Προς το περιεχόμενο

Nεαρος καταδιωξε και σκοτωσε διαρρηκτη στην Παιανια


MiDi_MiLiZ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τι λυση θες να προτεινω δηλαδη?

Μιλαμε για μια εν ψυχρω δολοφονια. Τι λυση θα μπορουσε να προτεινει ενας λογικος ανθρωπος?

Παραθετεις μια δολοφονια και μου ζητας να σου βρω λυση?

 

Πριν 20 χρονια δολοφονησε ενας τρελος τον θειο μου και τον κουμπαρο του με καραμπινα μερα μεσημερι στο χωριο μου, γιατι του εκαναν μαγια λεει και εχανε στο καζινο.

Αμα ειχα λυση για τις εν ψυχρω δολοφονιες, πιστεψε με θα την ειχα πει καπου.

Αρα υπαρχεις εδω για να μας υπενθυμιζεις οτι εχεις αποδεχτει το (συνηθες πλεον) φαινομενο σαν το σημερινο και οτι δεν πρεπει η αλλη πλευρα (των θυματων) να αμυνθει για να μη γινουμε φαρ ουεστ. Εμπρος λοιπον ας ανοιξουμε τα ποδια μας στους εγκληματιες, μην τυχον και χαλασει το image της κοινωνιας μας. Αν θελουν να δολοφονησουν δολοφονουν, δεν τρεχει και τιποτα. Τουλαχιστον δεν γιναμε φαρ ουεστ.

 

Ενδιαφερον, σας αφηνω να συνεχισετε απο εκει που ειχατε μεινει και τα λεμε αυριο-μεθαυριο στην επομενη δολοφονια απροστατευτου Ελληνα πολιτη για 50 ευρω η ενα γκατζετ η το σπιτι του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 809
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αρα υπαρχεις εδω για να μας υπενθυμιζεις οτι εχεις αποδεχτει το (συνηθες πλεον) φαινομενο σαν το σημερινο και οτι δεν πρεπει η αλλη πλευρα (των θυματων) να αμυνθει για να μη γινουμε φαρ ουεστ. Εμπρος λοιπον ας ανοιξουμε τα ποδια μας στους εγκληματιες, μην τυχον και χαλασει το image της κοινωνιας μας. Αν θελουν να δολοφονησουν δολοφονουν, δεν τρεχει και τιποτα. Τουλαχιστον δεν γιναμε φαρ ουεστ.

 

Ενδιαφερον, σας αφηνω να συνεχισετε απο εκει που ειχατε μεινει και τα λεμε αυριο-μεθαυριο στην επομενη δολοφονια απροστατευτου Ελληνα πολιτη για 50 ευρω η ενα γκατζετ η το σπιτι του.

 

Σε ξαναρωταω λοιπον, πως ακριβως αμυνεσαι σε μια εν ψυχρω δολοφονια στην μεση του δρομου, χωρις να κυκλοφορεις με τα εξασφαιρα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ξαναρωταω λοιπον, πως ακριβως αμυνεσαι σε μια εν ψυχρω δολοφονια στην μεση του δρομου, χωρις κυκλοφορεις με τα εξασφαιρα?

Πρωτον. Ισχυροτατη αστυνομευση σε ολη την Αθηνα.

Δευτερον αν το πρωτο ειναι μη πρακτικο. Καμερες παντου. Δοκιμασμενο εξω και με πολυ καλα αποτελεσματα στην προληψη

Τριτον και ιδανικοτερο. Συνδυασμος των παραπανω.

Τεταρτον. Αν δεν εχουμε τιποτα απο τα παραπανω, ΑΝΑΓΚΑΙΑ καποιοι πολιτες θα παρουν το νομο στα χερια τους. Κατ'εμε, καλα θα κανουν. Η οπλοφορια στο δρομο ειναι ακραια προφανως (το γεγονος της σημερινης δολοφονιας το παρεθεσα μπας και καταλαβουν μερικοι τι ωθει 24χρονους και αλλους στο να παρουν τον νομο στα χερια τους). Αλλα μεσα στο σπιτι σου, ναι και καραμπινα και οπλισμενη και τιναζεις μυαλα στον αερα αμα τον παρεις χαμπαρι εγκαιρα, χωρις κουβεντουλα με το δραστη.

 

Τουλαχιστον εγω προτεινα λυσεις πριν φτασω να απορριψω τα παντα. Εσυ?

 

Edit.

Δεν χρειαζεται να χαρακτηρισεις καποιον συγκεκριμενα για να γινεις εριστικος.

Ερχεσαι στο συγκεκριμενο thread μας "πετας" μια δολοφονια και μας λες μεσες ακρες οτι οσα λεγαμε 77 σελιδες ειναι ακυρα.

Και το επιβεβαιωσες με τον καλυτερο τροπο. Ποσταρες για να μου πεις οτι ειμαι εριστικος κι οταν σου ζητηθηκε μιση λυση για το ολο θεμα, απαντησες "δεν ξερω δεν απαντω, απλα δεν πρεπει να γινει αυτο!". Αρα η απαντηση σου στο "εριστικο" μου ποστ ηταν να με πληρωσεις με το ιδιο νομισμα, ουσιαστικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρα υπαρχεις εδω για να μας υπενθυμιζεις οτι εχεις αποδεχτει το (συνηθες πλεον) φαινομενο σαν το σημερινο και οτι δεν πρεπει η αλλη πλευρα (των θυματων) να αμυνθει για να μη γινουμε φαρ ουεστ. Εμπρος λοιπον ας ανοιξουμε τα ποδια μας στους εγκληματιες, μην τυχον και χαλασει το image της κοινωνιας μας. Αν θελουν να δολοφονησουν δολοφονουν, δεν τρεχει και τιποτα. Τουλαχιστον δεν γιναμε φαρ ουεστ.

 

Ενδιαφερον, σας αφηνω να συνεχισετε απο εκει που ειχατε μεινει και τα λεμε αυριο-μεθαυριο στην επομενη δολοφονια απροστατευτου Ελληνα πολιτη για 50 ευρω η ενα γκατζετ η το σπιτι του.

Συγγνώμη, ποιό θα ήταν το ιδανικό σενάριο για σένα στην περίπτωση που κάποιος εξέρχεται από το μαγαζί ή το γραφείο ή το αυτοκίνητό του; Καραμπίνα, σπρέι πιπεριού, το One Ring για να γίνεται αόρατος;

 

edit: απάντησες αλλά δε βλέπω στις πρώτες θέσεις της λίστας τα όπλα. Τα υπόλοιπα που προτείνεις τα ζητάμε όλοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ίδιος ο πιτσιρικάς, πάντως, δήλωσε πως τα όπλα δεν είναι λύση και ότι καλύτερα να τα αφήσουμε κλειδωμένα.

Μήπως να τον κάνουμε υπουργό Δημοσίας Τάξεως μετά από τέτοια δήλωση; Ή Δικαιοσύνης;

 

Για μισό, μήπως να κάνουμε τον δικηγόρο του; Χμμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρωτον. Ισχυροτατη αστυνομευση σε ολη την Αθηνα.

Δευτερον αν το πρωτο ειναι μη πρακτικο. Καμερες παντου. Δοκιμασμενο εξω και με πολυ καλα αποτελεσματα στην προληψη

Τριτον και ιδανικοτερο. Συνδυασμος των παραπανω.

Τεταρτον. Αν δεν εχουμε τιποτα απο τα παραπανω, ΑΝΑΓΚΑΙΑ καποιοι πολιτες θα παρουν το νομο στα χερια τους. Κατ'εμε, καλα θα κανουν.

 

Τουλαχιστον εγω προτεινα λυσεις πριν φτασω να απορριψω τα παντα. Εσυ?

 

 

Και το επιβεβαιωσες με τον καλυτερο τροπο. Ποσταρες για να μου πεις οτι ειμαι εριστικος κι οταν σου ζητηθηκε μιση λυση για το ολο θεμα, απαντησες "δεν ξερω δεν απαντω". Αρα η απαντηση σου στο εριστικο μου ποστ ηταν να με πληρωσεις με το ιδιο νομισμα.

 

Τα πρωτα τρια τα λεμε στις 77 σελιδες. Τουλαχιστον η μια πλευρα.

Η αλλη θελει να παρει τα οπλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως να τον κάνουμε υπουργό Δημοσίας Τάξεως μετά από τέτοια δήλωση; Ή Δικαιοσύνης;

 

Για μισό, μήπως να κάνουμε τον δικηγόρο του; Χμμ.

Όχι, αλλά μπορούμε να πάψουμε να μιλάμε για εκείνον όταν ο ίδιος έχει στόμα να πει την άποψή του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλα μεσα στο σπιτι σου, ναι και καραμπινα και οπλισμενη και τιναζεις μυαλα στον αερα αμα τον παρεις χαμπαρι εγκαιρα, χωρις κουβεντουλα με το δραστη.

 

To πρόβλημα με τέτοιες απόψεις είναι ότι ενώ και στις δυο περιπτώσεις χρειάζεσαι να σημαδέψεις, και στα μυαλά δηλαδή, αλλά και στα πόδια, η δεύτερη δεν συζητιέται, ούτε ως κουβεντούλα με τον συμφορουμίτη.

 

 

 

Όχι, αλλά μπορούμε να πάψουμε να μιλάμε για εκείνον όταν ο ίδιος έχει στόμα να πει την άποψή του.

Σαν να μην με κατάλαβες καθόλου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγγνώμη, ποιό θα ήταν το ιδανικό σενάριο για σένα στην περίπτωση που κάποιος εξέρχεται από το μαγαζί ή το γραφείο ή το αυτοκίνητό του; Καραμπίνα, σπρέι πιπεριού, το One Ring για να γίνεται αόρατος;

 

edit: απάντησες αλλά δε βλέπω στις πρώτες θέσεις της λίστας τα όπλα. Τα υπόλοιπα που προτείνεις τα ζητάμε όλοι.

Τη δολοφονια στο δρομο, οπως ειπα και παραπανω, δεν την παρεθεσα για κανενα αλλο λογο περα απο το να καταλαβουμε τι ωθει καποιους στο να παιρνουν το νομο στα χερια τους. Πχ 24χρονους. Καλα τα εν βρασμω ψυχης, αλλα ας το δουμε και λιγο βαθυτερα, πχ τα αιτια.

 

Μπουχτιζει ο κοσμακης απο αυτα τα γεγονοτα, και στο τελος εχει μια καραμπινα standby διπλα απτο κρεβατι και σε πρωτη ευκαιρια μπουμπουναει. Και δεν ειναι και πολυ εκτος πραγματικοτητας εδω που τα λεμε, αυτος που εχει μια καραμπινα διπλα απτο κρεβατι του.

 

Για εξω, στο δρομο, προσωπικα ακολουθω τη λυση να αποφευγω δυσκολες περιοχες της Αθηνας. Καποιες φορες ειναι αναποφευκτο ομως. Και για καποιους αλλους αναγκαιο καθημερινο κακο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν να μην με κατάλαβες καθόλου.

Μπορεί γιατί βλέπω και γιούρο. Κάντο πενηνταράκια, δεν πρόκειται να διαβάσω προηγούμενες σελίδες για να σε καταλάβω. Συμφωνείς ή όχι με τη δήλωση του τύπου; Να θυμίσω ότι σκότωσε έναν άνθρωπο εν βρασμω ψυχής χωρίς να απειλείται η ζωή του και λίγες μέρες μετά, τώρα που βλέπει τα πράγματα πιο ψύχραιμα, κάνει αυτές τις δηλώσεις, ενώ πολλοί κραυγάζουν για αλλαγή του νόμου ώστε να μπορούμε στη μια τσέπη να έχουμε το galaxy s3 και στην άλλη το όπλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 ...εγώ πάλι τον κόβω ότι τώρα που συνειδητοποίησε ότι πάει για χαράμισμα της μικρής και θλιβερής ζωούλας του, είναι έτοιμος μέχρι και community service σε μετανάστες να κάνει ώστε να πετύχει την ιδανικότερη εύνοια των δικαστών. Το δε στόμα του, το έχει καταπιεί αυτό του δικηγόρου του. Καμμιά τύψη, καμμιά σκέψη, κανένα μετάνιωμα, κανένας βρασμός, καμμιά ψυχή. Αλλά επειδή δεν νομίζω να μπορείς να αποδείξεις ότι μαλακίες λέω, τον σώζω (δεν τον κόβω). Όσο αντίστοιχα δεν μπορώ εγώ ν' αποδείξω ότι έχεις φάει τη φόλα, και μένουμε στις απόψεις. Καλό είναι όμως κι αυτό, να κυκλοφοράνε απόψεις έστω κι αναπόδεικτες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@ Ντη

 

Ακριβώς για την "παρεξήγηση" που γίνεται, είπα ότι "το κακό είναι ότι μιλάτε ίδια γλώσσα". Συμφωνώ ότι "το πρόβλημα είναι των ακροατών", αλλά όπως δέχτηκες κι εσύ κάπου "πρακτικά έχουν δίκιο". Ίσως να έπρεπε να λίγο διαφοροποιηθείς, "να βάλεις άλλο μπλουζάκι" που λέγαμε.. Ίσως, λέω. Κι αυτό όχι για να κάνεις τα γούστα αλλονών, αλλά γιατί η "διπλωματία", δεν κουβαλάει μόνο αρνητικά στοιχεία ως έννοια. Πχ ένα disclaimer "αλλά δεν συμφωνώ με τους άλλους που μπλαμπλα" (σα να λέμε να προσθέσεις στο μπλουζάκι "I'm not a destroyer" ξερωγώ) καλό είναι. Γενικά ότι μετά σκέψεως φροντίζει να μην οξύνει υπάρχοντα πάθη, καλό είναι. Η έλλειψή του είναι κακό όμως.

 

Mea Culpa ίσως, αλλά πιστεύω ότι η «διπλωματία» αρμόζει στους πολιτικούς. Η προσπάθεια υιοθέτησής της από τους τους απλούς ανθρώπους, θεωρώ ότι ότι οδηγεί τις περισσότερες φορές σε υποκρισία. Η επιλογή μου ως χαρακτήρας και τρόπος σκέψης - σωστός ή λάθος για τους πολλούς, αυτός είμαι, 43 χρόνια τώρα - είναι το να λέω τα πράγματα με το όνομα που καταλαβαίνω ότι έχουν. Θεωρώ ασήμαντο το αν τα λεγόμενά μου θα οξύνουν ή όχι τα πάθη, μπροστά στο να νιώσω κάποια στιγμή ότι κρύβομαι πίσω από το δάχτυλό μου.

 

1) Στο "αντίστροφό σου όμως παράδειγμα", θα διαφωνήσω. Ο λόγος είναι ότι η συντριπτική πλειονότητα των όσων εισέρχονται (παρανόμως) στη χώρα, δεν είναι εγκληματίες...δε θέλω να πιστέψω ότι ένας Πάκης με πτυχίο πανεπιστημίου συνεχίζει να είναι απλά Πάκης, άρα κι εγκληματίας για 'σένα -και δεν εννοώ να έχει εισέλθει Ελλάδα παράνομα)

 

2) Φεύγοντας από το παράδειγμα, δεν σου φταίνε οι αμόρφωτοι συνάνθρωποι που η μόνη μόρφωση που παίρνουν όταν μεγαλώνουν είναι να μεταναστεύσουν, έστω και λάθρα. Τα Δουβλίνα που τους κρατάνε μαντρωμένους εδώ σου φταίνε, οι πολιτικοί σου σου φταίνε, εσύ ο ίδιος σου φταις που δεν κάνεις περισσότερα για ν' αλλάξεις γενικά την εντός σου κατάσταση. Εσύ βέβαια ως άνθρωπος λες "βρε δε με νοιάζει που είναι ο άλλος αμόρφωτος, που είναι εξαθλιωμένος" και το υπογράφεις. Το να κλείνεις τα μάτια όμως, όσο κι αν υπογράφεις από κάτω, δεν σε δικιολογεί. Ούτε σε δικιολογεί να ζητήσεις να γίνεις Ισραήλ. Κι εκεί έρχεται το "περισσότερα προβλήματα φέρνει το τσουβάλιασμα από όσα νομίζεις πως λύνει". Όπως και το ότι η συμπτωματική θεραπεία δεν φέρνει λύσεις, σε σχέση με την καθόλου θεραπεία που έλεγες.

 

3) Περί "απροχώτητου", συμφωνώ μαζί σου, όσο συνεχίζει να είναι για 'σένα στο όριο που το έθεσες ώστε να βγεις στον δρόμο με την καραμπίνα. Δεκτό βέβαια το ότι για άλλον άλλο είναι το όριο, μόνο που δεν συμφωνώ στο ότι θα έπρεπε να είναι. Διότι δεν θέλει έτσι πολύ να κατεβούν τα όρια και να φτάσουμε στις καταστάσεις που φτάνουν "οι άλλοι ομόγλωσσοι"=με το που βλέπουν άλλη ράτσα, ορμάνε. Και, ξέρεις, το προηγούμενο από αυτό όριο, είναι που βλέπουν άλλη ράτσα και τους αποκαλούν εγκληματίες.

 

1) Η διαφορά μας εντοπίζεται στο τι θεωρεί ο ένας έγκλημα και τι ο άλλος. Είναι σεβαστή από πλευράς μου η άποψή σου ότι η παράνομη είσοδος σε μια χώρα, δεν είναι από μόνη της αρκετή για να χαρακτηρίσει αυτόν που τη διαπράττει «εγκληματία». Προσωπικά διαφωνώ (πόσο μάλλον, όταν και ο ίδιος ο νόμος, την παραβίαση των όσων ορίζει, «έγκλημα» την ονομάζει).

 

Το «όταν λες εγκληματία κάποιον, μόνο και μόνο επειδή παρέβη τον νόμο ενός κράτους, όσο κι αν αυτός ο νόμος ΕΧΕΙ σοβαρό έρεισμα -δεν διαφωνούμε- κάπου το χάνεις», δεν το αντιλαμβάνομαι. Αν «το χάνω», αποκαλώντας εγκληματία αυτόν που παραβαίνει το νόμο ενός κράτους - και μάλιστα ένα νόμο με πολύ σοβαρό έρεισμα - πότε θα μπορούσα να τον αποκαλέσω εγκληματία, χωρίς να κινδυνεύω να «το χάσω»; Όταν θα παρέβαινε το νόμο της ..ζούγκλας; Ή όταν θα παρέβαινε ...οτιδήποτε άλλο, αλλά όχι «νόμο», διότι τους νόμους δεν τρέχει και τίποτα αν τους παραβιάζουμε;

 

Όσο για τον «Πάκη», θα με εξέπληττε αν - μετά από όλα όσα έχω γράψει εδώ μέσα, τα οποία μου έχεις πει ότι διαβάζεις - πίστευες ότι χαρακτηρίζω και αξιολογώ τους ανθρώπους σύμφωνα με την εθνικότητά τους! Ότι, ας πούμε, θα μπορούσα αναφερόμενος στην οικογένεια της γυναίκας μου, ή έστω στους φίλους και γνωστούς που έχω εδώ που βρίσκομαι, να πω «Έλα μωρέ! Γεωργιανοί είναι...» (Επειδή λόγου χάριν, υπάρχουν Γεωργιανοί μαφιόζοι στην Ελλάδα...) Θα έπεφτα απ΄τα σύννεφα αν διαπίστωνα ότι πιστεύεις πως είμαι της θέσης: «Πάκης»=εγκληματίας (ειδικά εφόσον διευκρινίζεις ότι δε θα το έλεγα λόγω της παράνομης εισόδου στη χώρα). Απλώς δε θεωρώ ότι το «πτυχίο πανεπιστημίου» προσδίδει το οποιοδήποτε ελαφρυντικό σε κάποιον που παρανομεί. Είτε με, είτε χωρίς «πτυχίο», είτε αλλοδαπός είτε ημεδαπός, άπαξ και παρανόμησε, για μένα είναι το ίδιο αξιοκατάκριτος και υπόλογος.

 

2) Την αμορφωσιά, τα «Δουβλίνα» και τους πολιτικούς, δεν τα δημιούργησα, δεν τα «τάισα», ούτε τα εδραίωσα εγώ με τις επιλογές μου, φίλε. Άλλοι τα καθιέρωσαν και με υποχρέωσαν να ζω με μια βασανιστική «εντός μου» κατάσταση. Ούτε την ισχύ νοιώθω ότι έχω, ούτε την κύρια ευθύνη να τα ανατρέψω. Δεν έβαλα τελεία στη φράση «δε με νοιάζει που είναι ο άλλος αμόρφωτος, που είναι εξαθλιωμένος...». Η φράση είχε και συνέχεια: «...από τη στιγμή που θα επιχειρήσει να μου κάνει κακό». Εντοπίζεις τώρα τη σημασιολογική διαφορά που δημιουργεί η χρήση ένα κόμματος, σε σχέση με τη χρήση μιας τελείας; Δεν κλείνω τα μάτια μου λοιπόν, δεν ασχολούμαι με το τι συμβαίνει στο ...Ισραήλ και, το σημαντικότερο όλων, δεν αναζητώ κανενός είδους δικαιολογία. Συνεχίζω δε να υποστηρίζω την έστω και «συμπτωματική» θεραπεία - ή οποία μόνο «συμπτωματική» δεν είναι, ίσα ίσα που είναι και προσχεδιασμένη, έστω και εσφαλμένα (κατά την άποψη μερικών, όχι κατά τη δική μου) - απέναντι στην «καθόλου θεραπεία»

 

3) Δε με αφορούν, ούτε έχουν έστω και την ελάχιστη σχέση με το τι είμαι εγώ, «οι άλλοι ομόγλωσσοι» που βλέπουν άλλη ράτσα και τους αποκαλούν εγκληματίες. Πόσο μάλλον, αυτοί που βλέπουν άλλη ράτσα και ...ορμάνε. Να το πω άλλη μια φορά; Με αφορούν αυτοί που παρανομούν, ασχέτως ράτσας. Οι λαθρομετανάστες με ενοχλούν, αρχικά για λόγους ...αρχής: Δε γουστάρω ρε παιδί μου να γίνεται η χώρα μου ξέφραγο αμπέλι. Κάποιοι την άφησαν να γίνει και τους κατηγορώ γι' αυτό. Το ότι όμως το «ξέφραγο αμπέλι» είναι πλέον πραγματικότητα, δε σημαίνει ότι πρέπει και να συμφωνώ με αυτή.

 

Από 'κει και μετά όμως, το πρόβλημα επεκτείνεται και πέρα από τις προσωπικές μου αρχές. Μπορούμε να δούμε, όχι μέσα από ρατσιστικό πρίσμα, μια απλή πραγματικότητα;

 

- Η αύξηση των ατόμων που αποτελούν ένα σύνολο, συνεπάγεται και την αύξηση των επί μέρους «ποιοτήτων» - «καλών» και «κακών» - που το απαρτίζουν (Ακόμα και μέσω μιας υποτιθέμενης αύξησης των ...γεννήσεων, το ίδιο συμβαίνει).

 

- Αν αυξάνονταν μόνο οι «καλές» ποιότητες, δε θα υπήρχε κανένα πρόβλημα. Ακόμα και το κόστος των επιπλέον υποδομών οι οποίες θα απαιτούνταν για να τις υποστηρίξουν και να καλύψουν τις ανάγκες τους, αφενός θα ήταν δικαιολογημένο, αφετέρου θα επιστρεφόταν πολλαπλάσιο, από όσα θα πρόσφεραν μελλοντικά οι «καλές» ποιότητες στη δομή και τη λειτουργία του συνόλου αυτού.

 

- Αν, υποθετικά, υπήρχε τρόπος να μπαίνουν μόνο «καλοί», προσωπικά θα ήθελα τα σύνορα να είναι ανοιχτά και το πήγαινε έλα του κόσμου από χώρα σε χώρα, να μην περιορίζεται από τίποτα. Αυτό όμως, ακόμα και υποθετικά αν το πεις, ακούγεται ανεδαφικό. Η «ελεύθερη» διακίνηση πληθυσμών, εκ των πραγμάτων σημαίνει και είσοδο «κακών». Γι' αυτό και δεν πρέπει να είναι ελεύθερη, αλλά ελεγχόμενη αυστηρά. Για να γίνεται όσο το δυνατόν μεγαλύτερο «φιλτράρισμα».

 

- Την υποτιθέμενη αύξηση των γεννήσεων, ούτε μπορείς - εκτός αν υιοθετήσεις πρακτικές ...Κίνας - να την αποτρέψεις, ούτε και χρειάζεται, αν ο σκοπός σου είναι να περιορίσεις τις παραβατικές συμπεριφορές και να επιτυχείς μειωμένο ποσοστό «κακών» μέσα στην καινούργια «φουρνιά». Φαντάζομαι ότι δεν είναι δυσνόητο το γιατί. Στη χώρα μέσα γεννιούνται, κάτω από το νομοθετικό πλαίσιο του συγκεκριμένου κράτους μεγαλώνουν και, αν είσαι σοβαρό κράτος, μέσω της εκπαίδευσης που παρέχεις και των ηθικών αρχών που προωθείς, μπορείς εύκολα να διατηρήσεις σε χαμηλά επίπεδα το ποσοστό των «κακών» (πάντα θα υπάρχουν και τέτοιοι, αλλά γι' αυτό υπάρχουν και οι ποινές).

 

- Η ανεξέλεγκτη εισροή πληθυσμών όμως, επιβάλλεται να αποτραπεί, ή αν τελικώς δεν αποτραπεί, τουλάχιστον να αντιμετωπιστεί με συγκεκριμένο τρόπο. Ο τρόπος αυτός είναι η απέλαση. Γιατί επιβάλλεται η αντίδραση; Διότι δεν έχεις να κάνεις με ανθρώπους τους οποίους έχεις το περιθώριο και τη δυνατότητα να νουθετήσεις με τις αρχές σου ως κράτος εξ αρχής. Έχεις να κάνεις με ανθρώπους, οι οποίοι έχουν γεννηθεί σε τόπους όπου δε γνωρίζεις τι ισχύει, έχουν μεγαλώσει υπό νομοθετικό πλαίσιο πολύ διαφορετικό από το δικό σου και έχουν γαλουχηθεί με αρχές οι οποίες είναι πιθανότατα αντίθετες από αυτές που πρεσβεύεις εσύ (σίγουρο 100% δεν είναι, αλλά ακόμα και το ότι δεν το ξέρεις, είναι λογικό να σου δημιουργεί αμφιβολία). Πόσο μάλλον όταν, ενώ η διακίνηση πληθυσμών διέπεται από νόμους, βλέπεις ότι χιλιάδες ατόμων, τους γράφουν εκεί που δεν πιάνει μελάνι και μπαίνουν με τον τσαμπουκά τους. Το ότι ρισκάρουν να φάνε σφαίρα από κανένα τρελαμένο σκοπό, να πατήσουν νάρκη, ή στην καλύτερη περίπτωση να πάνε φυλακή επειδή παραβίασαν τα σύνορα, δε σε βάζει σε σκέψεις για το ότι είναι πολύ πιθανόν να ρισκάρουν και για άλλους λόγους, όπως άλλα εγκλήματα εντός της χώρας σου; (Συγνώμη, τα ...πρώτα τους εγκλήματα, αφού πρέπει ντε και καλά να δεχθούμε ότι η λαθραία είσοδος σε μία χώρα, δεν είναι έγκλημα...) Εντάξει, είναι «ταλαίπωροι», «πεινασμένοι» και «εξαθλιωμένοι», οπότε για λόγους «επιβίωσης» - όπως είπε κάποιος εδώ μέσα - αναλαμβάνουν αυτό το ρίσκο. Το ενδεχόμενο να αναλάβουν ανάλογο ρίσκο και μετά, πάλι για λόγους επιβίωσης (επειδή θα συνεχίσουν να είναι «ταλαίπωροι», «πεινασμένοι» και «εξαθλιωμένοι»), πως κρίνεις ότι πρέπει να αντιμετωπιστεί; Με το να ανοίξεις τα πόδια και απλώς να ελπίζεις ότι θα είσαι τυχερός, ή με το να το αποκλείσεις ακόμα και ως ενδεχόμενο, κλείνοντας και φρουρώντας αποτελεσματικά τα σύνορά σου και απελαύνοντας όσους, παρά τη φύλαξη βρήκαν τρύπα και μπήκαν;

 

Εγώ κρίνω ότι σωστότερη και αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση είναι η δεύτερη. Άλλος προτιμά αυτή των ανοιχτών ποδιών. Το είπα ξανά: Απόψεις...

 

Και δεν ξέρω αν εσύ έχεις χάσει κάποιον δικό σου ή οι απόψεις σου ήταν και είναι αυτές χωρίς να χρειαστεί να έχεις χάσει. Αυτό που σίγουρα ξέρω είναι ότι όταν περνάνε από χίλιες-δυο πούτσες οι περισσότεροι από τους λαθραίους για να φτάσουν εδώ, δεν θα σταματήσεις το κύμα τους με το να κυνηγήσεις με την καραμπίνα και να κλαδέψεις αυτόν που έφτασε "στο απροχώρητο" Κάνεις αυτό που νομίζεις ότι οφείλεις να κάνεις...αλλά λύση γιοκ. Οπότε μήπως να κοιτάμε για λύσεις και όχι για τί προτιμάμε;

 

Δεν πάω να σταματήσω το κύμα. Το κύμα οφείλει να το σταματήσει ο κρατικός μηχανισμός. Αν δηλώνει αδυναμία να το πράξει, ας παραιτηθεί και ας αναθέσει την ευθύνη σε άλλους, ικανότερους. Ή, σε τελική ανάλυση, ας κάτσει στ' αυγά του αδρανώντας όπως κάνει 20 χρόνια τώρα. Βαρέθηκα να απαιτώ να κάνει τη δουλειά του ο κρατικός μηχανισμός. Αγανάκτησα βλέποντας να επαναλαμβάνονται κάθε τρεις και λίγο, κρούσματα σαν αυτό στο Ρέντη, που πόσταρε ο MiDi_MiLiZ νωρίτερα. Αυτό που πάω να κάνω, είναι να προστατεύσω τον εαυτό μου, την οικογένειά μου και την περιουσία μου. Αν ο κρατικός μηχανισμός αδυνατεί, ή αδιαφορεί, θα το πράξω μόνος μου, με όποιο τρόπο μπορώ και - όπως υπενθύμισα και στον άλλο τον ξύπνιο λίγο πριν - με πλήρη επίγνωση των συνεπειών που θα υποστώ, με πλήρη ανάληψη των ευθυνών μου και με πλήρη αποδοχή της όποιας ποινής. Γενικότερη και ευρύτερη λύση, θα έπρεπε να απαιτούμε από το κράτος. Γι' αυτό του δίνουμε εξουσία. Λύση όμως στο πρόβλημα της απειλής του άμεσου κινδύνου που αντιμετωπίζει ο καθένας από μας, αν το κράτος δεν τη δώσει, πιστεύω ότι οφείλουμε να τη δώσουμε ο καθένας ξεχωριστά. Εσύ μπορεί το «κλάδεμα» με την καραμπίνα να μη το θεωρείς λύση. Εγώ το θεωρώ και λύση και εκδίκηση (την οποία δεν καταδικάζω απαραίτητα, αφού το αν είναι καταδικαστέα, είναι κατά τη γνώμη μου σε άμεση συνάρτηση με την απώλεια που υφίσταται ο καθένας) και παραδειγματισμό (του οποίου η αποτελεσματικότητα διαρκώς αμφισβητείται, αλλά εγώ βλέπω με τα μάτια μου εδώ που βρίσκομαι, ότι λειτουργεί αποτρεπτικά σε τεράστιο βαθμό).

 

Έχετε μεθυσμένους οδηγούς στην Ελλάδα wash; Έχετε. Τιμωρώντας τους μέσω ...point system και ψιλοπροστίμων, σταματήσατε να έχετε; Διότι εμείς εδώ σταματήσαμε. Δεν τους μειώσαμε, τους εξαφανίσαμε. Μόνο που εδώ, την πρώτη φορά που θα εντοπιστείς να οδηγείς μεθυσμένος πληρώνεις μια περιουσία και χάνεις το δίπλωμα για κάποιους μήνες, ενώ η δεύτερη είναι και η τελευταία σου, αφού το μενού εμπλουτίζεται και με φυλάκιση, με δια βίου αφαίρεση διπλώματος και - το πιο ωραίο; - με κατάσχεση του αυτοκινήτου. Δε συζητάμε για το πότε ξαναβλέπεις ήλιο, σε περίπτωση που «θερίσεις» κανένα φουκαρά. (Ρώτα με αν θέλεις δε, να σου πω τι συμβαίνει αν οδηγείς μεθυσμένος αυτοκίνητο άλλου, καθώς και τι περιμένει τον «άλλο» που σου το έδωσε...)

 

Έχετε πορτοφολάδες στην Ελλάδα bro; Έχετε. Με τον φόβο των 3-5 χρόνων φυλακής («κελί» εννοούμε...) που είναι η ποινή εδώ για το συγκεκριμένο παράπτωμα, μάντεψε αν έχουμε εμείς!

 

Ληστείες στο δρόμο; Εδώ, αυτό μεταφράζεται σε - εκτίσιμη - δεκάρα, οπότε...Α, μπα!

 

Ληστείες μετά φόνου; Είκοσι-γεια σας + κατάσχεση περιουσίας του δράστη (αν δεν έχει προσωπική, τότε της οικογένειάς του...) προς ισόβια «αποζημίωση» της οικογένειας του θύματος. Τι λες; Έχουμε;

 

Να μην αναλύσω όλο το ντόπιο ποινικό κώδικα, έτσι; Γράφω που γράφω σαν παλαβός, μη το ξεφτιλίσουμε και τελείως...

 

«μήπως να κοιτάμε για λύσεις και όχι για το τί προτιμάμε;»...

 

...Λύσεις βέβαια! Τη λύση που μπορεί να δώσει και θεωρεί αποτελεσματική ο καθένας, εφόσον αυτό που προτιμάμε (αποτελεσματική εφαρμογή των νόμων όπως γίνεται εδώ και λύση μέσω του νόμου και μόνο) αποτελεί κακόγουστο ανέκδοτο για την Ελλάδα.

 

...Παρ' όλο που λες "δεν υποστήριξα πως όλοι τους είναι....", στην πράξη, το αναιρείς. Όταν τσουβαλιάζεις με το "λαθρομετανάστες=παραβάτες=εγκληματίες". Διευκρινίζεις -ρωτώντας- "πού είναι πού δεν υπάρχουν καθίκια;". Παντού θα σου έλεγα. Η πλειονότητά τους δεν είναι κλέφτες, δεν είναι διαρρήκτες, δεν είναι φονιάδες. Και αφορούσε (αυτό που είχα πει), τους όσους χρυσαυγουλάδες (εγγεγραμμένους ή εκ απλής πεποιθήσεως) την πέφτουν αδιακρίτως σε ό,τι εμφανώς σκουρόχρωμο. Προφανώς δεν θα βρεις "αυτούς που ψάχνεις" στα σουαρέ και στο Μέγαρο Μουσικής ή στην Εκάλη και το Ψυχικό, αλλά όταν τσουβαλιάζεις τον τσιγαρολαθρέμπορο, τον φραουλοεργάτη, τον χαρτοκουτοκουβαλητή και τους τόσους άλλους με τον ναρκοσπρώχτη, τον πορτοφολά και τον μπουκαδόρο, προκύπτει πρόβλημα. Και άντε εσύ δεν πρόκειται να την πέσεις στους πρώτους προηγούμενους, όταν αναζητάς τους δεύτερους. Είσαι εξαίρεση όμως, κι αν δεν καταλαβαίνεις πόσο περισσότερο περιπλέκει τα πράγματα αυτό, ή αν δεν σ' ενδιαφέρει, είναι πρόβλημα.

 

Εγώ αναιρώ αυτά που λέω! Εγώ τσουβαλιάζω! Το «λαθρομετανάστες=παραβάτες=εγκληματίες» που λέω εγώ, σε τελική ανάλυση, έχει κάποια βάση. Το πρώτο μέρος της «εξίσωσης» δε φαντάζομαι να αμφισβητείται... το «λαθρομετανάστες=παραβάτες» εννοώ. Όσο για το δεύτερο,το «παραβάτες=εγκληματίες», έστω ότι παίρνει νερό, μια κι εγώ τη συγκεκριμένη παράβαση τη θεωρώ έγκλημα, ενώ κάποιοι άλλοι όχι. Το «παραβάτες=πιο πιθανοί μελλοντικοί εγκληματίες από τους μη παραβάτες», λόγω του ότι ήδη έχουν αποδείξει πως είναι διατεθιμένοι να αναλάβουν υψηλότατα ρίσκα και να υποστούν βαριές ποινές, παίρνει επίσης νερό; Κοινωνιολόγος δεν είμαι, ούτε ψυχολόγος. Την προσωπική μου εκτίμηση εκφράζω, η οποία είναι ότι δεν παίρνει ούτε σταγόνα. Ειδικός δεν είμαι είπαμε, αλλά ως μη ειδικός επίσης, υποστήριζω π.χ. εδώ και πάρα πολλά χρόνια, ότι ο φόβος της βαριάς ποινής λειτουργεί αποτρεπτικά για τον επίδοξο εγκληματία. Σύμφωνα με τους ειδικούς, λέω μαλακίες. Ξέρεις τι απαντώ στους ειδικούς; «Ελάτε εδώ που ζω τα τελευταία 5 χρόνια και θα μου πείτε ποιος λέει μαλακίες και ποιος όχι...»

 

Αυτό που λέω εγώ είναι τσουβάλιασμα, σε αντίθεση με το «παράνομος μετανάστης=νόμιμος μετανάστης=όλοι τα ίδια δικαιώματα και την ίδια αντιμετώπιση» το οποίο σαφώς και δεν είναι...εντάξει, πάσο!

 

Με τον τον τσιγαρολαθρέμπορο, προφανώς και έχω πρόβλημα. Εγώ ως φορολογούμενος επιβαρύνομαι τελικά, από τη λαθραία διακίνηση τσιγάρων. Με τον φραουλοεργάτη και τον χαρτοκουτοκουβαλητή, το πρόβλημά μου θα μπορούσε να περιορίζεται στο ότι μπήκε παράνομα στη χώρα, αν ήμουν διατεθειμένος να μη βλέπω μπροστά. Αυτό - λόγω φύσης μου - δε γίνεται όμως, οπότε είμαι υποχρεωμένος να εξετάσω το σε τι είναι πιθανόν να εξελιχθεί, όταν δε θα βρίσκει πλέον φραουλοχώραφα να εργαστεί, ή χαρτιά να κουβαλήσει. Το ενδεχόμενο λοιπόν να εξελιχθεί - για λόγους επιβίωσης, σύμφωνα με τη γνωστή καραμέλα - σε κλέφτη, ή ακόμα και φονιά, κάνει το πρόβλημά μου μαζί του να μη σταματά απλώς και μόνο στην παράνομη είσοδο στη χώρα. Για να προλάβω δε αυτό που πιθανώς μου 'ρχεται, σου λέω ότι βεβαίως και έχω το ίδιο πρόβλημα και με τον Έλληνα που μπορεί να εξελιχθεί για τους ίδιους ή άλλους λόγους, σε κλέφτη ή φονιά και ήδη, μόνο εξ αιτίας των όσων Ελλήνων έχουν κιόλας εξελιχθεί σε τέτοιους, ή πρόκειται να εξελιχθούν στο μέλλον, η χώρα αντιμετωπίζει σημαντικό πρόβλημα. Είναι ήδη αρκετοί και δε «χρειάζεται» άλλους. Με ποια λογική πρέπει να δίνει διαρκώς στο πρόβλημα την ευκαιρία να μεγαλώνει;

 

Τέλος, μια χαζή απορία (όχι από αυτές που έχουν οι χαζοί, από αυτές που όταν σου δημιουργούνται ...σε αφήνουν χαζό): Το γεγονός ότι εγώ είμαι εξαίρεση στον κανόνα που αναφέρεις, είναι που περιπλέκει τα πράγματα και το ότι δεν ανήκει στη λίστα των όσων μ' ενδιαφέρουν αυτή η «περιπλοκή», είναι πρόβλημα; Αν ναι, δηλώνω ένοχος. Στο μυαλό μου - ίσως και λόγω χαρακτήρα - ο αριθμός των όσων μ' ενδιαφέρουν είναι περιορισμένος, τα δε ενδιαφέροντά μου, μπαίνουν σε προσωπική λίστα προτεραιότητας.

 

 

1) "τολμάει γυναίκα να κυκλοφορήσει στο κέντρο της Αθήνας μόνη της μετά τις 12;". Δηλαδή τολμούσε να κυκλοφορήσει μόνη της πριν την δεκαετία του '90 ας πούμε...; Αστεία, όχι, μάλλον ΓΕΛΟΙΑ πράγματα...

 

2) Επίσης, κανένας μαχαιροβγάλτης δεν δικιολογείται για το μαχαιροβγάλσιμό του, "επειδή ήταν εξαθλιωμένος". Εδώ κατασκευάζεις πράγματα. Σόρι, αλλά.

 

1) Στην Ακαδημία Πλάτωνος πάντως, εξ ιδίας πείρας σου λέω ότι τόσο γυναίκα, όσο και ηλικιωμένος ή πιτσιρικάς, πλέον κωλώνει από τις εννιάμισι. Πριν από τη δεκαετία του '90 που λες, η πλατεία του Αγίου Γεωργίου στη γειτονιά αυτή, ήταν φωταγωγημένη όλη τη νύχτα και μέχρι και τις μεταμεσονύχτιες ώρες, ήταν γεμάτη ζωή και δραστηριότητα.

 

Σήμερα έχουν μείνει ανοιχτά δύο καφέ όλα κι όλα, το ένα εκ των οποίων είναι στέκι της τοπικής αλβανικής μαφίας και το άλλο στέκι Νιγηριανών νταβατζήδων.

 

Πριν από τρία μόλις χρόνια, σε αυτό των Νιγηριανών, στα 4-5 εξωτερικά τραπέζια κάθονταν κάμποσες παρέες «μπουμπούκια» και έκλειναν συμφωνίες με «πελάτες». Στο δρόμο, ακριβώς μπροστά στο καφέ αυτό, σταμάτησε ένα αυτοκίνητο, τα παράθυρα κατέβηκαν και από μέσα ξεπρόβαλαν κάννες που γάζωσαν καφενείο, τραπέζια, Νιγηριανούς, εκδιδόμενες, καθώς και ένα ...φαντασμένο περαστικό, κάτοικο της περιοχής, ο οποίος είχε τη φαεινή ιδέα να πάει για σουβλάκια στην ψησταριά της γειτονιάς του. Πως το είπανε να δεις; Α, ναι: «Σύγκρουση συμφερόντων μεταξύ Αλβανών και Νιγηριανών, για το ποιοι θα ελέγχουν την πορνεία στη γειτονιά». Λεπτομέρεια: Η ώρα ήταν εννέα το βράδυ... κάτι έλεγες για «αστεία και γελοία πράγματα»;

 

2) Τίποτα δεν κατασκευάζω φίλε! Από τη στιγμή που ο μαχαιροβγάλτης - αν τελικώς μπει στη φυλακή (βλέπεις δεν έχουμε και χώρο πλέον...) - βγαίνει ξανά, λες και το παράπτωμά του ήταν ότι ...παραβίασε stop, όχι μόνο δικαιολογείται, αλλά και ...δικαιώνεται. Το αν δικαιώθηκε ποτέ αυτός που πήρε τ' άντερά του αγκαλιά, ή η οικογένειά του - όσο μπορεί να υπάρξει δικαίωση για ένα τόσο μεγάλο κακό - είναι βέβαια λεπτομέρεια για κάποιους...

Επεξ/σία από deesnider
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πρωτα τρια τα λεμε στις 77 σελιδες. Τουλαχιστον η μια πλευρα.

Η αλλη θελει να παρει τα οπλα.

Η «άλλη πλευρά», λέει επίσης τα πρώτα τρία. Η διαφορά της με τη «μία πλευρά» είναι πως διαπιστώνει ότι, όχι εδώ και 77 σελίδες, αλλά εδώ και 20 χρόνια, όσο έντονα κι αν ζητάει να εφαρμοστούν τα πρώτα τρία, της «εφαρμόζουν» από τα τρία το μακρύτερο, οπότε καταλήγει στο τέταρτο, διότι ...κάποτε, κάποιος, κάτι πρέπει να κάνει.

 

Η πλευρά σου λοιπόν, ας μην πάρει τα όπλα. Δεν της το επιβάλλει κανένας. Η δική μου όμως, όχι μόνο θα τα πάρει - τι «θα»; τα έχει ήδη πάρει! - αλλά και δε θα της αλλάξει γνώμη και απόφαση κανείς. Ούτε η δική σου πλευρά, ούτε το ανύπαρκτο κράτος. Διότι, αν πρόσεξες, κάποιοι - και δεν αναφέρομαι στον 24χρονο, κάποιοι από 'δω μέσα εννοώ - δήλωσαν μεν ότι θεωρούν λογικό το να επιτρέπεται από το νόμο η χρήση όπλου εναντίων των εισβολέων, αλλά συμπλήρωσαν και ότι, ακόμα κι αν δεν επιτραπεί, θα το χρησιμοποιήσουν, όντας διατεθειμένοι να υποστούν τις συνέπειες του νόμου...

 

...για δες πόσο απλό ήταν τελικώς!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...