katsikoula Δημοσ. 6 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2012 Καλησπερα σε ολους Απο την προηγουμενη εβδομαδα ειμαι ενας ευτυχισμενος κατοχος SGS2 με ICS Stock. Την πρωτη φορα που συνδεθηκα στο Anroid Market εδωσα την πιστωτικη μου για να κανω αγορες. πιο συγκεκριμενα αγορασα 2 παιχνιδια και κατεβασα αλλα 3 δωρεαν. Καθως εκανε download το δευτερο κατα σειρσ πληρωμενο παιχνιδι το Where is my water το anroid market εκανε αναβαθμιση μονκ του χωρις καμια προειδοποιηση σε google play. Αυτο ειχε σαν αποτελεσμα το κατεβασμα του where is my water να ακυρωθει στα καλα καθουμενα. μετα που πηγα στο google play να το ξανακατεβασω μου ελεγε να το πληρωσω παλι ενω εγω το ειχα ηδη πληρωσει! Δοκιμασα να το ξαναπληρωσω αλλα αμεσως μου εστειλε τα λεφτα μου πισω (της δευτερης φορας) χωρις εξηγηση. Εστειλα αμεσως email στον δημιουργο ζητωντας refund αλλα απο τοτε (προηγουμενη Παρασκευη) δεν πηρα απαντηση... Τι προτεινετε να κανω; Να περασω μια βολτα απο την τραπεζα αυριο;
Moderators stormrain Δημοσ. 6 Ιουνίου 2012 Moderators Δημοσ. 6 Ιουνίου 2012 Περιεργο. Εισαι σιγουρος πως το παιχνιδι δεν φαινεται αγορασμενο πλεον; Στειλε εκ νεου στο δημιουργο.
katsikoula Δημοσ. 6 Ιουνίου 2012 Μέλος Δημοσ. 6 Ιουνίου 2012 Περιεργο. Εισαι σιγουρος πως το παιχνιδι δεν φαινεται αγορασμενο πλεον; Στειλε εκ νεου στο δημιουργο. ναι είμαι αρκετά σίγουρος. δες και το attatchment. άντε να ξαναστείλω αλλά δεν νομίζω να αλλάξει κάτι. λες απλά να χάθηκε το πρώτο email? edit: μόλις έστειλα για δεύτερη φορά εξηγώντας το όλο σκηνικό. για να δούμε...
Gr_Soul Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2012 Το Play Store θα σου στείλει απόδειξη αγοράς στο email σου. Απλά κοινοποίησέ το στο δημιουργό.
katsikoula Δημοσ. 9 Ιουνίου 2012 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουνίου 2012 τίποτα παιδιά... έστειλα και τρίτο email στον δημιουργό και αμέσως έλαβα ένα auto-reply το οποίο μου ζητούσε συγκεκριμένες πληροφορίες στο πρόβλημα μου. τις έστειλα όλες αλλά ακόμα περιμένω... την Τετάρτη πάντως θα περάσω από την τράπεζα. μια φορά πάντως που αγόρασα ένα app από το App Store (iPad) και το μετάνιωσα έστειλα email στην Apple (και όχι στον δημιουργό) και μου επέστρεψε τα λεφτά ΆΜΕΣΑ!!!
katsikoula Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 Μέλος Δημοσ. 12 Ιουνίου 2012 επιτέλους βρέθηκε λύση. ενώ η Disney (δημιουργός του παιχνιδιού) με έγραψε κανονικά μετά από 3 email, η google μου απάντησε την επόμενη μέρα: Hey Anastasios, Thanks for taking the time to write in and for your patience while I got back to you. I'm sorry about the delay and for your experience. I've gone ahead and filed this refund request on your behalf so that you can attempt the purchase again - you'll receive another email within 14 business days confirming that the request has been processed. Thanks in advance for your patience, and if you have additional questions or if you don't receive a second email with this confirmation, please let me know. Best Regards, BretAnne The Google Play Support Team πήρα τα λεφτά μου πίσω και επιτέλους κατάφερα και κατέβασα επιτυχώς την εφαρμογή. είναι να μην μπλέξεις λοιπόν...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα