Cossutius. Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Το Σ.Κ. που μας πέρασε είπα να κάνω μια βόλτα προς Πάτρα 3 χρόνια μετά τη τελευταία μου επίσκεψη. Σκέφτηκα πως ο "αυτοκινητόδρομος" με τα μέχρι πρότινος ακριβότερα διόδια στην Ελλάδα (είναι στα 3.10 αυτη τη στιγμη) θα έχει βελτιωθεί εμφανώς, αφού θυμόμουν πως είχαν ξεκινήσει έργα. Με έκπληξή μου είδα, πως ο δρόμος ειναι χειρότερος από ποτέ, τα έργα έχουν παραμείνει στη μέση και έχουν παγώσει, ενώ η επικινδυνότητα ειναι στο υπέρτατο σημείο. Κατά την επιστροφή μου, ρώτησα τον υπάλληλο των διοδίων, το λόγο που έχουν παγώσει οι εργασίες ο οποίος μου είπε πως...δεν υπάρχουν χρήματα!!! Καμιά ευθύνη για την κατάσταση, καμιά μέριμνα για την ασφάλεια των οδηγών. Για το μόνο που έδειξαν να ενδιαφέρονται, ήταν να θέσουν ως παράβαση την μη πληρωμή των διοδίων. Θα ήθελα να ρωτήσω, αν κάποιος γνωρίζει τον λόγο που σταμάτησαν οι εργασίες στην ιδιωτική αυτή οδό και τον λόγο που αυτή τη στιγμη πληρώνουμε διόδια σε αυτή τη καρμανιόλα... Δε θα ήθελα η κουβέντα να επεκταθει σε άλλους δρομους. Αναφέρομαι καθαρά σε αυτόν.
Tenshi Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Είμαι 29 ετών και κατάγομαι απο Κεφαλλονιά.Σχεδόν κάθε χρόνο επισκέπτομαι το νησί,οπότε θα πρέπει να περάσω απο το συγκεκριμένο κομμάτι είτε για το πλοίο της Πάτρας ή για της Κυλλήνης.Απο τότε που μπορώ να θυμηθώ και το κεφάλι μου έφτανε να δεί έξω απο το παράθυρο,η ΕΟ ήταν ένα εργοτάξιο.Πάντα μου έκανε εντύπωση που ο πατέρας μου έφτανε κατάκοπος και αφού είχαν πέσει μερικά γαμωσταυρίδια.Η μητέρα μου δέ ήταν τόσο αγχωμένη,που οδήγησε το αμάξι στην συγκεκριμένη διαδρομή, 7 ολόκληρα χρόνια αφού είχε πάρει δίπλωμα Στα 18 μου ,σάν οδηγός πλέον,βίωσα απο πρώτο χέρι την δυσκολία του να κινείσαι στο σαθρό αυτό οδόστρωμα.Δέκα και πλέον χρόνια μετά,επικρατεί η ίδια κατάσταση και ασχέτως του οχήματος που οδηγώ,ποτέ μα ποτέ δέν αισθάνθηκα "ασφαλής". Οπότε θές απάντηση στα ερωτήματά σου; Γιατί σταμάτησαν τα έργα;-Γιατι είσαι στην Ελλάδα! Γιατί τελείωσαν τα κονδύλια;-Γιατί είσαι στην Ελλάδα! Γιατί πληρώνεις για κάτι που ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ;-...guess...
Ntinaras Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 τρελλα λαμογια κρυβονται πισω απο τα εργα των ΕΟ και τα διοδια το μεγαλυτερο ειναι ο μπομπολας... δεν προκειται να φτιαχτει ποτε ο δρομος,τα εργα εχουν παγωσει επισημα. και δεν προκειται ποτε να φυγουν τα διοδια.
*Kezar* Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 ελατε ρε παιδια μια χαρα ειναι ο δρομος.. δεν λετε παλι καλα που τον εχουμε και αυτον..χαχαχα εδω και 5 χρονια τον τρωω στον μαπα τον κορινθου πατρων..αιντε να δουμε ποτε θα τον φτιαξουν.
