aris1986 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 Το αίσθημα δικαίου μέσα μου θα ικανοποιείτο πλήρως εάν ένας από αυτούς τους Αιγύπτιους είχε καραμπίνα και έκλαιγαν μετά μερικές από τις μανούλες των παλικαράδων που εισέβαλαν στον προσωπικό τους χώρο. Γιατί δεν με ενδιαφέρει αν ο εισβολέας που θα μπει στο σπίτι μου είναι Αλβανός, Πακιστανός, Έλληνας, πασόκος ή γαύρος. Είναι εισβολέας σε κάθε περίπτωση και αξίζει την ίδια μεταχείριση. Όλοι πρέπει να έχουν το δικαίωμα να υεπρασπίζονται τη ζωή τους, τη ζωή της οικογένειάς τους, τον προσωπικό τους χώρο. Πες τα ρε. Εδω οι περισσοτεροι γκρίνιαζουν μην τυχων εκφραζοντας το ιδιο σκεπτικο βγεις φασιστας που θα μπει ο αλλοδαπος.Λες και αμα φοραει κουκουλα θα μπορεις να κρινεις εθνικότητα... Όσο για τους αλλοδαπούς παίδες κατα 80% αυτοί ειναι που θα μπούνε, ξερω ακουγομαι φασίστας.Τα στατιστικα αυτα λενε γιατι να τα κρύβουμε αλλωστε... Ο Ελληνας παλευει με τις ληστίες του κρατους του αμα ειναι για καμια τραπεζα θα παει( για μεγαλη μπαζα) οχι το σπιτακι του γείτονα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
defacer Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 Το αίσθημα δικαίου μέσα μου θα ικανοποιείτο πλήρως εάν ένας από αυτούς τους Αιγύπτιους είχε καραμπίνα και έκλαιγαν μετά μερικές από τις μανούλες των παλικαράδων που εισέβαλαν στον προσωπικό τους χώρο. Γιατί δεν με ενδιαφέρει αν ο εισβολέας που θα μπει στο σπίτι μου είναι Αλβανός, Πακιστανός, Έλληνας, πασόκος ή γαύρος. Είναι εισβολέας σε κάθε περίπτωση και αξίζει την ίδια μεταχείριση. Όλοι πρέπει να έχουν το δικαίωμα να υεπρασπίζονται τη ζωή τους, τη ζωή της οικογένειάς τους, τον προσωπικό τους χώρο. Στο πρώτο μισό θα συμφωνήσω μαζί σου. Δε με νοιάζει αν είναι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας ή ο αρχιεπίσκοπος ή ο πιο καμμένος εβραίος παιδεραστής βαρυποινίτης από την Αλβανία -- ο καθένας πρέπει να κρίνεται από τις ίδιες τις πράξεις του και μόνο. Το πρόβλημα είναι ότι αν συνέβαινε κάτι τέτοιο, το ζήτημα δε θα σταματούσε στην ικανοποίηση του αισθήματος δικαίου σου. Την επόμενη μέρα θα είχαμε χρυσαυγίτες να ξεκοιλιάζουν μερικούς Αιγύπτιους για αντίποινα. Και τη μεθεπόμενη κάποιος άλλος θα χρησιμοποιούσε αυτή την κατάσταση βίας σαν αιτιολόγηση για τη δική του προσωπική σφαγή. Και κάποια στιγμή κάποιος απο μας θα βρεθεί σε μια επικίνδυνη κατάσταση από την οποία υπό άλλες συνθήκες θα έβγαινε σώος, μόνο που επειδή όλοι θα έχουν μάθει να βαράνε στο ψαχνό η μάνα που θα κλάψει εκείνη τη μέρα δε θα φταίει σε τίποτα. Κι αυτή η κάποια στιγμή μπορεί να είναι σε 20 χρόνια, και η μάνα να είμαστε εμείς. Η περισσότερη βία ποτέ δε λύνει προβλήματα. Ο κάθε εισβολέας λοιπόν αξίζει την ίδια μεταχείριση με κάθε άλλον, αλλά αυτή η μεταχείριση δεν είναι μια στο δόξα πατρί (εκτός φυσικά κι αν κινδυνεύεις να τη φας εσύ ο ίδιος πρώτα). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
deesnider Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 (επεξεργασμένο) @insomniak Κοίτα να δεις πως πάει. Ο μοναδικός λόγος που κάποιος πρέπει να απαντάει σε αυτά που γράφεις, είναι διότι κυκλοφορούν και ανήλικοι εδώ μέσα που δεν έχουν διαμορφωμένη άποψη και γενικά λόγω του νεαρού της ηλικίας χαρακτηρίζονται από αγελαία συμπεριφορά και όλο αυτό εθνικό- πατριωτικό- πανηγυράκι, με αρχηγούς και εχθρούς ίσως τους φανεί θελκτικό (και ειναι κρίμα). Κατά τα άλλα, όταν διαπιστώνεις πως κάποιος πιστεύει πως έχει επιχειρήματα επειδή γράφει με μπλε χρώμα text walls, δε σημαίνει ότι οι λέξεις που χρησιμοποιεί δεν έχουν τη μεταφορική σημασία του τούβλου, απλά κουνάς το κεφάλι με κατανόηση. Εσύ κοίτα να δεις «πως πάει»: Ο λόγος για τον οποίο κάποιος πρέπει είναι σωστό να απαντάει σε αυτά που γράφει ο οποιοσδήποτε (όχι μόνο εγώ), είναι το γεγονός ότι τα όσα γράφονται, γράφονται μέσα σε μία συζήτηση. Όταν λοιπόν λαμβάνεις μέρος σε μία συζήτηση, πρέπει να θεωρείς δεδομένο ότι με κάποιους από τους συμμετέχοντες θα διαφωνείς (αλλιώς δε θα επρόκειτο για συζήτηση, αλλά για μια παρέα που έχει μαζευτεί σ' ένα τραπέζι/forum και τα μέλη της περνούν την ώρα τους συμφωνώντας ο ένας με τον άλλον). Αν θέτεις ως προϋπόθεση προκειμένου να απαντήσεις σε κάποιον, το να συμπνέουν οι απόψεις σας, δε χρειάζεται να σπαταλάς φαιά ουσία, ούτε να χάνεις το χρόνο σου. Αρκεί να βγάλεις μια ανακοίνωση/τελεσίγραφο και να αξιοποιήσεις από 'κει και πέρα το χρόνο σου σε άλλες ασχολίες. Όσο για το ότι εδώ μέσα κυκλοφορούν και ανήλικοι, αυτό αποτελεί ακόμα ένα σοβαρό λόγο, ο οποίος θα έπρεπε να σε ωθεί να απαντάς, προκειμένου - εφόσον κόπτεσαι για την άποψη θα διαμορφώσουν και για το αν θα τους φανούν θελκτικά αυτά με τα οποία διαφωνείς - να αποτρέψεις αυτή την πιθανότητα. Κάποιοι επιλέγουν να μην το κάνουν. Κάποιοι άλλοι επιλέγουν να απαντούν και - ασχέτως του αν ο σκοπός τους είναι να ...προφυλάξουν τη νεολαία από τις κακές επιρροές - τουλάχιστον προσπαθούν να εξηγήσουν το γιατί αποτελούν παραλογισμό κατά τη γνώμη τους, θέσεις όπως: «'ντάξει μωρέ! Άμα ο άλλος είναι φτωχός, δεν πρέπει να τον κρίνουμε αρνητικά αν γίνει κλέφτης». Αυτοί λοιπόν που «απλώς κουνάνε το κεφάλι τους με ...κατανόηση», στην πράξη το κουνάνε απλώς διότι δεν είναι εις θέσιν να κάνουν τίποτα περισσότερο και με την κίνησή τους αυτή δεν κάνουν τίποτα διαφορετικό από το να δηλώνουν αδυναμία. Γράφεις ότι οι λαθρομετανάστες είναι παράνομοι που αλώνιζαν ούτως ή άλλως στη χώρα τους και ήρθαν και στην Ελλάδα. Τι να απαντήσει κανείς σε αυτό; ΠΕΣ μας τι ξέρεις που εμείς δεν ξέρουμε! Μοιράσου τη μυστική πηγή της γνώσης μαζί μας. Κατ' αρχήν - επειδή σε βολεύει να ισοπεδώνεις και να επιλέγεις μόνο τις λέξεις που «δε σου χαλάνε το γλυκό» - είπα σαφώς και συγκεκριμένα ότι: Σε μεγάλο ποσοστό τους οι λαθρομετανάστες είναι παράνομοι που αλώνιζαν ούτως ή άλλως στη χώρα τους. Την αλήθεια ή το ψέμα που κρύβεται σ' αυτή τη φράση, μπορείς να την αναζητήσεις π.χ. στην επίσημη παραδοχή των αλβανικών αρχών προς την ελληνική κυβέρνηση - όταν τη δεκαετία του '90, μετά το πολιτικό και οικονομικό «μπαμ» στην Αλβανία και την έξαρση του φαινομένου της λαθραίας εισόδου Αλβανών, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε άλλες γειτονικές της χώρες - ότι αδυνατούσαν τόσο να ελέγξουν τους εξεγερθέντες, πολλοί εκ των οποίων ήταν και οπλισμένοι με ...κλεμμένα από στρατιωτικές μονάδες όπλα (κάτι λέγαμε πριν για «αγγελούδια»...), όσο και να περιορίσουν την έξοδό τους από την Αλβανία. Εγώ το άκουσα στις ειδήσεις και το διάβασα στις εφημερίδες εκείνη την εποχή και μου αρκεί για να το θεωρήσω αληθές. Αν εσύ θέλεις ...link/αποκάλυψη της μυστικής πηγής της γνώσης μου, προκειμένου να μην το αμφισβητείς, μπορείς να το αναζητήσεις ο ίδιος. Tον εαυτό σου χρειάζεται να ενημερώσεις, όχι εμένα. 2) Ασχέτως ποσοστού, παράνομοι είναι ούτως ή άλλως - ακόμα κι αν στη χώρα τους ήταν αγγελούδια - και εξ ορισμού, από τη στιγμή που μπήκαν στη χώρα με τον τρόπο που μπήκαν. Αυτό που αφορά την ελληνική πολιτεία, είναι το αν παρανόμησαν επί ελληνικού εδάφους. Σου αρέσει ή όχι, από τη στιγμή που παραβίασαν τα σύνορα της χώρας, παρανόμησαν και ως παράνομους οφείλει η πολιτεία να τους αντιμετωπίζει. Γράφεις, "αρέσει δεν αρέσει αυτό σε κάποιος, είναι αλήθεια". Ποιο είναι το επιχείρημα; Ότι εσύ το χαρακτηρίζεις αλήθεια; Δεν μπορώ να απαντήσω σε αυτό! όπως δεν απαντώ στα παιδιά που περιμένουν δώρο από τον Αγιο Βασίλη, σε όσους προσευχονται, σε όσους πιστεύουν στα νεφελιμ. Πίστευε. Την ευχή μου. Το επιχείρημα είναι όλα όσα βλέπουμε με τα μάτια μας (κρούσματα εις βάρος ημών των ιδίων, ή κοντινών μας προσώπων) και ακούμε με τ' αυτιά μας (αναφορές της αστυνομίας και των πολιτειακών αρχών) ή μαθαίνουμε για αυτά (μέσω επίσημων στατιστικών ερευνών). Το να ζητάς επιχείρημα για κάτι τέτοιο, είναι το ίδιο με το να ζητάς επιχείρημα από κάποιον που θα σου πει ότι ο αέρας της Αθήνας είναι μολυσμένος. Αν εσύ αρνείσαι να δεχθείς την πραγματικότητα και τα ήδη αποδεδειγμένα και αναγνωρισμένα, δεν οφείλει κανείς να σε ακολουθεί στους ονειρικούς σου περιπάτους. Δικό σου πρόβλημα το αν δεν το θεωρείς επιχείρημα, δικό σου θέμα το αν το εξισώνεις σε σημασία με την ύπαρξη του Άγιου Βασίλη και των ...νεφελίμ και δικό σου ζήτημα το αν θεωρείς ισχυρό επιχείρημα, μόνο όποιο συμπλέει με το, πίσω από ιδεολογικές παρωπίδες, περιορισμένο οπτικό σου πεδίο. Εγώ το θεωρώ, το στοιχειοθετώ και το ...πιστεύω. Ευλόγησον! Γράφεις, "εξηγείται πανευκολα ...", σου απάντησα πως προσεγγιζεις την κοινωνία, το περιπλοκότερο δημιουργημα του ανθρώπου, μονοδιάστατα. Και απάντησες, ορθάνοιχτος για συζήτηση: "Βαθυστόχαστο μήνυμα". Τι άλλο μπορώ να πω;!; Οι κοινωνίες των σύγχρονων ανθρώπων, ακριβώς διότι είναι πολύπλοκα δημιουργήματα, λειτουργούν - και είναι απαραίτητο προκειμένου να διατηρήσουν τη δομή τους και να μη μετατραπούν σε όχλους - κάτω από συγκεκριμένα πλαίσια κανόνων και νόμων. Σε κάποιον ο οποίος υποστηρίζει την κατάλυση των κανόνων και των νόμων αυτών, επειδή του χαλάνε τη δήθεν επαναστατική/προοδευτική και ντεμέκ φιλελεύθερη ιδεολογική σούπα που έχει μέσα στο κεφάλι του, ακόμα και το σχόλιο «Βαθυστόχαστο μήνυμα», πολύ του είναι! Σε ρώτησα κάτι απλό και απαντησες πως δεν υπάρχει καν λόγος να παραθέσεις στοιχεία. Σου απαντώ τώρα: Οκ. Αυτό που μου ζήτησες - όπως ο ίδιος διευκρίνισες, μετά τη δήλωσή μου ότι δεν κατάλαβα τι ακριβώς ζητούσες - ήταν να παραθέσω στοιχεία σχετικά με την οικονομική κατάσταση όσων εγκληματούν και συγκεκριμένα «το μηνιαίο εισόδημα τους πριν γίνουν κακοποιοί», αφήνοντας να εννοηθεί ότι θεωρείς αποδεκτό να γίνει κάποιος εγκληματίας, εφόσον είναι φτωχός και πρέπει να χρήζει ειδικής αντιμετώπισης από το νόμο. Επιβεβαίωσες δε την υπόνοια αυτή όταν, μετά την απάντησή μου, όπου ερμήνευα κατά την κρίση μου τα λεγόμενά σου, δε διέψευσες ούτε λέξη. Σε ρωτώ ξανά λοιπόν: Θεωρείς ότι το να είναι κάποιος φτωχός, αποτελεί ελαφρυντικό γι' αυτόν, εφόσον εξελιχθεί σε κλέφτη; Αν ναι, ψάξε εσύ για στοιχεία και δώσε ο ίδιος απαντήσεις στον εαυτό σου. Εγώ, μια τέτοια θέση τη θεωρώ επιεικώς ανόητη και, ενώ στοιχεία προφανώς υπάρχουν - και μάλιστα, μάλλον επιβεβαιώνουν ότι οι περισσότεροι ήταν φτωχοί - από τη στιγμή που κατά τη γνώμη μου πρόκειται για ανόητη θέση, προφανώς και θεωρώ περιττό να χάσω το χρόνο μου αναζητώντας τα. Για να το πω στη γλώσσα που καταλαβαίνεις: Δέχομαι εκ προοιμίου ότι πρόκειται για φτωχούς, χωρίς να ζητώ στοιχεία (bonus για 'σένα). Αυτό δεν αλλάζει ούτε στο ελάχιστο το αξιοκατάκριτο της πράξης τους, ούτε τις συνέπειες που έχει αυτή για τα θύματά τους. Κατανοητό, ή μπα; (μάλλον μπα...) Όσο αυτό που αναφέρεις ότι θα σε χαρακτηρίσουν φασίστα κλπ, ούτε πάλι θέλω να στη χαλάσω, δεν είσαι φασίστας! Φασίστες ήταν ο Χίμλερ, ο Γκεμπελς, o Μεγκελε και οι λοιποί, οι υπόλοιποι είναι τα "πρόβατα" που καταλάβαιναν/ καταλαβαίνουν τα "πάνω πάνω". Καταχρηστικά μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο όρος στη συγκεκριμένη περίπτωση και μόνο για να νιώσει ο αποδέχτης πως κάτι σκέφτεται στραβακλά. Τους χαρακτηρισμούς, άλλοι τους απέδωσαν στο πρόσωπό μου. Εγώ απλώς απάντησα και μάλιστα - αν δεν το είδες - δήλωσα και το πόσο μεγάλη σημασία δίνω στους χαρακτηρισμούς του «κάθε τυχαίου». Θα μπορούσα να αντιγυρίσω ένα ξερό: «Άντε πηδήξου ρε καραγκιόζη, που θα πεις εμένα φασίστα!», αλλά προτίμησα ακόμα και σ' αυτή την περίπτωση να στοιχειοθετήσω τα λεγόμενα και την απάντησή μου. Ίσως να ήταν λάθος μου. Αν εσύ κατάλαβες ότι δε διαχωρίζω ποιος είναι φασίστας και ποιος «πρόβατο», θεωρώντας χρήσιμο να μου φέρεις ως παραδείγματα φασιστών, το Χίμλερ και την παρέα του, ούτε μπορώ να κάνω κάτι γι' αυτό, ούτε μ' ενοχλεί η άποψή σου. Αυτά τα λίγα από εμένα. ...και αυτά τα «πολλά», από εμένα. Είδες όμως πόσο σε καταλαβαίνω; Αυτή τη φορά, όχι μόνο έκλεισα σε spoilers τα text walls, αλλά τα 'ξηγήθηκα και σε ...πρασινάκι αφού, απ' ότι φαίνεται, το μπλε σε μπερδεύει. Επεξ/σία 12 Ιουνίου 2012 από deesnider Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panagos Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 @liopyr Η πολιτική ορθότητα τείνει να γίνει συνώνυμη του καθωσπρεπισμού. Μην πεις κάτι που θα ακουστεί "κάπως", πέσανε να σε φάνε. Δεν κάνουν κακό πάντα οι ωμές κουβέντες, ειδικά σε τέτοιους καιρούς, διότι αντί να χαϊδεύεις αφτιά, κόβεις κατευθείαν στο ζουμί. Παρόλα αυτά, συμφωνώ πως δεν έχει νόημα να παίζουμε με τις λέξεις, εφόσον κατανοούμε το θέμα. Καταλαβαινόμαστε. @deesnider Βάζε κανονικά καμιά παράθεση [ quote] και αν θέλεις γράφε χωρίς χρώματα γιατί.. damn. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DrLo Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 @deesnider Βάζε κανονικά καμιά παράθεση και αν θέλεις γράφε χωρίς χρώματα γιατί.. damn. Φαντάζομαι ότι το πρβλημα είναι ο μέγιστος αριθμός παραθέσεων αν post. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Toufas Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 (επεξεργασμένο) http://www.youtube.com/watch?v=ApcqhokPeb4 Επεξ/σία 12 Ιουνίου 2012 από Toufas Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YiN Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 stuff Μία μικρή παρατήρηση, μιλάς για τα πρώτα κύματα μεταναστών τη δεκαετία του '90 και γενικεύεις στο μεταναστευτικό 22 χρόνια αργότερα. Η πολιτική ορθότητα τείνει να γίνει συνώνυμη του καθωσπρεπισμού. Μην πεις κάτι που θα ακουστεί "κάπως", πέσανε να σε φάνε. Δεν κάνουν κακό πάντα οι ωμές κουβέντες, ειδικά σε τέτοιους καιρούς, διότι αντί να χαϊδεύεις αφτιά, κόβεις κατευθείαν στο ζουμί. Παρόλα αυτά, συμφωνώ πως δεν έχει νόημα να παίζουμε με τις λέξεις, εφόσον κατανοούμε το θέμα. Καταλαβαινόμαστε. Στην Ελλάδα βέβαια δεν υπάρχει πολιτική ορθότητα ούτε κατά διάνοια. Και εάν ήσουν γυναίκα (ούτε καν μειονότητα) θα ξανασυζητούσαμε αν η πολιτική ορθότητα είναι συνώνυμη του καθωσπρεπισμού. Γενικά οι ωμές κουβέντες δεν κάνουν κακό όταν δεν είσαι αυτός που τις εισπράττει. Στάνταρ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panagos Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 Στην Ελλάδα βέβαια δεν υπάρχει πολιτική ορθότητα ούτε κατά διάνοια. Και εάν ήσουν γυναίκα (ούτε καν μειονότητα) θα ξανασυζητούσαμε αν η πολιτική ορθότητα είναι συνώνυμη του καθωσπρεπισμού. Γενικά οι ωμές κουβέντες δεν κάνουν κακό όταν δεν είσαι αυτός που τις εισπράττει. Στάνταρ. Δεν μίλησα απόλυτα. Έχεις δίκιο όπως το σκέφτεσαι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
deesnider Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 Μία μικρή παρατήρηση, μιλάς για τα πρώτα κύματα μεταναστών τη δεκαετία του '90 και γενικεύεις στο μεταναστευτικό 22 χρόνια αργότερα. Δύο μόνο διευκρινίσεις στη - λογική - παρατήρησή σου: 1)Μιλώ για την αρχή του προβλήματος, η οποία καλώς ή κακώς, έλαβε χώρα τη δεκαετία του '90. 2) «Γενικεύω» αναφερόμενος στο λαθρομεταναστευτικό και στην έξαρση που έχει σημειώσει 22 χρόνια μετά την προαναφερθείσα αρχή του προβλήματος, στη δεκαετία του '90. Στην Ελλάδα βέβαια δεν υπάρχει πολιτική ορθότητα ούτε κατά διάνοια. Και εάν ήσουν γυναίκα (ούτε καν μειονότητα) θα ξανασυζητούσαμε αν η πολιτική ορθότητα είναι συνώνυμη του καθωσπρεπισμού. Γενικά οι ωμές κουβέντες δεν κάνουν κακό όταν δεν είσαι αυτός που τις εισπράττει. Στάνταρ. Αν και το συγκεκριμένο σχόλιό σου δεν απευθυνόταν σ' εμένα, μου δίνει μια πολύ βολική λαβή προκειμένου να πω δυο πράγματα. Είμαι σίγουρος ότι κάποιοι θα γελάσουν τρανταχτά διαβάζοντας την παρακάτω δήλωση, αλλά σου λέω ότι αυτή τη στιγμή, τυχαίνει να διαβάζεις τη θέση ενός εκ των πλέον προοδευτικών σε αντιλήψεις, μη επώνυμων Ελλήνων. Όταν, πριν από κάποια χρόνια, έγινε της μόδας το «politically correct protocol of speaking» και ο «socially accepted way of behaviour», είχα μείνει με το στόμα ανοιχτό, αντικρίζοντας τους νέους κανόνες συμπεριφοράς: - Δεν είναι σωστό να λέμε «αράπης», αλλά «Αφρικανός». - Δεν είναι σωστό να λέμε «πούστης», αλλά «ομοφυλόφιλος» και άλλα τέτοια χαριτωμένα και αναρωτιόμουν: «Μα πόσο ηλίθιος πρέπει να είναι κάποιος, για να χρειάζεται κανόνες που θα του επιβάλλουν να μιλάει σαν άνθρωπος;» Βλέπεις, δεν είχα χρησιμοποιήσει ποτέ στη ζωή μου, καμία από τις - από τότε κι έπειτα... - «απαγορευμένες» λέξεις. Δεδομένου δε του ότι είσαι γυναίκα, πιθανότατα θα έχει να σου πει αρκετά πράγματα το παρακάτω: Όταν, σε ηλικία 15 ετών (τώρα είμαι πλέον 43...), εξέφρασα ενώπιον πλήρους οικογενειακής παρουσίας, την απορία μου: «Με ποια λογική, ένας 17άρης που κυκλοφορεί με καινούργια γκόμενα κάθε εβδομάδα, πρέπει να αντιμετωπίζεται από τον κοινωνικό και οικογενειακό του περίγυρο ως μάγκας, ενώ μια κοπέλα στα 17 της που κάνει το ίδιο, πρέπει να κουβαλάει τη ρετσινιά της πουτάνας;», λίγο έλειψε να με ...αποκηρύξουν από γιο τους. Παρ' όλα αυτά, μυαλά δεν άλλαξα και ακόμα και σήμερα, 28 χρόνια μετά, συνεχίζω να εκπλήσσομαι, διαπιστώνοντας ότι πολύς κόσμος συνεχίζει να έχει μέσα στο κεφάλι του τσιμέντο, στη θέση του μυαλού. Η διαφορά ανάμεσα στη συλλογιστική μου και στη συλλογιστική των «πολλών», είναι ότι δεν τα κάνω όλα αχταρμά μέσα στο μυαλό μου και πιστεύω ακράδαντα, ότι μπορώ να είμαι ταυτοχρόνως και προοδευτικός και ορθολογιστής και ...ρομαντικός. Αν τώρα κάποιοι ερμηνεύουν την άρνησή μου να ασπαστώ το «πονάω αλλά μ' αρέσει», ως φασιστική αντίληψη, δεν πρόκειται να σκάσω κιόλας! Υ.Γ.: Πανάγο, τώρα το πέτυχα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panagos Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 Much better ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
deesnider Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ... Ποιο πράγμα ;;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Toufas Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 Dee μια ερωτηση που αν θες απαντας. Αν η γυναικα σου ηταν λαθραια στην ελλαδα, θα εκανες την γνωριμια μαζι της κλπ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators stormrain Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 Moderators Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 ... Ποιο πράγμα ;;; Τα αγγλικα εννοει, το forum τα αναγνωριζει ως greeklish. @panagos αλλαξε τη ρυθμιση απο τις Ρυθμισεις του προφιλ σου, καρτελα Greeklish. Sorry για το offtopic, please continue. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
deesnider Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 Dee μια ερωτηση που αν θες απαντας. Αν η γυναικα σου ηταν λαθραια στην ελλαδα, θα εκανες την γνωριμια μαζι της κλπ? Λέγοντας «γνωριμία», εννοείς σχέση, γάμο και τα σχετικά; Αν εννοείς αυτό, η απάντησή μου είναι «προφανώς όχι». Το «γιατί» είναι μεγάλη ιστορία, την οποία ευχαρίστως αναπτύσσω, αν κάποιος ενδιαφέρεται (προφανώς μέσω p.m., αφού στο παρόν thread δεν έχει θέση). Το θέμα είναι: Το «προφανώς όχι» που λέω, το πιστεύεις; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Toufas Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 Εχουμε και το I can't believe is not butter εδω... Μια φορα το ανακατεψα με κανονικο βουτυρο και απο τοτε δεν ξερω τι να πιστεψω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα