Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 ώρες πριν, just_a_dude είπε

Performance DLSS με 1440p base res δείχνει χάλια.

Πάντως με το RR έχει αρκετό ghosting ειδικά σε npcs ακόμη με DLSS Quality. Θέλει φτιάξιμο. Προς το παρόν θα παίξω με RT Psycho για να έχει και πιο πολλά fps.

Δοκίμασε με το mod, βάλε 1 ray / 2 bounces στο ini, λογικά με την 4070 θα σου δώσει 50 fps base, με το FG θα είναι 100% playable.

Έτσι το παίζω με την 3080ti 1440p dlss q, δεν είδα κάτω από 50fps, συνήθως είναι πάνω από 60.

Ακόμα και 1r/1b να βάλεις είναι καλύτερο από το psycho με σχεδόν παρόμοιο performance.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δεν νομίζω, κάνε την να ξεμπερδευεις.

32 λεπτά πριν, sleepychris είπε

επι τη ευκαιρια, ξερει κανεις αν υπαρχει δυνατοτητα να απενεργοποιησω -χωρις να τις κανω- όλα τα side jobes της Delmain?
ή εστω με καποιο τροπο να μην με παιρνει τηλεφωνο αυτος ο τρομπας και να μου ζαλιζει το πάπαρο?

 

Δεν νομίζω, κάνε την να ξεμπερδευεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κορυφαία γραφικά και υψηλή ποιότητα απεικόνισης πλέον με >60fps χωρίς FG(~120+ με FG) σε 1440p dlssQ. Σου 'ρχεται να κλάψεις μόλις το συγκρίνεις με τα θεόβαρα "next" gen ports των κονσολών της τρισκατάρατης.

Spoiler

spacer.png

 

 

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Razor333 είπε

Δοκίμασε με το mod, βάλε 1 ray / 2 bounces στο ini, λογικά με την 4070 θα σου δώσει 50 fps base, με το FG θα είναι 100% playable.

Έτσι το παίζω με την 3080ti 1440p dlss q, δεν είδα κάτω από 50fps, συνήθως είναι πάνω από 60.

Ακόμα και 1r/1b να βάλεις είναι καλύτερο από το psycho με σχεδόν παρόμοιο performance.

Δεν συμφωνώ. Επειδή το είχα δοκιμάσει, είναι ορισμένα σημεία που είναι υπερβολικά σκοτεινά λόγω έλλειψης φωτός. Ας το δοκιμάσει εννοείται να το δει αλλά προσωπικά θεωρώ ότι το psycho rt είναι καλύτερο οπτικά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, just_a_dude είπε

Σε στατική εικόνα ναι οκ είναι, αλλά σε κίνηση έχει πολύ ghosting, ειδικά σε npcs, σε φώτα την νύχτα, κτλ. Με RT Psycho θα το παίξω που έτσι και αλλιώς έχει πολύ δυνατά visuals και βγάζει και 80-110 fps με FG + DLSS Q, ανάλογα τη σκηνή.

Το ghosting στους Npcs προκύπτει κυρίως λόγω Ray Reconstruction από ότι καταλαβαίνω. Δεν ξέρω τι διαφορά έχει ανάμεσα στα dlss modes. Αύριο μ έρχεται η 4070 οπότε θα κάνω και εγώ μερικές δοκιμές. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, just_a_dude είπε

Σε στατική εικόνα ναι οκ είναι, αλλά σε κίνηση έχει πολύ ghosting, ειδικά σε npcs, σε φώτα την νύχτα, κτλ. Με RT Psycho θα το παίξω που έτσι και αλλιώς έχει πολύ δυνατά visuals και βγάζει και 80-110 fps με FG + DLSS Q, ανάλογα τη σκηνή.

Υπάρχει αισθητή διαφορά PT με RT*. Η PT τεχνική καταλήγει σε μεγαλύτερη διάχυση του φωτός από την μία επιφάνεια στην άλλη. Αλλάζουν εντελώς τα χρώματα και οι σκιάσεις σε κάποιες σκηνές. Με την κάρτα σου είναι προτιμότερο το 1440p dlssB(835p) και μετά να παίξεις με κάποια raster settings όπως τα volumetric lights.

* path tracing

Spoiler

spacer.png

ray tracing

Spoiler

20230411190646_1.jpg

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι προφανώς έχει διαφορά RT και PT. Ναι λόγω του RR είναι το ghosting, αλλά με RR off πέφτουν τα fps και χειροτερεύει και λίγο η εικόνα. Σιγά σιγά θα το φτιάξουν και το ghosting πιστεύω.

Θα κάνω καμιά δοκιμή και με διαφορετικά dlls να δω τι παίζει.

Πάντως οι αντανακλάσεις στα τζάμια και με απλό RT φαίνονται πολύ καλές. Το RR βλέπω ότι βοηθάει σε rough επιφάνειες (μέταλλα, λακκούβες με νερό, κτλ)

10 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Με την κάρτα σου είναι προτιμότερο το 1440p dlssB(835p) και μετά να παίξεις με κάποια raster settings όπως τα volumetric lights.

Και με 1440p DLSS Q με όλα δεξιά και PT + RR + FG το χαμηλότερο που έχω δει είναι 55 έξω στο δρόμο. Στα σημεία που γίνονται τα quests (συνήθως σε εσωτερικούς χώρους) είναι 70-80

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, chrisde είπε

Δεν συμφωνώ. Επειδή το είχα δοκιμάσει, είναι ορισμένα σημεία που είναι υπερβολικά σκοτεινά λόγω έλλειψης φωτός. Ας το δοκιμάσει εννοείται να το δει αλλά προσωπικά θεωρώ ότι το psycho rt είναι καλύτερο οπτικά 

Αν κρατήσεις τα 2 bounces με 1 ray, πάλι παίρνει ένα 40% performance uplift, χωρίς να γίνεται πιο σκοτεινό και είναι viable για 60αρι σε 1440p DLSS Q με 3090/3080ti, ίσως και στις 7900ΧΤΧ.

Με 1 bounce, όντως μπορεί να γίνει αρκετά σκοτεινό, ακόμα και τα δύο είναι λίγα, γύρω στα 8 bounces θέλεις, κάτι που ίσως είναι οριακά ρεαλιστικό με 4090 σε 1440p/dlss q + fg, με 1 ray, όχι 2.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως κάτι με χαλάει στην εικόνα με το Path Tracing, έχει πολύ sharpening, δεν ξέρω. Κάτι δεν μου κάθεται καλά. Με RT είναι πολύ πιο καθαρή. Ίσως να φταίει το DLSS Q σε 1440p, μπορεί σε 4Κ να είναι καλύτερο.

Πάντως το game είναι πολύ καλύτερο. Βελτίωσαν το combat αρκετά ή μου φαίνεται; Και τα όπλα σαν να έχουν περισσότερο "βάρος". Και οι εχθροί δεν είναι εντελώς βλάκες. Καλύπτονται, healαρονται. Στο quest στο Konpeki στο γκαράζ μου πήρε λίγη ώρα να τους καθαρίσω όλους. Στο very hard παίζω.

Spoiler

Εν τω μεταξύ είναι το 2ο playthrough και πάλι δεν κατάλαβα αυτοί οι μηχανοβιοι που σε κυνηγάνε όταν είσαι με τον Takemura ποιοι είναι; Ποιος τους έβαλε; Λέει είναι οι exterminators, δηλαδή; Arasaka; Αλλά και ο Takemura Arasaka είναι, ή ήρθαν για τον V:

 

Επεξ/σία από just_a_dude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, just_a_dude είπε

Πάντως κάτι με χαλάει στην εικόνα με το Path Tracing, έχει πολύ sharpening, δεν ξέρω. Κάτι δεν μου κάθεται καλά. Με RT είναι πολύ πιο καθαρή. 

Από την αρχή το είχα παρατηρήσει αυτό που λες. Φαίνεται λίγο πιο "βρώμικη" με PT η εικόνα γιατί είναι πολύ λίγα τα rays για top path tracing, ακόμα και με αυτά τα "τέρατα", και πέφτει μπόλικο denoising. Ενώ με το RR το AI αντικατέστησε το blockiness και τον κόκκο με oversharpening. Για να δούμε GCI γραφικά χωρίς artifacts θα χρειαστούν 3 γενιές ακόμα πιστεύω.

Προσωπικά βρίσκω σημαντική τη διαφορά στον φωτισμό και την ατμόσφαιρα που δημιουργεί για να πάω πίσω στο RT.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eίναι μεγάλη η διαφορά με PT στην ατμόσφαιρα μιας σκηνής. Το PT ουσιαστικά χρωματίζει όλα τα αντικείμενα στο χώρο με τον φωτισμό της σκηνής. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, just_a_dude είπε

 

  Απόκρυψη περιεχομένων

Εν τω μεταξύ είναι το 2ο playthrough και πάλι δεν κατάλαβα αυτοί οι μηχανοβιοι που σε κυνηγάνε όταν είσαι με τον Takemura ποιοι είναι; Ποιος τους έβαλε; Λέει είναι οι exterminators, δηλαδή; Arasaka; Αλλά και ο Takemura Arasaka είναι, ή ήρθαν για τον V:

 

Spoiler

Αν δεν κάνω λάθος ήρθαν αρχικά για να βγάλουν από την μέση τον Takemura διότι ήξερε τι έγινε στην πραγματικότητα και μετά τον V.  Με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια δηλαδή.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...