Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν θέλω να προκαλέσω πανικό σε μερικούς , όμως τα πράγματα έχουν ως εξής εκτός και αν αλλάξει κάτι πριν τον Ιανουάριο.

 

Σύμφωνα με το ΠΔ51 27-04-2011

 

αρθρο 4 παραγραφος 4

4. Τρίκυκλα που οδηγούνταν με άδεια οδήγησης

κατηγορίας Β (λόγω μη χορήγησης της Β1) μετά την

19−1−2013 οδηγούνται με άδεια οδήγησης κατηγορίας

Α (Α1 για ισχύ μικρότερη ή ίση των 15 kW ή Α για ισχύ

μεγαλύτερη των 15 kW).

 

Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι κάποιοι που οδηγουν Piaggio τριτροχα με δίπλωμα αυτοκινήτου απο 19-01-2013 δεν θα μπορούν και θα πρέπει να βγάλουν δίπλωμα Α1 ή Α2

 

 

 

Επίσης απο 19-1-13 θα έχουμε στα Moto 4 κατηγορίες (τα μοτοποδήλατα θα βγαίνουν στο υπουργείο)

αρθρο 3

 

α. Κατηγορία ΑΜ:

Μοτοποδήλατα και ελαφρά τετράκυκλα

 

β. Κατηγορία Α1:

− Μοτοσικλέτες μέγιστου κυβισμού 125 cm3, μέγιστης

ισχύος 11 kW και λόγο ισχύος προς βάρος μικρότερο

από 0,1 kW/kg, και

− Μηχανοκίνητα τρίκυκλα, των οποίων η ισχύς δεν

υπερβαίνει τα 15 kW

 

γ. Κατηγορία Α2:

Μοτοσικλέτες μέγιστης ισχύος 35 kW και με μέγιστο

λόγο ισχύος προς βάρος μικρότερο από 0,2 kW/kg, που

δεν προέρχονται από διασκευή άλλης μοτοσικλέτας,

ισχύος μεγαλύτερης του διπλάσιου της ισχύος της δι−

ασκευασθείσας μοτοσικλέτας.

 

δ. Κατηγορία Α:

− Μοτοσικλέτες, και

− μηχανοκίνητα τρίκυκλα η ισχύς των οποίων υπερ−

βαίνει τα 15 kW

Δημοσ.

και θα πρεπει να αλλαξουμε κατι στα διπλωματα ή απλα οπως ειπες οποιος οδηγει τρικυκλο πιατζιο απλα πρεπει να βγαλει Α1 ?

Δημοσ.

όποιο βγάζει δίπλωμα απο 19/1/2013 το δίπλωμα του θα είναι όπως η photo Που ανέβασα. Για όσους έχουν δίπλωμα δεν χρειάζεται αλλαγή. Για να οδηγήσουν όμως τρικυκλο θέλουν δίπλωμα Α η Α1

post-192092-0-18334600-1339227288_thumb.jpg

Δημοσ.

Αρε ελληνικο δημοσιο, σαν τα μουτρα τους το κανανε το διπλωμα οι αχρηστοι, 1001 κατηγοριες ωστε να τα σκας τακτικα.

 

Οι αλλαγες που εγιναν βρωμανε οτι επηρεαστηκαν ωστε να τα περνουν οι σχολες οδηγησης ακομα περισσοτερο.

1) Σκασε 16 χρονε 200-300Ε για να παρεις ενα χαρτι να οδηγας ενα μοτοποδηλατο.

2)Ωπ, εσεις με τα piaggio πως ξεφυγατε και γλυτωσατε το 300ρι για Α2, σταξτε τα τωρα γιατι με την κριση εχουμε ξεμεινει.

 

Λουκετο θελει ολο το Υπουργειο Μεταφορων αφου ειναι απο τα ποιο διεφθαρμενα, μπουρλοτο και οι υπαλληλοι σε ενα ξερονησι να ψαρευουν ρεγγες ( οχι ολλοι αλλα πολλοι!)

  • Like 1
Δημοσ.

Το B1 δεν υπάρχει στην Ελλάδα.(το καλύπτει το Β). Το έχουν στο δίπλωμα σε περίπτωση μετατροπής απο κάποιον που το έχει βγάλει στο εξωτερικό (γιατί σε κάποιες χώρες ΕΕ υπάρχει αυτή η κατηγορία) και το μετατρέψει σε Ελληνικό.

 

Για το 50 άρι καλά έκαναν και το έβαλαν στο υπουργείο γιατί αν περνάς τα σήματα θα τα κρατάς και στα υπόλοιπα. Σήμερα όσοι έχουν δώσει για 50αρι και θέλουν να βγάλουν άλλο δίπλωμα στο υπουργείο πρέπει να ξαναδώσουν τα σήματα.

  • 7 μήνες μετά...
Δημοσ.

μάλλον οσοι είναι κάτοχοι διπλώματος αυτοκινήτου πριν τις 19/01/2013 διατηρούν το δικαίωμα να οδηγάνε τρίκυκλα όπως το piaggio. Όσοι το βγάλουν μετά απο αυτην την ημερομηνία δεν θα μπορούν σίγουρα και θα θέλουν δίπλωμα μοτοσυκλέτας. Θέλει ψάξιμο το θέμα.

Δημοσ.

Θα χασουμε τη μπάλα μου φαίνεται.

 

Απ'οτι καταλαβαίνω εάν ένας σήμερα ειχε το κλασσικο διπλωμα για μηχανή, οταν πάει να το αλλάξει, θα εχει και τα ΑΜ Α1 Α2 Α αυτόματα έτσι;

Πχ εγώ που ειχω επαγγελματικό (Γ) θα έχω το C1 και το C.

 

Λογικά πάντα.

Δημοσ.

αυτή τη στιγμή κάποια θέματα δεν μπορεί να τα απαντήσει ούτε το υπουργείο. Σύμφωνα με το ΠΔ51 Αρθρο 4 αν έχεις Α ανεξάρτητο θα μπορείς να οδηγήσεις και τα υπόλοιπα. Αν έχεις C θα έχεις και το C1. Παρακάτω το άρθρο απο το ΠΔ:

 

2. Η ισοδυναμία μεταξύ των κατηγοριών των αδειών οδήγησης καθορίζεται ως εξής:
α. Οι κατηγορίες C1E, CE, D1E και DE ισχύουν και για οδήγηση οχημάτων της κατηγορίας ΒΕ.
β. Η κατηγορία CE ισχύει και για την οδήγηση οχημάτων της κατηγορίας DE, εφόσον ο οδηγός είναι ήδη κάτοχος της κατηγορίας D.
γ. Οι κατηγορίες CE και DE ισχύουν και για την οδήγηση οχημάτων των κατηγοριών C1E και D1E, αντίστοιχα.
δ. Οι κατηγορίες Β, C και D ισχύουν και για οδήγηση οχημάτων των κατηγοριών Β1, C1 και D1, αντίστοιχα
ε. Η κατηγορία Α, ισχύει και για την οδήγηση οχημάτων των κατηγοριών Α1, Α2 και ΑΜ.
στ. Η κατηγορία Α2, ισχύει και για την οδήγηση οχημάτων της κατηγορίας Α1 και ΑΜ.
ζ. Άδεια οδήγησης A1 ισχύει και για την οδήγηση οχημάτων της κατηγορίας ΑΜ.
3. Άδεια οδήγησης κατηγορίας Β που παρείχε το δικαίωμα οδήγησης τετράκυκλων (πλην των ελαφρών τετράκυκλων) εξακολουθεί να παρέχει το δικαίωμα αυτό.
4. Τρίκυκλα που οδηγούνταν με άδεια οδήγησης κατηγορίας Β (λόγω μη χορήγησης της Β1) μετά την 19−1−2013 οδηγούνται με άδεια οδήγησης κατηγορίας Α (Α1 για ισχύ μικρότερη ή ίση των 15 kW ή Α για ισχύ μεγαλύτερη των 15 kW).

  • 5 μήνες μετά...
Δημοσ.

ρε παιδια  ποσο χρονων πρεπει να εισαι για να βγαλεις διπλωμα για 110 κυβικα μοτοσυκλετα και  ποσο  κοστιζη 

????? :huh:  :huh:  :huh:  :huh:  :huh:

Δημοσ.

Για να ρωτησω και εγω κατι :-D

Για να μπορω να οδηγαω μια ninza 250 τι κατηγοριας διπλωμα πρεπει να βγαλω? Επισης ποσο περιπου θα παει το μαλλι?

Υ.Γ Εχω ηδη διπλωμα αυτοκινητου νομιζω παιζει σημασια

Δημοσ.

Για να ρωτησω και εγω κατι :-D

Για να μπορω να οδηγαω μια ninza 250 τι κατηγοριας διπλωμα πρεπει να βγαλω? Επισης ποσο περιπου θα παει το μαλλι?

Υ.Γ Εχω ηδη διπλωμα αυτοκινητου νομιζω παιζει σημασια

A2 διπλωμα,300-350 ευρω full,χρειαζεσε εξοπλισμο για να δωσεις[δανεισου διαφορετικα παει ακριβα το θεμα].Δεν θα δωσεις σηματα ,απλα μηχανολογια μοτοσυκλετας[140 ευκολες ερωτησεις].

  • Like 1

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...