antonl Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Επειδή όπως σου είπε, δεν υπάρχουν λεφτά. Το κράτος έπρεπε να πληρώσει για απαλλοτριώσεις κά αλλά δεν. Μια γαλλική εταιρία που χε αναλάβει μέρος του (τουλάχιστον) φεύγει από Ελλάδα. Έχει απολύσει σχεδόν όλο το προσωπικό από Πάτρα και μέρος του εξοπλισμού. Δεν ξέρω ποιος/αν το χει αναλάβει κάποιος άλλος πλέον.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Αν δεν οδηγειτε, κανοντας αυτην την διαδρομη μετρηστε εικονοστασια που εχει αριστερα και δεξια μετα τον Ισθμο. Εκατονταδες δυστυχηματα. Ειναι αδιανοητο οτι 30 χρονια τωρα δεν εχει ουτε μιση βελτιωση, ενω ολο λενε οτι τον φτιαχνουν. Kαι ξερετε ποια ειναι η πλακα? Οτι καθε λιγα χρονια ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ κονδυλια και προυπολογισμοι, σκαβονται μια δυο λακουβες και μετα χανονται ως δια μαγειας τα λεφτα που ηταν ικανα για να τελειωσει το εργο. Πρεπει φαινεται κι εκει να γινουν δυο τροχαια με 30 παιδια θυματα το καθενα, οπως στα Τεμπη και το πεταλο του Μαλιακου που φτιαχτηκαν σε χρονο dt μετα τα 2 πολυνεκρα δυστυχηματα.
kage Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 (επεξεργασμένο) http://www.youtube.com/watch?v=RzscK2FsxOA http://www.youtube.com/watch?v=djcKK-mTik4 πτωχευσε η ολυμπια οδος...(τα μηχανηματα βγηκαν σε πλειστηριασμο απ οτι διαβαζα πριν κανα χρονο!) http://radio936.blogspot.gr/2011/07/2800.html http://www.galaria2010.blogspot.gr/ http://tzonakos.blogspot.gr/2009/03/blog-post_11.html οι πινακιδες αυτες ειναι απο ινστιτιουτο ιοας απο γονεις θυματων... «Οι αυξήσεις στις τιμές των διοδίων είναι τιμαριθμικές με βάση τον πληθωρισμό, οι οποίες προβλέπονται κάθε χρόνο από τις συμβάσεις του 2007» τόνισε στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ και την εκπομπή Πρώτη Γραμμή ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης. Όπως εξήγησε από τα 8,5 δισ. που χρειάζονται για την κατασκευή των έργων, το 25% είναι εθνική και κοινοτική συμμετοχή, 28% διόδια και το υπόλοιπο ποσοστό από τους εργολάβους και τις τράπεζες.>> οποτε απο το παραπανω εδω και 2 χρονια εισπρατουν τα διοδια και βγαζουν στον δρομο τα βανακια με το μεγαλο βελος να κανουν πανω κατω τον δρομο για βιτρινα και την εξυπηρετηση πελατων για να εισπρατουν διοδια και epass.τα υπολοιπα εσοδα πανε για "συντηρηση" του δρομου...-οτι και να σημαινει αυτο- Παντως και οι κωλοτουμπες των επιτροπων εναντιων των διοδιων δεν ξερω γιατι αλλα σταματησαν να υπαρχουν... Επεξ/σία 7 Ιουνίου 2012 από kage
Rabican Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 ποσες φορες εχω περασει αυτο τον δρομο, ποσες φορες εχω αναρωτηθει που στο δ@ολο πανε αυτα τα 3.1 ευρω που πληρωνουμε. πραγματικα δεν εχω ιδεα που πηγαινουν αυτα τα λεφτα. το μονο σιγουρο ειναι οτι για συντηρηση του δρομου δεν πανε. δε συζητω για ολοκληρωση εργων.. αυτο παραπαει για τα ελληνικα δεδομενα. πραγματικα το εχω απορια σε ποιανου νομικου η φυσικου προσωπου το λογαριασμο μπαινουν καθε μερα τοσα χιλιαρικα ευρω εδω και τοσα χρονια.
akpe Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Ο δρόμος αυτός είναι ίσως από τις λίγες περιπτώσεις που δικαιολογώ το (κατά τα άλλα τζαμπατζίδικο) κίνημα του Δεν Πληρώνω.
kx5 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Allou Fan Park παραμένει ο συγκεκριμένος δρόμος. Σίγουρα δεν τον βαριέμαι, αλλά είναι επικίνδυνος.
kage Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 (επεξεργασμένο) Επρεπε να βρεθει καποιος εισαγγελεας(οπως βρεθηκε ξαφνικα μεσα στο 10λεπτο για να καταδικασει το σκηνικο με το χαστουκι στην κανελλη) για να σκασει αγωγες ,εδε και οπως αλλιως ονομαζουν τις διαδικασιες για να φερουν τον δρομο οπως ηταν μεχρι να βρεθει καποιος να τους δωσει δανειο.δεν γινετε να εισαι σε μια λωριδα και η αλλη να ειναι απλα με κολωνακια εδω και 2 χρονια!! το σκηνικο να εχω τα ματια μου 14 το βραδυ ,χωρις φωτα για να μην μου φυγει λιγο δεξια και σκασω σε τσιμεντενιες μπαριερες ή αριστερα να μην σκασω στα πλαστικα κολωνακια και ταυτοχρονα να παρακολουθω τον δρομο ποτε ξαφνικα θα κανει s ακι χωρις λογο δεν ειναι οδηγηση σε εθνικη οδο!!!!!!! http://thebest.gr/news/index/viewStory/120314 Επεξ/σία 9 Ιουνίου 2012 από kage
Cossutius. Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Μέλος Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Αρα λοιπόν πληρωνουμε αυτά τα χρήματα, για να υπάρχουν καθαρά αυτά τα φορτηγάκια που δε μπορουν να αποτρέψουν κάποιο ατύχημα... Αναρωτιέμαι...τι συμβαίνει αν μείνει κάποιος για οποιονδηποτε λόγο στα πολλά σημεία που υπάρχει μονο μια λωρίδα και χωράει μονο ένα αμάξι... Κανας εισαγγελέας να πάρει την υποθεση πάνω του δεν υπάρχει? Το κίνημα δε πληρωνω που πήγε?
andreapaog328 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 αίγιο - πατρα που περναω καθε μερα εδω και 4 χρόνια. εδώ και 1-1,5 χρόνο τα εργα εχουνε σταματήσει.λεει τα λεφτα τελειωσανε, πουλησανε τα μηχανήματα απολυσανε τους εργάτες...τωρα κατι λεγανε οτι μηπως και το ξεκιναγανε πάλι αλλα @@. ετσι θα μεινει. τα βουνα μείνανε τρυπημένα, και τα κλασσικα τσιμεντένια παπάρια στην ακρη του δρόμου με αποτέλεσμα να περνας τσίμα τσίμα. ναχεις τα ματια σου 14, τον μπροστινο, τα πλαστικα κολωνάκια, τα τσιμεντένια απ την άλλη και τον άλλον που περναει απο δίπλα με 100 στο μισό μετρο...βραδυ αμα γυρνας απο πατρα 2-3 το πρωι δεν βρισκεις κανεναν αλλα πρεπει νασαι στην τσίτα μην βαρεσεις πουθενα...μια να χαζεψεις σε τοσο στενο δρόμο, ακομα με 80 χιλιομετρα εφυγες... τουλάχιστον να ξυλώσουνε τα τσιμεντένια στο πλάι και τα κολωνάκια μπας και γίνει ο δρόμος λιγο πιο πλατύς. αλλά @@. πήρανε ολα τα υπλοιπα και αυτα τα αφησανε κει. τα διόδια απ την άλλη 3.10 με αποτέλεσμα οι νταλίκες να κατεβαίνουνε απ τον παλιο. αλλο σοου κει περα.
Rabican Δημοσ. 8 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2012 και μετα τι να πεις στον ξενο τουριστα που ερχεται, πληρωνει 3.1 γιαυτο το χαλι και μενει απορρημενος.. νταξει, εμεις οι ντοπιοι το ξερουμε το χαλι και (δυστυχως) εχουμε συμβιβαστει με αυτο.
Tenshi Δημοσ. 8 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2012 Οι αλλοδαποί-τουρίστες δεν είναι υποχρεωμένοι να πληρώσουν,απο την στιγμή που ο συγκεκριμένος δρόμος δέν πληρεί τα στοιχειώδη για να αποκαλείται ΕΟ (περι ευρωπαϊκής νομοθεσίας ο λόγος).Απ ότι φαίνεται όμως η Ελληνική νομοθεσία-κράτος-σύστημα-γουατέβα, δέν αναγνωρίζει τον Έλληνα πολίτη ώς ισότιμο Ευρωπαίο.Το καις ή δέν το καις το νεοκλασικό στο κέντρο της πλατείας Συντάγματος; Ευτυχώς που υπάρχει η "δημοκρατία" και το πολιτικό κοννέ,αλλιώς το μποστάνι του κάθε μπάρμπα και θείας παρακείμενο του δρόμου, θα είχε απαλλοτριωθεί με συνοπτικές διαδικασίες και θα είχαμε 3 λωρίδες+ΛΕΑ/ανα κατεύθυνση σε όλο το μήκος του οδικού αυτού άξονα ... Το ίδιο συμβαίνει και στα χωριά,άλλα δέν θα κολλήσουμε σε μερικά ασήμαντα πράγματα όπως οι ανθρώπινες ζωές...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα