την ερώτηση , πόσο μάλλον ότι είναι βέβαιο πως καταλαβαίνετε ήδη , πρώτον ότι δεν κάνει , δεύτερον δεν έχετε κανέναν λόγο για να κάνετε κάτι τέτοιο και τελευταίο ότι απαντάτε μόνος σας όταν μιλάτε για ιδιότητες , διαφορετικά χημικά κλπ άρα σίγουρα δεν κάνει καλό ......... άρα ακόμη κι' αν είναι 10 - 40 και τα δύο ...... Φυσικά σε μία έκτακτη ανάγκη , όπου δεν υπάρχει άλλη λύση διότι καίει λάδια το αυτοκίνητο σε γνώση μας , ξεχάσαμε να κουβαλάμε κι' ένα λίτρο μαζί μας , είδαμε τα λάδια όπου θέλουν άμεσα συμπλήρωμα και βρήκαμε άλλο λάδι , φυσικά θα το κάνουμε για περιορισμένο χρόνο γνωρίζοντας τις παρενέργειες , άρα αμέσως μετά θα πάμε για πλήρη αλλαγή μαζί με το φίλτρο . Κι' αυτό αυτονόητο ........ αν και θα μπορούσαμε να τα αλλάξουμε επί τόπου ακόμη και με Vanellus C3 ........ παρά να τα μπερδέψουμε ...... Ούτε μας είπατε για ποιο αυτοκίνητο μιλάτε ......
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα