grigoris93 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Καλησπερα, αγορασα ενα laptop της Dell πριν απο 4 μηνες περιπου και εχω καποια προβληματα τον τελευταιο καιρο. Αργει να ανοιξει(κολλαει λιγο πριν βγει το μπλε φοντο που λεει περιμενετε στα windows 7), πολλες φορες μου βγαζει μηνυμα απο το antivirus(McAfee) οτι ο υπολογιστης μπορει να βρισκεται σε κινδυνο, ενω κολλαει και συχνα σε περιπτωσεις που εχω ανοιχτο τον firefox η οταν βλεπω καποια ταινια. Δοκιμασα να κανω scan για ιους οταν αρχισαν να συμβαινουν αυτα αλλα δεν βρηκε τιποτα. Ξαναδοκιμασα τις τελευταιες μερες και ποτε κολλαγε ο υπολογιστης με αποτελεσμα να τον κλεισω απο το κουμπι, ποτε μου εβγαζε blue screen. Καμια ιδεα τι μπορω να κανω?
Xristaras12 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 πες μας ποιο μοντελο ειναι αρχικα κατα δευτερον,το λαπτοπ ανοιγει τωρα; εστω και αν κολλαει.μπες κ κατεβασε το Hard disk sentinel Να δουμε την κατασταση του δισκου.
grigoris93 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Μέλος Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 http://www.mgmanager.gr/dell_inspiron_q15r_i5240m4gb500gbgt525m_1gbw7hp_5110062/el/pid/6682/ Aυτος ειναι. Ναι ανοιγει αλλα σκαλωνει ανα τακτα διαστηματα. Το προγραμμα μου βγαζει οτι το performance ειναι στο 100% αλλα το health στο 69%
Xristaras12 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 ωραια. κατα πασα πιθανοτητα ο δισκος ειναι η αιτια για τα κολληματα.Bad sectors δεν εχει; περιμενε κ καμια αλλη απαντηση βεβαια αλλα γνωμη μου ειναι οτι μιλας αυριο κιολας με τη dell για αλλαγη δισκου κ τελειωσες!
grigoris93 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Μέλος Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Και ενας φιλος μου που ειχα ρωτησει αυτο μου ειχε πει οτι μαλλον φταιει ο σκληρος. Απο τι μπορει να προκληθηκε ομως η βλαβη? Εχει 9 bad sectors.
Xristaras12 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 προβλημα του δισκου ειναι,συμβαινει αυτο. Ολοι παντοτε ευχομαστε να μην μας βγαλει bad sectors ο δισκος..Δυστυχως ειναι κατι που ουτε μπορεις να το προβλεψεις ουτε να το αποφυγεις αμα ειναι να γινει.. το μονο που εχεις να κανεις εσυ ΑΜΕΣΑ ειναι backup οσα πραγματα σε καινε!
grigoris93 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Μέλος Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Αρα δεν την γλιτωνω δυστυχως την ταλαιπωρια. Ευχαριστω πολυ φιλε!
bebis4 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2012 αν εχεισ εγγυηση on site ερχεται τεχνικος στο σπιτι οποτε δεν εχει ταλαιπωρια
xristoforos89 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Τι εννοεις εγγυηση on site? Τους καλεις στο 210.81.29.810 την Δευτερα. Τους αναφερεις το προβλημα κλπ κλπ, και την Τριτη θα ερθει σπιτι σου (on site) τεχνικος να σου αλλαξει τον δισκο.
grigoris93 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Ωραια!Ευχαριστω και παλι για τη βοηθεια παιδια!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα