poulinos Δημοσ. 24 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2012 Καλημερα. Το παλιο ριυτερ σε εμενα μου βγαζει ping 1100 και πανω στο σπιτι μου. Για σπασιμο πηρα το λαπτοπ μου και της γυναικας μου στο πατρικο μου που φυσικα σερνοταν το συμπαν. Με το δικο μου ρουτερ ολα οκ. Με του αδερφου μου γονατιζαν ολα. Συμπερασμα; Φταιει το ρουτερ λεω εγω ...... Περιμενω να μου στειλουν νεο αν και μου ειπαν 25 με 30 ημερες !!!!!!!! καντου 2-3 απανωτα hard reset μπας και στρωσει και με το κουμπακι και μεσα απο το μενου.να υποθεσω Pppoe το βαζετε οχι Pppoa αν και θα μπορουσες να το δοκιμασεις απο περιεργεια. 25-30; Τον γύρο του κόσμου θα κάνει; το φερνει η χελωνα καρετα καρετα μαλλον Δεν ανέφερες ποιο ρουτερ έχετε από την wind Αν έχετε το ΖΤΕ, δοκιμάσατε να κάνετε firmware update ? αν και κανονικα θα πρεπε να επαιζε και χωρις firmware Update.δεν εχω πετυχει ρουτερ να εχει μεγαλο Ping λογω παλιου firmware αλλα ναι δεν θα χανε τιποτα να το κανει firmware update. δεν θυμαμαι ποιο ειναι το ρουτερ ειμαι στην δουλεια τωρα δεν ειναι ΖΤΕ οχι δεν ειχε πιο νεο firmware το ψαξαμε και η Wind το ειχε στειλει πριν 5 σχεδον χρονια οποτε.... ουτε που θυμαμαι GnSP ελα ντε ; τωρα το κατασκευαζουν ; αν δεν πιασει και με Hard reset Οκ απο το παραθυρο. Αποστολή νέου ρούτερ λόγω παλαιότητας του πελάτη (άνω των 18 μηνών) έρχεται εντός 3-4 εβδομάδων Αν είχε περαστεί βλάβη όπως έπρεπε μιας και το ρούτερ είναι όντως ελαττωματικό θα ερχόταν σε 5 εργάσιμες μέρες το βρισκω τραγικο αυτο.δηλαδη ποια η διαφορα?οκ στην πρωτη περιπτωση αν δνε εχεις θεμα οκ να ερθει σε 3-4 εβδομαδες που παλι το θεωρω τραγικο διοτι μαλλον απο το ιδιο stock ερχεται.αλλα και απο αλλου να ερχεται ειναι τραγικο ενα μηνα.ξενερωνεις τον πελατη.καλυτερα να περναγε να το παραλαβει ο ιδιος. οκ εφοσον εχει προβλημα με το Ping θα μπορουσε ο πωλητης η αυτος που σηκωσε το τηλ και ειδε οτι το Ping ειναι στα 1000 να το δωσει σαν βλαβη για να το παραλαβει γρηγορα.διοτι βλαβη ειναι το 1000Ms.δεν δουλευεις ετσι.οποτε βλαβη θεωρειται οχι αλλαγη λογω παλαιοτητας.
helenmaybeweird Δημοσ. 16 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2013 α μπραβο φιλε, υπηρχε περιπτωση να μην τους δησφιμουσα τουλαχιστον.. θα ελεγα δλδ οτι μεχρι εκει μπορουν και αν μου ζηταγε καποιος την γνωμη θα του την εδινα.Τωρα που ακουσα κ απο εναν αλλο οτι οταν εχεις κλειστο το κινητο κ το ανοιγεις σου ερχονται οι κλησεις που σου ειχαν κανει σε μηνυμα οποτε γουσταρει η wind... το εχω παρατηρησει κατα κορον κ σε εμενα... απλα δεν ειχα δωσει σημασια... οποτε μωλις περασει το 5 μηνο θα φαει σουτ και η κινητη. Τωρα αλλα τρελα συνβαινουν φιλε με το ιντερνετ... εστειλε η forthnet προχθες παρασκευη τεχνικο της... μου μετράει κάτω στο box της πολυκατοικίας με ενα οργανο κ μου λεει εισαι μια χαρα.Του λεω δεν υπαρχη αυτο που λες εχω ταχυτητα 0,6mbbs αντι για 6, η απαντηση ηταν παμε πανω να δουμε τις καλωδιωσεις... ανεβαίνοντας πάνω ειδε οτι ειχα 0,6mbbs.Κουνισε τα καλωδια στην μπριζα, πηρε τηλεφωνα στην forthnet, κ ως δια μαγειας μου ειπε οτι ειμαστε οκ...οντως ειχα 5,9dawnload kai 1mbbs upload... αυτες οι τιμες ειναι το τελειο για τα 3,7χλμ που ειμαι σε αποσταση.Πιστεψα κ εγω οτι το προβλημα λυθηκε.Φευγω λοιπον να επιστρεψω στην δουλεια... γυρναω αναβω το υπ/στη.. παλι 0,7mbbs kai o,3upload.Παιρνω τον τεχνικο μια κ ειναι απο την πολη μου κ τον γνωριζω.. κ μου λεει οτι δεν μπορω να κανω κατι παρε στην forthnet, παπαρ..ες δλδ. Παιρνω forthnet κ μου λενε θα σε παρουμε αυριο αφου εξετασουμε εξονιχιστικα την γραμμη σου (το σαβατο δλδ).Τους παιρνω τηλ χθες αφου δεν με πηραν κ μου ειπαν οτι το εδωσαν βλαβη στον οτε... να πω ακομη οτι χθες ολη μερα δεν ειχα καθολου ιντερνετ... απο χθες το βραδυ που τους πηρα εχω 2.3mbbs με 3,7mbbs dawnload κ σταθερα 0.94mbbs upload.Oσες φορες επανεκινω το ρουτερ αλαζει η τιμη... οποιο κ ρουτερ βαλω το ιδιο συνβενει...αυριο θα ερθει ο οτε, δεν μπορω να καταλαβω τι τρεχει...εσεις μπορειτε να δωσετε μια εξηγηση.Κ πως εγινε και εφτιαξε απο χθες που τους εκραξα.. κ ειδικα σαβατιατικα εφτιαξε...πολυ περιεργα ολα αυτα δε νομιζετε... δεν βγαζω ακρη με τιποτα... τα φωτα σας φιλοι μου.. Geiaa exw kai gw wind kai peftei kathe fora pou kinite h gh apla. Tous exw xilioparei kai mou lene na kanw kati allo kathe fora den borw na paixw games oute na dw video tis prokophs Na metaferthw dagwto h na to psaxw?
shreder Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2015 ειναι πραγματι ενα μεγαλο θεμα αυτο.επειδη το εχω ζησει λογω της δουλειας μου αστα να πανε.μερικες φορες προσπαθουν να σε βγαλουν τρελλο και αλλες φορες λες τι εγινε το φαντασμα το εφτιαξε.ναι το προβλημα ειναι οτι ο πελατης την πληρωνει το δευτερο θεμα οτι ο εναλλακτικος χανει πελατες και το τριτο οτι ο οτε παιρνει λεφτα απο βλαβες και συνδυαστικα .και ειναι λεφτα που τα παιρνει cash καθε μηνα.ναι οι κανονες που εχει φτιαξει η eett ειναι λιγο για κλαμματα και λιγο στα λογια .μια ζωη κλασσικα ο οτε θα φαει προστιμο που απορω αν θα το πληρωσει ποτε.συν οτι και να το πληρωσει τα λεφτα που εχει παρει απο τις βλαβες και απο τους πελατες που γυρισαν σε αυτον ειναι πολυ περισσοτερα απο το προστιμο που θα πληρωσει.οποτε γιατι να κατσει ο οτε να σκασει.πραγματι και οι Isp θα μπορουσαν εφοσον ξερουν την κατασταση να βελτιωσουν μερικα πραγματα στην τεχνικη υποστηριξη οπως οι τεχνικοι τους να ειναι πιο γνωστες,β.ο πελατης να μην περιμενει 100 ωρες στο τηλεφωνο.γ.το ραντεβου να κανονιζεται πιο γρηγορα στον πελατη και οχι μετα απο 100 τηλεφωνα και παει λεγοντας.βεβαια για τον isp ειναι ενα μεγαλο κοστος και αυτο που αν ο οτε εκανε την δουλεια του σωστα ισως να περισσευαν περισσοτερα λεφτα που δεν θα τα παιρνε ο οτε και θα μπορουσε ο παροχος να τα επενδυσει σε support.πιασε το αυγο και κουρεφτο παντως.φιλοι μου εγω πιστευω οτι οσον αφορα το support των παροχων πιστευω οτι θα πρεπει υποχρεωτικα να γινεται κατευθειαν συνδιαστικο ραντεβου του τεχνικου του καθε παροχου με τον τεχνικο του οτε γιατι ετσι την στιγμη που μετραει την γραμμη στην ρεγκλετα ο τεχνικος του εναλλακτικου παροχου ο τεχνικος του οτε θα κανει ταυτοχρονα ελεγχο στο καφαο και θα επιλυει αμεσα το προβλημα. επισης πρεπει οι παροχοι να εχουνε δικους τους τεχνικους καταλληλα εξιδικευμενους και οχι να δουλευουνε με εξωτερικους συνεργατες που στην πλειοψηφεια τους ειναι ηλεκτρολογοι και οχι τεχνικοι δικτυων διοτι οι ηλεκτρολογοι δεν εχουνε τις απαραιτητες γνωσεις για να κανουν αυτην την δουλεια.
poulinos Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2015 φιλοι μου εγω πιστευω οτι οσον αφορα το support των παροχων πιστευω οτι θα πρεπει υποχρεωτικα να γινεται κατευθειαν συνδιαστικο ραντεβου του τεχνικου του καθε παροχου με τον τεχνικο του οτε γιατι ετσι την στιγμη που μετραει την γραμμη στην ρεγκλετα ο τεχνικος του εναλλακτικου παροχου ο τεχνικος του οτε θα κανει ταυτοχρονα ελεγχο στο καφαο και θα επιλυει αμεσα το προβλημα. επισης πρεπει οι παροχοι να εχουνε δικους τους τεχνικους καταλληλα εξιδικευμενους και οχι να δουλευουνε με εξωτερικους συνεργατες που στην πλειοψηφεια τους ειναι ηλεκτρολογοι και οχι τεχνικοι δικτυων διοτι οι ηλεκτρολογοι δεν εχουνε τις απαραιτητες γνωσεις για να κανουν αυτην την δουλεια. υπαρχει η δυναοτητα συνδυαστικου ραντεβου αλλα δεν γινεται απευθειας.πρεπει να μπει βλαβη και εχεις δυο μερες να δωσεις συνδυαστικο αλλιως μετα πρεπει να ξαναδωσεις βλαβη. επισης ο οτε μπορει να το φτιαξει πριν το συνδυαστικο οποτε να βγει οτι φταιει ο παροχος.επισης εσυ μπορει σαν παροχος να πεις στον οτε οτι εχω χαμηλο συγχρονισμο και αποσυνδεσεις αλλα ο οτε πλεον δεν τα μετραει αυτα.ο οτε τρεχει καποια test πανω στον χαλκο σαν χαλκο οχι σαν υπηρεσια.αν αυτα βγουν καθαρα το θεμα ληγει εκει .αν ο παροχος θελει αλλο ζευγαρι εκει ζηταει αλλαγη ζευγαριου την οποια και την χρεωνεται εννοειται.μην το ψαχνεις.πονεμενη ιστορια.επισης κατα κυριο λογο οι παροχοι δουλευουν με εξωτερικους συνεργατες.δεν σημαινει οτι δεν ξερουν.παντα υπαρχουν σε καθε παροχο αλλα και σε καθε εταιρεια καλοι τεχνικοι και κακοι τεχνικοι.απο εκει και περα μπορει καποιος να κανει τα τυπικα καποιος αλλος να κανει κατι λιγοτερο και καποιος αλλος να κανει κατι παραπανω.πολλοι ξερουν τα βασικα αλλοι ξερουν το κατι τι παραπανω.τωρα στο κομματι της βλαβοληψιας στον πελατη δεν πρεπει να εισαι ουτε ηλεκτρολογος ουτε τεχνικος δικτυων.θελει κατι και απο τα 2 .θελει και ατομο που να γνωριζει πως συνδεονται 5 πριζες ωστε να καταλαβει τι μπορει να πηγαινει λαθος αλλα θελει και γνωσεις adsl για να δεις ποιο ειναι το θεμα.βεβαια ο παροχος δεν ειναι υποχρεωμενος να σου φτιαξει την καλωδιωση.απο την στιγμη που στον κατανεμητη εχεις σωστη ταχυτητα και δεν εχεις πανω σου λεει να μιλησεις με ηλεκτρολογο.και μετα πρεπει ο ηλεκτρολογος να κανει την δουλεια αλλα πρεπει και αυτος να ξερει να δει ενα συγχρονισμο και οχι απλα να μετραει φυσικη συνεχεια του χαλκου.το εχω δει και αυτο .γενικα ειναι ολοκληρη ιστορια αμα το αναλυσουμε.
Dimitris445 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2015 Μακριά από την WIND. Χειρότερο σήμερα στα κινητά δεν έχουνε ούτε στο Πακιστάν. Συγνωμη στο Πακιστάν κιόλας
poulinos Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2015 Μακριά από την WIND. Χειρότερο σήμερα στα κινητά δεν έχουνε ούτε στο Πακιστάν. Συγνωμη στο Πακιστάν κιόλας σε ολους τους παροχους θα βρεις θετικα σχολια και αρνητικα.βεβαια για την wind υπαρχουν και αρκετα αρνητικα ειδικα σαν παροχος ιντερνετ και καπως λιγοτερα στην τηλεφωνια.τωρα προσωπικα σαν κατοχος παλια vodafone συνδεσης στο κινητο και τωρα δυστυχως wind ναι μπορω να πω οτι δεν ειμαι ευχαριστημενος και πολυ.
shreder Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 φιλε poulinos συμφωνω με αυτο που λες αλλα με εξωτερικους συνεργατες πιστεψε με σε παρακαλω δεν μπορεις ευκολα να βρεις το δικιο σου γιατι δεν εχουνε πιστευω τις απαραιτητες γνωσεις για να μπορουνε να κανουνε σωστα την δουλεια τους
poulinos Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 φιλε poulinos συμφωνω με αυτο που λες αλλα με εξωτερικους συνεργατες πιστεψε με σε παρακαλω δεν μπορεις ευκολα να βρεις το δικιο σου γιατι δεν εχουνε πιστευω τις απαραιτητες γνωσεις για να μπορουνε να κανουνε σωστα την δουλεια τους το θεμα δεν ειναι αμα ειναι εξωτερικος συνεργατης ή οχι.το θεμα ειναι τι ανθρωπους διαλεγεις ποσο καλα εκπαιδευονται αμα τσεκαρεις επισης σαν παροχος τι δουλεια κανει ο αλλος.υπαρχουν σιγουρα καλα ατομα υπαρχουν και ασχετα ατομα.υπαρχουν ατομα που θα κανουν το κατι παραπανω και υπαρχουν ατομα που σου λενε κανω τα τυπικα για να ξεπεταξω τα 10 ραντεβου που πρεπει να βγαλω μεσα στην ημερα γιατι αλλιως δεν θα προλαβω.η σου λεει εγω κανω τα τυπικα για να βγαλω παραπανω ραντεβου αφου πληρωνομαι με το ραντεβου.δυστυχως ναι υπαρχουν πολλα ασχετα ατομα και το ξερω απο πρωτο χερι λογω της δουλειας μου μια που εχει τυχει αλλος να κανει την βλακεια και αλλος να τρεχει να την διορθωσει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα