deesnider Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Όσο άκυρη είναι και η μονοπαραμετρική σύγκριση δυο πληθυσμών. Βαθυστόχαστο post! Αλλά για το «δια ταύτα» - και όχι, το «δια ταύτα», δεν είναι το «Πόσο κάνει ένα AK-47»... - τουμπεκί ψιλοκομμένο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
insomniaK Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Δε γνωρίζω την τιμή ενός ΑΚ47. Ευχαριστημένος; Απάντησα, αλλά για να ξαναδιαβάσουμε το αρχικό σου ποστ "Η συντριπτική πλειοψηφία των «καθημερινών» εγκλημάτων (διαρρήξεις, ληστείες στο δρόμο, επιθέσεις/σωματικές βλάβες/δολοφονίες με σκοπό τη ληστεία)[...] ", από πότε η χρήση στρατιωτικού οπλισμού, ΑΚ47, εμπίπτει στην κατηγορία των "καθημερινών εγκλημάτων"; Προσπαθείς μήπως να αποπροσανατολίσεις τη συζήτηση εμμένοντας στη δυαδική προσέγγιση της εγκληματικότητας στη χώρα; Το λέω ξεκάθαρα, μπας και το κατανοήσεις εσύ και όσοι πιστεύουν ότι η εγκληματικότητα είναι φυλετικό χαρακτηριστικό. ΔΕΝ είναι. Όσο για τη μακροσκελή παρουσίαση της άποψης σου, υπάρχουν ψήγματα αλήθειας, αλλά είναι τόσο απλουστευτικός ο τρόπος σκέψης και ανάλυσης, που χάνονται μέσα στην επίπλαστη αντικειμενικότητα που προσπαθείς να τα ενδύσεις. Η κοινωνία μας είναι πιο περίπλοκη από τα διλήμματα τύπου μαρούλι/λάχανο, white/blue colar (σιδερώνω), REM/U2, Έλληνες/Ξένοι και ο τρόπος που την προσεγγίζεις είναι ελλειπής. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Όχι φίλε μου! Δε μπορώ να σου τα παραθέσω, αλλά ακόμα κι αν μπορούσα, δε θα υπήρχε κανένας λόγος να το κάνω... Τι σημαίνει αυτό που λες; Ότι, αν κάποιος είναι φτωχός, δικαιολογείται να γίνει εγκληματίας; Σε καμία περίπτωση, είτε Έλληνας είναι, είτε αλλοδαπός. Άμα είναι έτσι, ας γίνουν όλοι οι φτωχοί κλέφτες, ανεξαρτήτως εθνικότητας... απ οτι καταλαβα προσπαθει να πει οτι η μοναδικη ταμπελα διακρισης που εχουν οι κακοποιοι και ειναι η χωρα προελευσης αντι να λες με κλεψανε 2 αλβανοι,θα μπορουσες ανετα να πεις με κλεψανε 2 αμορφωτοι,2 βαζελοι,2 ασχημοι.ο καθενας βαζει τη ταμπελα που τον συμφερει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liopyr Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Η συντριπτική πλειοψηφία των «καθημερινών» εγκλημάτων (διαρρήξεις, ληστείες στο δρόμο, επιθέσεις/σωματικές βλάβες/δολοφονίες με σκοπό τη ληστεία), τα τελευταία 20 χρόνια, έχουν ως δράστες παράνομα ευρισκόμενους στην Ελλάδα αλλοδαπούς. Αρέσει ή δεν αρέσει σε κάποιους αυτό, δυστυχώς είναι αλήθεια. Εκτός από αλήθεια, είναι και πανεύκολα εξηγήσιμο: Έχει εισέλθει παράνομα στην Ελλάδα, τεράστιος αριθμός ανθρώπων από άλλες χώρες, μεγάλο ποσοστό των οποίων, ή ήταν ήδη κακοποιοί στις χώρες τους, οι οποίοι «αλωνίζουν» ελεύθερα, χωρίς «τυπικά» να βρίσκονται στην Ελλάδα (μη καταμετρημένοι/καταγεγραμμένοι), ή είναι εξαθλιωμένοι και βασανισμένοι άνθρωποι, σε τέτοιο βαθμό ώστε να είναι είναι έτοιμοι για τα πάντα. Σαφώς και υπάρχουν ανάμεσα στους λαθρομετανάστες και άνθρωποι των οποίων η πρώτη και μόνη παρανομία ήταν η λαθραία είσοδος στη χώρα, αλλά κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να παραβλέψει ότι ακόμα κι αυτό είναι σοβαρότατο αδίκημα. Πρόκειται λοιπόν όντως περί μεταφοράς της καθημερινότητας και όχι περί παραποίησής της - ύπουλης ή μη - ή περί ρατσιστικού παραληρήματος. Θα επρόκειτο για τέτοιο, αν οι Έλληνες υποστήριζαν ότι «δεν υπάρχουν Έλληνες εγκληματίες / κάθε αλλοδαπός είναι εγκληματίας». Σαφώς λοιπόν και αμφισβητούμε - και πολύ σωστά κάνουμε - το υποτιθέμενο ρατσιστικό παραλήρημα που εσύ και κάποιοι άλλοι βλέπουν. Τσαμπα γράφω μου φαίνεται. Να στο θέσω απλά. Πιστεύεις πως η εθνικότητα ενός ανθρώπου είναι παράγοντας που τον παρακινεί να διαπράξει έγκλημα; Αν ναι, bad news for you, αλλά είσαι ρατσιστής. Αν όχι, συγνώμη, αλλά οφείλεις να παραδεχθείς το εθνικό πρόσημο στην αναφορά της εγληματικότητας δεν έχει καμία ουσία, και υπάρχει μόνο για λόγους παραπλάνησης των βασικών αιτιών. [..] εγώ «αποκαλύπτομαι» στους «αντιφασίστες» οι οποίοι μου προσδίδουν χαρακτηρισμούς: - Κάτοικος Γεωργίας εδώ [..] Έτσι για να γνωριζόμαστε... Δε ξέρω αν θα σε στενοχωρήσω, αλλά το ποιος είσαι - που μένεις και τι κάνεις στην προσωπική σου ζωή δεν δίνει μπόνους επιχειρηματολογίας σε μία κουβέντα. Το ελληνικό κράτος - και το κάθε κράτος - δεν «οφείλει» να κάνει τίποτα από αυτά που λες, από τη στιγμή που αυτοί που «κοιμούνται στο δρόμο», είναι άτομα τα οποία έχουν εισέλθει στη χώρα λαθραία (διευκρίνιση την οποία αποφεύγεις επιμελώς να κάνεις, εξισώνοντας τα δικαιώματα του νόμιμου μετανάστη, με εκείνα του «γουστάρω και μπαίνω» μπουκαδόρου)[..] Το συνθετικό "λαθραίος" δε θα με δεις ποτέ να το χρησιμοποιώ γιατί το θεωρώ χυδαίο. Σε περίπτωση που σου διαφεύγει, μιλάμε για ανθρώπους, όχι για τσιγάρα. Ούτε ο χαρακτηρισμός "μπουκαδόρος" ασφαλώς στέκει. Οι μετανάστες βρίσκονται εδώ για λόγους επιβίωσης, δεν ήρθαν να μας αλώσουν. Το ελληνικό κράτος δεν «οφείλει» και - κυρίως - δεν έχει το δικαίωμα να επιβαρύνει τους νομοταγείς φορολογούμενους πολίτες, οι οποίοι «αναστενάζουν» για να τα βγάλουν πέρα, με επιπλέον έξοδα για παροχή στέγης, τροφής και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, σε άτομα που δε σεβάστηκαν τους νόμους του και μπήκαν «με τον τσαμπουκά τους», φτάνοντας μεταξύ άλλων στο σημείο «να κοιμούνται στο δρόμο» και, σα να μην έφτανε αυτό, να ζητάνε και τα ρέστα επειδή δεν υπάρχουν υποδομές για καλύτερες συνθήκες, λες και τους τις χρωστούσαμε... Οτιδήποτε άλλο εκτός από «αυτονόητα», είναι αυτά που θεωρείς ότι πρέπει να γίνουν. Αυτή η παράγραφος πρέπει να σου έδωσε πολλά thumbs up. Επίκληση στους νομοταγείς φορολογούμενους πολίτες που "αναστενάζουν" να τα βγάλουν πέρα .., ιδιοφυές, μεγαλείο λαϊκισμού. Κοίτα να δεις σύμπτωση, μια ψυχή εύστοχα παρατηρούσε κάποτε πως ο φασισμός είναι λαϊκισμός, και κάθε λαϊκισμός είναι φασισμός. Όπως έγραψα δε και σε προηγούμενο post μου (απαντώντας στον Τούφα), μαζευτείτε όλοι εσείς που προτείνετε ως ...αυτονόητα όλα αυτά τα ανεδαφικά, κινήστε τις νόμιμες διαδικασίες - αν υπάρχουν, δεν ξέρω... - προκειμένου να πάρετε υπό την ευθύνη σας, την κάλυψη των εξόδων τους και τη νομότυπη συμπεριφορά τους και πάρτε στα σπίτια σας από μερικούς ο καθένας. Έτσι θα δείξετε εμπράκτως ότι υποστηρίζετε αυτά που προτείνετε. Διότι το να απαιτείς να πάρουν οι άλλοι στην πλάτη τους τα «κερατιάτικα» που προκύπτουν από την πιθανή εφαρμογή των όσων προτείνεις, μάντεψε αν καθιστά «φασίστα» εσένα ή τους άλλους... Και επιτέλους, φτάνει με το γελοίο "επιχείρημα" πάρτε τους στα σπίτια σας. Πρέπει να το έχω απαντήσει ίσα με δέκα φορές, τι διάολο, με κασσέτα γράφετε; Λοιπόν, το σπίτι μου είναι ιδιωτικός-προσωπικός μου χώρος, και είμαι εξαιρετικά επιλεκτικός στο ποιος θα μπει μέσα, η ταύτισή του με την χώρα που έτυχε να γεννηθώ για χάρη επιχειρηματολογίας είναι παντελώς άστοχη, και την προτιμούν συνήθως όσοι νομίζουν πως μία χώρα είναι τσιφλίκι τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hael Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Σίγουρα οι αλλοδαποί δεν είναι οι μόνοι που διαπράττουν παράνομες πράξεις. Αλλα οι αθρόα εισαγωγή λαθρομεταναστών σε συδυασμό με την οικονομική κρίση είναι η κυριότερη αίτια που η εγκληματικότητα (ένοπλες ληστείες, απόπειρες βιασμών, λαθρεμπόριο, ναρκωτικά, πορνεία, trafficking κτλ κτλ...) στις μέρες μας έχει εκτοξευθεί στην στρατόσφαιρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geowizard Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Κοιταξε ..Στην ανάγκη θα κλέψεις.Αμα πεινάς τι άλλο θα κάνεις. Αλλά δε θα σκοτώσεις έτσι εύκολα ρε φίλε, ούτε θα μπεις με καλάζνικοφ να καθαρίσεις κόσμο. Προφανως αυτοι που κλέβουν και σκοτώνουν δε το κάνουν λόγο πείνας κατά βάση αλλά επειδή θέλουν κάτι παραπάνω. Και στην αναγκη να κλεψεις, και ενα λεπτο πριν πεθανεις απο την πεινα να κλεψεις ενα καρβελι ψωμι, παλι θεωρείσαι εγκληματιας. Μακαρι να ηταν διαφορετικα τα πραγματα αλλα ετσι οπως ειναι εισαι εγκληματιας. Σίγουρα οι αλλοδαποί δεν είναι οι μόνοι που διαπράττουν παράνομες πράξεις. Αλλα οι αθρόα εισαγωγή λαθρομεταναστών σε συδυασμό με την οικονομική κρίση είναι η κυριότερη αίτια που η εγκληματικότητα (ένοπλες ληστείες, απόπειρες βιασμών, λαθρεμπόριο, ναρκωτικά, πορνεία, trafficking κτλ κτλ...) στις μέρες μας έχει εκτοξευθεί στην στρατόσφαιρα. Ακριβως! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Toufas Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Κοιτα να δεις που εγω νομιζα οτι αυτα ειναι τα αποτελεσματα της γκετοποιησης, και επειδη δεν αφομοιωνονται στην κοινωνια οπως πρεπει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geowizard Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Κοιτα να δεις που εγω νομιζα οτι αυτα ειναι τα αποτελεσματα της γκετοποιησης, και επειδη δεν αφομοιωνονται στην κοινωνια οπως πρεπει. Δηλαδη τα 2 αδελφια που μπηκαν σε 3 σπιτια το εκαναν επειδη δεν αφομοιώθηκαν σωστα στην κοινωνια; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
viper2005 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Δηλαδη τα 2 αδελφια που μπηκαν σε 3 σπιτια το εκαναν επειδη δεν αφομοιώθηκαν σωστα στην κοινωνια; ετσι ειναι αν δεν σε παρουν στην δουλεια 4 μερες μετα απο την εισοδο σου στην Ελλαδα δικαιουσε να κανεις οτι θελεις... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panagos Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Πιστεύεις πως η εθνικότητα ενός ανθρώπου είναι παράγοντας που τον παρακινεί να διαπράξει έγκλημα; Δεν παρακινεί κανέναν η εθνικότητά του ούτε το χρώμα του και αυτή η ερώτηση είναι παγίδα για να αποκαλέσεις κάποιον ρατσιστή. Οι άνθρωποι διαμορφώνονται μέσα από τις κοινωνίες που ζουν. Υπάρχουν κοινωνίες όπου επικρατεί η αντίληψη "αυτός έχει κάτι που δεν έχω, μπορώ όμως να το έχω αν του το πάρω" και μετράει περισσότερο η σωματική δύναμη από την λογική. Αν αμφιβάλλεις για αυτό, μάλλον δεν έχεις πάει πουθενά. Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι το ίδιο, είτε σου ακούγεται ρατσιστικό αυτό είτε όχι. Να μιλήσουμε για ισότητα, ναι. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο. Ε με ανθρώπους από τέτοιες κοινωνίες, δεν μπορούμε να συνυπάρξουμε. Ιδανική κοινωνία δεν είμαστε αλλά αυτό δεν σημαίνει πως έχουμε την ευχέρεια να ζήσουμε με ακόμα μια μη ιδανική αλλά και ασύμβατη με εμάς κοινωνία. Το συνθετικό "λαθραίος" δε θα με δεις ποτέ να το χρησιμοποιώ γιατί το θεωρώ χυδαίο. Οκ πως θα ήθελες να λέμε κάποιον που μπαίνει σε μια άλλη χώρα χωρίς τα απαραίτητα χαρτιά; Εκτός κιαν είσαι της φιλοσοφίας του "δεν υπάρχουν σύνορα, ελευθερία στον κόσμο, όλοι είμαστε ίδιοι, αγάπη μπάφοι και σεξ". Λοιπόν, το σπίτι μου είναι ιδιωτικός-προσωπικός μου χώρος, και είμαι εξαιρετικά επιλεκτικός στο ποιος θα μπει μέσα, η ταύτισή του με την χώρα που έτυχε να γεννηθώ για χάρη επιχειρηματολογίας είναι παντελώς άστοχη, και την προτιμούν συνήθως όσοι νομίζουν πως μία χώρα είναι τσιφλίκι τους. Ελπίζω να μην σου τύχει ποτέ, αλλά αν μπει κανείς στο σπίτι σου να σε κλέψει, αυτό να του πεις. Μου είχες πει παλιότερα πως ο Μαρξ δεν είναι καθόλου ουτοπικός. Τώρα καταλαβαίνω γιατί. /εδιτ. Γιατί δεν κοιτάς λίγο τις χώρες που προσέχουν τα σύνορά τους; Είναι καλύτερα ή χειρότερα από εμάς; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Toufas Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Δηλαδη τα 2 αδελφια που μπηκαν σε 3 σπιτια το εκαναν επειδη δεν αφομοιώθηκαν σωστα στην κοινωνια; Οχι η οικονομικη κριση φταιει. Μιας και πριν απο την κριση δεν ειχαμε εγκληματα, οι φυλακες ηταν αδειες. Και πριν ερθουν οι λαθρομεταναστες οι φυλακες ηταν διακοσμητικα στοιχεια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
green gordon Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Ε αφου ειχαμε και πριν φυλακες λοιπον και εγκληματα καλα κανανε και τα 10πλασιασανε. Λογικη... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Toufas Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 (επεξεργασμένο) >implying οτι αυτο ειπα και δεν απαντησα με την λογικη της προηγουμενης απαντησης. και επειδη οταν λεμε οτι υπηρχε εγκλημα και πριν εννοουμε οτι κανουν καλα και υπαρχουν γιατι ειναι μερος της κοινωνιας. Επεξ/σία 11 Ιουνίου 2012 από Toufas Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
deesnider Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 (επεξεργασμένο) 1) ...από πότε η χρήση στρατιωτικού οπλισμού, ΑΚ47, εμπίπτει στην κατηγορία των "καθημερινών εγκλημάτων"; Προσπαθείς μήπως να αποπροσανατολίσεις τη συζήτηση εμμένοντας στη δυαδική προσέγγιση της εγκληματικότητας στη χώρα; 2) Το λέω ξεκάθαρα, μπας και το κατανοήσεις εσύ και όσοι πιστεύουν ότι η εγκληματικότητα είναι φυλετικό χαρακτηριστικό. ΔΕΝ είναι. Όσο για τη μακροσκελή παρουσίαση της άποψης σου, υπάρχουν ψήγματα αλήθειας, αλλά είναι τόσο απλουστευτικός ο τρόπος σκέψης και ανάλυσης, που χάνονται μέσα στην επίπλαστη αντικειμενικότητα που προσπαθείς να τα ενδύσεις. Η κοινωνία μας είναι πιο περίπλοκη από τα διλήμματα τύπου μαρούλι/λάχανο, white/blue colar (σιδερώνω), REM/U2, Έλληνες/Ξένοι και ο τρόπος που την προσεγγίζεις είναι ελλειπής. 1) Από ...ποτέ! Ακόμα και η, σε μεμονωμένες περιπτώσεις, απλή παρουσία του όμως, είναι στοιχείο που θα έπρεπε να προβληματίζει τον οποιονδήποτε λογικώς (λέμε τώρα...) σκεπτόμενο. Αν δε αποφασίσεις να βγάλεις τις παρωπίδες και ν' ανοίξεις τα μάτια σου, θα διαπιστώσεις ότι ΑΚ 47 εντός ελληνικής επικράτειας - εκτός από τις περιπτώσεις των «Γαλατών» στην Κρήτη όπου, αναλογικά με το τι άλλο κυκλοφορεί, αυτό θεωρείται ...αεροβόλο - δεν υπήρχε πριν το '91-'92. Αν αυτό δε σου λέει κάτι, όντως δε συγκαταλέγεσαι μεταξύ των λογικώς σκεπτόμενων. 2) Κανείς δεν είπε ότι η εγκληματικότητα είναι φυλετικό χαρακτηριστικό. Αν εσύ καταλαβαίνεις αυτό, από τις φράσεις : «τα ποσοστά εγκληματικότητας έχουν αυξηθεί δραματικά μετά την είσοδο των λαθρομεταναστών στην Ελλάδα» (επαναλαμβάνω: Ο όρος «λαθρομετανάστης», προσδιορίζει κάποιον εξ' ορισμού εγκληματία - τι να κάνουμε τώρα, αφού η παράνομη είσοδος σε μία χώρα είναι παράνομη;... - και όχι κάποιον «διαφορετικής φυλής/εθνικότητας») και : «Αναλογικά, η περισσότεροι δράστες εγκλημάτων κατά ατομικής περιουσίας και ζωής τα τελευταία 20 χρόνια στην Ελλάδα, είναι λαθρομετανάστες», είναι ζήτημα το οποίο έχει να κάνει με εσφαλμένο τρόπο σκέψης, αδυναμία κατανόησης συγκεκριμένων εννοιών και προκατάληψη. Όσο για τα «ψήγματα αλήθειας», τον «απλουστευτικό τρόπο σκέψης» και την «ελλειπή προσέγγιση» μου, έχεις δίκιο: Αυτά που λέω, είναι σαφώς πιο «απλουστευτικά» και «ελλειπή», από εκείνα της αντίθετης πλευράς, τα οποία συνοψίζονται - ατεκμηρίωτα πάντα - στο άκρως ...στοιχειοθετημένο, αναλυτικό και πλήρες σε τρόπο προσέγγισης : «το μεταναστευτικό ζήτημα είναι εντελώς ξεχωριστό πρόβλημα με την εγκληματικότητα». Αυτά περί του ποιος προσπαθεί να αποπροσανατολίσει τη συζήτηση και ποιος ενδύει τα όσα λέει με «επίπλαστη αντικειμενικότητα»... απ οτι καταλαβα προσπαθει να πει οτι η μοναδικη ταμπελα διακρισης που εχουν οι κακοποιοι και ειναι η χωρα προελευσης αντι να λες με κλεψανε 2 αλβανοι,θα μπορουσες ανετα να πεις με κλεψανε 2 αμορφωτοι,2 βαζελοι,2 ασχημοι.ο καθενας βαζει τη ταμπελα που τον συμφερει. Ως συνήθως, αυτό που κατάλαβες, δεν έχει την παραμικρή σχέση με αυτό που έχει ειπωθεί. Η «ταμπέλα διάκρισης» που χρησιμοποίησα, έγραφε (ας το βάλω με μεγάάάάάλα γράμματα, μπας και το δεις αυτή τη φορά, αν και δεν ελπίζω πλέον): Λαθρομετανάστες. Τώρα, το σε ποιο σημείο εντοπίζεις εσύ το ...συμφέρον( ; ) μου στη χρήση αυτής της ταμπέλας, έχει να κάνει μάλλον με τρικυμία εν κρανίω. Είναι απολύτως λογικό το να έχω συμφέρον να εντοπίζω την αυξημένη εγκληματικότητα εντός μιας - οποιασδήποτε - κοινωνικής ομάδας (με ξεσκέπασες, γατούλη! Κατεβαίνω υποψήφιος με τον Αδολφολιάκο και δε μπορώ να το κρύβω πλέον, χάρη στο δικό σου δαιμόνιο!) 1) Τσαμπα γράφω μου φαίνεται. Να στο θέσω απλά. Πιστεύεις πως η εθνικότητα ενός ανθρώπου είναι παράγοντας που τον παρακινεί να διαπράξει έγκλημα; Αν ναι, bad news for you, αλλά είσαι ρατσιστής. Αν όχι, συγνώμη, αλλά οφείλεις να παραδεχθείς το εθνικό πρόσημο στην αναφορά της εγληματικότητας δεν έχει καμία ουσία, και υπάρχει μόνο για λόγους παραπλάνησης των βασικών αιτιών. 2) Δε ξέρω αν θα σε στενοχωρήσω, αλλά το ποιος είσαι - που μένεις και τι κάνεις στην προσωπική σου ζωή δεν δίνει μπόνους επιχειρηματολογίας σε μία κουβέντα. 3) Το συνθετικό "λαθραίος" δε θα με δεις ποτέ να το χρησιμοποιώ γιατί το θεωρώ χυδαίο. Σε περίπτωση που σου διαφεύγει, μιλάμε για ανθρώπους, όχι για τσιγάρα. Ούτε ο χαρακτηρισμός "μπουκαδόρος" ασφαλώς στέκει. Οι μετανάστες βρίσκονται εδώ για λόγους επιβίωσης, δεν ήρθαν να μας αλώσουν. 4) Αυτή η παράγραφος πρέπει να σου έδωσε πολλά thumbs up. Επίκληση στους νομοταγείς φορολογούμενους πολίτες που "αναστενάζουν" να τα βγάλουν πέρα .., ιδιοφυές, μεγαλείο λαϊκισμού. Κοίτα να δεις σύμπτωση, μια ψυχή εύστοχα παρατηρούσε κάποτε πως ο φασισμός είναι λαϊκισμός, και κάθε λαϊκισμός είναι φασισμός. 5) Και επιτέλους, φτάνει με το γελοίο "επιχείρημα" πάρτε τους στα σπίτια σας. Πρέπει να το έχω απαντήσει ίσα με δέκα φορές, τι διάολο, με κασσέτα γράφετε; Λοιπόν, το σπίτι μου είναι ιδιωτικός-προσωπικός μου χώρος, και είμαι εξαιρετικά επιλεκτικός στο ποιος θα μπει μέσα, η ταύτισή του με την χώρα που έτυχε να γεννηθώ για χάρη επιχειρηματολογίας είναι παντελώς άστοχη, και την προτιμούν συνήθως όσοι νομίζουν πως μία χώρα είναι τσιφλίκι τους. 1) Όταν με ρωτάς αν πιστεύω ότι «η εθνικότητα ενός ανθρώπου είναι παράγοντας που τον παρακινεί να διαπράξει έγκλημα;», αποδεικνύεις μόνος σου ότι, όχι απλώς «τσάμπα γράφεις», αλλά και «τσάμπα διαβάζεις» - αν τελικώς διαβάζεις - τα όσα γράφονται. Πουθενά δεν υποστήριξα ότι η εθνικότητα είναι παράγοντας παρακίνησης για διάπραξη εγκλήματος. Σε προκαλώ να παραθέσεις αυτούσια τη φράση μου αυτή (όχι τη φράση που εσύ ερμηνεύεις κατ' αυτό τον τρόπο...). Η εξ' αρχής παραβατική συμπεριφορά (παράνομη είσοδος στη χώρα) όμως, το βεβαρημένο ποινικά παρελθόν κάποιων ανθρώπων, ήδη πριν μπουν στη χώρα, καθώς και οι συνθήκες εξαθλίωσης κάποιων άλλων επίσης από τον καιρό που βρίσκονταν στις χώρες τους, είναι παράγοντες που αυξάνουν αυτή την πιθανότητα και μάλιστα σημαντικότατοι. Όπως ίσως καταλαβαίνεις λοιπόν, ούτε ρατσιστής είμαι - όχι ότι μου κάνει κρύο ή ζέστη αν κάποιος με θεωρεί τέτοιο - ούτε και οφείλω να παραδεχθώ τα περί σημασίας του εθνικού προσήμου που αναφέρεις, απλώς διότι δε τα υποστήριξα ποτέ. Όσο βέβαια εσύ και κάποιοι άλλοι, συνεχίζετε να βλέπετε ρατσιστικά παραληρήματα, στην αντίθεση κάποιου απέναντι στη λαθρομετανάστευση και στα όσα αυτή επιφέρει, μάλλον θα συνεχίσετε να πιστεύετε ότι το οφείλω. Τι να σας πω; Συνεχίστε... 2) Όταν αποδίδονται χαρακτηρισμοί περί «ρατσιστικού λόγου», δίνει μπόνους και μάλιστα σημαντικό. Α, και για να σου λύσω την απορία: Αλίμονο αν με στεναχωρούσε το τι λέει ο κάθε τυχαίος. Ο δικός μου λόγος βασίζεται σε επιχειρήματα, όχι σε προσωπικές θέσεις του στυλ: «έτσι είναι, επειδή έτσι λέω εγώ.» Έτσι για να ...ξαναγνωριζόμαστε! 3) Το αν θα χρησιμοποιήσεις το συνθετικό «λαθραίος» και το αν το θεωρείς χυδαίο ή ό,τι άλλο, ούτε με απασχολεί, ούτε αλλάζει σε κανένα βαθμό την πραγματικότητα. Ο όρος είναι «λαθρομετανάστης» και αναφέρεται σε συγκεκριμένη κατηγορία ανθρώπων: Σε αυτούς που μεταναστεύουν λαθραία. Εσύ αν θέλεις, μπορείς να χρησιμοποιείς το δικό σου λεξικό για να ερμηνεύεις το οτιδήποτε. Εγώ επιλέγω να αποδίδω τους πραγματικούς ορισμούς στις έννοιες και τις πραγματικές έννοιες στους εκάστοτε ορισμούς. Το για ποιο λόγο βρίσκονται στην Ελλάδα οι λαθρομετανάστες (δε σ' αρέσει το ξέρω, αλλά τι να κάνουμε που έτσι είναι...) ούτε έχει κάποια σημασία ή βαρύτητα, ούτε και με απασχολεί καθόλου. Αυτό που έχει σημασία και βαρύτητα, είναι το γεγονός ότι έχουν εισέλθει λαθραία (τη βρίσκωωωωω!!!), έχουν παραβιάσει τους νόμους του ελληνικού κράτους και κάτω από αυτό το πρίσμα οφείλει το κράτος να τους αντιμετωπίζει. Το αν ήρθαν για να μας «αλώσουν» είναι δευτερεύον. Το πρωτεύον είναι το αν το κάνουν τελικώς, ασχέτως λόγου. Όταν ο μπουκαδόρος (sorry για το «χαρακτηρισμό»...) μπει για λόγους ...επιβίωσης στο δικό σου σπίτι και για λόγους ...επιβίωσης σε ξεβρακώσει, έλα να μιλήσουμε ξανά για «άλωση». Τότε όμως δε θα έρθεις! Τότε θα βάζεις αλοιφούλα στις δικές σου πληγές και δε θα έχεις ούτε χρόνο, ούτε διάθεση για κουβέντα... 4) Αυτό να το απευθύνεις στους επίσης «λαϊκιστές» και «φασίστες» που έδωσαν τα thumbs up, καθώς και σ' εκείνους που δεν έδωσαν κανένα σ' εκείνο το δικό σου post, το οποίο αποτέλεσε αφορμή για την απάντησή μου, όχι σ' εμένα. Αν φαντάζεσαι δε, ότι επηρεάζομαι από τα πιθανά thumbs up στα όσα γράφω - ή γενικότερα, από την κοινή αποδοχή ή όχι των όσων υποστηρίζω, είτε μέσω συμμετοχής σε forum, είτε στις κατά πρόσωπο συζητήσεις όπου συμμετέχω - πέτυχες διάνα! Τα σέβη μου... (και μια άλλη ψυχή, παρατηρούσε έξ ίσου εύστοχα κάποτε ότι «από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλλα». Τόσο εύστοχα μάλιστα, ώστε η παρατήρησή της αυτή έγινε ...λαϊκή ρήση!) 5) Κανένα «επιτέλους» και κανένα «έλεος», στον κάθε βολεμένο και κρυπτόμενο πίσω από το δάχτυλό του υποκριτάκο, ο οποίος από τη μία υπεραμύνεται - εκ του ασφαλούς - του δικαιώματός του να είναι εξαιρετικά επιλεκτικός στο ποιος και πως θα μπει στο δικό του σπίτι, στο δικό του προσωπικό και ιδιωτικό χώρο, ενώ από την άλλη μάχεται το δικαίωμα του άλλου να μπορεί να είναι το ίδιο επιλεκτικός. Κανένα «επιτέλους» και κανένα «έλεος», σ' αυτόν που υπεραμύνεται του δικαιώματος αυτού όταν αφορά στην πάρτη του, ενώ το αμφισβητεί όταν το κράτος (ναι, το κράτος που νομοθετεί σ' αυτή η χώρα στην οποία ...έτυχε να γεννηθείς) προσπαθεί - ως έχει υποχρέωση - να είναι αντίστοιχα «επιλεκτικό», εφαρμόζοντας τους νόμους του και ποινικοποιώντας την παραβίασή τους. Διότι, μάγκα μου, είναι οι νόμοι αυτού του κράτους, αυτοί που σου δίνουν τη δυνατότητα να είσαι επιλεκτικός στο ποιος θα μπει στο σπίτι σου και να διεκδικήσεις το δίκιο σου όταν κάποιος σου στερήσει το δικαίωμα της επιλογής και μπει με το έτσι θέλω. Αυτοί οι νόμοι είναι που εσύ αμφισβητείς και έχεις το θράσος να μιλάς για «τσιφλίκια». Αλλά είπαμε: Τώρα μιλάμε για το δικό σου σπίτι. Ποιος τα γαμεί τα σπίτια των υπόλοιπων και ποιος ασχολείται με το «τσιφλίκι» εκείνο, εντός της επικράτειας του οποίου βρίσκονται κι εκείνα (μαζί με το δικό σου);... Υ.Γ.: Αλήθεια, τελικώς δε μας είπες: Εντάξει, εσύ - εφόσον το υποστηρίζεις - δέχεσαι να συμμετέχεις στην κάλυψη των εξόδων για τη δημιουργία των υποδομών που θεωρείς «αυτονόητες». Αυτό το θεωρούμε δεδομένο διότι, αν δε δέχεσαι, είσαι υποκριτάκος. Εμείς οι άλλοι, που δε γουστάρουμε να πληρώνουμε κερατιάτικα, διατηρούμε το δικαίωμά μας αυτό; Ή μήπως, σ' αυτή την περίπτωση πρέπει το κράτος να ψηφίσει νόμο που θα μας υποχρεώνει να πληρώνουμε (την εφαρμογή του οποίου, φαντάζομαι ότι θα υποστήριζες... Είπαμε, να εφαρμόζονται οι νόμοι, αλλά προς Θεού, όχι όλοι! Μόνο αυτοί που μας βολεύουν...) Οχι η οικονομικη κριση φταιει. Μιας και πριν απο την κριση δεν ειχαμε εγκληματα, οι φυλακες ηταν αδειες. Και πριν ερθουν οι λαθρομεταναστες οι φυλακες ηταν διακοσμητικα στοιχεια. Λεπτομέρεια: Πριν έρθουν οι λαθρομετανάστες - Τι έπαθες εσύ ρε; Έγραψες «λαθρομετανάστες»;;; Τσέκαρες μπας κι έχεις πυρετό; :confused: - οι φυλακές σαφώς και δεν αποτελούσαν διακοσμητικά στοιχεία, αλλά αφού ήρθαν κι έπειτα, για πρώτη φορά στην ιστορία αντιμετώπισαν πρόβλημα χωρητικότητας. Γιατί πιστεύω ότι κάτι λέει αυτό; Εκτός από το «διότι είμαι φασίστας και ρατσιστής»... Επεξ/σία 12 Ιουνίου 2012 από deesnider Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Toufas Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2012 Στο οτι οι ελληνες ξερουν τι ειναι αναβολη δικης και παραγραφη αδικηματος (βλεπε κασιδιαρης) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα