Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πλέον εγινε ψιλοασύμφορη η αγορά αυτοκινήτου απο γερμανία (για μας του μη τριτεκνους) διότι αν δεν είναι το οχημα Euro 4 απ'οτι νομίζω, έχει ΤΡΕΛΟ τελωνείο.

Δηλαδή, αναγκαστικά πρεπει να αγοράσεις σχεδον καινουργιο αυτ/το, μέχρι 4ετίας. Θαρρώ πως στην ελλάδα, θα'ναι φθηνότερα, ή έστω πολύ κοντά στις τιμές.

 

Πχ ένα φιατ πάντα που εψαχνα 4Χ4 πετρέλαιο, μου βγαίνει μια η άλλη γερμανία-ελλάδα.

  • Απαντ. 92
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ευχαριστώ άπαντες για τις πληροφορίες.

 

Γενικά, όντως δεν συμφέρει με την καμία να φέρεις από γερμανία αν είναι να πληρώσεις και τελωνείο. Ήδη και τα euro4 έχουν τεράστιο τελωνείο... Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν κυκλοφορεί και πολύ στην Ελλάδα, ντηζελ (μόλις πρόσφατα απελευθερωμένο στις 2 μεγάλες πόλεις) + πολυμορφικό/άκρως οικογενειακό (δεν τα πολυγουστάρει αυτά ο έλλην), οπότε η εισαγωγή είναι μάλλον μονόδρομος.

 

 

Για την ιστορία, το ταξίδι στην Γερμανία ακυρώθηκε, καθόσον το άτομο που θα πηγαίναμε μαζί προέκυψε άκρως αναξιόπιστο... Πλέον αναζητώ μέσω εμπόρων που κάνουν αυτήν την δουλειά. Το ρίσκο είναι δεδομένο, αλλά δεν υπάρχει άλλη επιλογή, αν μπορείς παίρνεις καινούριο, αν δεν μπορείς παίρνεις ρίσκο... Ελπίζω να προλάβω μόνο, γιατί είναι σχεδόν σίγουρο ότι η τρόικα θα τις κόψει αυτές τις πολυτέλειες στους τρίτεκνους σύντομα.

  • Like 1
  • 7 μήνες μετά...
Δημοσ.

ευχαριστώ άπαντες για τις πληροφορίες.

 

Γενικά, όντως δεν συμφέρει με την καμία να φέρεις από γερμανία αν είναι να πληρώσεις και τελωνείο. Ήδη και τα euro4 έχουν τεράστιο τελωνείο... Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν κυκλοφορεί και πολύ στην Ελλάδα, ντηζελ (μόλις πρόσφατα απελευθερωμένο στις 2 μεγάλες πόλεις) + πολυμορφικό/άκρως οικογενειακό (δεν τα πολυγουστάρει αυτά ο έλλην), οπότε η εισαγωγή είναι μάλλον μονόδρομος.

 

 

Για την ιστορία, το ταξίδι στην Γερμανία ακυρώθηκε, καθόσον το άτομο που θα πηγαίναμε μαζί προέκυψε άκρως αναξιόπιστο... Πλέον αναζητώ μέσω εμπόρων που κάνουν αυτήν την δουλειά. Το ρίσκο είναι δεδομένο, αλλά δεν υπάρχει άλλη επιλογή, αν μπορείς παίρνεις καινούριο, αν δεν μπορείς παίρνεις ρίσκο... Ελπίζω να προλάβω μόνο, γιατί είναι σχεδόν σίγουρο ότι η τρόικα θα τις κόψει αυτές τις πολυτέλειες στους τρίτεκνους σύντομα.

 

Τελικα τι εγινε , το πηρες το εργαλειο .

Τριτεκνοσ και εγω και ενδιαφερομαι και εγω για πολυμορφικο ωτιζελ απο Γερμανια

Δημοσ.

Το πήρα. Από τον Ιούνιο το έχω. Μου το έφερε ένας έμπορος. Του το έδειξα στην αγγελία, έστειλε άτομο να το ελέγξει, εγγυήθηκε, και το κατέβασε. Υπερευχαριστημένος, τόσο από τον έμπορο, όσο και από το αυτοκίνητο.

Δημοσ.

Το πήρα. Από τον Ιούνιο το έχω. Μου το έφερε ένας έμπορος. Του το έδειξα στην αγγελία, έστειλε άτομο να το ελέγξει, εγγυήθηκε, και το κατέβασε. Υπερευχαριστημένος, τόσο από τον έμπορο, όσο και από το αυτοκίνητο.

 

Πες και τα υπολοιπα !!!!!!!!!!  B) :cool: B)

 

Ποιο πηρες ? - Ποσο το πηρες ? - Πως το βρηκες ? - Ποιον εμπορο βρηκες? - Ποσα σου πηρε επιπλεον για να το κατεβασει ? - .............? - .................? - .................?

:unsure: :unsure: :unsure:

Δημοσ.

Εχμ, ναι, το λινκ του πρώτου ποστ δεν δουλεύει πλέον...

 

Πήρα το Grand C4 Picasso 1.6 Hdi, έκδοση exclusive, φορτωμένο με τα κέρατά του από εξοπλισμό. Το βρήκα στο mobile.de. Στην αγγελία κόστιζε 12κ, μου κόστισε σύνολο με το κλειδί στο χέρι 15κ. Με κόκκινες πινακίδες εννοείται. Αν το εκτελώνιζα κανονικά, θα έβγαινε κάπου στα 19κ, ίσως και παραπάνω.

Δημοσ.

Εχμ, ναι, το λινκ του πρώτου ποστ δεν δουλεύει πλέον...

 

Πήρα το Grand C4 Picasso 1.6 Hdi, έκδοση exclusive, φορτωμένο με τα κέρατά του από εξοπλισμό. Το βρήκα στο mobile.de. Στην αγγελία κόστιζε 12κ, μου κόστισε σύνολο με το κλειδί στο χέρι 15κ. Με κόκκινες πινακίδες εννοείται. Αν το εκτελώνιζα κανονικά, θα έβγαινε κάπου στα 19κ, ίσως και παραπάνω.

 

Ποιος στο εφερε ?

Αυτοματο ειναι ή χειροκινητο ?

Χλμ ? Euro ?

Απο service τι γινεται ? που το πας ?

Ειμουν και εγω Σιτροενακιας (Visa - Bx - Pony) και απ ότι ξερω αυτο δεν εισηχθει κανονικα εδω , με το θεμα ανταλλακτικων τι γινεται ?

Δημοσ.

το έφερε αυτός εδώ ο τσάκαλος. Καλό παιδί.

 

Αυτόματο. Ημιαυτόματο για την ακρίβεια. F1 το λεγόμενο... Για την ακόμα πιο ακρίβεια, είναι ένα χειροκίνητο κιβώτιο, στο οποίο όμως οι αλλαγές γίνονται αυτόματα με ένα σύστημα με ηλεκτρομαγνήτες. Έχεις βέβαια και επιλογή manual με λεβιεδάκια στο τιμόνι. Καταπληκτικό. Δεν ξαναπαίρνω manual αμάξι με τίποτα.

 

Όταν ήρθε είχε 116000. Δεν ξέρω τι σκατά κάνουν οι γερμαναράδες, αλλά με 116κ το αμάξι ήταν σε κατάσταση βιτρίνας. Είχε 2 γρατζουνιές στον προφυλακτήρα πίσω μόνο. Euro 4.

 

Σέρβις έκανα σε έναν φίλο, που πήγαινα και το παλιό μου. Δεν είναι εξουσιοδοτημένος σιτροέν, αλλά είναι έμπιστος, και φίλος, και καλός μάστορης. Γενικά το πας όπου θέλεις, δεν είναι δα και κάνα διαστημόπλοιο...

 

Τι εννοείς δεν έχει εισαχθεί; Το grand picasso έχει εισαχθεί κανονικά στις βενζινοκίνητες εκδόσεις. Είναι βέβαια αμάξι που δεν βλέπεις και συχνά στον δρόμο ε. Ντήζελ εκδόσεις δεν ξέρω αν έχουν εισαχθεί, όταν είχα ρωτήσει στην σιτροέν (πέρυσι τέτοιον καιρό) για να πάρω ντήζελ καινούριο, δεν ήξεραν καν τιμή να μου πουν...  Η έκδοση που πήρα εγώ δεν έχει εισαχθεί στην ελλάδα, όντως. Τον κινητήρα αυτόν πάντως (1,6 hdi) τον φοράνε και άλλα αυτοκίνητα, ξέρω σίγουρα για κάποια Πεζώ και Φόρντ, νομίζω και κάποια bmw (δεν είμαι σίγουρος για το τελευταίο). Ανταλλακτικά, με τα αναλώσιμα (φίλτρα κλπ, και τακάκια που άλλαξα) εννοείται δεν είχα κανένα πρόβλημα, δυο αισθητήρες ύψους της πίσω ανάρτησης ήρθαν από αθήνα σε 2 μέρες, ο εγκέφαλος της πίσω ανάρτησης ήρθε από γαλλία σε 7 μέρες...

Δημοσ.

το έφερε αυτός εδώ ο τσάκαλος. Καλό παιδί.

 

Αυτόματο. Ημιαυτόματο για την ακρίβεια. F1 το λεγόμενο... Για την ακόμα πιο ακρίβεια, είναι ένα χειροκίνητο κιβώτιο, στο οποίο όμως οι αλλαγές γίνονται αυτόματα με ένα σύστημα με ηλεκτρομαγνήτες. Έχεις βέβαια και επιλογή manual με λεβιεδάκια στο τιμόνι. Καταπληκτικό. Δεν ξαναπαίρνω manual αμάξι με τίποτα.

 

Όταν ήρθε είχε 116000. Δεν ξέρω τι σκατά κάνουν οι γερμαναράδες, αλλά με 116κ το αμάξι ήταν σε κατάσταση βιτρίνας. Είχε 2 γρατζουνιές στον προφυλακτήρα πίσω μόνο. Euro 4.

 

Σέρβις έκανα σε έναν φίλο, που πήγαινα και το παλιό μου. Δεν είναι εξουσιοδοτημένος σιτροέν, αλλά είναι έμπιστος, και φίλος, και καλός μάστορης. Γενικά το πας όπου θέλεις, δεν είναι δα και κάνα διαστημόπλοιο...

 

Τι εννοείς δεν έχει εισαχθεί; Το grand picasso έχει εισαχθεί κανονικά στις βενζινοκίνητες εκδόσεις. Είναι βέβαια αμάξι που δεν βλέπεις και συχνά στον δρόμο ε. Ντήζελ εκδόσεις δεν ξέρω αν έχουν εισαχθεί, όταν είχα ρωτήσει στην σιτροέν (πέρυσι τέτοιον καιρό) για να πάρω ντήζελ καινούριο, δεν ήξεραν καν τιμή να μου πουν...  Η έκδοση που πήρα εγώ δεν έχει εισαχθεί στην ελλάδα, όντως. Τον κινητήρα αυτόν πάντως (1,6 hdi) τον φοράνε και άλλα αυτοκίνητα, ξέρω σίγουρα για κάποια Πεζώ και Φόρντ, νομίζω και κάποια bmw (δεν είμαι σίγουρος για το τελευταίο). Ανταλλακτικά, με τα αναλώσιμα (φίλτρα κλπ, και τακάκια που άλλαξα) εννοείται δεν είχα κανένα πρόβλημα, δυο αισθητήρες ύψους της πίσω ανάρτησης ήρθαν από αθήνα σε 2 μέρες, ο εγκέφαλος της πίσω ανάρτησης ήρθε από γαλλία σε 7 μέρες...

 

Φιλε μου τωρα σε θυμηθηκα !!!!!!!!!

Τα εχουμε πει απο καιρου στο φορουμ !!!!!!   μολις το τσεκαρα

και εκει με το ιδιο ονομα ειμαι (με το πρασινο Πονυ)  και εισαι (με το κοκκινο λογοτυπο) .......................

Και ελεγα τι μου θυμηζει ....

Τα υπολοιπα εκει

Δημοσ.

Σταθερά κάτω από 6 λτ/100 σε ταξίδι. Πχ θεσ/νίκη - Γιάννενα και πίσω, με 130 σταθερά στην Εγνατία, και όσα χιλιόμετρα γίναν εκεί, φορτωμένο τίγκα, 5,7 λτ/100.

Έτυχε να κάνω πάνε-έλα στο χωριό με 80 λόγω βαρεμάρας και κούρασης, και ο υπολογιστής έδειξε 4,9 λτ/100... Φορτωμένος πάντα.

Στην πόλη σαφώς παραπάνω, αλλά κάνω ελάχιστα χλμ εντός και δεν μπορώ να πω...

Δημοσ.

Σταθερά κάτω από 6 λτ/100 σε ταξίδι. Πχ θεσ/νίκη - Γιάννενα και πίσω, με 130 σταθερά στην Εγνατία, και όσα χιλιόμετρα γίναν εκεί, φορτωμένο τίγκα, 5,7 λτ/100.

Έτυχε να κάνω πάνε-έλα στο χωριό με 80 λόγω βαρεμάρας και κούρασης, και ο υπολογιστής έδειξε 4,9 λτ/100... Φορτωμένος πάντα.

Στην πόλη σαφώς παραπάνω, αλλά κάνω ελάχιστα χλμ εντός και δεν μπορώ να πω...

 

Απο  τα  λιγα  που  κανεις  ρε  αδερφε  στην  πόλη  απο  τον  ημερησιο  υπολογιστη  ταξιδιου  περνάει  και  τα  7 λτ/100  ή  το  πολύ  τα  φτάνει .  (δεν  μιλαω  για  το  στενο  κεντρο  με  μπιμπα  κινηση αλλα  γενικα  κινηση  εντος  πολης  ψιλοπεριφερειακα)

 

Τωρα  αν  παλι  δεν  εχεις  καθολου  εικόνα  ..................  εεεεε  τοτε  να  κατεβεις  Αθηνα , να  κανεις  100Χλμ , να  μετρησεις  και  μετα  μπορεις  να  ξαναφυγεις . !!!!!  Δεν  λεω  να  μεινεις  και  εδω , αλλα  πρεπει  να  ενημερώσεις  τo  Forum !!!!!!!! :P

Δημοσ.

1. τα λίγα, ελάχιστα, ελαχιστότατα χιλιόμετρα που κάνω στην πόλη δεν μπορούν να βγάλουν ασφαλη συμπεράσματα. Τι να σου πω; Ότι έκανα χθες 4 χιλιόμετρα σε μποτιλιάρισμα και έδειξε 15λτ/100; Ή ότι πήγα σπίτι-δουλειά-σπίτι σύνολο 6 χλμ τα μισά στον περιφερειακό και έδειξε 6 λτ/100;

 

2. ο μετρητής κατανάλωσης αρχίζει να λειτουργεί από τα 30 χαω και πάνω, μέχρι τα 30 δείχνει 0. Οπότε για να βγάλεις αξιόπιστη μέτρηση σε συνθήκες πόλης, πρέπει να κάνεις διαιρέσεις μόνος σου. Μέθοδο των τριών και τέτοια. Δεν ψήνομαι καθόλου :P

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...