Anniekap Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Να γραφτεί πρόγραμμα στην C που να διαβάζει από το πληκτρολόγιο τα στοιχεία των παικτών μία ομάδας μπάσκετ σε ένα αγώνα και να τα αποθηκεύει σ’ έναν πίνακα δομών. Κάθε δομή θα αποτελείται από τα εξής μέλη: • Επίθετο • Πόντοι • Φάουλ Μετά την καταχώρηση των δεδομένων, ο χρήστης πρέπει να έχει τη δυνατότητα να ζητάει την εμφάνιση των παικτών που επέτυχαν >6 πόντους και είχαν λιγότερα από 2 φάουλ στον αγώνα. Η καταχώρηση των δεδομένων καθώς και η εύρεση των παικτών θα γίνεται με συναρτήσεις ... παιδιά έχω αυτή την άσκηση και με έχει παιδέψει λίγο.. μπορεί κάποιος να βοηθήσει?
migf1 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 ... παιδιά έχω αυτή την άσκηση και με έχει παιδέψει λίγο.. μπορεί κάποιος να βοηθήσει? Πολύ ευχαρίστως, με την προϋπόθεση πως θα μας δείξεις τι έχεις κάνει μέχρι τώρα και σε ποιο σημείο ή σε ποια σημεία έχεις κολλήσει.
Anniekap Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Στο αρχικό κομμάτι θέλει η κάθε δομή να αποτελείται από Επίθετο, πόντους και φάουλ πως θα το κανουμε αυτο; εκει εχω κολλησει..
Directx Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Στο αρχικό κομμάτι θέλει η κάθε δομή να αποτελείται από Επίθετο, πόντους και φάουλ πως θα το κανουμε αυτο; εκει εχω κολλησει.. struct? πχ. >struct { char Surname[40]; int Points, Fouls; }Record;
migf1 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Στο αρχικό κομμάτι θέλει η κάθε δομή να αποτελείται από Επίθετο, πόντους και φάουλ πως θα το κανουμε αυτο; εκει εχω κολλησει.. Μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους, οπότε βρίσκεται σε εξάρτηση με το τι έχετε μάθει και κυρίως με το αν βάζει τίποτα περιορισμούς η εκφώνηση. Στην πιο απλή εκδοχή του πάει κάπως έτσι ... > /* C99 */ ... #define MAX_PLAYERS 20 #define MAXLEN_LNAME (35+1) typedef struct Player { char lname[ MAXLEN_LNAME ]; int points, fouls; } Player; ... int main( void ) { Player players[ MAX_PLAYERS ] = { {.lname="\0", .points=0, .fouls=0} }; // near initialization ... for (int i=0; i < MAX_PLAYERS; i++) // διάβασε εδώ τη δομή του εκάστοτε ι-οστού παίκτη από το πληκτρολόγιο ...
Anniekap Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 τελεια.. ευχαριστω πολυ το συνεχιζω εγω απο εκει κ περα
jimmysnn_17 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Μια άλλη καλή λύση αντί για πίνακα όπως πρότεινε ο migf1 είναι να χρησιμοποιήσεις λίστα, ώστε να μπορείς να εισάγεις όσους παίκες θες, χωρίς περιορισμό. Είναι λίγο πιο δύσκολο αυτό στη c αυτό αλλά είναι μια καλή τεχνική. Γενικά η λίστα σου λύνει τα χέρια σε πολλα πράγματα αφού δεν ορίζεις μέγεθος όπως στο πίνακα και αυτό ίσχύει σε όλες τις γλώσες προγραμματισμού!!!
defacer Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Μια άλλη καλή λύση αντί για πίνακα όπως πρότεινε ο migf1 είναι να χρησιμοποιήσεις λίστα, ώστε να μπορείς να εισάγεις όσους παίκες θες, χωρίς περιορισμό. Είναι λίγο πιο δύσκολο αυτό στη c αυτό αλλά είναι μια καλή τεχνική. Γενικά η λίστα σου λύνει τα χέρια σε πολλα πράγματα αφού δεν ορίζεις μέγεθος όπως στο πίνακα και αυτό ίσχύει σε όλες τις γλώσες προγραμματισμού!!! "Σου λύνει τα χέρια" = "είναι ίσως πιο εύκολο όταν γράφεις τον κώδικα". Πράγμα το οποίο ποτέ δεν πρέπει να είναι το κριτήριο για την επιλογή data structure. Γενικά όλα τα data structures μπορούν να χρησιμοποιηθούν έτσι ώστε να δίνουν την εντύπωση ότι είναι άπειρης χωρητικότητας, δεν είναι πως η λίστα έχει μέλι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα