Προς το περιεχόμενο

Nεαρος καταδιωξε και σκοτωσε διαρρηκτη στην Παιανια


MiDi_MiLiZ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

http://www.youtube.com/watch?v=1fuDDqU6n4o

 

 

Οταν λενε "παρτε τους αλλοδαπους σπιτια σας" και αλλα τετοια για ποιο νοιαζονται?

Αφενός το «παρτε τους αλλοδαπους σπιτια σας», δεν κατανοώ ότι μπορεί να ερμηνευθεί ως «ολοι οι ξενοι ειναι εγκληματιες» ή ως «νοιάζομαι πιο πολυ για το αν ο εγκληματιας ειναι αλλοδαπος, παρα για το οτι ειναι εγκληματιας», αφετέρου η φράση που παραθέτεις, έχει χρησιμοποιηθεί ως - λογικότατο κατά τη γνώμη μου - αντεπιχείρημα, στις προτάσεις κάποιων που υποστηρίζουν ότι, όσοι κι αν μπαίνουν, όπως και απ' όπου κι αν μπαίνουν, νόμιμα ή παράνομα, πρέπει να χαίρουν της κρατικής φροντίδας και μέριμνας, με δυο λόγια: Να γίνονται όλο και περισσότερες εγκαταστάσεις φιλοξενίας των, να απασχολείται το σύστημα υγείας για να τους περιθάλπει και, τελικώς, να μην αξιολογούνται από την πολιτεία αρνητικά, ούτε να αντιμετωπίζονται ως παράνομοι, αυτοί που παραβίασαν τα σύνορα της χώρας και μπήκαν με το «έτσι γουστάρω», ενώ ο μαλάκας (εγώ και ο κάθε φορολογούμενος πολίτης) επωμίζεται το κόστος όλων αυτών.

 

Ας τους έπαιρναν λοιπόν στα σπίτια τους, όλοι αυτοί που υποστηρίζουν τα παραπάνω, ας επωμίζονταν εκείνοι τα έξοδά τους και μετά θα βλέπαμε αν θα θεωρούσαν ίδιο το να «τραγουδούν» όντας έξω από το χορό και όντας μέσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 809
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Γιατί βαφτίζεις ρατσιστικό ένστικό.....την μεταφορά της καθημερινότητας;

 

Διότι δεν πρόκειται για μεταφορά της πραγματικότητας, αλλά ύπουλης παραποίησής της, ένα ρατσιστικό παραλήρημα που το έχουμε συνηθίσει τόσο πολύ, που όχι απλά συνήθως δε το εκλαμβάνουμε ως τέτοιο, αλλά φτάνουμε στο σημείο να το αμφισβητούμε κιόλας.

Να σου θυμίσω κάπου εδώ, πως το πιο πάγιο "επιχείρημα" των περισσοτέρων που χρησιμοποιούν ρατσιστικό λόγο, είναι η ειρωνεία στο τέλος της πρότασής τους προς τους δήθεν γραφικούς που θα τον αποκαλέσουν ρατσιστή και φασίστα.

Φάση, δεν είναι ρατσιστές μιας και στην εποχή μας αυτός ο χαρακτηρισμός δεν είναι socially accepted, απλά πετάνε και καμιά ρατσιστική πίπα για να περνάει η ώρα βρε αδερφέ.

:rolleyes:

 

 

 

Ξαναγράφω λοιπόν, η ταύτιση της εγκληματικότητας με την εθνικότητα όσων την διαπράττουν, εξυπηρετεί αποκλειστικά την εύκολη μετατόπιση του προβλήματος στις ευάλωτες κατηγορίες ανθρώπων, που σε ζόρικες εποχές όπως αυτή που διανύουμε μπορεί να γίνει ανεξέλεγκτο.

Και αντί να εστιάσουμε πάνω σε αυτό το κίνδυνο ώστε να εξαφανιστεί ..χθες, τον νομιμοποιούμε σε συνειδήσεις, πράξεις και πολιτικές.

 

 

Τέλος, όσον αφορά το μεταναστευτικό ζήτημα, που μετά τα παραπάνω ελπίζω να είναι ξεκάθαρο πως είναι εντελώς ξεχωριστό πρόβλημα με την εγκληματικότητα, αν με το "συνθήκες παραμονής και ένταξης" που γράφεις, εννοείς το στοίβαγμά τους σε αποθήκες, τα εξευτελιστικά μεροκάματα, το trafficking και τα πρόσφατα στρατόπεδα συγκέντρωσης (χώροι φιλοξενίας ο socially accepted όρος που λέγαμε), λυπάμαι.

 

Το ελληνικό κράτος οφείλει να κάνει πρώτα τα αυτονόητα, όπως η παροχή στέγης - τροφής και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης στους ανθρώπους που κοιμούνται στο δρόμο ώστε τουλάχιστον να μη γκετοποιούνται συγκεκριμένες περιοχές, και κατόπιν να απαιτήσει ευρωπαϊκή λύση σε πλαίσιο σεβασμού των αυτονόητων ανθρωπίνων δικαιωμάτων για τους πληθυσμούς είναι αδύνατο να απορροφήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παλαιοτερα ειχε γινει ενα πειραμα στην Αμερικη στους κρατουμενους.Ειχαν μετρησει τους κρατουμενους των φυλακων και ειχαν δει οτι οι μαυροι ηταν πιο πολλοι.Απο εκει βγηκε το λανθασμενο συμπερασμα οτι οι μαυροι ηταν "περισσοτερο" εγκληματιες απο τους λευκους.Φυσικα και αυτο θα ηταν το συμπερασμα αφου οι μαυροι(τοτε ισως και τωρα) μπαινουν κατα εναν παραξενο τροπο πιο ευκολα στις φυλακες.Το ιδιο πραγμα ισχυει και τωρα που ακουω καποιους να λενε οτι οι εγκληματιες στην πλειονοτητα τουυς ειναι αλλοδαποι.Αν το ελληνικο κρατο ειχε βαλει μεσα ολους τους πραγματικους εγκληματιες(φοροφυγαδες,εμπορους ναρκωτικων,"εταιριες" που μεταφερουν λαθρομεταναστες) τοτε θα λεγαμε οτι μια αλλη ομαδα(ελληνων κυριως πολιτων) αποτελει την πλειονοτητα των εγκληματιων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@liopyr

 

Διότι δεν πρόκειται για μεταφορά της πραγματικότητας, αλλά ύπουλης παραποίησής της, ένα ρατσιστικό παραλήρημα που το έχουμε συνηθίσει τόσο πολύ, που όχι απλά συνήθως δε το εκλαμβάνουμε ως τέτοιο, αλλά φτάνουμε στο σημείο να το αμφισβητούμε κιόλας.

 

Η συντριπτική πλειοψηφία των «καθημερινών» εγκλημάτων (διαρρήξεις, ληστείες στο δρόμο, επιθέσεις/σωματικές βλάβες/δολοφονίες με σκοπό τη ληστεία), τα τελευταία 20 χρόνια, έχουν ως δράστες παράνομα ευρισκόμενους στην Ελλάδα αλλοδαπούς. Αρέσει ή δεν αρέσει σε κάποιους αυτό, δυστυχώς είναι αλήθεια. Εκτός από αλήθεια, είναι και πανεύκολα εξηγήσιμο: Έχει εισέλθει παράνομα στην Ελλάδα, τεράστιος αριθμός ανθρώπων από άλλες χώρες, μεγάλο ποσοστό των οποίων, ή ήταν ήδη κακοποιοί στις χώρες τους, οι οποίοι «αλωνίζουν» ελεύθερα, χωρίς «τυπικά» να βρίσκονται στην Ελλάδα (μη καταμετρημένοι/καταγεγραμμένοι), ή είναι εξαθλιωμένοι και βασανισμένοι άνθρωποι, σε τέτοιο βαθμό ώστε να είναι είναι έτοιμοι για τα πάντα. Σαφώς και υπάρχουν ανάμεσα στους λαθρομετανάστες και άνθρωποι των οποίων η πρώτη και μόνη παρανομία ήταν η λαθραία είσοδος στη χώρα, αλλά κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να παραβλέψει ότι ακόμα κι αυτό είναι σοβαρότατο αδίκημα.

 

Πρόκειται λοιπόν όντως περί μεταφοράς της καθημερινότητας και όχι περί παραποίησής της - ύπουλης ή μη - ή περί ρατσιστικού παραληρήματος. Θα επρόκειτο για τέτοιο, αν οι Έλληνες υποστήριζαν ότι «δεν υπάρχουν Έλληνες εγκληματίες / κάθε αλλοδαπός είναι εγκληματίας».

 

Σαφώς λοιπόν και αμφισβητούμε - και πολύ σωστά κάνουμε - το υποτιθέμενο ρατσιστικό παραλήρημα που εσύ και κάποιοι άλλοι βλέπουν.

 

Να σου θυμίσω κάπου εδώ, πως το πιο πάγιο "επιχείρημα" των περισσοτέρων που χρησιμοποιούν ρατσιστικό λόγο, είναι η ειρωνεία στο τέλος της πρότασής τους προς τους δήθεν γραφικούς που θα τον αποκαλέσουν ρατσιστή και φασίστα.

Φάση, δεν είναι ρατσιστές μιας και στην εποχή μας αυτός ο χαρακτηρισμός δεν είναι socially accepted, απλά πετάνε και καμιά ρατσιστική πίπα για να περνάει η ώρα βρε αδερφέ.

 

Θεωρείς το λόγο μου ρατσιστικό; Πιστεύεις ότι είναι «δήθεν» γραφικός, αυτός που θα με αποκαλέσει «φασίστα»; Είναι απόλυτο δικαίωμα σου. Επειδή όμως ο καθένας από μας, μπορεί να είναι 100% σίγουρος μόνο για τον εαυτό του, εγώ «αποκαλύπτομαι» στους «αντιφασίστες» οι οποίοι μου προσδίδουν χαρακτηρισμούς:

 

- Κάτοικος Γεωργίας εδώ και 5 χρόνια.

- Παντρεμένος με Γεωργιανή εδώ και 7 χρόνια.

- Σε τακτικότατη επικοινωνία με αλλοδαπούς κατοίκους Ελλάδος, οι οποίοι συγκαταλέγονται μεταξύ των καλύτερων φίλων μου.

 

Η «ειρωνεία» που αναφέρεις λοιπόν, είναι ο ηπιότερος τρόπος αντιμετώπισης από πλευράς μου, όλων αυτών που θα με πουν ρατσιστή, φασίστα, ή οτιδήποτε άλλο «χαριτωμένο». Όσο για το «socially accepted», θα σου πω απλώς ότι ήμουν ανέκαθεν εντός του συγκεκριμένου ορίου, πολύ πριν γίνει «της μόδας» και όχι επειδή ήταν «κοινωνικώς επιβεβλημένο». Καθαρά και μόνο διότι το ένοιωθα σωστό. Όταν θέλω να πω κάτι το οποίο πιστεύω, το λέω με χρήση των λέξεων που θεωρώ ότι μεταφέρουν το νόημά του με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια και σαφήνεια, αδιαφορώντας παντελώς για τις αντιδράσεις του κάθε υποκριτάκου και του κάθε «δήθεν» υπερασπιστή του «socially accepted πρωτοκόλλου». Έτσι για να γνωριζόμαστε...

 

Ξαναγράφω λοιπόν, η ταύτιση της εγκληματικότητας με την εθνικότητα όσων την διαπράττουν, εξυπηρετεί αποκλειστικά την εύκολη μετατόπιση του προβλήματος στις ευάλωτες κατηγορίες ανθρώπων, που σε ζόρικες εποχές όπως αυτή που διανύουμε μπορεί να γίνει ανεξέλεγκτο.

Και αντί να εστιάσουμε πάνω σε αυτό το κίνδυνο ώστε να εξαφανιστεί ..χθες, τον νομιμοποιούμε σε συνειδήσεις, πράξεις και πολιτικές.

 

Δεν υφίσταται καμία «ταύτιση» της εγκληματικότητας με την εθνικότητα του δράστη. Το να διαπιστώνει κάποιος ότι η πλειοψηφία κάποιων εγκλημάτων, έχει ως δράστες μέλη κάποιας συγκεκριμένης κοινωνικής ομάδας (στην περίπτωσή μας λαθρομετανάστες), μόνο υπό την οπτική του φέροντος μόνιμες παρωπίδες μπορεί να ερμηνευθεί ως «αλλοδαπός = εγκληματίας». Ο λαθρομετανάστης όμως, είναι εξ ορισμού εγκληματίας, ακριβώς λόγω του πρώτου συνθετικού της λέξης. Αν αυτό σε κάποιους δεν αρέσει, δε σημαίνει απολύτως τίποτα, ούτε και αλλάζει την αντικειμενική πραγματικότητα. Απλά πράγματα.

 

Τέλος, όσον αφορά το μεταναστευτικό ζήτημα, που μετά τα παραπάνω ελπίζω να είναι ξεκάθαρο πως είναι εντελώς ξεχωριστό πρόβλημα με την εγκληματικότητα

 

Καθόλου ξεκάθαρο δεν είναι και το λόγο τον ανέφερα πιο πάνω...

 

Το ελληνικό κράτος οφείλει να κάνει πρώτα τα αυτονόητα, όπως η παροχή στέγης - τροφής και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης στους ανθρώπους που κοιμούνται στο δρόμο ώστε τουλάχιστον να μη γκετοποιούνται συγκεκριμένες περιοχές, και κατόπιν να απαιτήσει ευρωπαϊκή λύση σε πλαίσιο σεβασμού των αυτονόητων ανθρωπίνων δικαιωμάτων για τους πληθυσμούς είναι αδύνατο να απορροφήσει.

 

Το ελληνικό κράτος - και το κάθε κράτος - δεν «οφείλει» να κάνει τίποτα από αυτά που λες, από τη στιγμή που αυτοί που «κοιμούνται στο δρόμο», είναι άτομα τα οποία έχουν εισέλθει στη χώρα λαθραία (διευκρίνιση την οποία αποφεύγεις επιμελώς να κάνεις, εξισώνοντας τα δικαιώματα του νόμιμου μετανάστη, με εκείνα του «γουστάρω και μπαίνω» μπουκαδόρου).

 

Το ελληνικό κράτος οφείλει να εφαρμόζει τους νόμους που ψηφίζει και να προχωρά σε απέλαση με συνοπτικές διαδικασίες, όλων όσων έχουν εισέλθει λαθραία στη χώρα, εκτός από τις περιπτώσεις εκείνων οι οποίοι πληρούν τις νόμιμες προϋποθέσεις για χορήγηση ασύλου.

 

Το ελληνικό κράτος δεν «οφείλει» και - κυρίως - δεν έχει το δικαίωμα να επιβαρύνει τους νομοταγείς φορολογούμενους πολίτες, οι οποίοι «αναστενάζουν» για να τα βγάλουν πέρα, με επιπλέον έξοδα για παροχή στέγης, τροφής και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, σε άτομα που δε σεβάστηκαν τους νόμους του και μπήκαν «με τον τσαμπουκά τους», φτάνοντας μεταξύ άλλων στο σημείο «να κοιμούνται στο δρόμο» και, σα να μην έφτανε αυτό, να ζητάνε και τα ρέστα επειδή δεν υπάρχουν υποδομές για καλύτερες συνθήκες, λες και τους τις χρωστούσαμε... Οτιδήποτε άλλο εκτός από «αυτονόητα», είναι αυτά που θεωρείς ότι πρέπει να γίνουν.

 

Όπως έγραψα δε και σε προηγούμενο post μου (απαντώντας στον Τούφα), μαζευτείτε όλοι εσείς που προτείνετε ως ...αυτονόητα όλα αυτά τα ανεδαφικά, κινήστε τις νόμιμες διαδικασίες - αν υπάρχουν, δεν ξέρω... - προκειμένου να πάρετε υπό την ευθύνη σας, την κάλυψη των εξόδων τους και τη νομότυπη συμπεριφορά τους και πάρτε στα σπίτια σας από μερικούς ο καθένας. Έτσι θα δείξετε εμπράκτως ότι υποστηρίζετε αυτά που προτείνετε. Διότι το να απαιτείς να πάρουν οι άλλοι στην πλάτη τους τα «κερατιάτικα» που προκύπτουν από την πιθανή εφαρμογή των όσων προτείνεις, μάντεψε αν καθιστά «φασίστα» εσένα ή τους άλλους...

Επεξ/σία από deesnider
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@liopyr

 

Διότι δεν πρόκειται για μεταφορά της πραγματικότητας, αλλά ύπουλης παραποίησής της, ένα ρατσιστικό παραλήρημα που το έχουμε συνηθίσει τόσο πολύ, που όχι απλά συνήθως δε το εκλαμβάνουμε ως τέτοιο, αλλά φτάνουμε στο σημείο να το αμφισβητούμε κιόλας.

 

Η συντριπτική πλειοψηφία των «καθημερινών» εγκλημάτων (διαρρήξεις, ληστείες στο δρόμο, επιθέσεις/σωματικές βλάβες/δολοφονίες με σκοπό τη ληστεία), τα τελευταία 20 χρόνια, έχουν ως δράστες παράνομα ευρισκόμενους στην Ελλάδα αλλοδαπούς. Αρέσει ή δεν αρέσει σε κάποιους αυτό, δυστυχώς είναι αλήθεια. Εκτός από αλήθεια, είναι και πανεύκολα εξηγήσιμο: Έχει εισέλθει παράνομα στην Ελλάδα, τεράστιος αριθμός ανθρώπων από άλλες χώρες, μεγάλο ποσοστό των οποίων, ή ήταν ήδη κακοποιοί στις χώρες τους, οι οποίοι «αλωνίζουν» ελεύθερα, χωρίς «τυπικά» να βρίσκονται στην Ελλάδα (μη καταμετρημένοι/καταγεγραμμένοι), ή είναι εξαθλιωμένοι και βασανισμένοι άνθρωποι, σε τέτοιο βαθμό ώστε να είναι είναι έτοιμοι για τα πάντα. Σαφώς και υπάρχουν ανάμεσα στους λαθρομετανάστες και άνθρωποι των οποίων η πρώτη και μόνη παρανομία ήταν η λαθραία είσοδος στη χώρα, αλλά κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να παραβλέψει ότι ακόμα κι αυτό είναι σοβαρότατο αδίκημα.

 

Πρόκειται λοιπόν όντως περί μεταφοράς της καθημερινότητας και όχι περί παραποίησής της - ύπουλης ή μη - ή περί ρατσιστικού παραληρήματος. Θα επρόκειτο για τέτοιο, αν οι Έλληνες υποστήριζαν ότι «δεν υπάρχουν Έλληνες εγκληματίες / κάθε αλλοδαπός είναι εγκληματίας».

 

Σαφώς λοιπόν και αμφισβητούμε - και πολύ σωστά κάνουμε - το υποτιθέμενο ρατσιστικό παραλήρημα που εσύ και κάποιοι άλλοι βλέπουν.

 

Να σου θυμίσω κάπου εδώ, πως το πιο πάγιο "επιχείρημα" των περισσοτέρων που χρησιμοποιούν ρατσιστικό λόγο, είναι η ειρωνεία στο τέλος της πρότασής τους προς τους δήθεν γραφικούς που θα τον αποκαλέσουν ρατσιστή και φασίστα.

Φάση, δεν είναι ρατσιστές μιας και στην εποχή μας αυτός ο χαρακτηρισμός δεν είναι socially accepted, απλά πετάνε και καμιά ρατσιστική πίπα για να περνάει η ώρα βρε αδερφέ.

 

Θεωρείς το λόγο μου ρατσιστικό; Πιστεύεις ότι είναι «δήθεν» γραφικός, αυτός που θα με αποκαλέσει «φασίστα»; Είναι απόλυτο δικαίωμα σου. Επειδή όμως ο καθένας από μας, μπορεί να είναι 100% σίγουρος μόνο για τον εαυτό του, εγώ «αποκαλύπτομαι» στους «αντιφασίστες» οι οποίοι μου προσδίδουν χαρακτηρισμούς:

 

- Κάτοικος Γεωργίας εδώ και 5 χρόνια.

- Παντρεμένος με Γεωργιανή εδώ και 7 χρόνια.

- Σε τακτικότατη επικοινωνία με αλλοδαπούς κατοίκους Ελλάδος, οι οποίοι συγκαταλέγονται μεταξύ των καλύτερων φίλων μου.

 

Η « ειρωνεία» που αναφέρεις λοιπόν, είναι ο ηπιότερος τρόπος αντιμετώπισης από πλευράς μου, όλων αυτών που θα με πουν ρατσιστή, φασίστα, ή οτιδήποτε άλλο «χαριτωμένο». Όσο για το «socially accepted», θα σου πω απλώς ότι ήμουν ανέκαθεν εντός του συγκεκριμένου ορίου, πολύ πριν γίνει «της μόδας» και όχι επειδή ήταν «κοινωνικώς επιβεβλημένο». Καθαρά και μόνο διότι το ένοιωθα σωστό. Όταν θέλω να πω κάτι το οποίο πιστεύω, το λέω με χρήση τον λέξεων που θεωρώ ότι μεταφέρουν το νόημά του με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια και σαφήνεια, αδιαφορώντας παντελώς για τις αντιδράσεις του κάθε υποκριτάκου και του κάθε «δήθεν» υπερασπιστή του «socially accepted πρωτοκόλλου». Έτσι για να γνωριζόμαστε...

 

Ξαναγράφω λοιπόν, η ταύτιση της εγκληματικότητας με την εθνικότητα όσων την διαπράττουν, εξυπηρετεί αποκλειστικά την εύκολη μετατόπιση του προβλήματος στις ευάλωτες κατηγορίες ανθρώπων, που σε ζόρικες εποχές όπως αυτή που διανύουμε μπορεί να γίνει ανεξέλεγκτο.

Και αντί να εστιάσουμε πάνω σε αυτό το κίνδυνο ώστε να εξαφανιστεί ..χθες, τον νομιμοποιούμε σε συνειδήσεις, πράξεις και πολιτικές.

 

Δεν υφίσταται καμία «ταύτιση» της εγκληματικότητας με την εθνικότητα του δράστη. Το να διαπιστώνει κάποιος ότι η πλειοψηφία κάποιων εγκλημάτων, έχει ως δράστες μέλη κάποιας συγκεκριμένης κοινωνικής ομάδας (στην περίπτωσή μας λαθρομετανάστες), μόνο υπό την οπτική του φέροντος μόνιμες παρωπίδες μπορεί να ερμηνευθεί ως «αλλοδαπός = εγκληματίας». Ο λαθρομετανάστης όμως, είναι εξ ορισμού εγκληματίας, ακριβώς λόγω του πρώτου συνθετικού της λέξης. Αν αυτό σε κάποιους δεν αρέσει, δε σημαίνει απολύτως τίποτα, ούτε και αλλάζει την αντικειμενική πραγματικότητα. Απλά πράγματα.

 

Τέλος, όσον αφορά το μεταναστευτικό ζήτημα, που μετά τα παραπάνω ελπίζω να είναι ξεκάθαρο πως είναι εντελώς ξεχωριστό πρόβλημα με την εγκληματικότητα

 

Καθόλου ξεκάθαρο δεν είναι και το λόγο τον ανέφερα πιο πάνω...

 

Το ελληνικό κράτος οφείλει να κάνει πρώτα τα αυτονόητα, όπως η παροχή στέγης - τροφής και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης στους ανθρώπους που κοιμούνται στο δρόμο ώστε τουλάχιστον να μη γκετοποιούνται συγκεκριμένες περιοχές, και κατόπιν να απαιτήσει ευρωπαϊκή λύση σε πλαίσιο σεβασμού των αυτονόητων ανθρωπίνων δικαιωμάτων για τους πληθυσμούς είναι αδύνατο να απορροφήσει.

 

Το ελληνικό κράτος - και το κάθε κράτος - δεν «οφείλει» να κάνει τίποτα από αυτά που λες, από τη στιγμή που αυτοί που «κοιμούνται στο δρόμο», είναι άτομα τα οποία έχουν εισέλθει στη χώρα λαθραία (διευκρίνιση την οποία αποφεύγεις επιμελώς να κάνεις, εξισώνοντας τα δικαιώματα του νόμιμου μετανάστη, με εκείνα του «γουστάρω και μπαίνω» μπουκαδόρου).

 

Το ελληνικό κράτος οφείλει να εφαρμόζει τους νόμους που ψηφίζει και να προχωρά σε απέλαση με συνοπτικές διαδικασίες, όλων όσων έχουν εισέλθει λαθραία στη χώρα, εκτός από τις περιπτώσεις εκείνων οι οποίοι πληρούν τις νόμιμες προϋποθέσεις για χορήγηση ασύλου.

 

Το ελληνικό κράτος δεν «οφείλει» και - κυρίως - δεν έχει το δικαίωμα να επιβαρύνει τους νομοταγείς φορολογούμενους πολίτες, οι οποίοι «αναστενάζουν» για να τα βγάλουν πέρα, με επιπλέον έξοδα για παροχή στέγης, τροφής και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, σε άτομα που δε σεβάστηκαν τους νόμους του και μπήκαν «με τον τσαμπουκά τους», φτάνοντας μεταξύ άλλων στο σημείο «να κοιμούνται στο δρόμο» και, σα να μην έφτανε αυτό, να ζητάνε και τα ρέστα επειδή δεν υπάρχουν υποδομές για καλύτερες συνθήκες, λες και τους τις χρωστούσαμε... Οτιδήποτε άλλο εκτός από «αυτονόητα», είναι αυτά που θεωρείς ότι πρέπει να γίνουν.

 

Όπως έγραψα δε και σε προηγούμενο post μου (απαντώντας στον Τούφα), μαζευτείτε όλοι εσείς που προτείνετε ως ...αυτονόητα όλα αυτά τα ανεδαφικά, κινήστε τις νόμιμες διαδικασίες - αν υπάρχουν, δεν ξέρω... - προκειμένου να πάρετε υπό την ευθύνη σας, την κάλυψη ων εξόδων τους και τη νομότυπη συμπεριφορά τους και πάρτε στα σπίτια σας από μερικούς ο καθένας. Έτσι θα δείξετε εμπράκτως ότι υποστηρίζετε αυτά που προτείνετε. Διότι το να απαιτείς να πάρουν οι άλλοι στην πλάτη τους τα «κερατιάτικα» που προκύπτουν από την πιθανή εφαρμογή των όσων προτείνεις, μάντεψε αν καθιστά «φασίστα» εσένα ή τους άλλους...

Παίζει να είναι το πιο σωστό ποστ εδώ μέσα! +1 από μένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίζει και να μην είναι. Μπορεί ο συγγραφέας του να μας δείξει και τα οικονομικά στοιχεία των συλληφθέντων;

Αν μπορείς να μου εξηγήσεις τι ακριβώς εννοείς με το τονισμένο, θα προσπαθήσω. Σε ποια «οικονομικά στοιχεία», ποιων «συλληφθέντων», αναφέρεσαι; Το μυαλό μου πάει κάπου σχετικά με την «οικονομική κατάσταση» κάποιων ανθρώπων, αλλά ειλικρινά δε μπορώ να κάνω τη σύνδεση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στο μηνιαίο εισόδημα τους πριν γίνουν κακοποιοί.

Όχι φίλε μου! Δε μπορώ να σου τα παραθέσω, αλλά ακόμα κι αν μπορούσα, δε θα υπήρχε κανένας λόγος να το κάνω... Τι σημαίνει αυτό που λες; Ότι, αν κάποιος είναι φτωχός, δικαιολογείται να γίνει εγκληματίας; Σε καμία περίπτωση, είτε Έλληνας είναι, είτε αλλοδαπός. Άμα είναι έτσι, ας γίνουν όλοι οι φτωχοί κλέφτες, ανεξαρτήτως εθνικότητας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιταξε ..Στην ανάγκη θα κλέψεις.Αμα πεινάς τι άλλο θα κάνεις. Αλλά δε θα σκοτώσεις έτσι εύκολα ρε φίλε, ούτε θα μπεις με καλάζνικοφ να καθαρίσεις κόσμο. Προφανως αυτοι που κλέβουν και σκοτώνουν δε το κάνουν λόγο πείνας κατά βάση αλλά επειδή θέλουν κάτι παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιταξε ..Στην ανάγκη θα κλέψεις.Αμα πεινάς τι άλλο θα κάνεις. Αλλά δε θα σκοτώσεις έτσι εύκολα ρε φίλε, ούτε θα μπεις με καλάζνικοφ να καθαρίσεις κόσμο. Προφανως αυτοι που κλέβουν και σκοτώνουν δε το κάνουν λόγο πείνας κατά βάση αλλά επειδή θέλουν κάτι παραπάνω.

Είτε το κάνει κάποιος λόγω ανάγκης, είτε λόγω πείνας, είτε λόγω απληστίας, προσωπικά δε βάζω την πράξη αυτή, πάνω από την προσωπική μου ασφάλεια και - γιατί όχι; - πάνω από την περιουσία μου. Απόψεις...

 

Παρεμπιπτόντως, βλέπω ανθρώπους πεινασμένους - κυριολεκτικά - στη χώρα που ζω. Ανθρώπους που δεν έχουν στέγη, δουλειά και δυνατότητα να αγοράσουν ούτε ένα κομμάτι ξερό ψωμί. Κάθε γειτονιά, βοηθάει από το υστέρημά της όσους μπορεί. Είτε με ένα πιάτο φαΐ, είτε με λίγα λεφτά, είτε με όποιο τρόπο δύναται. Δύο από αυτούς, στη δική μου γειτονιά, οι οποίοι για άγνωστο λόγο δεν έλαβαν αυτή την άτυπη βοήθεια, δεν τους είδα ούτε κλέφτες, ούτε συλληφθέντες από την αστυνομία. Τους είδα φέτος νεκρούς, παγωμένους στο δρόμο...

 

Αυτοί γιατί δεν έγιναν κλέφτες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...