agligoros Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 μετά από διακοπή σύνδεσης με ΨΥΤΑ 15/05 με πήραν προχθές τηλέφωνο και μου ζήτησαν το ρουτερ πίσω;;;!! αυτή είναι η πολιτική της εταιρίας;σαςς εχει τυχει; ήμουν σχεδόν 3 χρόνια σε αυτήν την εταιρία και το έχω πληρώσει και με το παραπάνω το ρημάδι.
antbyron Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 μετά από διακοπή σύνδεσης με ΨΥΤΑ 15/05 με πήραν προχθές τηλέφωνο και μου ζήτησαν το ρουτερ πίσω;;;!! αυτή είναι η πολιτική της εταιρίας;σαςς εχει τυχει; ήμουν σχεδόν 3 χρόνια σε αυτήν την εταιρία και το έχω πληρώσει και με το παραπάνω το ρημάδι. Όσο κρίση και να υπάρχει, όσες περικοπές και να κάνει μια εταιρία, κάποια πράγματα είναι γυφτιά σαν την συγκεκριμένη κίνηση. Εγώ το έχω πουλησει το ρουτερ και θα πάρουν...
tool1983 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Ε τα χουν αυτα οι Ψυσταριες Περα απ τη πλακα,κι εγω cyta εχω,το συμβολαιο γραφει πως το μονεμ ειναι δανεικο απ την εταιρεια κ σε περιπτωση διακοπης το θελουν πισω.Δωστο σιγα το μοντεμ.
agligoros Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 -ξέχασα να γράψω,ότι είχα μόνο το ίντερνετ όχι τηλέφωνο.ίσως αυτό παίζει ρόλο.- εννοείται πως 8α το δώσω(και σε κατάσταση καινούριου περικαλώ)γιατί,είναι ικανοί να μου ζητήσουν κάνα πενηντάευρω...αχαχχαχα.
androu Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 και εμένα 2 γνωστοί μου που κάνανε διακοπή το δώσανε πίσω. Όπως και στην Hol πρέπει να ισχύει το ίδιο !
tool1983 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δεν παιζει ρολο αν ειχες μονο ιντερνετ ή και τηλ. Σε ολους πισω το ζητανε. Ξερει κανενας αν καει ομως, το αντικαθιστουν τζαμπα,εφοσον ειναι δικο τους; 1
deesnider Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Λογικό είναι να το ζητούν πίσω. Την υπηρεσία έχεις πληρώσει, όχι τον υλικό εξοπλισμό μέσω του οποίου σου παρέχεται αυτή.
Chrisxxx Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 σε ενα φιλο που μπλοκαρε ενω είχε περασει πανω απο χρόνος από τοτε που εβαλε cyta του το αλλαξαν δωρεαν. Και στην τελικη αφου ειναι voip router και σεταρισμένο για cyta ποιο το προβλημα που το ζητάνε πίσω από τη στιγμή που το γράφει ξεκάθαρα στο συμβολαιο;
tolis_01 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Όταν άλλαξα από Forthnet σε On telecoms δεν μου ζήτησαν πίσω το router. Πάντως, δεδομένου ότι το εφαρμόζουν πολλές εταιρίες, καλό θα ήταν να μην διαφημίζουν "δώρο ασύρματο ρουτερ" κλπ. Να λένε ότι είναι δανεικό. Ή να μην κάνουν διαφήμιση.
weber122 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 η επιστροφή του router είναι γνωστή γυφτιά για τις εταιρίες αλλά υπογράφεις ότι το router είναι με χρησιδάνειο και θα πρέπει να το επιστρέψεις. τέτοιες πολιτικές κάνουν τις εταιρίες μισητές 1
Chrisxxx Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Ρε παληκαρια αφου ειδικα για τη cyta το router της ειναι voip δεν μπαινει δηλαδη σε κανονικη γραμμη τι το θελετε; Να το βαλετε στην αποθηκη για ενθυμιο;
agligoros Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Μέλος Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 τι λες ρε μαστορα;σοβαρα; μόνο ίντερνετ είχα,άρα αυτό που λες είναι άκυρο. Ρε παληκαρια αφου ειδικα για τη cyta το router της ειναι voip δεν μπαινει δηλαδη σε κανονικη γραμμη τι το θελετε; Να το βαλετε στην αποθηκη για ενθυμιο; ________________________________________________________ έκοψα και την άλλη σύνδεση ΨΥΤΑ που είχα στο μαγαζί. όχι γι'αυτο το λογο,αλλα για να βαλω WIND. ________________________________________________________ Λογικό είναι να το ζητούν πίσω. Την υπηρεσία έχεις πληρώσει, όχι τον υλικό εξοπλισμό μέσω του οποίου σου παρέχεται αυτή. εδω γελαμε. 19Ε το μηνά για παροχή μέτριας ταχύτητας ίντερνετ εν ετη 2012; και εξοπλισμό που τον διαφημίζουν ως δωρεάν;;
poulinos Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Δεν παιζει ρολο αν ειχες μονο ιντερνετ ή και τηλ. Σε ολους πισω το ζητανε. Ξερει κανενας αν καει ομως, το αντικαθιστουν τζαμπα,εφοσον ειναι δικο τους; Λογικα ναι γινετε αντικατασταση εφοσον η τηλεφωνια παρεχεται μονο με το δικο τους ρουτερ. Όταν άλλαξα από Forthnet σε On telecoms δεν μου ζήτησαν πίσω το router. Πάντως, δεδομένου ότι το εφαρμόζουν πολλές εταιρίες, καλό θα ήταν να μην διαφημίζουν "δώρο ασύρματο ρουτερ" κλπ. Να λένε ότι είναι δανεικό. Ή να μην κάνουν διαφήμιση. h forthnet δεν το ζηταει πισω.θα ζητησει μονο το Gennet.Το 784 οσο ξερω το παιρνει ο πελατης μετα.. Ρε παληκαρια αφου ειδικα για τη cyta το router της ειναι voip δεν μπαινει δηλαδη σε κανονικη γραμμη τι το θελετε; Να το βαλετε στην αποθηκη για ενθυμιο; το κανεις ενα flash με generic firmware καιτο κανεις οτι θες. απο εκει και περα γενικοτερα αν μια εταιρεια δινει και voip συνηθως το ζηταει πισω.αυτο ειναι σχετικο.πολλες φορες οταν το ζητανε πισω πανω στο δελτιο γραφει χρησιδανειο η χρηση πελατη.οταν διακοψει γινεται επιστροφη.οποτε προσοχη.και η Hol το εκανε με το fritz που ηταν ακριβο κτλ κτλ.αν δεν το δωσεις το πληρωνεις και εχεις υπογραψει οτι το ρουτερ ειναι δανεικο οποτε δεν ταγλυτωνεις.αυτο για καποιους που το πουλησαν.
feniafil Δημοσ. 16 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2013 Ήμουν συνδρομητής στη CYTA τουλάχιστον 3 χρόνια επίσης! και σε μενα ζητήσανε να επιστρέψω το ρούτερ 3 μήνες μετά τη διακοπή! ωστόσο ένα μήνα μετά τη διακοπή στείλανε τον τελευταίο λογαριασμό (ο οποίος μάλιστα ήταν λάθος καθώς χρέωναν έναν μήνα επιπλέον, αλλά κατόπιν βέβαια τηλεφωνικής επικοινωνίας διορθώθηκε). Αλλά αφού είχαν κλείσει όλα τα νταραβέρια 3 μήνες μετά πήραν τηλέφωνο και ζητούσαν το ρούτερ. Δυστυχώς δεν γνώριζα ότι έπρεπε να το κρατήσω και μου είπαν να πληρώσω 25 ευρω. Απλά δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το λένε την ημέρα που τους παίρνεις τηλέφωνο και κανονίζεις τη διακοπή. Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι πρόκειται για τακτική, καθως ξέρουν ότι πολλοί δεν κρατάνε τα ρούτερ κι έτσι μπορούν να αποσπάσουν ακόμη περισσότερα χρήματα! δηλαδή όταν τους παίρνω τηλέφωνο για να κάνω διακοπή εντός συμβολαίου πως ξέρουν και μου λένε άμεσα ότι θα πληρώσω αποζημείωση! έχω σκοπό να απευθυνθώ στο συνήγορο του καταναλωτή, όχι για να γλιτώσω τα 25 ευρώ, αλλά για να καταλάβουν οι εταιρείες ότι πρέπει να είναι κι αυτές συνεπείς και να μην κοροιδεύουν τον κόσμο με τρικ.
poulinos Δημοσ. 16 Ιουλίου 2013 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2013 Ήμουν συνδρομητής στη CYTA τουλάχιστον 3 χρόνια επίσης! και σε μενα ζητήσανε να επιστρέψω το ρούτερ 3 μήνες μετά τη διακοπή! ωστόσο ένα μήνα μετά τη διακοπή στείλανε τον τελευταίο λογαριασμό (ο οποίος μάλιστα ήταν λάθος καθώς χρέωναν έναν μήνα επιπλέον, αλλά κατόπιν βέβαια τηλεφωνικής επικοινωνίας διορθώθηκε). Αλλά αφού είχαν κλείσει όλα τα νταραβέρια 3 μήνες μετά πήραν τηλέφωνο και ζητούσαν το ρούτερ. Δυστυχώς δεν γνώριζα ότι έπρεπε να το κρατήσω και μου είπαν να πληρώσω 25 ευρω. Απλά δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το λένε την ημέρα που τους παίρνεις τηλέφωνο και κανονίζεις τη διακοπή. Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι πρόκειται για τακτική, καθως ξέρουν ότι πολλοί δεν κρατάνε τα ρούτερ κι έτσι μπορούν να αποσπάσουν ακόμη περισσότερα χρήματα! δηλαδή όταν τους παίρνω τηλέφωνο για να κάνω διακοπή εντός συμβολαίου πως ξέρουν και μου λένε άμεσα ότι θα πληρώσω αποζημείωση! έχω σκοπό να απευθυνθώ στο συνήγορο του καταναλωτή, όχι για να γλιτώσω τα 25 ευρώ, αλλά για να καταλάβουν οι εταιρείες ότι πρέπει να είναι κι αυτές συνεπείς και να μην κοροιδεύουν τον κόσμο με τρικ. χωρις να θελω να παρω το μερος της cyta αλλα οταν υπογραφεις συνηθως υπογραφεις οτι ο εξοπλισμος ειναι χρησιδανειο και δεν σου ανηκει.αλλες φορες ειναι εκτυπωμενο πανω στο δελτιο αποστολης που επισης υπογραφεις. Οποτε δεν ξερω αν θα βρεις το δικιο σου.Δεν ειναι υποχρεωμενοι να στο ζητησουν 5 μερες μετα αφου διακοπες μπορει να υπαρχουν πολλες.Οπως οτι δεν στο ειπε καποιος παλι δεν σημαινει κατι αφου συνηθως το εχεις υπογραψει εσυ ο ιδιος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα