Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

εκει καμια καταγγελια να τελειωνεις.η βγαλε το νουμερο σου απο την λιστα που μπορουν να παρουν.στο τελος θα βαλεις wind και θα συνεχιζουν να σε παιρνουν.

 

 

 

wind έχω φιλε μου δεν με περνούν για το internet.έχω καρτοκινητό και με περνούν 6-7 φορες τον μηνα για να μου πουν ακριβώς για το ίδιο πακέτο σύνδεσης απλά ήθελα να το πω κάπου ότι είναι Σπασαρχι###δες, πάντως δεν έχω πρόβλημα σε κάτι εκτος από αυτό

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

wind έχω φιλε μου δεν με περνούν για το internet.έχω καρτοκινητό και με περνούν 6-7 φορες τον μηνα για να μου πουν ακριβώς για το ίδιο πακέτο σύνδεσης απλά ήθελα να το πω κάπου ότι είναι Σπασαρχι###δες, πάντως δεν έχω πρόβλημα σε κάτι εκτος από αυτό

 

 

εξηγησε τους ευγενικα οτι καθε 4 μερες το ιδιο η πες εχω εταιρικο απο ταδε εταιρεια και γεια σας.μου το δωσαν απο την δουλεια μου και Game over.και ζητα να βγει το τηλεφωνο σου απο τις λιστες.δεν θυμαμαι που απευθυνεσαι για αυτο βεβαια αλλα οκ.

Δημοσ.

Τελικά αποδείχθηκε ότι δεν ήταν πρόβλημα του παρόχου αλλά καλωδίωσης από ΟΤΕ

Αν είχες παραμείνει στον πρώτο πάροχο μάλλον θα είχε επισκευαστεί το πρόβλημα νωρίτερα και φθηνότερα παρά την ταλαιπωρία που τράβηξες με τις μετακινήσεις από τον ένα στον άλλο

Αν πάλι δεν επίλυαν το πρόβλημα έπρεπε εξαρχής να πας σε ΟΤΕ και με νέο Τοπικό βρόγχο

Δημοσ.

θα μπορουσε να ειχε παει και σε αλλο παροχο με νεο βρογχο δεν ειναι μονο ο οτε που δινει νεο βρογχο.επισης ειναι τραγικο πολλες φορες ο οτε να μην λυνει προβληματα και να σε αναγκαζει να παρεις νεο βρογχο.

Δημοσ.

θα μπορουσε να ειχε παει και σε αλλο παροχο με νεο βρογχο δεν ειναι μονο ο οτε που δινει νεο βρογχο.επισης ειναι τραγικο πολλες φορες ο οτε να μην λυνει προβληματα και να σε αναγκαζει να παρεις νεο βρογχο.

 

Συμφωνώ και επαυξάνω

Η τακτική αυτη του ΟΤΕ φαίνεται πως είναι επίσημη πολιτική του δημόσιου παρόχου , με τις βλάβες να πηγαίνουν σαν μπαλάκια του τέννις μεταξύ παρόχων και ΟΤΕ και στο τέλος συνδιαστικά με αμφίβολα αποτελέσματα , μεγάλη ταλαιπωρία και νεύρα για τον πελάτη και τελικό όφελος φυσικά για τον ΟΤΕ , που κάθεται και βλέπει την πελατεία του να επιστρέφει αγανακτισμένοι από το κακό που τους βρήκε και ανακουφισμένοι που επέστρεψαν στον μόνο "σοβαρό" Ελληνικό ISP.

 

Δύστυχος αυτή είναι η κατάσταση στη χώρα μας και η ευθύνη βαραίνει το κράτος και κυρίως την ΕΕΤΤ που δεν παρεμβαίνει. Σαφώς όμως και οι υπόλοιποι παίχτες στην αγορά τηλεπικοινωνιών θα μπορούσαν να δώσουν πολύ μεγαλύτερη προσοχή στο κομμάτι της τεχνικής υποστήριξης και αντί να επενδύουν στο marketing και στις δημόσιες σχέσεις να φροντίσουν να εξυγιάνουν το τοπίο με μεγαλύτερη αποφασιστικότητα...

Δημοσ.

Συμφωνώ και επαυξάνω

Η τακτική αυτη του ΟΤΕ φαίνεται πως είναι επίσημη πολιτική του δημόσιου παρόχου , με τις βλάβες να πηγαίνουν σαν μπαλάκια του τέννις μεταξύ παρόχων και ΟΤΕ και στο τέλος συνδιαστικά με αμφίβολα αποτελέσματα , μεγάλη ταλαιπωρία και νεύρα για τον πελάτη και τελικό όφελος φυσικά για τον ΟΤΕ , που κάθεται και βλέπει την πελατεία του να επιστρέφει αγανακτισμένοι από το κακό που τους βρήκε και ανακουφισμένοι που επέστρεψαν στον μόνο "σοβαρό" Ελληνικό ISP.

 

Δύστυχος αυτή είναι η κατάσταση στη χώρα μας και η ευθύνη βαραίνει το κράτος και κυρίως την ΕΕΤΤ που δεν παρεμβαίνει. Σαφώς όμως και οι υπόλοιποι παίχτες στην αγορά τηλεπικοινωνιών θα μπορούσαν να δώσουν πολύ μεγαλύτερη προσοχή στο κομμάτι της τεχνικής υποστήριξης και αντί να επενδύουν στο marketing και στις δημόσιες σχέσεις να φροντίσουν να εξυγιάνουν το τοπίο με μεγαλύτερη αποφασιστικότητα...

 

 

ειναι πραγματι ενα μεγαλο θεμα αυτο.επειδη το εχω ζησει λογω της δουλειας μου αστα να πανε.μερικες φορες προσπαθουν να σε βγαλουν τρελλο και αλλες φορες λες τι εγινε το φαντασμα το εφτιαξε.ναι το προβλημα ειναι οτι ο πελατης την πληρωνει το δευτερο θεμα οτι ο εναλλακτικος χανει πελατες και το τριτο οτι ο οτε παιρνει λεφτα απο βλαβες και συνδυαστικα .και ειναι λεφτα που τα παιρνει cash καθε μηνα.ναι οι κανονες που εχει φτιαξει η eett ειναι λιγο για κλαμματα και λιγο στα λογια .μια ζωη κλασσικα ο οτε θα φαει προστιμο που απορω αν θα το πληρωσει ποτε.συν οτι και να το πληρωσει τα λεφτα που εχει παρει απο τις βλαβες και απο τους πελατες που γυρισαν σε αυτον ειναι πολυ περισσοτερα απο το προστιμο που θα πληρωσει.οποτε γιατι να κατσει ο οτε να σκασει.πραγματι και οι Isp θα μπορουσαν εφοσον ξερουν την κατασταση να βελτιωσουν μερικα πραγματα στην τεχνικη υποστηριξη οπως οι τεχνικοι τους να ειναι πιο γνωστες,β.ο πελατης να μην περιμενει 100 ωρες στο τηλεφωνο.γ.το ραντεβου να κανονιζεται πιο γρηγορα στον πελατη και οχι μετα απο 100 τηλεφωνα και παει λεγοντας.βεβαια για τον isp ειναι ενα μεγαλο κοστος και αυτο που αν ο οτε εκανε την δουλεια του σωστα ισως να περισσευαν περισσοτερα λεφτα που δεν θα τα παιρνε ο οτε και θα μπορουσε ο παροχος να τα επενδυσει σε support.πιασε το αυγο και κουρεφτο παντως.

Δημοσ.

Δεν ανοιγω αλλο θεμα γραφω εδω μην γεμιζουμε τοπικ...

 

Στο πατρικο μου σπιτι ο αδερφος μου εχει Wind . Αν ανοιξεις ενα video στο youtube κανει περιπου 3-4 λεπτα να ξεκινησει . Τα δε Ping στο Diablo 3 - WoW είναι απο 1100 έως 2500 Ms . Πηγα λοιπον χθες εγω με το δικο μου modem απο το σπιτι εβαλα τα δικα του Username - Password και μπηκα με 98 ms έως 111 ms σε 35 λεπτα που εκατσα μεσα . Πηρα στην Wind και μου λενε εδω και 24 ωρες οτι δεν φταιει το modem τους αλλα ο υπολογιστης μας ο οποιος εχει κολλησει ΙΟ και αργει το ιντερνετ . Όσο και να τους εξηγω οτι με αλλο modem στον ιδιο υπολογιστη η γραμμη ΠΕΤΑΕΙ αυτη λενε τα δικα τους . Τι σκατα να κανω ; εχουν ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ με τον καθε ΑΧΡΗΣΤΟ που βαζουν στην τηλεφωνικη υπστηριξη και το παιζει τεχνικος διαβαζοντας ενα ποιηματακι

 

ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ .... !!!

 

Τεχνικος : Δεν φταιει το modem σας κυριε εγω απο εδω βλεπω οτι το modem σας σαν συσκευη λειτουργει κανονικα

Εγω : Βλεπετε την συσκευη και αν περνει σωστα ρευμα και αν ειναι στο ρευμα αυτη την στιγμη δηλαδη ;

Τεχνικος : Ναι τα βλεπω κανονικα ακομα και το ποσο ρευμα καταναλωνει και ποσες συσκευες εχετε συνδεμενες πανω ...

Εγω : ΟΚ λοιπον πειτε μου τι να κανω .

