Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπον αδερια,παρεδωσε πνευμα ο κατωθι δισκος

Seagate Momentus 5400.6

S/N ST9250315AS

 

O οποιος βρισκοτανε σε λαπτοπ(Compaq presario q61) το οποιο ειχε "αγοραστει" με μια επιδοτηση απο την cyta ~2χρονια πριν(ισως λιγο λιγοτερο,ισως λιγο περισσοτερο,θα το τσεκαρω και θα ξανακανω ποστ)

 

Θα μου πειτε ολα καλα μεχρι εδω,τι σας ζαλιζω...?

 

Το θεμα που εχει προκυψει ειναι προς τα που να απευθυνθω για αντικατασταση?

 

Στη cyta?

Στην Compaq?(εδω πιθανοτατα θα παρω τα @ μου μιας και λογικα ο το λαπτοπ εχει 1 χρονο εγγυηση.

Στην seagate?(απο googlαρισμα που εκανα,αλλου αναφερετε οτι εχει 1 ετος,2ετη και 3ετη εγγυηση)

 

Το εχει ψαξει κανεις αλλος με χαλασμενο σκληρο που ηταν μεσα σε λαπτοπ?

Δημοσ.

Μπες στο site της Seagate και πήγαινε στο RMA section. Εκεί έχει το Warranty Check όπου βάζοντας το S/N του σκληρού σου γράφει αν έχει υπόλοιπο εγγύησης ή όχι. Aν είναι εντός εγγύησης ακολουθείς ΠΙΣΤΑ τις οδηγίες που σου δίνουν και τον στέλνεις για αντικατάσταση. Το μόνο που θα επιβαρυνθείς είναι τα έξοδα αποστολής (ΕΛ.ΤΑ και συστημένο δεν θα σου βγει πάνω από €7-8 μια και ο 2,5άρης είναι ελαφρύς)...

Δημοσ.

Απ' τη στιγμή που ήταν σε λάπτοπ, δεν παίζει εγγύηση από κατασκευάστρια δίσκων.

 

Επικοινωνείς με Σίτα κι εύχεσαι καλό ξεμπέρδεμα (λογικά θα είσαι εκτός εγγύησης πάντως).

 

 

Δημοσ.

Απ' τη στιγμή που ήταν σε λάπτοπ, δεν παίζει εγγύηση από κατασκευάστρια δίσκων.

 

Επικοινωνείς με Σίτα κι εύχεσαι καλό ξεμπέρδεμα (λογικά θα είσαι εκτός εγγύησης πάντως).

 

 

 

Οντως απο την πλατφορμα της seagate μου βγαζει οτι ο δισκος ειχε πωληθει σε αλλων κατασκευαστη και να απευθυνθω εκει...

 

Τεσπα θα κανω και μια προσπαθεια και στην cyta αλλα ηδη βρεθηκε ο αντικαταστατης..

 

Thanks!

 

Y.Γ Παντως 3-4 σκληροι που μου εχουν βγαλει προβλημα ηταν ολοι seagate.Tυχαιο?

Δημοσ.

Y.Γ Παντως 3-4 σκληροι που μου εχουν βγαλει προβλημα ηταν ολοι seagate.Tυχαιο?

 

Καθόλου, στο κατάστημα που δουλεύω μας φέρνουν πίσω πολλούς Seagate με προβλήματα, ακόμα και από την πρώτη εβδομάδα. Έχουν ένα θέμα αυτοί οι σκληροί.

Δημοσ.

Το επιβεβαιωνω. Seagate FreeDesk 1.5TB προβλημα κεφαλης σε 6 ωρες χρησης. LOOOL.

Λειτουργει ακομα ομως χωρις προβλημα (μονο κλακ κλακ κανει) απο τον νοεμβρη ειναι ωραιος ο κερατας :Ρ.

Παντως με seagate που εποικηνωνησα οπως ειπαν και πιο πανω τους το στελνω ολλλανδια με δικα μου μεταφορικα και μου δινουν αλλον με δικα τους. Παντως εχω χεστει λιγο πανω μου γιατι ο εσωτερικος 750αρης ειναι επισης seagate και αν μας αφησει χρονους την πο%τσ!σ@με...

Δημοσ.

...όσοι "επιβεβαιώνετε", κοιτάξτε να το ψάξετε λίγο πρώτα σε στοιχεία "αστοχίας" παγκοσμίως, για να επιβεβαιώσετε ότι "όλοι τα ίδια -πορίπου- σκατά είναι, από άποψη failure rates.

Δημοσ.

μην μπλεψεις με σιτες μιτες,"μιλα" με την κατασκευαστρια του φορητου αναφεροντας τους οτι η κατασκευαστρια του δισκου σου ειπε "μπλα μπλα μπλα οχι εμεις"

 

παντως κακως για μενα η seagate σε παρεπεμψε αλλου

 

βρες επισης το τιμολογιο επιδοτησης της σιτα,θα το χρειαστεις

Δημοσ.

μην μπλεψεις με σιτες μιτες,"μιλα" με την κατασκευαστρια του φορητου αναφεροντας τους οτι η κατασκευαστρια του δισκου σου ειπε "μπλα μπλα μπλα οχι εμεις"

 

παντως κακως για μενα η seagate σε παρεπεμψε αλλου

 

βρες επισης το τιμολογιο επιδοτησης της σιτα,θα το χρειαστεις

Κάτσε βρε μίλλλ...Ρεντ!, τι πα' να πει "κακώς σε παρέπεμψε"; Πάγια πολιτική των εταιριών εδώ και χρόνια είναι, όχι "καπρίτσιο"...

 

Και γιατί να μην "μπλέξει με Σίτα"; Τηλέφωνο θα πάρει, το ζόρι του θα τους πει, και μιας και αυτοί ήταν που του παρέξανε, όλο και κάτι παραπάνω θα έχουν να του πουν για το πού ακριβώς ν' απευθυνθεί, στην κατασκευάστρια. Δεν νομίζω το να πάει κατευθείαν στη 2η, τον διευκολύνει κάπου. Ίσα-ίσα, τη στιγμή που ήταν μέσω "προσφοράς" το εργαλείο...

 

 

Τη σωστή κουβέντα την είπες με το περί τιμολογίου πάντως.

 

 

 

 

Ισχυει αλλα οι seagate freeagent desk εχουν υψηλοτερο... οι αλλοι seagate (εσωτερικοι και αλλα μοντελα εξωτερικων) οχι τοσο δες και εδω

 

...οπότε δεν μιλάμε για ΜΑΡΚΕΣ, αλλά για ΜΟΝΤΕΛΑ δίσκων. Διότι για άλλη μια φορά : οι ΜΑΡΚΕΣ, πάνω-κάτω τα ίδια είναι.

Δημοσ.

 

 

Τη σωστή κουβέντα την είπες με το περί τιμολογίου πάντως.

 

 

Δεν το βρισκω αλλα πιθανοτατα να μην χρειαζετε γιατι το ποσο που μου αναλογουσε ειχε ερθει κανονικα σαν χρεωση της γραμμης οποτε θα το εχουν και αυτοι.

Παρολο που δεν με πολυαπασχολει θα κανω ενα τηλεφωνακι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...