Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χωστου 15w40... αν δεις και το manual του accent για τετοια λεει... 5w30 του καθετε λιγο πολυ χοντρο με αποτελεσμα οχι και την τοσο καλη λυπανση ισως...

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Χωστου 15w40... αν δεις και το manual του accent για τετοια λεει... 5w30 του καθετε λιγο πολυ χοντρο με αποτελεσμα οχι και την τοσο καλη λυπανση ισως...

to 5w30 ειναι ποιο χοντρο απο το 15w40?

Δημοσ.

to 5w30 ειναι ποιο χοντρο απο το 15w40?

 

Ναι οκ τα ειδες ολα το ξερω... για καποιο λογο το ειχα στο μυαλο μου σαν 20w50 ας πουμε... :P

Δημοσ.

Ναι οκ τα ειδες ολα το ξερω... για καποιο λογο το ειχα στο μυαλο μου σαν 20w50 ας πουμε... :P

εχετο στο νου σου οσο ποιο μικρος ο αριθμος τοσο ποιο λεπτο το λαδι.

αν και αυτο δεν ειναι σωστο. η ορολογια χοντρο και ψιλο λαδι αλλα τεσπα.

Δημοσ.
παιδια ασχετο αλλα να καιει 1t/5000km λαδι ειναι φυσιολογικο?

volvo s60 2.0 2002

160.000km οχι turbo

 

Η vw παντος εδινε το 1/5000 σαν μια νορμαλ καταναλωση που δεν επηρεαζει την εγγυηση σε καινουρια οποτε με τα δικα σου χλμ δεν ειναι κατι προβληματικο. Αμα δεν το χανει απο καμια φλαντζα και απλα το καιει ενω δεν το εκαιγε παλια τοτε σημαινει οτι ο κινητηρας εχει καποιοα φθορα και αρχιζει να τσιμπαει λιγο. Τι λαδια βαζεις; αμα ειναι ψιλα μπορεις να δοκιμασεις με λιγο ποιο χοντρα για να δεις πως θα παει.

Δημοσ.

του βαζω 10w40 και τα αλλαζω καθε 7500.απο φλαντζα δε χανει,μαλλον το καιει ενω παλιοτερα δεν εκαιγε σχεδον καθολου...

βεβαια συχνα δουλευει ψηλα σε στροφες και μαλλον τοτε καιει περισσοτερο...

Δημοσ.

Βρε ξεκολατε με το 5w30,μια φορα το εβαλα και αυτο για συμπληρωμα γιατι ειχε καψει λαδι για μια και μοναδικη φορα :P.Απο τοτε 15-50 βαζω.

 

@ johnyblack

Διαβασε το βιβλιαρακι να δεις μπας και λεει τιποτα.Για παραδειγμα η VW θεωρει φυσιολογικο το 1λιτρο στα 1000χλμ(!!!!!) στα βιβλιαρακια της.

 

Η vw παντος εδινε το 1/5000 σαν μια νορμαλ καταναλωση που δεν επηρεαζει την εγγυηση σε καινουρια οποτε με τα δικα σου χλμ δεν ειναι κατι προβληματικο. Αμα δεν το χανει απο καμια φλαντζα και απλα το καιει ενω δεν το εκαιγε παλια τοτε σημαινει οτι ο κινητηρας εχει καποιοα φθορα και αρχιζει να τσιμπαει λιγο. Τι λαδια βαζεις; αμα ειναι ψιλα μπορεις να δοκιμασεις με λιγο ποιο χοντρα για να δεις πως θα παει.

Εγω για το 1/1000 γνωριζω.Μπορει να κανω και λαθος.Αν και ειναι λιγο εξωφρενικο.

 

Edit:ΠΧ απο εδω.

 

Πρωτο ποστ:"Η αντιπροσωπεια απανταει οτι ο κατασκευαστης δικαιολογει 1 λιτρο λαδι σε 1000χλμ. Και μονο αν φτασει σε αυτα τα επιπεδα θα μου αλλαξουν τον κινητηρα"

 

και τριτο ποστ.

Δημοσ.
του βαζω 10w40 και τα αλλαζω καθε 7500.απο φλαντζα δε χανει' date='μαλλον το καιει ενω παλιοτερα δεν εκαιγε σχεδον καθολου...

βεβαια συχνα δουλευει ψηλα σε στροφες και μαλλον τοτε καιει περισσοτερο...[/quote']

 

Σε υψηλες στροφες οντος καιει πολυ παραπανω γιατι αυξανεται και η πιεση του λαδιου στον κινητηρα. Σε 15/40 δεν θα προτεινα να πας γιατι ειναι λιγοτερο ποιοτικα και θα χρειαζεσαι συχνοτερα αλλαγες, αλλα η σωστη λιπανση ειναι μεγαλο κεφαλαιο και δεν εξαρταται μονο απο το λαδι αλλα απο πολλους παραγοντες, πχ. χρηση οταν ειναι κρυο το μοτες.

 

Για το 1/1000 ισως κανω εγω λαθος, το εχει κανει η εταιρια για να μην ειναι αναγκασμενη να αντικαθιστα καινουρια μοτερ που καινε λαδι, οπως συνεβη σε παρα πολλους με fsi-tsi.a

Δημοσ.

Αν μπορει ο φιλος που ξεκινησε το τοπικ,ο οποιος εχει tsi,να μας πει τι λεει το βιβλιαρακι.Παντως αν ισχυει και ενα μοτερ καιει μεχρι 1 λιτρο στα 1000 και δεν κανουν τιποτα,ειναι το λιγοτερο απαραδεκτοι.Δηλαδη ενα τετοιο μοτερ θα εχει σταξει κυριολεκτικα στα 4000 με 5000 χιλιομετρα.

Δημοσ.

Μην απορεις, εχει συμβει σε 3 φιλους παλιοτερα με polo, να καιει 1 λιτρο ανα 1500—2000χλμ και μονο στον 1 αλλαξαν μηχανη μετα απο πιεση. Καινουρια αμαξια παντα.

Δημοσ.

Καλα γενικα ξερω τι σημαινει vw group.Απο ενα αουντι ενος ξαδελφου εδω που μενω,απο ενα γκολφ ενος φιλου μου και απο ενα bora του αντρα της ξαδελφης μου του οποιου ειδικα αυτουνου του εχει βγαλει την παναγια.Ο πρωτος με το αουντι μαλιστα μια μερα μας κοροιδευε εμενα και εναν ξαδελφο για τα καρουλακια μας(το αξεντ και ενα σιβικ 89 του παιδιου),λεγωντας μας "ενταξει τι να πειτε και εσεις με τα παμπαλαια,εδω πληρωνεις ποιοτητα αουντι".Αλλα ειχε πολυ πλακα οταν το σπρωχνανε για να παρει μπροστα και μας ζητησαν να βγαλουμε τα αμαξια απο την γειτονια για να εχουνε χωρο να κουνηθει. :-D

Να δειτε με τι μισος μας κοιταγε οταν ακουγε τα παμπαλεα να παιρνουν τσακμακι,ενω η "ποιοτητα αουντι" ηθελε σπρωξιμο.

Δημοσ.

του βαζω 10w40 και τα αλλαζω καθε 7500.απο φλαντζα δε χανει,μαλλον το καιει ενω παλιοτερα δεν εκαιγε σχεδον καθολου...

βεβαια συχνα δουλευει ψηλα σε στροφες και μαλλον τοτε καιει περισσοτερο...

εαν εχει πανω απο 150,000 και κακο συντηρημενο ναι ειναι πιθατον.

βαλτου 20w50 ημι συνθετικο και αλλαξε μαρκα που του βαζεις σε μια καλη.και πες μας διαφορες.

  • Moderators
Δημοσ.

Κι εγω που έλεγα οτι το καημενο το ιταλικο μου με τις 320.000km που του συμπληρωνω κανα λιτρακι καθε 5000km "καιει λαδι"...

Ε ρε γλεντια! :P

 

(selenia gold στην αλλαγη λαδιων, ο,τι να ναι -με ιδια χαρακτηριστικα ομως- στη συμπληρωση)

Δημοσ.

Ουτε καν ρε για τοσα χιλιομετρα.Οταν λες οτι να ναι χαρακτηριστικα,πιο συγκεκριμενα;Το λεω για την περιπτωση που βαζεις πολυ ψιλο λαδι,ετσι ωστε να γλυτωσεις και αυτο το 1 λιτρο στα 5000 χλμ.

 

Εντιτ:@lary7

 

Τωρα ειδα οτι εχεις γκολφ.Μπορεις εσυ να επιβεβαιωσεις οτι το βιβλιαρακι λεει κατι για την φυσιολογικη καταναλωση λαδιου;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...