Τεχνικος : Θα κανουμε ενα reset το modem να ξανα περασουμε τις ρυθμισεις

Εγω : Μα αυτο το εκανα πριν 20 λεπτα που ξανα μιλησαμε

Τεχνικος : Το κανατε λαθος θα το ξανα κανουμε

Εγω : ΟΚ ας το κανουμε

Τεχνικος : μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα

Εγω : ΟΚ τα εκανα . Συνδεθηκα ........... 2670 ms ειναι καλα ; να το αφησω ;

Τεχνικος : Εχει ΙΟ ο υπολογιστης σας

Εγω : Μολις τελιωσε το φορματ

Τεχνικος : Βαλατε μη αυθεντικα windows για αυτο γινεται αυτο

Εγω : τα windows ειναι ΓΝΗΣΙΑ αν θελετε να σας στειλω και το αυτοκολητο γνησιοτητας που τα συνοδευει.

Τεχνικος : Κανατε λαθος ρυθμισεις καντε reset το modem να τις κανουμε απο την αρχη......

Εγω : ή μου στελνετε ΝΕΟ modem ή πειτε μου τι πρεπει να κανω να διακοψω την συνδεση με την Wind να βαλω ΟΤΕ

Τεχνικος : Αφου εχετε αντεγραμμενα windows το ιδιο θα γινει

Εγω : Εισαι ΗΛΙΘΙΟΣ ή παριστανεις τον ΗΛΙΘΙΟ ;

Τεχνικος : Δεν σας καταλαβαινω

Εγω : ΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ

 

.....................

Οι διαλογοι ειναι ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ ΑΛΗΘΙΝΟΙ !!!!!!!! ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2012 !!!

Δημοσ.

ολα τα λεφτα.ενταξει εγω η θα αλλαζα ρουτερ και θα παιρνα ενα απο το εμποριο πχ vigor 2700 που ειναι 25 ευρω και σαν ρουτερ πεταει απλα θελει ενα firmware αλλαγη η θα αλλαζα Isp.επισης τα αυτονοητα.δεν φταινε τα windows ακομα και αν ηταν πειρατικα.β.δεν γινεται να κανεις λαθος ρυθμιση στο ρουτερ και να σου ανεβασει το Ping.αν θες δοκιμασε το modem της wind στην δικια σου γραμμη να δουμε τι γινεται.γιατι πραγματι ειναι πολυ παραξενο και μετα απο hard reset να γινεται το ιδιο. η δοκιμασε το ρουτερ του αδερφου σου μονο με το δικο σου Pc Πανω και κανενα αλλο Pc.πεταει η wind.congrats.ελεος μηπως φταιει και ο αναδρομος αρης.ελεος ακου μεγαλο ping λογω πειρατικων windows.

Δημοσ.

τελικα πηρε η μητερα μου τηλεφωνο τους ειπε εχουμε 5 κινητα στην Wind + το σταθερο και θελω να κανω διακοπη σε ΟΛΑ θα αλλαξω παροχο και της ειπαν ΟΚ για να μην αλλαξετε σας στελνουμε ενα νεο modem .......Αυριο θα παω το πρωι να δοκιμασω το laptop μου στην γραμμη του να δω τι θα κανει και πως συμπεριφερετε

Δημοσ.

Καλημερα. Το παλιο ριυτερ σε εμενα μου βγαζει ping 1100 και πανω στο σπιτι μου. Για σπασιμο πηρα το λαπτοπ μου και της γυναικας μου στο πατρικο μου που φυσικα σερνοταν το συμπαν. Με το δικο μου ρουτερ ολα οκ. Με του αδερφου μου γονατιζαν ολα. Συμπερασμα; Φταιει το ρουτερ λεω εγω ...... Περιμενω να μου στειλουν νεο αν και μου ειπαν 25 με 30 ημερες !!!!!!!!

Δημοσ.

Δεν ανέφερες ποιο ρουτερ έχετε από την wind

Αν έχετε το ΖΤΕ, δοκιμάσατε να κάνετε firmware update ?

Δημοσ.

δεν θυμαμαι ποιο ειναι το ρουτερ ειμαι στην δουλεια τωρα δεν ειναι ΖΤΕ οχι δεν ειχε πιο νεο firmware το ψαξαμε και η Wind το ειχε στειλει πριν 5 σχεδον χρονια οποτε.... ουτε που θυμαμαι

GnSP ελα ντε ; τωρα το κατασκευαζουν ;

Δημοσ.

Καλημερα. Το παλιο ριυτερ σε εμενα μου βγαζει ping 1100 και πανω στο σπιτι μου. Για σπασιμο πηρα το λαπτοπ μου και της γυναικας μου στο πατρικο μου που φυσικα σερνοταν το συμπαν. Με το δικο μου ρουτερ ολα οκ. Με του αδερφου μου γονατιζαν ολα. Συμπερασμα; Φταιει το ρουτερ λεω εγω ...... Περιμενω να μου στειλουν νεο αν και μου ειπαν 25 με 30 ημερες !!!!!!!!

 

Αποστολή νέου ρούτερ λόγω παλαιότητας του πελάτη (άνω των 18 μηνών) έρχεται εντός 3-4 εβδομάδων

Αν είχε περαστεί βλάβη όπως έπρεπε μιας και το ρούτερ είναι όντως ελαττωματικό θα ερχόταν σε 5 εργάσιμες μέρες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...