nikos21aek Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 @deesnider Από που είναι η γυναίκα σου; Κάπου θα το έχασα αυτό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
deesnider Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 @deesnider Από που είναι η γυναίκα σου; Κάπου θα το έχασα αυτό. Από τη Γεωργία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos21aek Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Από τη Γεωργία. Και πως δεν είναι παράνομη; Είσαι εσύ παράνομος; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
deesnider Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Και πως δεν είναι παράνομη; Είσαι εσύ παράνομος; Δε σε καταλαβαίνω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YiN Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 απόψεις Ωραιότατα όλα αυτά, με την μικρή διαφορά ότι το politically correct δεν περιορίζεται μόνο στις λέξεις όπως νομίζουν οι περισσότεροι εδώ, πάει και λίγο παρακάτω. Ξες, πχ. στην Αμερική όταν περνάει κάποιος συνέντευξη για δουλειά δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση να απαντήσει, αν τον ρωτήσουν πόσων ετών είναι (ερώτηση καίριας σημασίας αν είναι γυναίκα λόγω οικογένειας, παιδιών κτλ) ή σε ποιο θρήσκευμα ανήκει - αν ανήκει. Αντιστοίχως, στην Ελλάδα πολλοί δεν προσλαμβάνουν νόμιμους μετανάστες. Επειδή είναι αλλοδαποί. Και δεν μιλάμε για τις παρούσες συνθήκες, που η εύρεση εργασίας είναι ψύλλος στα άχυρα. Και μην μου απαντήσεις ότι εσύ δεν έχεις χρησιμοποιήσει τις λέξεις, γιατί το θέμα δεν είναι η μεμονωμένη περίπτωση αλλά η γενική συνήθεια - η οποία και περιθωριοποιεί. Και πάνω σε αυτό σημειώνω ότι αναγνωρίζω εκτεταμένα το πρόβλημα του μεταναστευτικού στην Ελλάδα. Αλλά ξες, όσο "αυτοί" είναι καθάρματα άλλο τόσο είναι και ο Έλληνας που τους στιβάζει στο κέντρο της Αθήνας τόσα χρόνια ανά 30άδες σε 30 τμ και καθαρίζει 4000 το μήνα. Δεοντολογικά και μόνο, λοιπόν, πριν τα βάλουμε με τους εξαθλιωμένους, ας τα βάλουμε με τη δική μας τη μαφία που υποθάλπτει και καλλιεργεί αυτό το γκέτο στο κέντρο της Αθήνας εδώ και χρόνια. Γιατί ωραία θα το σκοτώσεις το μ--νι που σου άνοιξε το σπίτι, αλλά συντομα θα αντικατασταθεί από άλλο. Από την δεκαετία του '90 που ανέφερες έως σήμερα, έχει έρθει ένας τεράστιος αριθμός μεταναστών - πολλοί από αυτούς νόμιμα. Σε περιόδους που η Ελλάδα δεν είχε το πρόβλημα που έχει τώρα και πριν το Δουβλίνο Ι και ΙΙ όπου η ΕΕ έβγαλε την ουρά της έξω από το μεταναστευτικό, πολλοί από αυτούς κατάφεραν να ενσωματωθούν και να δραστηριοποιηθούν. Ως εκ τούτου συχνότατα δεν είναι το ποιόν του ανθρώπου που τον οδηγεί στο έγκλημα, αλλά οι κοινωνικές συνθήκες. Τώρα, εσένα αυτό μπορεί να σου είναι παντελώς αδιάφορο, αλλά για όσους δεν είναι, φαντάζομαι δεν έχεις αντίρρηση να συνεχίσουμε να θεωρούμε προτεραιότητα και ουσιαστική λύση το κράτος δικαίου και την αλλαγή στην κωλοδομή που έχει αυτή η χώρα. Γιατί τα δίκαννα στα σπίτια είναι μία κάποια λύσις, αλλά πέρα από επικίνδυνη (για τους φλώρους του φόρουμ τουλάχιστον) είναι και εντελώς κοντόφθαλμη - τουτ'έστιν, συμπτωματική θεραπεία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Praetorianos Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Ως εκ τούτου συχνότατα δεν είναι το ποιόν του ανθρώπου που τον οδηγεί στο έγκλημα, αλλά οι κοινωνικές συνθήκες. Ώπα, αυτό είναι δίκοπο. Τουτέστιν, δεν μπορεί από τη μία να αναγνωρίζεις "ελαφρυντικά" στον λαθρομετανάστη που έκλεψε/σκότωσε/μπούκαρε γιατί τον οδήγησαν οι συνθήκες/γκετοποίηση/εξαθλίωση και να μην αναγνωρίζεις "ελαφρυντικά" στον (ω θεε) "τον μαλακα τον έλληνα" που ακούει λάθρο, του σηκώνεται η τρίχα κάγκελο και τους κυνηγάει με το τσεκούρι, ενώ παράλληλα μένει στην πλατεία Βικτωρίας. Κοινώς, δεν έπεσε ξαφνικά το IQ του 7% του ελληνικού εκλογικού σώματος σε μονοψήφιο επίπεδο overnight, κάποιες κοινωνικές συνθήκες ευθύνονται. Υποσημείωση ήταν αυτό γιατί ορισμένες φορές ξεφεύγουμε μονόπαντα στο θέμα "εξαθλίωση", φυσικά και συμφωνούμε σε ό,τι έγραψες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YiN Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Ώπα, αυτό είναι δίκοπο. Τουτέστιν, δεν μπορεί από τη μία να αναγνωρίζεις "ελαφρυντικά" στον λαθρομετανάστη που έκλεψε/σκότωσε/μπούκαρε γιατί τον οδήγησαν οι συνθήκες/γκετοποίηση/εξαθλίωση και να μην αναγνωρίζεις "ελαφρυντικά" στον (ω θεε) "τον μαλακα τον έλληνα" που ακούει λάθρο, του σηκώνεται η τρίχα κάγκελο και τους κυνηγάει με το τσεκούρι, ενώ παράλληλα μένει στην πλατεία Βικτωρίας. Κοινώς δεν έπεσε ξαφνικά το IQ του 7% του ελληνικού εκλογικού σώματος σε μονοψήφιο επίπεδο overnight, κάποιες κοινωνικές συνθήκες μπλέχτηκαν. Υποσημείωση ήταν αυτό γιατί ορισμένες φορές ξεφεύγουμε μονόπαντα στο θέμα "εξαθλίωση". Προφανώς και αναγνωρίζω την θέση και των δύο περιπτώσεων γι'αυτό και μιλάω για κρατική δομή. Αυτή, και μόνο, λύνει το πρόβλημα και από τις δύο μεριές. Και φυσικά αντιλαμβάνομαι και το πόσο δύσκολο είναι να συμβεί αυτό εδώ που βρισκόμαστε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Praetorianos Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 @YiN και σταματώ εδώ: Φυσικά και συμφωνούμε σε ό,τι έγραψες. Προφανώς και αναγνωρίζω την θέση και των δύο περιπτώσεων Και φυσικά αντιλαμβάνομαι και το πόσο δύσκολο είναι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
washcloud Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Δε σε καταλαβαίνω... Λογικά "εννοεί" : "-α, αν είναι Γεωργιανή+δεν είναι παράνομη=δεν είναι Ελλάδα, => μήπως τότε δεν βρίσκεστε Ελλάδα αλλά Γεωργία=είσαι εσύ "παράνομος" ; Κλείνει δηλαδή ρητορικώς χιουμοριστικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Toufas Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Οχι δεν ειναι παρανομος εκει ουτε ηταν παρανομη η γυναικα του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
deesnider Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Ωραιότατα όλα αυτά, με την μικρή διαφορά ότι το politically correct δεν περιορίζεται μόνο στις λέξεις όπως νομίζουν οι περισσότεροι εδώ, πάει και λίγο παρακάτω. Ξες, πχ. στην Αμερική όταν περνάει κάποιος συνέντευξη για δουλειά δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση να απαντήσει, αν τον ρωτήσουν πόσων ετών είναι (ερώτηση καίριας σημασίας αν είναι γυναίκα λόγω οικογένειας, παιδιών κτλ) ή σε ποιο θρήσκευμα ανήκει - αν ανήκει. Αντιστοίχως, στην Ελλάδα πολλοί δεν προσλαμβάνουν νόμιμους μετανάστες. Επειδή είναι αλλοδαποί. Και δεν μιλάμε για τις παρούσες συνθήκες, που η εύρεση εργασίας είναι ψύλλος στα άχυρα. Δεν ανήκω σ' αυτούς που νομίζουν ότι το politically correct περιορίζεται μόνο στις λέξεις και, ως εκ τούτου, πιστεύω ότι αυτό το δεδομένο δε με αγγίζει. Απέχω χιλιάδες χιλιόμετρα, ακόμα κι από 'κείνους που κατανοούν μεν ότι «πάει και λίγο παρακάτω», άρχισαν να «βαδίζουν» σύμφωνα μ' αυτό δε, όταν έγινε - λαϊκιστί - της μόδας, σκεπτόμενοι το «τι θα πει ο κόσμος». Δε γνωρίζω τι συμβαίνει στην Αμερική, αλλά αυτό που λες ότι ισχύει στις συνεντεύξεις (η μη υποχρέωση να απαντήσει ο υποψήφιος σε ερωτήσεις όπως αυτές που αναφέρεις) πολύ καλώς ισχύει κατ' εμέ. Δεν έχω υπάρξει εργοδότης στην Ελλάδα, γνωρίζω πολύ καλά ότι πολλοί εργοδότες δεν προσλαμβάνουν ούτε νόμιμους μετανάστες και είμαι κάθετα αντίθετος στην πρακτική αυτή. όσο "αυτοί" είναι καθάρματα άλλο τόσο είναι και ο Έλληνας που τους στιβάζει στο κέντρο της Αθήνας τόσα χρόνια ανά 30άδες σε 30 τμ και καθαρίζει 4000 το μήνα. Δεοντολογικά και μόνο, λοιπόν, πριν τα βάλουμε με τους εξαθλιωμένους, ας τα βάλουμε με τη δική μας τη μαφία που υποθάλπτει και καλλιεργεί αυτό το γκέτο στο κέντρο της Αθήνας εδώ και χρόνια. Είδες να γράφω πουθενά ότι δεν είναι κάθαρμα ο Έλληνας που κάνει αυτό που λες; Καθίκι του κερατά είναι και θα ήθελα να αντιμετωπίζει πολύ αυστηρές ποινές. Είδες να καταφέρομαι πουθενά, εναντίον όλων των αλλοδαπών και να τσουβαλιάζω νόμιμους και παράνομους μαζί; Η ένστασή μου στα παραπάνω λεγόμενά σου, βρίσκεται σε ένα μόνο σημείο: αυτό της «δεοντολογικής» προτεραιότητας που υποτίθεται ότι πρέπει να εφαρμόζεται, ώστε να κατηγορούμε και να διώκουμε ως κράτος, πρώτα τους μεν (όποιοι κι αν είναι αυτοί) και ύστερα τους δε (όποιοι κι αν είναι αυτοί). Όσο αξιοκατάκριτος είναι από την πλευρά του, ο Έλληνας που «στοιβάζει 30άδες ατόμων σε 30 τ.μ.» (συγκεκριμένο αδίκημα), άλλο τόσο αξιοκατάκριτος είναι και ο αλλοδαπός που εισέρχεται λαθραία σε μια χώρα (διαφορετικό, αλλά επίσης συγκεκριμένο αδίκημα). Εγώ είμαι της άποψης ότι πρέπει να «τους παίρνει και να τους σηκώνει» - αναφέρομαι με σχήμα λόγου, στην επιθυμία μου για αμείλικτη εφαρμογή του νόμου και επιβολή των ποινών που ορίζει - την ίδια στιγμή και τους μεν και τους δε. Δε βλέπω γιατί πρέπει να γίνεται διάκριση υπέρ της μίας πλευράς. Είναι κρίμα και λυπηρό το γεγονός ότι κάποιοι είναι εξαθλιωμένοι, αλλά δεν τους εξαθλίωσε το ελληνικό κράτος, ούτε όφειλε να τους υποδεχθεί με ανοιχτές αγκάλες, έχοντας έτοιμες όλες τους τις ανέσεις, ώστε να οφείλει να κάνει διακρίσεις υπέρ τους. Παραβίασαν τα σύνορα της χώρας, αυτό μπορεί να γίνει κατανοητό και να αξιολογηθεί αντικειμενικά και ρεαλιστικά; Πρόκειται για σοβαρότατο αδίκημα και ως τέτοιο οφείλει το κράτος να το αντιμετωπίζει. Το είπα και πριν: Όποιος παρανομεί, πρέπει να υφίσταται τις συνέπειες του νόμου, με την ίδια αμεσότητα και αυστηρότητα. Όταν λέω δε «όποιος», εννοώ «όποιος κι αν είναι αυτός», ημεδαπός ή αλλοδαπός, εξαθλιωμένος ή καλοζωισμένος ...όλοι! Από την δεκαετία του '90 που ανέφερες έως σήμερα, έχει έρθει ένας τεράστιος αριθμός μεταναστών - πολλοί από αυτούς νόμιμα.......πολλοί από αυτούς κατάφεραν να ενσωματωθούν και να δραστηριοποιηθούν. Με όσους μπήκαν στη χώρα νόμιμα δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα και το έχω δηλώσει επανειλημμένως. Όσοι δε - από τους νόμιμα ευρισκόμενους στη χώρα - κατάφεραν να ενσωματωθούν και να δραστηριοποιηθούν, αξίζουν ένα μεγάλο «μπράβο». Σε αυτούς όμως που μπαίνουν στη χώρα παράνομα - ακολουθεί καθαρά προσωπική άποψη και θέση, αφού ούτε είμαι, ούτε θα ήθελα να είμαι νομοθέτης - δεν αναγνωρίζω καν το δικαίωμα να έχουν την ευκαιρία να ενσωματωθούν και να δραστηριοποιηθούν. Από τη στιγμή που η παρουσία κάποιου σε μία χώρα ξεκινάει παραβατικά (λαθραία είσοδος), για 'μένα πρέπει να φεύγει όπως ήρθε: Με τσαμπουκά. Αυτό σημαίνει συντεταγμένη πολιτεία, νομοθετικό πλαίσιο και εφαρμογή των νόμων. Αν κάποιος νομίζει ότι σημαίνει κάτι άλλο, νομίζει λάθος... Ως εκ τούτου συχνότατα δεν είναι το ποιόν του ανθρώπου που τον οδηγεί στο έγκλημα, αλλά οι κοινωνικές συνθήκες. Τώρα, εσένα αυτό μπορεί να σου είναι παντελώς αδιάφορο, αλλά για όσους δεν είναι, φαντάζομαι δεν έχεις αντίρρηση να συνεχίσουμε να θεωρούμε προτεραιότητα και ουσιαστική λύση το κράτος δικαίου και την αλλαγή στην κωλοδομή που έχει αυτή η χώρα. Γιατί τα δίκαννα στα σπίτια είναι μία κάποια λύσις, αλλά πέρα από επικίνδυνη (για τους φλώρους του φόρουμ τουλάχιστον) είναι και εντελώς κοντόφθαλμη - τουτ'έστιν, συμπτωματική θεραπεία. Πόσες φορές - και πόσο πιο απλά - πρέπει να το πω; Δε με απασχολεί αν κάποιος οδηγείται στο έγκλημα λόγω του κακού χαρακτήρα του, λόγω των κοινωνικών συνθηκών, ή λόγω της μαλακίας που τον δέρνει αλύπητα. Θα με απασχολούσε - και θα όφειλε να με απασχολεί - αν ήμουν δικαστής. Από τη στιγμή όμως που είμαι υποψήφιο θύμα, αυτό που με απασχολεί είναι να προστατευτώ και να αμυνθώ απέναντι στην ενδεχόμενη δράση του εγκληματία εναντίον μου. Το τι τον οδήγησε να με κλέψει/σφάξει ή ότι άλλο, συγνώμη αλλά δεν είναι ούτε καν τελευταίο στη λίστα των σημαντικών. Το μόνο σημαντικό είναι να αποτρέψω τη δράση αυτή. Αν δε, τελικώς δεν προλάβω ή δε μπορέσω να την αποτρέψω και έχω την ατυχία να κλάψω για κάποιο δικό μου άνθρωπο που πήγε χαμένος εξ αιτίας αυτής της δράσης, πριν καν το δάκρυ στεγνώσει, θα κάνω τα αδύνατα δυνατά προκειμένου να βρω και να στείλω στο διάολο αυτόν που το προξένησε αυτό. Είτε με τουφέκι, είτε με τα χέρια, είτε με τα δόντια. Μακάρι να μη βρεθώ ποτέ στη θέση του θύματος διάρρηξης και ληστείας. Ποιος θα ήθελε άλλωστε να βρεθεί; Μακάρι, αν τελικώς βρεθώ, να μπορέσει να με προστατεύσει η αστυνομία, συλλαμβάνοντας και τιμωρώντας το δράστη. Το σίγουρο είναι ότι δε θα το ρισκάρω. Θα είμαι έτοιμος, προκειμένου να κάνω ότι μπορώ, αν η αστυνομία αποδείξει για άλλη μια φορά την ανοργανωσιά και την αδυναμία της. Αν φυσικά το κακό δεν περιοριστεί σε υλικές απώλειες, αλλά προχωρήσει και σε απειλή/τραυματισμό/θάνατο δικού μου ανθρώπου, δε θα περιμένω καμία αστυνομία. Εκεί θα είναι «όποιος το βρει πρώτος το καθίκι». Προφανώς και δεν έχω καμιά αντίρρηση στο να συνεχίσει ο καθένας να θέτει τις δικές του προτεραιότητες και να ελπίζει/προσπαθεί για το κράτος δικαίου και την αλλαγή στην κωλοδομή που έχει αυτή η χώρα. Υποθέτω ότι μπορώ κι εγώ να θέτω τις δικές μου. Όχι για άλλο λόγο, απλώς διότι κατά τη διάρκεια της πάλης σας για να αλλάξουν οι «κωλοδομές» και να εδραιωθεί το «κράτος δικαίου», χάνεται κόσμος κι εγώ δεν είμαι διατεθειμένος να αφήσω δικό μου κόσμο να χαθεί, για το χατήρι του κάθε εξαθλιωμένου. Χίλιες φορές μια, ακόμα και συμπτωματική όπως τη χαρακτηρίζεις - δε συμφωνώ, αλλά έστω ότι είναι έτσι - θεραπεία, παρά καμία θεραπεία. Όπως είπα και νωρίτερα: Απόψεις... Λογικά "εννοεί" : "-α, αν είναι Γεωργιανή+δεν είναι παράνομη=δεν είναι Ελλάδα, => μήπως τότε δεν βρίσκεστε Ελλάδα αλλά Γεωργία=είσαι εσύ "παράνομος" ; Πέρα από τη πλάκα όμως, αν όντως κάποιος πιστεύει ότι δε μπορεί ένας/μία Γεωργιανός/ή (εν προκειμένω) να βρίσκεται νόμιμα στην Ελλάδα (επίσης εν προκειμένω), ακόμα κι αν δεν είναι μέλος ελληνικής οικογένειας (π.χ. σύζυγος Έλληνα), δεν είναι πληροφορημένος σωστά. Μια χαρά νόμιμα μπορεί να βρίσκεται στην Ελλάδα, π.χ. - όπως συνέβη με τη σύζυγό μου - μετά από πρόσκληση Έλληνα εργοδότη, για λογαριασμό του οποίου πρόκειται να εργαστεί. Η διαφορά είναι ότι παρέχεται άδεια διαμονής και εργασίας συγκεκριμένης χρονικής ισχύος, η οποία αφενός μεν ανανεώνεται κατόπιν αιτήματος του εργοδότη (εφόσον αυτός επιθυμεί να συνεχίσει ο προσκληθείς να εργάζεται για λογαριασμό του και μετά το πέρας της αρχικής σύμβασης), αφετέρου δε, διακόπτεται άμεσα, αν η εργασιακή σχέση λήξει. Οχι δεν ειναι παρανομος εκει ουτε ηταν παρανομη η γυναικα του. Αυτό! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
washcloud Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Αν φυσικά το κακό δεν περιοριστεί σε υλικές απώλειες, αλλά προχωρήσει και σε απειλή/τραυματισμό/θάνατο δικού μου ανθρώπου, δε θα περιμένω καμία αστυνομία. Εκεί θα είναι «όποιος το βρει πρώτος το καθίκι». ...το κακό στην περίπτωσή σου Ντη, είναι ότι παρηχεί κατά πολύ η γλώσσα που μιλάς, με την γλώσσα όσων ψάχνουν να βρουν καθίκια α) χωρίς να έχει φτάσει το πράγμα στο απροχώρητο β) εκεί που καν δεν υπάρχουν καθίκια. Κακό το λέω, διότι μιλάτε ίδια γλώσσα, αλλά με διαφορετικό περιεχόμενο, και δυστυχώς αυτό που μένει εντονότερο ως εντύπωση, είναι η εικόνα της παρήχησης (...κάτι σαν να έχεις βγει για βόλτα στα Εξάρχεια μετά από διάβασμα για το PhD σου φορώντας μπλουζάκι "DESTROY" διότι θεωρείς γαμάτο το ντηζάιν του, την ίδια στιγμή που στην ίδια περιοχή τα σπάνε "αναρχικοί"). Κατά τ' άλλα βέβαια, ο άλλος μπορεί να φοράει κουκούλα, κι εσύ να κρατάς τσουβάλι, κι όσο κι αν υπάρχει και σ΄αυτή τη φάση διαφορά, το τσουβάλιασμα φέρνει περισσότερα κακά απ' όσα νομίζεις πως αποτρέπει. Κι ένα χαρακτηριστικό από αυτά, είναι το να χτυπάς το σαμάρι για κάτι που άλλο είναι που σου φταίει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
deesnider Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 ...το κακό στην περίπτωσή σου Ντη, είναι ότι παρηχεί κατά πολύ η γλώσσα που μιλάς, με την γλώσσα όσων ψάχνουν να βρουν καθίκια α) χωρίς να έχει φτάσει το πράγμα στο απροχώρητο β) εκεί που καν δεν υπάρχουν καθίκια. Κακό το λέω, διότι μιλάτε ίδια γλώσσα, αλλά με διαφορετικό περιεχόμενο, και δυστυχώς αυτό που μένει εντονότερο ως εντύπωση, είναι η εικόνα της παρήχησης (...κάτι σαν να έχεις βγει για βόλτα στα Εξάρχεια μετά από διάβασμα για το PhD σου φορώντας μπλουζάκι "DESTROY" διότι θεωρείς γαμάτο το ντηζάιν του, την ίδια στιγμή που στην ίδια περιοχή τα σπάνε "αναρχικοί"). Κατά τ' άλλα βέβαια, ο άλλος μπορεί να φοράει κουκούλα, κι εσύ να κρατάς τσουβάλι, κι όσο κι αν υπάρχει και σ΄αυτή τη φάση διαφορά, το τσουβάλιασμα φέρνει περισσότερα κακά απ' όσα νομίζεις πως αποτρέπει. Κι ένα χαρακτηριστικό από αυτά, είναι το να χτυπάς το σαμάρι για κάτι που άλλο είναι που σου φταίει. Ένα ένα με τη σειρά: Εγώ επιλέγω να μιλώ με ένα συγκεκριμένο τρόπο, χρησιμοποιώντας τις λέξεις και τις εκφράσεις εκείνες, οι οποίες πιστεύω ότι αποδίδουν ακριβέστερα το νόημα των όσων σκέπτομαι και πιστεύω και οι οποίες περιγράφουν συγκεκριμένες καταστάσεις, συμπεριφορές, επιλογές και συγκεκριμένα πρόσωπα. Κάποιος άλλος πιθανώς χρησιμοποιεί τις ίδιες λέξεις και εκφράσεις, επιχειρώντας να τις επιβάλει ως ορισμούς των εννοιών που θα ήθελε να έχουν οι λέξεις και οι εκφράσεις αυτές. Παράδειγμα: - Εγώ, αναφερόμενος σε αυτούς που διαπράττουν εγκλήματα, χρησιμοποιώ τη λέξη «εγκληματίες». - Κάποιος άλλος, ενώ αναφέρεται σε μια ολόκληρη κοινωνική ομάδα - η οποία, όπως και κάθε άλλη, πιθανότατα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και εγκληματίες - χρησιμοποιεί επίσης τη λέξη «εγκληματίες», χαρακτηρίζοντας ολόκληρη την κοινωνική ομάδα. Αν όσοι ακούσουν και τους δυο μας να μιλάμε, πουν ότι μιλάμε την ίδια γλώσσα, πρακτικά έχουν δίκιο. Αν όμως δε μπορούν να διακρίνουν το ποιος απ' τους δυο μας, χρησιμοποιώντας τις συγκεκριμένες λέξεις, αναφέρεται στο πραγματικό τους νόημα, λυπάμαι αλλά το πρόβλημα είναι των ακροατών, όχι δικό μου. Αντίστροφο παράδειγμα: - Εγώ, αναφερόμενος σε αυτούς που διαπράττουν εγκλήματα, χρησιμοποιώ τη λέξη «εγκληματίες». - Κάποιος άλλος, ενώ επίσης αναφέρεται σε αυτούς που διαπράττουν εγκλήματα, χρησιμοποιεί λέξεις όπως «κατατρεγμένοι», «ταλαίπωροι», «εξαθλιωμένοι» και γενικώς, όποια άλλη λέξη θες, εκτός από αυτή που πραγματικά περιγράφει τη συγκεκριμένη πράξη. Κατ' επιλογήν του ουσιαστικά, δίνει μεγαλύτερη σημασία και θεωρεί σημαντικότερο το «τι οδήγησε τον κατατρεγμένο/ταλαίπωρο/εξαθλιωμένο στο να διαρρήξει/ληστέψει/σκοτώσει», από το γεγονός ότι «ένας άνθρωπος ο οποίος δεν έφερε καμία ευθύνη για τον κατατρεγμό/την ταλαιπωρία/την εξαθλίωση κάποιου, κατέληξε θύμα διάρρηξης/ληστείας/δολοφονίας, με δράστη αυτόν τον "κάποιο"». Είπα και νωρίτερα: Αν ο άλλος είναι δικαστής, θεωρώ λογικό - και υποχρέωσή του μεταξύ άλλων - να σκέφτεται και με αυτό τον τρόπο. Εγώ, ως καθημερινός άνθρωπος και πιθανό υποψήφιο θύμα αυτού του «κάποιου», σκέφτομαι, μιλώ και πράττω διαφορετικά. Αν τελικώς αυτό που μένει εντονότερο ως εντύπωση, είναι η εικόνα της παρήχησης, τι να πω; Ασ' τη να μένει. Όσοι είναι εις θέσιν να καταλάβουν ποιος μιλάει και να τον διαχωρίσουν από αυτόν που «βήχει», εμένα μου είναι αρκετοί... Παρεμπιπτόντως, το «απροχώρητο» μπορεί να ερμηνευθεί διαφορετικά από τον καθένα. Για κάποιους, δε θα έχει φτάσει το πράγμα στο απροχώρητο, αν δεν έχει σημειωθεί τουλάχιστον ένα κρούσμα εγκληματικής ενέργειας σε κάθε σπίτι. Για άλλους, δε θα έχει φτάσει το πράγμα στο απροχώρητο αν - ακόμα και δεδομένης της παραπάνω περίπτωσης - υπάρχει έστω και ένας επιζών σε κάθε σπίτι. Για κάποιους άλλους, το «απροχώρητο» μπορεί να είναι απλώς το κρούσμα στο σπίτι του γείτονά τους και ο φόβος της πιθανότητας να είναι εκείνοι τα επόμενα θύματα. Σε κάθε περίπτωση πάντως, διαφωνώ κάθετα με το ότι πρέπει να φτάσει το πράγμα στο - όποιο - απροχώρητο, προκειμένου να είμαι σε επιφυλακή. Διότι, όπως ξέρεις πολύ καλά, δεν είναι λίγες οι φορές που το «απροχώρητο» δεν έχει επιστροφή. Άντε και αγόρασες ξανά την τηλεόραση ή το laptop που σου έκλεψαν. Άντε και κατάφερες ξανά να βάλεις πέντε φράγκα στη άκρη για μια δύσκολη στιγμή. Για το άνθρωπο όμως που έχασες, τι σκοπεύεις να κάνεις; Κλωνοποίηση; Κλείνω με τρεις ερωτήσεις: 1) Πού ακριβώς βρίσκεται το «εκεί που δεν υπάρχουν καν καθίκια»; Στο χώρο των λαθρομεταναστών; (πρόσεξε: δεν υποστήριξα πριν, ούτε και υποστηρίζω τώρα, ότι είναι όλοι τους εν δυνάμει κλέφτες ή φονιάδες - παράνομοι είναι από τη στιγμή που μπήκαν λαθραία, αυτό το κλείσαμε - αλλά είναι ο χώρος τους, αυτός από τον οποίο απουσιάζουν τα καθίκια; ) Βάζω το συγκεκριμένο χώρο στην ερώτησή μου, διότι σε αυτόν αναφέρθηκα εκτενώς, στα διάφορα posts μου. 2) Αυτός που στην προκειμένη περίπτωση κρατάει τσουβάλι και τσουβαλιάζει, είμαι εγώ; Μήπως είναι εκείνοι που εξισώνουν τους νόμιμους με τους παράνομους μετανάστες; Μήπως είναι εκείνοι που δίνουν ελαφρυντικά στον κάθε εγκληματία με το σκεπτικό ότι «η πουτάνα η ...κενωνία τον οδήγησε εκεί» (αρκεί να είναι αλλοδαπός), ενώ παράλληλα χαρακτηρίζουν φασίστα και ρατσιστή τον υφιστάμενο την επίθεση του «εξαθλιωμένου» μαχαιροβγάλτη, αν τολμήσει να διαμαρτυρηθεί και να απαιτήσει προστασία από την πολιτεία; 3) Ποιο είναι το «σαμάρι» που χτύπησα εγώ, αντί να χτυπήσω το κάτι άλλο που μου φταίει; (και ποιο είναι τελικώς αυτό το «κάτι άλλο»; μπας και καταλάβω τι πραγματικά μου φταίει, τελικώς...) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
insomniaK Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Deesnider, τα λες πολύ σωστά. Διάβασε όλα τα μηνύματα σου από προχθές μέχρι σήμερα, έχεις κάνει τριπλό αξέλ. Στο τελευταίο προς τη Yin, λες πως θες να εφαρμόζεται ο νόμος. Άστο καλό, ρηξικέλευθη η πρόταση σου, κανείς μας δεν την είχε σκεφτεί μέχρι σήμερα, ούτε καν ο ίδιος ο νομοθέτης. Και επειδή θες να εφαρμόζεται ο νόμος σε όλους και σε κάθε περίπτωση, και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και επειδή θεωρείς σκοτώνοντας οτι μπορείς να υπερασπιστείς αυτά που πιστεύεις/αγαπάς/κλπ (ελπίζω να μην το πάρεις κι αυτό πίσω, πρόσεξε σε ποιο θέμα συμμετέχεις), θα ήθελα να σε ενημερώσω πως για το φόνο, ο νόμος είναι ξεκάθαρος και ο νομικός μας πολιτισμός έχει ισχυρές βάσεις, η συγκεκριμένη πράξη επισύρει συγκεκριμένη ποινή, την ξέρεις ήδη, η απόφαση είναι δική σου και τα υπόλοιπα που αναφέρεις είναι δικαιολογίες, κυρίως προς τον εαυτό σου. Πίστεψε τες, σκότωσε, αλλά φρόντισε να μη γεμίσει ο κόσμος κακομοίρηδες του πληκτρολογίου που να επικροτούν την πράξη σου και να ζητούν την αθώωση σου ή να εκφράζονται με ηλίθια συνθήματα, όπως το "ένας λιγότερος" κλπ κλπ. Επομένως, το κλείσαμε το θέμα: εσύ θα σκοτώσεις γνωρίζοντας ήδη τις επιπτώσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dakonblackblade Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Άντε να ρίξω και εγώ μια ταφόπλακα και ας μην έχω διαβάσει τίποτα εδώ μέσα. Τι ορίζει ο νόμος? Το αυτό για όλους. Δεν σας αρέσει ο νόμος? Παλέψτε να αλλάξετε το νόμο , όχι την κάθε περίπτωση ξεχωριστά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα