Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 92
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

το δικό σου Τρισάθλιε δείχνει κατανάλωση από την εκκίνηση; Η παλιά φιατάρα μου δείχνει!

 

 

Εμένα ρε αδελφέ δείχνει και στο ρελαντί στην αναμονή και στην εκκίνηση

 

Δηλαδή για να καταλάβω την λειτουργία στο CITROEN αν κινηθείς μια μέρα εντος

του κέντρου η σε ένα μεγάλο μποτιλιάρισμα και η ταχύτητα σου δεν ανέβει πάνω από

τα 30 χλμ/ώρα τότε σου δείχνει κατανάλωση 0 λτρ ??????????

 

 

 

Δημοσ.

σόρρυ κιόλας ρε αδερφέ, αλλά τί κατανάλωση ανά 100 σου δείχνει όταν είσαι σταματημένος; Άπειρα λίτρα ανά 100; Αφού σταματημένος είσαι. Τι είναι το δικό σου btw?

 

Σωστό, δεν ξέρω αν δείξει μέση κατανάλωση. Στιγμιαία δεν δείχνει πάντως αν δεν περάσεις τα 30. Θα το τσεκάρω.

Δημοσ.

Όσα αυτοκίνητα με μέτρηση κατανάλωσης έχω δει, όταν είναι σταματημένα δείχνουν είτε 0, είτε λίτρα ανά ώρα.

Δημοσ.

σόρρυ κιόλας ρε αδερφέ, αλλά τί κατανάλωση ανά 100 σου δείχνει όταν είσαι σταματημένος; Άπειρα λίτρα ανά 100; Αφού σταματημένος είσαι. Τι είναι το δικό σου btw?

 

Σωστό, δεν ξέρω αν δείξει μέση κατανάλωση. Στιγμιαία δεν δείχνει πάντως αν δεν περάσεις τα 30. Θα το τσεκάρω.

 

Γιατί σου φαίνεται περίεργο , όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο δεν καιει καποια ποσότητα καυσίμου ???

Εεε είναι τοσο δύσκολο να υπολογιστεί αυτό και να αποδοθεί στο υπολογιστή ταξιδίου  ώστε το τελικό αποτέλεσματης μεσης καταναλωσης (και της ημερησιας αλλα και της ολικης) να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στο αληθινή ???

 

Στην αναμονή στο ρελαντί λοιπόν δείχνει 0,4lit/h , ενώ κατά την εκκίνηση που αναφέρεις στιγμιαία δείχνει  99,99 λιτ/100 και σταδιακα πέφτει αναλογα με την ταχύτητα που αναπτυσεις .

 

Όσα αυτοκίνητα με μέτρηση κατανάλωσης έχω δει, όταν είναι σταματημένα δείχνουν είτε 0, είτε λίτρα ανά ώρα.

 

Ακριβώς !!

 

Μηδεν δεν ειναι σωστο γιατι κατα την ασναμονη καιει καποια ποσοτητα καυσιμου , οποτε στην μεση καταναλωση θα βγει πολυ εκτος αν δεν υπολογίζει αυτην την ποσοτητα , οπως και σε ενα μεγαλο μποτιλιαρισμα.

 

Ειμαι πολυ περιεργος ομως να δω απο τον φιλο leftermann αν οντως στο CITROEN  ειναι ετσι τοτε το αποτελεσμα απο την μεση καταναλωση θα ειναι αλλου γι΄ αλλου ειδικα για περιπτωσεις κινησης σε πολεις !!!!

 

Ααα , να ρωτησω ρε παιδες επίσης σε περίπτωση κινησης σε κατηφορα με ταχυτητα στο κιβωτιο χωρις γκαζι τι σας δειχνει ???

 

(athlios τι αμαξι εχεις εσυ ?)

 

Επισης δεν νομίζεται οτι ειναι καλύτερα να την μεταφέρουμε την κουβέντα στο "αλλο" για περισσότερο ακροατήριο και πιο ειδικευμένο ?? Εδω εχουμε βγει λιιιιγακι εκτος (offtopic  Ελληνιστι)

Δημοσ.

Δεν μου φαίνεται περίεργο, απλά ένας μετρητής κατανάλωσης σε λτ/100χλμ δεν μπορεί να δείξει κατανάλωση με σταματημένο όχημα. Δεν πήγε το μυαλό μου ότι κάποια αυτοκίνητα περνάνε σε λτ/ώρα.

 

Δεν πιστεύω να είναι τόσο φάουλ η σιτροέν που να μην μετράει αυτά στην μέση κατανάλωση. 3-4 φορές τσεκάρησα τον μετρητή (στο φουλάρισμα δηλαδή έκανα τις διαιρέσεις) και τον βρήκα μια χαρά, με λάθος από μηδέν ως 0,2 λτ/100, λάθος που μπορεί να οφείλεται στο φουλάρισμα ή παραφουλάρισμα-μέχρι-να-στρογγυλέψει-το-ποσό. Αλλά πάντα με ελάχιστα χλμ στην πόλη, ασπούμε στα 500 χλμ τα 5 ή 10.

 

 

 

Ο άθλιος έχει ένα Γιαπωνέζικο κακάδι. Εσύ;

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν μου φαίνεται περίεργο, απλά ένας μετρητής κατανάλωσης σε λτ/100χλμ δεν μπορεί να δείξει κατανάλωση με σταματημένο όχημα. Δεν πήγε το μυαλό μου ότι κάποια αυτοκίνητα περνάνε σε λτ/ώρα.

 

Δεν πιστεύω να είναι τόσο φάουλ η σιτροέν που να μην μετράει αυτά στην μέση κατανάλωση. 3-4 φορές τσεκάρησα τον μετρητή (στο φουλάρισμα δηλαδή έκανα τις διαιρέσεις) και τον βρήκα μια χαρά, με λάθος από μηδέν ως 0,2 λτ/100, λάθος που μπορεί να οφείλεται στο φουλάρισμα ή παραφουλάρισμα-μέχρι-να-στρογγυλέψει-το-ποσό. Αλλά πάντα με ελάχιστα χλμ στην πόλη, ασπούμε στα 500 χλμ τα 5 ή 10.

 

 

 

Ο άθλιος έχει ένα Γιαπωνέζικο κακάδι. Εσύ;

 

Ποιοοοο ??

 

Εγω τωρα εχω ενα VW TOURAN 1.4 TSI . B) :cool:

Το πηρα το 2009 και ηταν το μοναδικο 7θεσιο με αξιοπρεπεις επιδοσεις και minimum γ@μ#σιατικα (φορους - ασφαλειες - τελη) λογω twincharger !!!!!

Κοιταγα και για Piccaso αλλα η Citroen αργησε να ξυπνησει και να βαλει το 1,6 turbo .

Οποτε ηταν μονόδρομος ................... γιατι με τα αλλα 7θεσια με φουλ φορτωμα αν ηθελες να κινηθεις "ασφαλως" ήταν "κατεβητε να σπρωξουμε" στα κυβικα κατω απο 2000............. :P :P (ταδε εφη φιλος με Zafira 1.6 110Hp)

Ξάδερφος που ηθελε και αυτυος αξιοπρεπεις επιδόσεις κατεληξε στο SMax 2000cc και τώρα τραβάει τις κ....λ...τριχες του ..............

Και του τα ελεγα αλλα δεν ακουγε.............

 

(τελικα τι θα γινει θα την παμε την κουβεντα "απο εκει" να μπουν και αλλοι στον χωρο των καταναλωσεων ??? :-D )

Δημοσ.

ε ξεκίνα κι εκεί κουβέντα άμα θες ντε, γιατί πρέπει να κοπεί από εδώ;

 

Καλα ντε μην βαρας :P , το ειπα γιατι εχουμε ξεφυγει εντελος απο τον τιτλο .

 

Δεν μου ειπες στην κατηφορα με ταχυτητα τι σου δειχνει χωρις γκαζι ???

Δημοσ.

και 0 μπορεί να δείξει σε καλή κατηφόρα. Δεν ξέρω πόσο αληθές μπορεί να είναι, τι κάνει, κόβει εντελώς το καύσιμο; Συνήθως δείχνει κάτι ψιλά, γύρω στο 1 λτ/100...

Το παλιό μου (φιατ στιλο) δεν έδειχνε ποτέ κάτω από 2. Και το μέγιστο που έδειχνε ήταν 30. Αλλά έδειχνε στιγμιαία κατανάλωση και στην εκκίνηση (σε στάση έδειχνε παύλα)

Δημοσ.

Για την ιστορία, το τσέκαρα. Αυτό που λέγαμε για την κατανάλωση. Όντως, η μικτή κατανάλωση ανεβαίνει τόσο με το αμάξι σταματημένο, όσο και κατά την εκκίνηση και μέχρι τα 30 χαω. Απλά για κάποιον λόγο δεν δείχνει την στιγμιαία κατανάλωση μέχρι τα 30...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...