Downloadpercent Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Το περιβάλλον σε ένα παιχνίδι είναι κάποιο 3D Model και αυτό? δηλαδή πως το εισάγεις στο παιχνίδι, όπως εισάγεις και ένα αυτοκινητάκι πχ? Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα που θα μου κάνει τη ζωη εύκολη με έτοιμα objects και απλά Drag & Drop, να δημιουργήσω το περιβάλλον και να το εισάγω στο XNA. Ψάχνω επίσης βιβλία/sites για να κατανοήσω πως δουλεύουν όλα αυτά. Για την ώρα έχω εισάγει ένα 3D Model άλλα το θέμα μου είναι ότι είναι Freezed :/ Δείτε Photo Δεν είναι απλά μια εικόνα, άμα πατήσω <- -> γυρνάει απλά δεν κουνάει χέρια πόδια Βασικά, θα πρέπει να φτιάξω Animations από κάποιο πρόγραμμα 3D(Autodesk) και απλά σε κάθε Action(πχ. κάποιο spell) να αλλάζω Model και να το βάλω να παίξει?
παπι Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 gemadev.com φτιαξε account και ψαξου. Σε γενικες γραμμες δεν ειναι πολυ πολυπλοκο, αρκει να πιασεις το νοημαλ. Για προγραμμα mondeling δες το blender (blender.org)
Downloadpercent Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 gemadev.com φτιαξε account και ψαξου. Σε γενικες γραμμες δεν ειναι πολυ πολυπλοκο, αρκει να πιασεις το νοημαλ. Για προγραμμα mondeling δες το blender (blender.org) α δεν έχω καθόλου καλή σχέση με τέτοια προγράμματα, δουλεύω με έτοιμα Models, απλά δεν μου αρέσει που είναι Freezed ;p Τεσπα, Thanks. Λίγο ακαταλαβίστικο το site, http://gemadv.com/ <- ???
παπι Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 α δεν έχω καθόλου καλή σχέση με τέτοια προγράμματα, δουλεύω με έτοιμα Models, απλά δεν μου αρέσει που είναι Freezed ;p Τεσπα, Thanks. Λίγο ακαταλαβίστικο το site, http://gemadv.com/ <- ??? ωπ σορι http://www.gamedev.net/
migf1 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 α δεν έχω καθόλου καλή σχέση με τέτοια προγράμματα, δουλεύω με έτοιμα Models, απλά δεν μου αρέσει που είναι Freezed ;p Τεσπα, Thanks. Λίγο ακαταλαβίστικο το site, http://gemadv.com/ <- ??? Δες το Poser Pro που θεωρείται το Νο.1 στην σχεδίαση και κίνηση χαρακτήρων, με εξαιρετικά εύχρηστο περιβάλλον. Είναι όμως commercial, οπότε ρίξε μια ματιά στο σχεδόν εφάμιλλο Daz Studio που διατίθεται δωρεάν (θέλει απλό registration) και στο Open Source MakeHuman. Συνήθως φτιάχνεις τα human meshes ξεχωριστά σε κάποιο από αυτά, και μετά τα κάνεις export για κάποιο πιο γενικό 3d program, όπως είναι το Blender που σου πρότεινε ο πάπι (το Blender είναι open source επίσης, ανταγωνιστικό των 3ds-max, bryce-3d, κλπ).
ChRis6 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Επισης( το βασικοτερο ) πρεπει να ξερεις πως κανει animation το προγραμμα που θα χρησιμοποιησεις και πως αποθηκευεται σε αρχειο( bone/skeletal κτλ) Edit: Για καθε animation frame να χρησιμοποιεις και αλλο μοντελο δεν παιζει.Τουλαχιστον ικανοποιητικα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα